Meikäläinen joka 51v mutta nuorekas,hoikka,miehekkään näköinen,poikamainen,sympaattinen,tasa-arvoinen,puhuva,pussaava,siis varsinainen helmi,ei vaan löydy rakastaan mistään.
Kriteereitä olisi että omistaisit vyötärön,sinun ei tarvitse olla missi,mutta jos päivän valossa kehtaisin sinua kädestä pitää.
Mies
On se kumma naiset
83
3153
Vastaukset
- Tuulia
Ei ollenkaan kumma,kuka nainen noin itseriittoisen miehen vierellä haluaisi kulkea.Katsopa vielä peiliin olisko kuitenkin jotain jäänyt huomaamatta?
- Mies
Hei Tuulia !
Erehdyipä pahasti luonteeni analysoinnissa.
Olet ilmeisesti tulkinnut viestini väärin ja toisaalta miten täysin vieras ihminen voi tuntea toisen noin hyvin - Tuulia
Mies kirjoitti:
Hei Tuulia !
Erehdyipä pahasti luonteeni analysoinnissa.
Olet ilmeisesti tulkinnut viestini väärin ja toisaalta miten täysin vieras ihminen voi tuntea toisen noin hyvinMinua kummastuttaa se ,että jos mies tosiaan on noin täydellinen niin luulisi löytyvän nainen "joka lähtöön".Onnea uusiin yrityksiin:Sydämellisesti Tuulia
- Mies
Tuulia kirjoitti:
Minua kummastuttaa se ,että jos mies tosiaan on noin täydellinen niin luulisi löytyvän nainen "joka lähtöön".Onnea uusiin yrityksiin:Sydämellisesti Tuulia
Tuulia Moi !
Enhän minä ole läheskään täydellinen.
Sitäpaitsi eikö ole ainoastaan hyvä, jos ihminen hyväksyy itsensä sellaisena kun on.
Ei ulospäin näe sisäistä kauneutta.
Eihän minun vaatimukset itseni mielestä olleet mahdottomia.
Keskustelisin mielelläni sinun kanssa lisää aiheesta.
Ystävällisin terveisin Mies - Tuulia
Mies kirjoitti:
Tuulia Moi !
Enhän minä ole läheskään täydellinen.
Sitäpaitsi eikö ole ainoastaan hyvä, jos ihminen hyväksyy itsensä sellaisena kun on.
Ei ulospäin näe sisäistä kauneutta.
Eihän minun vaatimukset itseni mielestä olleet mahdottomia.
Keskustelisin mielelläni sinun kanssa lisää aiheesta.
Ystävällisin terveisin MiesOlet oikeassa,on tärkeää hyväksyä itsensä juuri sellaisena kuin on.Ai,että haluaisit keskustella kanssani lisää?Yksi iso ongelma kyllä on.Sinun kriteerisi naisten suhteen oli vyötärö.Arvaapa mitä,minulla ei ole sitä!!Kivaa illan jatkoa siitä huolimatta!
- sinkku
ajattelen minä miehistä. Meikäläinen on omasta mielestaan kiva, hauska, ei ruma, naisellinen, nuorekas, ystävällinen ja nautin elämästä, muttei vain löydy n. 50 vuotiaana enää sopivaa miestä. Kukaan ei tule hakemaan minua valkoisella ratsulla.
- Mies
Mistähän se lienee johtuu.
Huomasitko kun arvon Lady Tuulia oli kiukkuinen ilmoituksestani.
Miten itse koit ilmoitukseni.
Ystävällisin terveisin MIES - Tuulia
Mies kirjoitti:
Ystävällisin terveisin MIESVoi mies hyvä,ihmettelin vain ,että mitä teet pelkällä vyötäröllä jos millään muulla ei ole merkitystä.Korjasit kuitenkin eduksesi,että myös sisäinen kauneus merkitsee jotain.Minun mielestäni taas se mitä ihminen on sisältä merkitsee paljon enemmän kuin se ulkoinen olemus.Mitä teet kauniilla kuorilla jos ne kaikuvat tyhjyyttään?
- Mies
Tuulia kirjoitti:
Voi mies hyvä,ihmettelin vain ,että mitä teet pelkällä vyötäröllä jos millään muulla ei ole merkitystä.Korjasit kuitenkin eduksesi,että myös sisäinen kauneus merkitsee jotain.Minun mielestäni taas se mitä ihminen on sisältä merkitsee paljon enemmän kuin se ulkoinen olemus.Mitä teet kauniilla kuorilla jos ne kaikuvat tyhjyyttään?
Olet oikeassa,mutta ei kai siinäkään ole mitään jos ne kummatkin edut on kuoressa
- Sinkku - edelleen
Mies kirjoitti:
Ystävällisin terveisin MIESen edes usko, että Lady Tuuliakaan arvosteli muuta kuin sitä, että ilmoituksesi painoittui ulkoisiin arvoihin, mutta niinhän se on aina. Ensikontakti on aina ulkoinen - sisäiseen sielunelämään tutustutaan sitten sen jälkeen. Tietysti se mitä todella on paljastuu vasta keskustelemalla, jos silloinkaan.
