Onko nainen oikeutettu antamaan miehelle litsarin, jos mies kouraisee luvatta ja äkkiarvaamatta naista haaroista?
Oikeutettu litsari
44
3965
Vastaukset
- tottkai.......................
Hyväksyttävä väkivalta on sukupuolittunuttta.
- SDP-mies
Kun huligaani hyökkäsi vaimoni kimppuun ja alkoi raiskata häntä, toimin ohjeiden ja lakien mukaan. Painoin tarkasti mieleeni raiskaajan tuntomerkit, ja osasin kuvialla hänet hyyvin poliisille, joka saapuikin ripeästi paikalle raiskauksen jälkeen.
Kyllä raiskaajan naama venähti oikeudessa, kun tuomari kumautti kerralla 8 kk ehdollista huliganille. - pöpön
SDP-mies kirjoitti:
Kun huligaani hyökkäsi vaimoni kimppuun ja alkoi raiskata häntä, toimin ohjeiden ja lakien mukaan. Painoin tarkasti mieleeni raiskaajan tuntomerkit, ja osasin kuvialla hänet hyyvin poliisille, joka saapuikin ripeästi paikalle raiskauksen jälkeen.
Kyllä raiskaajan naama venähti oikeudessa, kun tuomari kumautti kerralla 8 kk ehdollista huliganille.Tietenkin sitä saa vaimoansa, tai ketä vain puolustaa, kunhan ei liioittele. Mikä taas onkin jo hankalampaa.
- tehty.
SDP-mies kirjoitti:
Kyllä raiskaajan naama venähti oikeudessa, kun tuomari kumautti kerralla 8 kk ehdollista huliganille.Lain ja asetusten mukaan vain.
Vanhakantaisen sukupuoliajattelun mukaan mies o.lisi ehkä unohtanut pykälät ja seurauksista piittaamatta piessyt raiskaajan.
Ne ajat ovat kuitenkin jääneet taakse Tasa-arvon nimissä nainen huolehtikoon itse omasta itsestäään. - jorojukka-kukka
tehty. kirjoitti:
Lain ja asetusten mukaan vain.
Vanhakantaisen sukupuoliajattelun mukaan mies o.lisi ehkä unohtanut pykälät ja seurauksista piittaamatta piessyt raiskaajan.
Ne ajat ovat kuitenkin jääneet taakse Tasa-arvon nimissä nainen huolehtikoon itse omasta itsestäään.Miesten tasa-arvo on oikean sp tasa-arvon vääristymä, jossa mies vie naiselta loputkin inhimilliset oikeudet. Eli tyyliin kaikki mikä on naisen on miehenkin, mutta mikä on miehen, ei aivan varmasti ole naisen.
Palstaveijareiden kannattaisikin alkaa puhumaan "olen tasa-arvovääristymän kannattaja!"
- feminismiä
Turkissa feministit järjestivät aikoinaan kampanjan, jolloin naiset pistivät kourivia miehiä neulalla käteen.
- WANDA!!
Jokaisella on oikeus puolustaa ruumiillista koskemattomuutta ja antaa vaikka litsari jos luvatta pyrkii tunkeutumaan ihmisen intiimeille alueille.
Muuten tämä koskee myös rivoja seksinnälkäisiä ns. "uranaisia" jokta kähmyilevät vaikkapa yksityistilaisuuksissa esiintyviä miesartisteja ja muusikoita.
Tasapuolisuuden nimissä olen itse huomannut kuinka alkoholin vaikutuksen alaisena naiset ovat käyneet kourimaan miesten munia.- sitten Porissa
joku oli raiskaamassa raskaana ollutta naista, ohikulkenut mies mätti raiskauksen yrittäjää pari kertaa turpaan.
Paikallinen yleinen syyttäjä harkitsi syytteen nostamista hätävarjelun liioittelusta, mutta kun asia sai julkisuutta lehdissä niin perui aikeensa.
Kannattaa menetellä kuten SDP-mies ja soittaa vastaavan tapauksen nähdessään 112. - Porissa,
sitten Porissa kirjoitti:
joku oli raiskaamassa raskaana ollutta naista, ohikulkenut mies mätti raiskauksen yrittäjää pari kertaa turpaan.
Paikallinen yleinen syyttäjä harkitsi syytteen nostamista hätävarjelun liioittelusta, mutta kun asia sai julkisuutta lehdissä niin perui aikeensa.
Kannattaa menetellä kuten SDP-mies ja soittaa vastaavan tapauksen nähdessään 112.vaan Raumalla.
- Susanna Lapintie-Rahkonen
Se on rasismia ja ymärämättömyyttä vieraita kultuuureja kohtaan. Xenofobiaa pahimmillaan.
- P.e.p.e.
"jos mies kouraisee luvatta ja äkkiarvaamatta naista haaroista?"
Tuo on kyllä jo siinä ja siinä. Saattaisi tulla tuomio hätävarjelun liioittelusta.
Mitäpä jos mies tulkitsee saaneensa naiselta sanattoman viestin "kourase mua haaruksista"?
Tarkkana pitää olla. - kehoittaisin
Kunnon kristittynä kehoittaisin tälläisen kouraisun kohteeksi joutunutta "kääntämään toisenkin posken" herramme jeesuksen oppien mukaan ...
- jorojukka-kukka
Eli naisen kannattaa pyllistää vielä pers.... käsittelyyn.
- voisi
jorojukka-kukka kirjoitti:
Eli naisen kannattaa pyllistää vielä pers.... käsittelyyn.
kysyä, annatko kouria haarojasi yhdellä litsarilla per kouraisu?
- aatos_
silmä silmästä ja hammas hampaasta, jne.
Mutta eikö kantsis miettiä myös niitä vaihtoehtoisia menettelytapoja? - Antsux
Suomi. Valtiomuoto femokraattinen matriarkaatti. Valuutta 1 kouraisu, joka jakautuu 10 litsariin.
Ja vastaus: on, kymmenen kertaa. Antsun kaltaiselle masokistille -- äh, jääköön loppu kerrottavaksi seksipalstalla.
Voiko haarakouraisuun tosiaan saada luvan? "Anteeks, neiti, mutta haluaisin..." - tilanne kuin
tuolla alempana ketjussa. Siellä oltiin vakaasti sitä mieltä, ettei ole oikein antaa "takaisin".
Minusta ruumiillisen koskemattomuuden loukkaaminen saa aina johtaa itsepuolustukseen. - Inssi
Itseäni keski-ikäinen hieman humalassa oleva nainen alkoi ravintolassa täysin äkkiarvaamatta nuolla korvasta. Itse jätin toki litsarit antamatta, vedin vain päätäni kauemmas ja kehotin löytämään innostuneemman vastaanottajan tuolle hommalle.
- Kurre_Orava
Sinä se jaksat noita fantasioitasi postailla. :D
- jorojukka-kukka
Täysin asiallinen aihe. Vastaa, ole hyvä.
- puolesta
"Keskustelu" päättyi tähän. :O
- Kurre_Orava
Asilallisuudesta voidaan olla montaa mieltä mutta jos nyt kerta ihan tosissasi kysyt, niin oikeuttaahan se.
Onhan tuo kouraseminenkin väkivaltaa. Sehän on henkilön fyysiseen koskemattomuuteen kajoamista. jorojukka-kukka kirjoitti:
tympeä, merkityksetön asia. Läpsiköön, jos joku on idiootti niin sietää saadakin selkäänsä, oli kyse mistä sukupuolesta tahansa, mies, nainen, koira, feministi.
Toisaalta luulisi, että jos naisten asiat ovat niin rempallaan kuin arvon trinsessat esittävät, teillä saattaisi olla jotain todellisiakin ongelmia pohdittavana. Mutta onhan tämä jo nähty.
- taas kerran
viestiensä poistaminen herkässä.
Poistettaisiin turhanpäiväiset viestit jollain automaatilla? Taitaisi tosin tulla aika autiota koko Suomi24:een.
- nnainen
Kevyt litsari on ihan aiheellinen moisessa tapauksessa. Itsepuolustusta. Mies on kajonnut naiseen luvatta. Väkivaltaa.
- oikeuttaa
väkivallan?
Saako luvatta mieheen kajonnutta naista läpsäistä? - nnainen
oikeuttaa kirjoitti:
väkivallan?
Saako luvatta mieheen kajonnutta naista läpsäistä?Tietysti saa.
Jos nainen hyökkää miehen muniin kiinni tai sellaiseen kohtaan johon mies ei halua itseään koskettavan, tarvitsee nainen hyvinkin kurinpalautuksen. Miksi ihmeessä naisen ja miehen kohdalla olisi tässä jotain eroa. -_- - nnainen
oikeuttaa kirjoitti:
väkivallan?
Saako luvatta mieheen kajonnutta naista läpsäistä?Jos toinen käy toisen haaroihin kiinni, siinä tilanteessa ei hirveästi ajatella mitään kovin eettisiä filosofisia pohdintoja kuten että väkivalta ei oikeuta väkivaltaan. Itseään saa puolustaa.
- nyt kuitenkin
nnainen kirjoitti:
Tietysti saa.
Jos nainen hyökkää miehen muniin kiinni tai sellaiseen kohtaan johon mies ei halua itseään koskettavan, tarvitsee nainen hyvinkin kurinpalautuksen. Miksi ihmeessä naisen ja miehen kohdalla olisi tässä jotain eroa. -_-muistaa, että tuosta läpsäisystä tulee merkintä tilastoihin, mikäli sen suorittaa mies. Naisen tekemänä se ei näy missään, ehkä miehen posken punoituksena.
- konsulinna
Väkivaltaan ei oikeuta tilanne, jonka purku ei edellytä väkivallan käyttämistä.
Tuntuu sitä paits erittäin hölmöltä, että nainen käy miehen kimppuun, kun täällä niin useasti on todettu, kuinka voimakas mies on verrattuna naiseen.
Parasta olisi, jos kaikkinainen väkivalta olisi kielletyä. Jos sanoin ja jaloin ei pärjää, on parasta pohtia omaa asennettaan, usein se jo auttaa. - Vaka Vanha
Niin juridisesti kai kyseessä on "tavaran luvaton haltuun otto" ...
tämä nyt taas niitä sinun päivänpolttavia ongelmiasi, joiden ratketessa naissukupuoli pelastuu?
- jorojukka-kukka
Pitää uskaltaa puhua, jopa miesten toilailuista. ;)
- Adolf_Eisenkreuz
Onko nainen oikeutettu antamaan miehelle litsarin, jos mies ei kouraisee luvatta ja äkkiarvaamatta naista haaroista, vaikka nainen sitä toivoisi?
- Adolf - - Adolf_Eisenkreuz
Onko mies oikeutettu antamaan naiselle litsarin, jos nainen kouraisee luvatta ja äkkiarvaamatta miestä haaroista? Sellaistakin näet tapahtuu.
- Adolf -- Kurre_Orava
Kuten todettu, oikeus väkivaltaan ja puolustautumiseen on supulittunutta. Näin ainakin HjördeWorldissa.
- Kurre_Orava
Piti sanomani Femokraattisessa HjördeWorldissa.
:D - jorojukka-kukka
Miesten fantasioissa. ;)
- ärsyttämään
sit se ärsytti mua ärsyttämään miestäni, sit mun miäs ärsytti mua, ärsyttämään itseään ! Sitten se mun miäs anto mulle litsarin. "jätänkö mieheni" ??
- Hampaankolo
Jos tämmöistä miestä tönäisisi oikein kunnolla ja sanoisi parit valitut perään.
Miksi pitäisi lyödä litsari? Oikeesti?
Vaikuttaa jotenkin vanhoista elokuvista tutulta tavalta: ..Nainen läppäsee, kun hänen kunniansa on jotenkin kyseenalaistettu. (naisen kunnia liittyy hänen hyvyyteensä seksuaalisella saralla)
Kun mies antaa litsarin naiselle, niin se on taas eri juttu. Silloin on kyse jostain muusta. Kontrolloimisesta? - hyvää.........
Taidat olla kouraisun puutteessa, ihmekkös tuo.
Tarpeensa ne ovat heterofeministeilläkin.
Paranemaan päinkö. - oikeutettua
no itse ainakin vetäisin lujaa turpaan sellasta jätkää
- kyllä lätty lätisee
Litsarin saa minulta ainakin, jos kiellot ei kaaliin uppoa. Litsarilla, et voi vammoja tuottaa vain hetkellistä pientä kipua. Naisilla kuten myös miehillä on oikeus saada pitää omareviirinsä ja kaikilla se on yksilöllinen kuinka laaja se on, toisen tunkeutuessa luvatta liian lähelle, on se niin loukkaavaa ja aina vain loukkaavampaa, jos tulee fyysisesti iholle kiinni, että jopa avokämmenellä läpsäys on sallittua ja oikeuteen vietynä olet syyllistynyt "kourijana" kunnianloukkaukseen. Nyrkillä lyöden vastaavassa tilanteessa katsotaan lakipykälien mukaan, että nainen on syyllistynyt hätävarjeluliioitteluun, joten naisia en suosittele nyrkein puolustautumaan, koska se voi kostautua naiselle.
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865