Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kerro oma todistuksesi uskoontulosta

uudestisyntynyt ylhäältä

Jeesus kutsui minua jo 99 vuonna,mutta en kokenut tarvitsevani kuin sitä samaa levotonta elämää.kuitenkin aika läheltä kuoli lapsi ja nuoria ystäviä,joten elämän ja kuoleman asiat alkoivat mietityttää.Eri paikoissa eri ihmiset kertoivat uskosta.Olin lapsesta asti kyllä tiennyt että Jeesus on,mutten ymmärtänyt,mitä sillä tehdään.Vähitellen 3v sitten,Jeesus kutsui minua voimakkaasti,tulin synnintuntoon ja hengelliset gospel-biisit räjäyttivät tajunnan!Sain syntini anteeksi,annoin elämäni kokonaan Jeesukselle ja sain todellisen elämäni takaisin!Sain ilon ja rauhan,vaikka lapset pitävätkin tiukasti jalat arjen maanpinnalla.Maaliskuussa sain rukouksessa täyttyä Pyhällä Hengellä ja kielet.Sekin oli jo unelmien täyttymys,mutta parashan on vasta tulossa,sitten kerran taivaskodissa.Kiitos Jeesus,kun pelastit minut !!!!!!!!!!!!!

8

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jokaisella hieman erinlainen.Usein se voi olla pikäkin prosessi.Herra saattaa valmistaa meitä monin eri tavoin,jopa sallimalla ankaria koetuksia.Mutta kun henkilö syntyy ylhäältä on se melko dramaattinen kokemus.Olo on kuin tuhlaajapojalla.Konttaamme murhemielin Herran eteen ja sitten koemmekin ilon.

      Siunausta sinulle.

      • olen kuullut

        ...monta erinlaista uskoontuloa ja kaikkiovat olleet yhtä ihanaa kuunneltavaa.On alkoholista vapautuneita,uuden elämän ja mahdollisuuden saaneita,omaisuutensa myyneitä kunnei raha antanut iloa vaan Jeesus,pettyneitä,ym.ym.Ja jokainen kertoo sen oman tarinansa niin ilolla sydämestään!Ja yhtä iloisia uudestisyntyneitä ovat ne joilla ei oikeastaan mitään vaikeuksia ollutkaan,mutta jotain puuttui,ja Jeesus on täyttänyt sen paikan.Ihaninta kaikessa on se,että on toivoa kuoleman jälkeenkin!Siunausta kaikille!


      • olen kuullut kirjoitti:

        ...monta erinlaista uskoontuloa ja kaikkiovat olleet yhtä ihanaa kuunneltavaa.On alkoholista vapautuneita,uuden elämän ja mahdollisuuden saaneita,omaisuutensa myyneitä kunnei raha antanut iloa vaan Jeesus,pettyneitä,ym.ym.Ja jokainen kertoo sen oman tarinansa niin ilolla sydämestään!Ja yhtä iloisia uudestisyntyneitä ovat ne joilla ei oikeastaan mitään vaikeuksia ollutkaan,mutta jotain puuttui,ja Jeesus on täyttänyt sen paikan.Ihaninta kaikessa on se,että on toivoa kuoleman jälkeenkin!Siunausta kaikille!

        lyhyesti oman kokemukseni.
        Olin 5-vuotiaasta saakka Jehovan todistajien talutushihnassa.
        13 vuotiaana kastoin itseni heihin.Onneksi silloin vielä ei vannotettu heillä vartiotorniseuran yhteyteen.Siksi katson että kasteeni Kristukselle oli pätevä.
        No,kehityin heidän joukossaan vanhimmaksi ja n.s. tienraivaajaksi:(100 t/kk saarnaamista ovelta ovelle).Pidin puheita ja esitelmiä ympäri suomea.
        Mutta aina välillä minulla oli omituinen tunne,että näin ei asiat ole kun Jehovan todistajat väittää.
        Erityisesti silloin kun oli heidän vuoden suurin juhlansa,muistoateria.
        Ateriaan osallistuu vain noin 8000 ihmistä kautta maailman ja minulle sanottiin että oli liian nuori osallistuakseni siihen.(Silloin alle 40 v.)
        Voin viimeisinä vuosinani Jt:na aina pahoin tuossa tilaisuudessa.
        Nykyään ymmärrän että minut oli jo Pyhällä Hengellä kutsuttu Jeesuksen veljiin ja kun taistelin sitä vastaan,tulos oli PAHOINVOINTI.
        Lopulta ei ollut muuta vaihtoehtoa kun jättää koko touhu.Siitä huolimatta että äitini,veljeni ja sisareni jättivät minut.Hylkäsivät.
        Ex vaimoni jatkoi samassa joukossa ja hän piti huolen siitä,että myös lapseni jätti minut,sanoo suomen laki mitä haluaa.
        On tosin tunnustettava etten heti antautunut Jeesukselle vaan saatana yritti tuhota minut lopullisesti.
        Mutta aloin huutaa avuksi Jeesusta.
        Siitä alkoi uusi elämäni Jeesuksessa.
        Mitäs sanotte?