Siihen mistäkö se johtuu - ehkäpä on rima liian korkealla ja luonto ei anne periksi valita toiseksi parasta, vai mitä? - Mies
Sinkku - edelleen kirjoitti:
en edes usko, että Lady Tuuliakaan arvosteli muuta kuin sitä, että ilmoituksesi painoittui ulkoisiin arvoihin, mutta niinhän se on aina. Ensikontakti on aina ulkoinen - sisäiseen sielunelämään tutustutaan sitten sen jälkeen. Tietysti se mitä todella on paljastuu vasta keskustelemalla, jos silloinkaan.
Siihen mistäkö se johtuu - ehkäpä on rima liian korkealla ja luonto ei anne periksi valita toiseksi parasta, vai mitä?Uteliaisuuttani kysyn,mitkä ovat sinun kriteerisi,kun miestä katsot.
Suurimmalla osalla meistä kummiskin on se kriteeri,miltä sen toisen pitäisi näyttää.Itseni mielestä se voi olla esim joku määrätty ele,silmät, kasvoissa joku joka miellyttää,hiukset,niin ja tietenkin se vyötärö.Totuushan on se,jos ei joku miellytä ihmisessä,et halua päästä kuoren allekkaan. - Rysäpöksy
Mies kirjoitti:
Uteliaisuuttani kysyn,mitkä ovat sinun kriteerisi,kun miestä katsot.
Suurimmalla osalla meistä kummiskin on se kriteeri,miltä sen toisen pitäisi näyttää.Itseni mielestä se voi olla esim joku määrätty ele,silmät, kasvoissa joku joka miellyttää,hiukset,niin ja tietenkin se vyötärö.Totuushan on se,jos ei joku miellytä ihmisessä,et halua päästä kuoren allekkaan.olen Miehen kanssa. Itse olen mieheksi ruma ja olen siis ilman naista. Monet kaverit jotka tuntevät minut, sanovat minua todella mukavaksi ja huomaavaiseksi ihmiseksi.
Ja muutenkin pitävät luonnettani hyvänä mutta ne naiset... Oudot eivät oikein halua edes aloittamaan jutustelua. Ja sitten vielä sanotaan että ei ulkonäkö mitään vaikuta.
Kakkapuhetta, sanon minä. - sinkku
Mies kirjoitti:
Uteliaisuuttani kysyn,mitkä ovat sinun kriteerisi,kun miestä katsot.
Suurimmalla osalla meistä kummiskin on se kriteeri,miltä sen toisen pitäisi näyttää.Itseni mielestä se voi olla esim joku määrätty ele,silmät, kasvoissa joku joka miellyttää,hiukset,niin ja tietenkin se vyötärö.Totuushan on se,jos ei joku miellytä ihmisessä,et halua päästä kuoren allekkaan.vaihtelevat mielentilan ja tilanteen mukaan - tiedäthän sinä naiset. Joskun tykkään silmistä, eleestä, puhetavasta. Ulkonökö sinänsä ei ole tärkeä, ettei ole maamerkki. Tietysti pitää olla siisti ja huoliteltukin kun sen paikka on. Sit kun tutustuu niin ulkoiset seikat ovat yhä vähemmän arvioiset. Toisaalta tosi komeillakin saattaa olla vaikeuksia - kuka ottaa heidät vakavasti. ovat vain itserakkaita, vai ovatko???
- Tuulia
Mies kirjoitti:
Olet oikeassa,mutta ei kai siinäkään ole mitään jos ne kummatkin edut on kuoressa
Ei varmaankaan .mutta se on aika harvinainen yhdistelmä.
- Mies
sinkku kirjoitti:
vaihtelevat mielentilan ja tilanteen mukaan - tiedäthän sinä naiset. Joskun tykkään silmistä, eleestä, puhetavasta. Ulkonökö sinänsä ei ole tärkeä, ettei ole maamerkki. Tietysti pitää olla siisti ja huoliteltukin kun sen paikka on. Sit kun tutustuu niin ulkoiset seikat ovat yhä vähemmän arvioiset. Toisaalta tosi komeillakin saattaa olla vaikeuksia - kuka ottaa heidät vakavasti. ovat vain itserakkaita, vai ovatko???
Niin,se tarvitsee olla se jokin,joka heilauttaa.
Täytyy ottaa huomioon,että puhumme yksilö tasolla.
Itseäni on jostain syystä viehättänyt tummat naiset,olen itsekin tumma. - Mies
Rysäpöksy kirjoitti:
olen Miehen kanssa. Itse olen mieheksi ruma ja olen siis ilman naista. Monet kaverit jotka tuntevät minut, sanovat minua todella mukavaksi ja huomaavaiseksi ihmiseksi.
Ja muutenkin pitävät luonnettani hyvänä mutta ne naiset... Oudot eivät oikein halua edes aloittamaan jutustelua. Ja sitten vielä sanotaan että ei ulkonäkö mitään vaikuta.
Kakkapuhetta, sanon minä.Ruma mies voi olla romanttisen ruma.
Kaikki naiset ei välttämättä pidä ns kauniista miehistä.
Vaihda ne rysät kunnon byyseihin niin avot.
Kyllä sinäkin omasi varmasti löydät.
