Mistököhän netistä löytyisi esimerkkejä
vainajan muistosanoiksi, itse kun olen
niin huono runoilemaan??? kiitokset
etukäteen avusta.
Muistosanat
12
49505
Vastaukset
- meikä
http://www.floristi.net/varssytekstit.html
Ja lisää löytyy,kun haet muistolauseita.- Kiitos vaan
tuosta linkistä.
- lia
Kun suru kohtaa,ei se eläämäsi vie vaan elämä on jatkuvaa,kunpa osaisin sanoa kuinka jumala meidän päivämme määrää jospa olisi parenpi ettemme tietäisi,koska tieto luo tuskan.jaksamisiin.
- löytyy
- jonka olen kuullut
Kaunein muistopuhe, jonka olen kuullut on ollut elokuvassa Paha maa. Siinä ihan alussa ja ihan lopussa ku on ne sen yhen tyypin hautajaiset... Ei voi olla itkemättä kun sen katsoo.
- Mira_R
en nyt netistä ettiny mutta oman veljeni muistosanoina oli ainakin tää:
Nuku tuoksuun kukkien, Nuku lauluun lintujen, Nuku nuoruus unelmiin, Nuku kevät unelmiin... - maatami
Muistosanoja löytyy yli 600 Muistovärssyt, suruvärssyjä, muistolauseita ja muistovärssyjä, värssyt - Kuolinilmoitukset.fi
Muistosanojen lisäksi ja samalla sivustolla on myös värssyhaku ja kuolinilmoituksen suunnitteluo- maatami
Jäi linkki pois www.kuolinilmoitukset.fi/sivut/muistovarssyja
- Kiitos, siellä
maatami kirjoitti:
Jäi linkki pois www.kuolinilmoitukset.fi/sivut/muistovarssyja
on hyviä.
- Sirkka-h
Kiitos, siellä kirjoitti:
on hyviä.
Eivät kovin välittäneet
- oaiapaa
Sirkka-h kirjoitti:
Eivät kovin välittäneet
näy hautajaisvärssyissä, vaan ihmisen eläessä. Tekopyhää juosta haudalla, jos ei eläessä välitetty
- kuopus 56,v
antaa paksun kirjasen muistovärssyihin,ja itku tulee
tee oma muistoista kauniista värssy,ei ole muutes muilla
justiin värssyni luettiin
enkeli vuoteen viereen kulki
(-----rakkaan silmät sulki
nyt aurinko kirkas ja lämpöinen
on paistavaa(------rakkaalle)ikuinen.
lämmöllä muistaen------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232