        Siunausta Herrassa teille kaikille.


      • Että löysit
        m.naat kirjoitti:

        lyhyesti oman kokemukseni.
        Olin 5-vuotiaasta saakka Jehovan todistajien talutushihnassa.
        13 vuotiaana kastoin itseni heihin.Onneksi silloin vielä ei vannotettu heillä vartiotorniseuran yhteyteen.Siksi katson että kasteeni Kristukselle oli pätevä.
        No,kehityin heidän joukossaan vanhimmaksi ja n.s. tienraivaajaksi:(100 t/kk saarnaamista ovelta ovelle).Pidin puheita ja esitelmiä ympäri suomea.
        Mutta aina välillä minulla oli omituinen tunne,että näin ei asiat ole kun Jehovan todistajat väittää.
        Erityisesti silloin kun oli heidän vuoden suurin juhlansa,muistoateria.
        Ateriaan osallistuu vain noin 8000 ihmistä kautta maailman ja minulle sanottiin että oli liian nuori osallistuakseni siihen.(Silloin alle 40 v.)
        Voin viimeisinä vuosinani Jt:na aina pahoin tuossa tilaisuudessa.
        Nykyään ymmärrän että minut oli jo Pyhällä Hengellä kutsuttu Jeesuksen veljiin ja kun taistelin sitä vastaan,tulos oli PAHOINVOINTI.
        Lopulta ei ollut muuta vaihtoehtoa kun jättää koko touhu.Siitä huolimatta että äitini,veljeni ja sisareni jättivät minut.Hylkäsivät.
        Ex vaimoni jatkoi samassa joukossa ja hän piti huolen siitä,että myös lapseni jätti minut,sanoo suomen laki mitä haluaa.
        On tosin tunnustettava etten heti antautunut Jeesukselle vaan saatana yritti tuhota minut lopullisesti.
        Mutta aloin huutaa avuksi Jeesusta.
        Siitä alkoi uusi elämäni Jeesuksessa.
        Mitäs sanotte?

        Siunausta Herrassa teille kaikille.

        Jeesuksen Kristuksen!Vaikka sinulta vietiin kaikki muu,Jeesusta ja Hänen Pyhää Henkeään sinulta ei voida viedä!Jumalalla onkin varmasti sinulle tehtävä kertoa tarinasi niille jotka ovat eksyneitä.Kun Jehovat tulevat ovelle,siinä on Mainio tilaisuus julistaa Evankeliumia niin että OLEN LÖytänyt JEESUKSEN HENKILÖKOHTAISESTI,enkä tarvitse järjestöä pelastukseeni.Tosin Jeesuksen omien on hyvä olla myös keskenään ja ylistää ja rukoilla yhdessä!Siunausta elämääsi,muistathan rukoilla perheesi puolesta,että hekin vielä löytäisivät Jeesuksen!


      • Ei ihmien omasta aloiteestan tule uskoon,hän pakenee yhä kauemmasta jumalasta ellei Jessus ota kiini hän meenee kadotukseen.
        Jos kertoisni ette uskoisi sanoo jeesus.