Vihje,hyvä tanssitaito voi olla poikaa,se on sosiaalista kanssa käymistä ja auttaa pääsemään jutun juureen. - Sinkku jälleen
Mies kirjoitti:
Niin,se tarvitsee olla se jokin,joka heilauttaa.
Täytyy ottaa huomioon,että puhumme yksilö tasolla.
Itseäni on jostain syystä viehättänyt tummat naiset,olen itsekin tumma.Hyvä mies - olen luonnostani ristiverinen, mutta noin vuoden ajan värjäytin itseni blondiksi, kunnes kyllästyin blondivitseihin ja taas olen oma itseni (ainakin sinne päin).
Tämä huomautus siksi, että me naiset usein kuvittelemme, että herrat pitävät vaaleista niinkuin Marilynin elokuvassa kerrotaan. Taas tuli uutta tietoa. - mies
Sinkku jälleen kirjoitti:
Hyvä mies - olen luonnostani ristiverinen, mutta noin vuoden ajan värjäytin itseni blondiksi, kunnes kyllästyin blondivitseihin ja taas olen oma itseni (ainakin sinne päin).
Tämä huomautus siksi, että me naiset usein kuvittelemme, että herrat pitävät vaaleista niinkuin Marilynin elokuvassa kerrotaan. Taas tuli uutta tietoa.En tiedä muista miehistä,mutta itse pidän tummemista.
En tiedä, mutta olen kokenut jotenkin
tummat naiset syvällisempinä,vaikka eihän se nyt tukanväristä ole kiinni.
Nämä ovat niitä henkimaailman asioita. - Rysäpöksy
Mies kirjoitti:
Ruma mies voi olla romanttisen ruma.
Kaikki naiset ei välttämättä pidä ns kauniista miehistä.
Vaihda ne rysät kunnon byyseihin niin avot.
Kyllä sinäkin omasi varmasti löydät.
Vihje,hyvä tanssitaito voi olla poikaa,se on sosiaalista kanssa käymistä ja auttaa pääsemään jutun juureen.noi rysäpöksyt vaihtuvat siistiimpiin kun lähden liikenteeseen. Tuosta tanssitaidosta olet ehdottomasti oikeassa. Paha vikani on huono tanssitaito ja siitä johtuen en myöskään ole innokas tekemään sitä.
Täytynee lähteä tanssitunneille, niin eiköhän se siitä. Kiitos vihjeestä. - Mies
Rysäpöksy kirjoitti:
noi rysäpöksyt vaihtuvat siistiimpiin kun lähden liikenteeseen. Tuosta tanssitaidosta olet ehdottomasti oikeassa. Paha vikani on huono tanssitaito ja siitä johtuen en myöskään ole innokas tekemään sitä.
Täytynee lähteä tanssitunneille, niin eiköhän se siitä. Kiitos vihjeestä.Loistavaa,ei muuta kun ilmoittaudut tanssikurssille.
Oletko muuten ikinä itse ollut aloitteen tekijä,vai oletko odottanut että joku tulisi juttelemaan.
Toinen juttu,älä lähesty naista kännissä,fiksut naiset ei ole kiinnostunut sellaisesta ja pakenevat varmasti paikalta. - Rysäpöksy
Mies kirjoitti:
Loistavaa,ei muuta kun ilmoittaudut tanssikurssille.
Oletko muuten ikinä itse ollut aloitteen tekijä,vai oletko odottanut että joku tulisi juttelemaan.
Toinen juttu,älä lähesty naista kännissä,fiksut naiset ei ole kiinnostunut sellaisesta ja pakenevat varmasti paikalta.Kyllä minä yleensä olen se odottava osapuoli. Tietysti toisinaan teen itsekkin aloitteen mutta liian harvoin. Olen sen huomannut monta kertaa, että menetän hyvän "sauman" hitauteni tai kenties ujouteni takia. Ja tiedän kyllä että fiksut naiset eivät pidä känniläisen örinästä.
Pyrin itse kyllä olemaan suhteellisen selvänä kun olen ravintolassa. Joskun tietysti saattaa lipsahtaa kännin puolelle mutta harvoin. - MIES
Kaviskö ruskea poni, kun ei ole uljasta valkoista ratsua.
- eka s
MIES kirjoitti:
Kaviskö ruskea poni, kun ei ole uljasta valkoista ratsua.
väri. Muuten kyllä luulen että nykymiehet eivät osaa hevosella ratsastaa ja sehän on ehdoton edellytys jos naista lähdetään hakemaan!!!
Hyvilläni olen huomannut että poiketen miehistä yleensä - haluat etsiä sitä ainoaa oikeaa - olen jotenkin kuvitellut että nykysinkkut (maskuliinit) haluavat vain tilapäisiä, väliaikaisia tai yhden illan juttuja. - MIES
eka s kirjoitti:
väri. Muuten kyllä luulen että nykymiehet eivät osaa hevosella ratsastaa ja sehän on ehdoton edellytys jos naista lähdetään hakemaan!!!
Hyvilläni olen huomannut että poiketen miehistä yleensä - haluat etsiä sitä ainoaa oikeaa - olen jotenkin kuvitellut että nykysinkkut (maskuliinit) haluavat vain tilapäisiä, väliaikaisia tai yhden illan juttuja.No täytyy opetella ratsastamaan,mitä sitä ei tekisi naisen eteen.
Kyllä mä luulen että eiköhän suurin osa sinkuista kummiskin kaipaa sitä yhtä ja ainoaa.
T Mies - eka s
MIES kirjoitti:
No täytyy opetella ratsastamaan,mitä sitä ei tekisi naisen eteen.
Kyllä mä luulen että eiköhän suurin osa sinkuista kummiskin kaipaa sitä yhtä ja ainoaa.
T Miesjotenkin tuntuu, että jotain on tässä väärin. Noilla arvoilla ja tavoilla kyllä luulisi naisen löytyvät vaikka joka sormelle ja jos vain se vyötärö on tärkeää niin helppo lienee valita...mutta
ne kemiat.
Minullakaan ei ole paljon miehen mitan toiveita. Ei ruma, hyväntapainen ja hellä. - MIES
eka s kirjoitti:
jotenkin tuntuu, että jotain on tässä väärin. Noilla arvoilla ja tavoilla kyllä luulisi naisen löytyvät vaikka joka sormelle ja jos vain se vyötärö on tärkeää niin helppo lienee valita...mutta
ne kemiat.
Minullakaan ei ole paljon miehen mitan toiveita. Ei ruma, hyväntapainen ja hellä.Tiedätkö mitä.
Ei tässä tarvitse mitään outoa olla.
Itse en käy ravintoloissa ollenkaan,eikä ole kulman takaa vastaan tupsahtanut.
Onhan toki niin,että kemiathan sen ratkaisee,mutta pitäisi päästä ensin kokeilemaan,miten on?
Lämmöllä MIES - ekas
MIES kirjoitti:
Tiedätkö mitä.
Ei tässä tarvitse mitään outoa olla.
Itse en käy ravintoloissa ollenkaan,eikä ole kulman takaa vastaan tupsahtanut.
Onhan toki niin,että kemiathan sen ratkaisee,mutta pitäisi päästä ensin kokeilemaan,miten on?
Lämmöllä MIESolen nyt hy...vin kaukana. Just äsken tulin taas tänne kotisuomeen, pieneen idylliseen kaupunkiin, jossa jos ei kaikki tunne kaikkia, niin ainakin jokainen tuntee jonkun joka taas puolestaaan tietää toisten asiat parhaiten. Hauskaa vai mitä - varsinkin näin aikuiselle ja sinkulle!!
- MIES
ekas kirjoitti:
olen nyt hy...vin kaukana. Just äsken tulin taas tänne kotisuomeen, pieneen idylliseen kaupunkiin, jossa jos ei kaikki tunne kaikkia, niin ainakin jokainen tuntee jonkun joka taas puolestaaan tietää toisten asiat parhaiten. Hauskaa vai mitä - varsinkin näin aikuiselle ja sinkulle!!
HEI !
Näin varmaan on idyllisessä pikkukaupungissa,joka tosiaan on kiusallista.
En varmaan ole kertonut,että asun itse Helsingissä.
Mielelläni kuulisin sinustä lisää,tämä on ehkä väärä foorumi.
Laitan tuohon alas e-mail osoitteeni,toivottavasti ei näy muille käyttäjille,niinkuin väitetään
Terveisin Mies - ekas
MIES kirjoitti:
HEI !
Näin varmaan on idyllisessä pikkukaupungissa,joka tosiaan on kiusallista.
En varmaan ole kertonut,että asun itse Helsingissä.
Mielelläni kuulisin sinustä lisää,tämä on ehkä väärä foorumi.
Laitan tuohon alas e-mail osoitteeni,toivottavasti ei näy muille käyttäjille,niinkuin väitetään
Terveisin Miese-mail-osoitteen lähettäminen vain minulle siinä laatikossa - osoite on tarkoitettu vain tiedottamaan sinulle, jos kirjoitukseesi vastataan, joten saat tästä viestistä tiedon siinä.
Minä en tiedä miten chat-palstoilla käy, näkyykö henkilölle osoitetut viestit muille, jos ollaan samassa keskustelussa?
On kuitenkin kiusallista antaa sähköpostiosoite näkyville, kun sitten siihen kirjoittavat kaikki "hörhöt".
Itse asiassa arvasinkin, että olet Hesasta - niinhän ne kaikki. Itse käyn sielä melko usein - n. 1 -2 kk välein, palasin juusi sieltä. - mies
ekas kirjoitti:
e-mail-osoitteen lähettäminen vain minulle siinä laatikossa - osoite on tarkoitettu vain tiedottamaan sinulle, jos kirjoitukseesi vastataan, joten saat tästä viestistä tiedon siinä.
Minä en tiedä miten chat-palstoilla käy, näkyykö henkilölle osoitetut viestit muille, jos ollaan samassa keskustelussa?
On kuitenkin kiusallista antaa sähköpostiosoite näkyville, kun sitten siihen kirjoittavat kaikki "hörhöt".
Itse asiassa arvasinkin, että olet Hesasta - niinhän ne kaikki. Itse käyn sielä melko usein - n. 1 -2 kk välein, palasin juusi sieltä.No Hei !
Yritetäänkö vaikka evrekan riemukuplan
kautta.
Kun sieltä ottaa privan,se ei näy muualle.
Kerrotko, koska olisi sinulle oikea ajankohta.
Terveisin Mies - EkaS
mies kirjoitti:
No Hei !
Yritetäänkö vaikka evrekan riemukuplan
kautta.
Kun sieltä ottaa privan,se ei näy muualle.
Kerrotko, koska olisi sinulle oikea ajankohta.
Terveisin Miesparas aika minulle olisi illalla, esim. klo 20 tai sitten 22, ilmoita kumpi. Keskustelussa saattaa olla monta mies-nimeä, tuskin kuitenkaan EkaS-tunnusta.
- MIES
EkaS kirjoitti:
paras aika minulle olisi illalla, esim. klo 20 tai sitten 22, ilmoita kumpi. Keskustelussa saattaa olla monta mies-nimeä, tuskin kuitenkaan EkaS-tunnusta.
MOI !
Yritetään klo 20.00,tulen nimimerkillä
TOKAS.
Siis evreka riemukupla.
Tänhän nyt näkee kaikki,voihan olla että joku keksii pelleillä,mutta koitetaan.
Mies - ekas
MIES kirjoitti:
MOI !
Yritetään klo 20.00,tulen nimimerkillä
TOKAS.
Siis evreka riemukupla.
Tänhän nyt näkee kaikki,voihan olla että joku keksii pelleillä,mutta koitetaan.
Miestekstit - ei onnistunut lähetys, ainakin niin tuli takaisin. Se on nyt sinusta kiinni, josko onnistuu tai ei.
- MIES
ekas kirjoitti:
tekstit - ei onnistunut lähetys, ainakin niin tuli takaisin. Se on nyt sinusta kiinni, josko onnistuu tai ei.
Voitko tulla riemukuplaan jossain välissä tänään.
- ekas
MIES kirjoitti:
Voitko tulla riemukuplaan jossain välissä tänään.
minulla ei eilen ollut mahdollisuutta olla neitissä, jos hyvin käy, niin su iltana klo 20 jälkeen onnistuu - kirjoitellaanko?
- MIES
ekas kirjoitti:
minulla ei eilen ollut mahdollisuutta olla neitissä, jos hyvin käy, niin su iltana klo 20 jälkeen onnistuu - kirjoitellaanko?
MOI
Kokeillaan silloin - ekas
MIES kirjoitti:
MOI
Kokeillaan silloin???
- mies
ekas kirjoitti:
???
??
- ekas
mies kirjoitti:
??
en ymmärrä sinua - mutta olenkin tyhmä, sillä kävin chat-kuplassa. Huomaan, että kirjoitit nyt nimimerkin pienillä kirjaimilla!
- Merja
ekas kirjoitti:
en ymmärrä sinua - mutta olenkin tyhmä, sillä kävin chat-kuplassa. Huomaan, että kirjoitit nyt nimimerkin pienillä kirjaimilla!
Tuskin sinun järjessäsi on mitään vikaa, tuo mies on vain keksinyt omasta mielestään hauskan leikin.Olet varmaan ansainnut jotain parempaa.
- MIES
Merja kirjoitti:
Tuskin sinun järjessäsi on mitään vikaa, tuo mies on vain keksinyt omasta mielestään hauskan leikin.Olet varmaan ansainnut jotain parempaa.
Eikö tuo ole vähän kohtuutonta kielenkäyttöä.
En tiedä mitä leikkiä tarkoitit,mutta toisten kustannuksella minä en ainakaan leiki.
Ystävällisyydellä MIES - Tuulia
MIES kirjoitti:
Eikö tuo ole vähän kohtuutonta kielenkäyttöä.
En tiedä mitä leikkiä tarkoitit,mutta toisten kustannuksella minä en ainakaan leiki.
Ystävällisyydellä MIESekas ja merja olivat ilmeisesti liian fiksuja naisia sinulle heillä oli luultavasti jotain myös päässä, ja sinä kun etsit sitä vyötäröä, vyötäröä
,vyötäröä. - mies
Tuulia kirjoitti:
ekas ja merja olivat ilmeisesti liian fiksuja naisia sinulle heillä oli luultavasti jotain myös päässä, ja sinä kun etsit sitä vyötäröä, vyötäröä
,vyötäröä.No jos olet sitä mieltä,niin mikäs siinä.
Jokaisella on oikeus pielipiteeseen,niin sinullakin.
On vaan kovin erikoista arvostella ihmistä jota ei tunne.
Olisko kysymys huonosta itsetunnosta
Tuulia,vai oletko elänyt elämäsi kateuden kruunu päänpäällä.
Paras matka minkä ihminen voi tehdä,on tulla toista ihmistä puolitiehen vastaan.
Ystävällisin terveisin MIES
PS.Pidän edelleenkin naisista jolla on vyötärö kapeempi kuin pehva,niilä naisilla on ilmeisesti parempi itsetuntokin.
- Merja
Oo,mikä mies.Omaatko myös kaiken hyvän päälle vielä tanssitaidon??
Oletko vaalea vai tumma?- mies
Omaan tanssitaidon ja soittotaidon.
Olen tumma.
Terveisin Mies - Merja
mies kirjoitti:
Omaan tanssitaidon ja soittotaidon.
Olen tumma.
Terveisin MiesMitä soitat?
Tanssitko kaikkia tavallisempia tansseja?Itse rakastan tanssimista. - Mies
Merja kirjoitti:
Mitä soitat?
Tanssitko kaikkia tavallisempia tansseja?Itse rakastan tanssimista.Soitan akustista kitaraa.
Kyllä niitä tavallisia tansseja,mutta miksikäs ei sitä voisi mennä lisäopintoihin. - Merja
Mies kirjoitti:
Soitan akustista kitaraa.
Kyllä niitä tavallisia tansseja,mutta miksikäs ei sitä voisi mennä lisäopintoihin."vie minut tanssiin poika muukalainen"
niin sanotaan laulussa,ihan tanssijalka alkaa heilua kun ajattelenkin kuinka ihanaa se olisi.
Olen punapää,onko ihan kauhia paikka? - Mies
Merja kirjoitti:
"vie minut tanssiin poika muukalainen"
niin sanotaan laulussa,ihan tanssijalka alkaa heilua kun ajattelenkin kuinka ihanaa se olisi.
Olen punapää,onko ihan kauhia paikka?Eipä tuo tukanväri ole niin olennainen asia.
Last dance for me. - Merja
Mies kirjoitti:
Eipä tuo tukanväri ole niin olennainen asia.
Last dance for me.Toki saat viimeisen ,toivoisin myös ensimmäistä tai ehkä haluat katsella ensin hetken aikaa.Olen sitä mieltä ,että kokonaisuus on tärkein ja ehdottomasti se pilke silmäkulmassa.Esim.kun menet tanssimaan jonkun henkilön kanssa tunnet heti toimiiko kemiat vai ei.
Saanko olla vielä utelias ja kysyä kuinka pitkä olet?Itse olen 171cm ja paino n.68kg.Ikää löytyy 45v. - mies
Merja kirjoitti:
Toki saat viimeisen ,toivoisin myös ensimmäistä tai ehkä haluat katsella ensin hetken aikaa.Olen sitä mieltä ,että kokonaisuus on tärkein ja ehdottomasti se pilke silmäkulmassa.Esim.kun menet tanssimaan jonkun henkilön kanssa tunnet heti toimiiko kemiat vai ei.
Saanko olla vielä utelias ja kysyä kuinka pitkä olet?Itse olen 171cm ja paino n.68kg.Ikää löytyy 45v.Tässä kohtaa täytyy tuottaa pettymys.
174/75 Sorry. - Merja
mies kirjoitti:
Tässä kohtaa täytyy tuottaa pettymys.
174/75 Sorry.Miksi pyydät anteeksi?On lyhempiäkin miehiä nähty ja tämä on minun ongelma kohtani siis se ,että koen olevani aina pidempi kuin miehet.Voin kertoa se ei ole hauskaa.
- Mies
Merja kirjoitti:
Miksi pyydät anteeksi?On lyhempiäkin miehiä nähty ja tämä on minun ongelma kohtani siis se ,että koen olevani aina pidempi kuin miehet.Voin kertoa se ei ole hauskaa.
Se on varmaan totta, mitä sanoit tuosta pituudestasi.
Olen tuossa katsonut noita naisten ilmoituksia, jossa toivovat vähintään 180cm,no kyllä mä ymmärrän sen jos on itselläkin pituutta.
Katsos on ollut huonolla ravinnolla silloin 50luvun alussa ja kasvatettu pöydän alla ja vielä elännyt yleislakon aikana.
Lämpimin ajatuksin Mies - mies
Merja kirjoitti:
Miksi pyydät anteeksi?On lyhempiäkin miehiä nähty ja tämä on minun ongelma kohtani siis se ,että koen olevani aina pidempi kuin miehet.Voin kertoa se ei ole hauskaa.
Meillä tuntuu riittävän totta juttua.
Pitäiskö mennä privatin puolelle
Esim E-Mail - Merja
Mies kirjoitti:
Se on varmaan totta, mitä sanoit tuosta pituudestasi.
Olen tuossa katsonut noita naisten ilmoituksia, jossa toivovat vähintään 180cm,no kyllä mä ymmärrän sen jos on itselläkin pituutta.
Katsos on ollut huonolla ravinnolla silloin 50luvun alussa ja kasvatettu pöydän alla ja vielä elännyt yleislakon aikana.
Lämpimin ajatuksin MiesNiin sanotaan että ravinnolla on merkitystä ,mutta ei sekään kaikkea selitä.Laitammeko sinut venytykseen?
- Merja
mies kirjoitti:
Meillä tuntuu riittävän totta juttua.
Pitäiskö mennä privatin puolelle
Esim E-MailOlisi tosiaan kiva jutella lisää ,mutta työt kutsuu juuri nyt.Yrtitetäänkö illalla johonkin aikaan.
- mies
Merja kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva jutella lisää ,mutta työt kutsuu juuri nyt.Yrtitetäänkö illalla johonkin aikaan.
Yes,illalla
- Mies
Merja kirjoitti:
Niin sanotaan että ravinnolla on merkitystä ,mutta ei sekään kaikkea selitä.Laitammeko sinut venytykseen?
Naurattaa,joo laitetaan jonnekin roikkumaan ja laitetaan painot jalkoihin.Sitten kun on tullut kybä senttia lisää,otetaan pois roikkumasta.Tosin siinä vaiheessa voi olla että henkiriepu on lähtenyt.
Toinen vaihtoehto on,että alat kantamaan mukanasi kummassakin kadessä 20kg painoja,niin tapahtuu kuin lehmän hännälle. - Merja
mies kirjoitti:
Yes,illalla
Mies oletko paikalla?
- ´MIES
Merja kirjoitti:
Mies oletko paikalla?
Paikalla ollaan.
- mies
Merja kirjoitti:
Mies oletko paikalla?
Tuletko evrekaan chat,vaikka riemukuplaan.
Olen siellä nim merk miesHKI - mies
Merja kirjoitti:
Mies oletko paikalla?
evreka klubi
- MIES
Merja kirjoitti:
Mies oletko paikalla?
Vanhempi tyttäreni soitti,keskustelimme henkeviä.
Lapseni ovat minun aarteitani. - Merja
MIES kirjoitti:
Vanhempi tyttäreni soitti,keskustelimme henkeviä.
Lapseni ovat minun aarteitani.Älä turhaan pyydä anteeksi,ymmärrän täysin.Minulla on myös lapsia ja se on parasta mitä ihmisellä voi olla,olisin itse toiminut aivan samoin.Eipä taitaisi elämällä olla paljon merkitystä ilman heitä.
- mies
Merja kirjoitti:
Älä turhaan pyydä anteeksi,ymmärrän täysin.Minulla on myös lapsia ja se on parasta mitä ihmisellä voi olla,olisin itse toiminut aivan samoin.Eipä taitaisi elämällä olla paljon merkitystä ilman heitä.
No niin arvelinkin,että meillä on suunnilleen sama arvomaailma.
- Merja
mies kirjoitti:
No niin arvelinkin,että meillä on suunnilleen sama arvomaailma.
Olet hämmästyttävä mies,olen joskus epäillyt miehen arvomaailmaa,en taida epäillä enää.On ihanaa huomata,että miehelle merkitsee muutkin asiat jotain kuin työ ja rahan kerääminen.Mukavaa keväisen päivän jatkoa sinulle.
- mies
Merja kirjoitti:
Olet hämmästyttävä mies,olen joskus epäillyt miehen arvomaailmaa,en taida epäillä enää.On ihanaa huomata,että miehelle merkitsee muutkin asiat jotain kuin työ ja rahan kerääminen.Mukavaa keväisen päivän jatkoa sinulle.
On Merja hienoa huomata,että ymmärsit otsikkoni sisällön,
niinkuin myös,eräät muut.
Mitäpä ihminen tekee rikkauksilla, jos on muuten eväät on köyhät.
Oikein rattoisaa viikonloppua sinulle.
t MIES - mies
Merja kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva jutella lisää ,mutta työt kutsuu juuri nyt.Yrtitetäänkö illalla johonkin aikaan.
Keskustelu kumppanit
- sinkku
mies kirjoitti:
Keskustelu kumppanit
Sinulla oli niin hauskat jutut toisten tyttöjen kanssa, et minä ainakin tunsin itseni neljänneksitoista joten, en kirjoitellut enää. Mut nyt oikeesti mies, kun usein ei ulkoiset seikat miehessä ole tärkeitä, niin miksi ne on naisessa. Ja toiseksi mitä sulle mienaa ikä?
se eka sinkku - Mies
sinkku kirjoitti:
Sinulla oli niin hauskat jutut toisten tyttöjen kanssa, et minä ainakin tunsin itseni neljänneksitoista joten, en kirjoitellut enää. Mut nyt oikeesti mies, kun usein ei ulkoiset seikat miehessä ole tärkeitä, niin miksi ne on naisessa. Ja toiseksi mitä sulle mienaa ikä?
se eka sinkkuNo kun se ikä nyt on lähellä omaani,eipä se niin tärkeä ole,kun ei ole hirveen nuori.
Näkökysymys meni vähän ohi,minulla on nyt ymmärryksessä vikaa mitä tarkoitit.
Sen vyötärön toivoisin kummiskin löytyvän,koska olen myös itse pitänyt siitä,että ei ole pallopaitaa.
ystävällisin terveisin MIES - MIES
sinkku kirjoitti:
se eka sinkkuKyllä minusta tuntuu,että naiset vaatii myös ulkoisia seikkoja miehiltä.
Lueppa rysäpöksyn viestit.
- mies
Onko ulkonäöllä merkitystä
- "viiskymppinen sinkku, jolla v
Eihän ulkonäöllä sanan varsinaisessa merkityksessä, mitä sillä yleensä tarkoitetaan, ole merkitystä, mutta sillä muulla ulkoisella olemuksella ja tyylillä esim. huolehtiiko ulkonäöstään tms. Sillä viestitetään paljon, myös sitä niin sanottua sisäistä kauneuttakin. Siisti pukeutuminen ja puhtaus ovat kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan. Siistillä pukeutumisella en tarkoita mitään muotioikkujen perässä roikkumista vaan asiallista ja joskus rentoakin pukeutumista.
- mies
"viiskymppinen sinkku, jolla v kirjoitti:
Eihän ulkonäöllä sanan varsinaisessa merkityksessä, mitä sillä yleensä tarkoitetaan, ole merkitystä, mutta sillä muulla ulkoisella olemuksella ja tyylillä esim. huolehtiiko ulkonäöstään tms. Sillä viestitetään paljon, myös sitä niin sanottua sisäistä kauneuttakin. Siisti pukeutuminen ja puhtaus ovat kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan. Siistillä pukeutumisella en tarkoita mitään muotioikkujen perässä roikkumista vaan asiallista ja joskus rentoakin pukeutumista.
Kiitos vastauksestasi !
Juuri näin,olen samaa mieltä, että kokonaisuus ratkaisee ja puhtaus on puoli ruokaa.
Tästä ulkonäöstä sen verran,että persoonalliset kasvot muistaa aina,mutta kauniit tuuppaa unohtumaan.
Ei tässä niinkään olla asiantuntijoita
eiköhän tämä enemmänkin ole mielipide vaihtoa.Joku näkee määrätyssä esineessä kaunista,taas toinen ei mitään. - 50 v sinkku
mies kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi !
Juuri näin,olen samaa mieltä, että kokonaisuus ratkaisee ja puhtaus on puoli ruokaa.
Tästä ulkonäöstä sen verran,että persoonalliset kasvot muistaa aina,mutta kauniit tuuppaa unohtumaan.
Ei tässä niinkään olla asiantuntijoita
eiköhän tämä enemmänkin ole mielipide vaihtoa.Joku näkee määrätyssä esineessä kaunista,taas toinen ei mitään.Niinpä. Asiantuntijoita ja ronkeleithan me kaikki olemme osaltamme, kun olemme valitsemassa itsellemme partneria tai puolisoa. Varsinkin, jos olemme jo jotain kokeneetkin. Tokihan me odotamme siltä tulevalta sitä jotain, mikä sykähdyttää ...
- Mies
50 v sinkku kirjoitti:
Niinpä. Asiantuntijoita ja ronkeleithan me kaikki olemme osaltamme, kun olemme valitsemassa itsellemme partneria tai puolisoa. Varsinkin, jos olemme jo jotain kokeneetkin. Tokihan me odotamme siltä tulevalta sitä jotain, mikä sykähdyttää ...
Sinäpä sen sanoit,kun olemme jotain jo kokeneet.
Eipä se tässä iässä ole enään niin simppeli asia.
Saattaapa olla liiankin kriittinen.
Niihän se vanha kansa sanoo,joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
No tässä sitä sitten roikutaan katajan oksassa ja valitetaan elämän surkeutta,no ei nyt sentään,vitsi vitsi. - sinkku 50 v
Mies kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit,kun olemme jotain jo kokeneet.
Eipä se tässä iässä ole enään niin simppeli asia.
Saattaapa olla liiankin kriittinen.
Niihän se vanha kansa sanoo,joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
No tässä sitä sitten roikutaan katajan oksassa ja valitetaan elämän surkeutta,no ei nyt sentään,vitsi vitsi.Epätoivoisia emme kuitenkaan ole .. vaan ronkeleita. :-)
- mies
sinkku 50 v kirjoitti:
Epätoivoisia emme kuitenkaan ole .. vaan ronkeleita. :-)
Aivan,veit jalat suustani.
Ei minäkään ole roikkumassa hampailla hameenhelmassa. - MIES
sinkku 50 v kirjoitti:
Kiitos kivoista mielipide vaihdoista.
Kaikille teille hyvää viikonloppua.
MIES - MIES
sinkku 50 v kirjoitti:
Lämmin halaus kaikille keskustelu kumppaneille, ystävän päivänä.
T Mies
- kevät
etsitkö seikkailua tai vakituista ,sitä ainoaa oikeaa.
- Mies
Sitä ainoaa ja oikeeta.
En ole kiinnostunut irtosuhteista ja
seikkailusta,ne ei anna ihmiselle mitään,eikä niiden eteen voi rakentaa mitään pysyvää.
Ystävällisyydellä Mies
- Pesäpolkulainen
MOI!!!!
Etsin itsekin ystävää. Olen sinua hiukan
nuorempi, 36 v, mutta ikäero ei minua haittaa.
Toivon vain, että joskus saisin miesystävän, joka
ei haikailisi entisten tyttöystävien perään.
Olisi kiltti ja eläinrakas. Minun kanssa kehtaa
kulkea. Pukeudun siististi ja olen
laihdutuskuurilla. En ole missi, vaikka
nuorempana olisin sellainen halunnut ollakin.
Olen tavallinen suomalainen nainen keski-
Suomesta. Kirjoittelehan siis - tavataankin, jos
vaan haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4282358Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122159Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821109Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581025Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131002Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 153885
- 56839
- 79815