    • Shalom.
      Todistuksien kautta meistä useimpi on tullut uskoon.Jokaisella meillä on oma menneisyys mutta kun vilpittömin mielin lähdemme seuraamaan raanatunopetuksia emmekä hyväksy minkäänlaista syntiä elämässämme niin huomaamme kaikella tapaa elämämme muuttuvan..Me uudestisyntyneetkin teemme syntiä mutta sitä ei pidä hyväksyä missään muodossa.
      Riippuvuuksia meillä jokaisella on ja jos riippuvuuudet ei rakenna meidän elämäämme niin on tehtävä parannus.
      Kaikille kristityille haluan sanoa että kiinittäkää huomio
      (ajankäyttöön) Emme voi sulkea silmiämme maailmalta ja meillä jokaisella on tunteet ja omat ajankäyttö tapamme.
      Ottakaa rakkaat ystävät opetus vastaan seurakunnissa missä olettekin pian huomaatta onko seurakuntanne opetus raitista ja rakentavaa .
      Joskus herää kysymys parantumiskokouksissa että mennäänkö aina kaikessa oikeaoppisesti Jumala on suuri ja voimallinen muuttamaan meidän elämäämme kaikella tapaa ja Hän näkee meidän tarpeemme ja ruokouksemme.
      Rakkaat ystävät kehoitan teitä rukoilemaan heikkojen ja lankeevien puolesta.
      Meidän kristittyjen tehtävä on viedä ilosanomaa kaduille ja aitovierille ja todistaa Jeesuksen suuresta rakkauesta.
      Jos tarvitsette rukousapua niin tässä sähköpostiosoite
      [email protected]
      Siunaavin terv rukoileva opetuslapsi

    • Kävin aikoinani läpi mm. idän oppeja, teosofiaa, filosofioita, meedioilla käyntejä ja salatieteitä. Mikään ei tyydyttänyt sisäistä tyhjyyden tunnettani.

      Pelastuksekseni koitui synnintunto. Tunsin itseni hyvin syntiseksi ja likaiseksi, enkä saanut siihen mitään kunnon vastausta edes eräältä kuuluisalta selvänäkijältä. Jeesus selitettiin vain yhdeksi ”pyhäksi ylösnousseeksi”. Yhtenä yönä minua kammotti hirveästi enkä saanut nukuttua. Sanoin ääneen kolme kertaa: ”Jeesus, aja paha pois”. Ja Jeesus ajoi sinä yönä kaiken pahan pois minusta. Sain tuntea Pyhän Hengen läsnäoloa, ja olin siitä lähtien pelastettu. Merkillepantavaa oli, että heti kun koin sen, en enää muistanut mitään edellä mainitsemistani uskomuksista, ne aivan kuin pyyhkäistiin pois, ja kirkas valo alkoi loistaa elämääni.

      Samana keväänä tein julkisen ratkaisun. Menin kasteelle seurakuntaan ja todistin mikrofoniin uskoontulostani. Siitä on nyt yli 30 vuotta, ja Jeesus on kantanut tähän päivään. Olen oppinut, että vain Jumala pitää minut uskossa, ja hän on uskollinen ja luotettava. En kykenisi omin voimin uskomaan mihinkään, koska en ole luonteeltani kovinkaan luottavainen, enkä varsinkaan uskonnollinen.

      Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille, sinullekin joka nyt luet tätä. Sinulle tahdon sanoa, että vain Jeesus Kristus pelastaa ja haluaa pelastaa sinut synnistä ja kadotuksesta. Ei kukaan eikä mikään muu.

    • jaikalii

      Uskoon tuloni oli elämäni mullistavin kokemus.
      Sen jälkeen Pyhäållä Hengellä täyttyminen.
      http://www.jaikal.se/48683125

      Uskoon tuloni jälkeen aloin käymään seurakunnassa. Kerran eräs vanhimistoveli otti kokouksessa kitaran ja astui lavalle. Hän soitti kitaralla ja lauloi "Uusi luomus" laulun.
      Minä Tulin niin siunatuksi laulun aikana että taisin nousta seisomaan ja laulaa veljen mukana. Minä kun samaistuin täydellisesti laulun sanomaan. Olin kokenut justiinsa niin kuin laulun tekijä laulussa kertoo uudesta luomuksesta. Siksi laulu siunasi minua. Mutta myös siksi että siinä oli Pyhä Henki ja laulajalla Pyhän Hengen voitelu
      http://www.youtube.com/watch?v=FL8Dj14LXuw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe