aikaslailla vähänlaisesti tuolla etuteltan keskustelupalstoilla uutta tulee. Jos liittyy karavaanareihin ja kirjautuu sivuille niin onkos siellä jotain sisäpiirille suunnattua jutustelua ja asiaa enempi esim. kalustosta?
Etuteltan puheet
10
1800
Vastaukset
- jäsen xxxxx
Aika paljon karsii kirjoituksia, kun täytyy omalla nimellä kirjoittaa. Itse en periaatteessa käytä netissä omaa nimeä, joten jää vain lueskeluun. Eipä siellä jäsenpuolella sen kummempia juttuja oikein ole..Mutta siistiihän tuo nimen näkyminen noita kirjoituksia.
Toisin kuin esim. täällä...- ABC...
joka kuuluu niihin varsinaisiin "puskasta ampujiin" ja omaa todennäköisesti vielä kohtalaisen rikosrekisterinkin. Haluaa siis toimia aina ja joka tilanteessa "ingognito"!
- hanuri
ABC... kirjoitti:
joka kuuluu niihin varsinaisiin "puskasta ampujiin" ja omaa todennäköisesti vielä kohtalaisen rikosrekisterinkin. Haluaa siis toimia aina ja joka tilanteessa "ingognito"!
On viisasta jättää nimet ja muut julkisesti tunnistettavat henkilötiedon pois netissä kirjoitettaessa.
Ainakin yksityisen ihmisen kannalta.
Netti on liian helppo media toteuttaa "itseään".
Jos ei itse hölmöile täällä, niin joku tekee kiusaa.. pilaa hyvätkin keskustelut ja asian siasta hyökkää asiattomasti henkilön, kirjoittaja kimpuun.
Lehdistö on eri asia, jossa kontroloidaan kaikki sivuille tulevat jutut ja jutun näkyville tulo riittävän vaivalloista itsekritiikin hyvän toiminnan kannalta. - Telluriini
ABC... kirjoitti:
Ei ole rikosrekisteriä, kerran sain sakot, kun oli kiire häihin ja turhamaisuuttani en laittanut mielestäni likaista turvavyötä kiinni, etten sotkisi vaaleaa mekkoani. Kalliiksi tuli turhamaisuus.
Nykyään on niin monenlaista hörhöä liikkeellä (tai on kai niitä aina ollutkin), etten tosiaan uskalla antaa itsestäni kovin tarkkoja tietoja netissä...
Toinen syy, miksi en kirjoittele Etuteltan puheisiin on se, että en ole varsinainen jäsen, vaan perhejäsen samalla jäsennumerolla kuin mieheni. Kun yritin rekisteröityä ei se onnistunut kuin vain varsinaiselta jäseneltä. Eli joutuisin käyttämään keskusteluissa mieheni henkilöllisyyttä. Se jos mikä olisi jo mielestäni pikkurikollisuutta!!
Että tällainen rikollinen minä olen, mutta mitäpä minä sinulle itseäni puolustamaan.
Eipä sinunkaan nimesi tekstissäsi näkynyt, eli kuka olet??? - Telluriini
Telluriini kirjoitti:
Ei ole rikosrekisteriä, kerran sain sakot, kun oli kiire häihin ja turhamaisuuttani en laittanut mielestäni likaista turvavyötä kiinni, etten sotkisi vaaleaa mekkoani. Kalliiksi tuli turhamaisuus.
Nykyään on niin monenlaista hörhöä liikkeellä (tai on kai niitä aina ollutkin), etten tosiaan uskalla antaa itsestäni kovin tarkkoja tietoja netissä...
Toinen syy, miksi en kirjoittele Etuteltan puheisiin on se, että en ole varsinainen jäsen, vaan perhejäsen samalla jäsennumerolla kuin mieheni. Kun yritin rekisteröityä ei se onnistunut kuin vain varsinaiselta jäseneltä. Eli joutuisin käyttämään keskusteluissa mieheni henkilöllisyyttä. Se jos mikä olisi jo mielestäni pikkurikollisuutta!!
Että tällainen rikollinen minä olen, mutta mitäpä minä sinulle itseäni puolustamaan.
Eipä sinunkaan nimesi tekstissäsi näkynyt, eli kuka olet???Unohdin mainita, että voin antaa tämän verran enemmän tietoa itsestäni, eli vaihdon nicin jäsenxxxxx:n yleisemmin käyttämääni Telluriiniin :)
- ap Setä
Siellä pari terroristia hännystelijöineen estää kaiken asiallisen keskustelun. Jokainen avaus väännetään asiattomaksi jauhannaksi, henkilökohtaisiin solvauksiin päätyen.
- Sierra Foxtrot Charlie
Opettelisit ensin lukemaan ja vielä sen jälkeen ymmärtämään lukemasi, niin voisit kommentoida asiaa hieman suuremmalla asiantuntemuksella ja vaikkapa syvemmällä rintaäänelläkin...
- Ecco ja Vmo
Sierra Foxtrot Charlie kirjoitti:
Opettelisit ensin lukemaan ja vielä sen jälkeen ymmärtämään lukemasi, niin voisit kommentoida asiaa hieman suuremmalla asiantuntemuksella ja vaikkapa syvemmällä rintaäänelläkin...
Moi Liimis, mitä kuuluu joko Sinulla on vaunu?
Pyhällä on kostean lämmintä, entä siellä. - Sierra Foxtrot Charlie
Ecco ja Vmo kirjoitti:
Moi Liimis, mitä kuuluu joko Sinulla on vaunu?
Pyhällä on kostean lämmintä, entä siellä.Mutta ei Liimikseltä. Tulikohan EJ tuo sinun viestisi nyt ihan oikeaan ketjuun.
Joka tapauksessa, lämmintä ja kosteaa on täällä etelämpänäkin. Tänään iltapäivällä olen kyllä jo samoilla korkeuksilla kuin sinäkin, mutta vähän lännempänä.
Ei kun viikonloppua teillekin sinne Pyhätunturiin... - ohhoh
Sisäpiiri on hyvin ansaitulla kesälomalla, kuka missäkin. Kaikilla ei ole käytössään mobiiliyhteyttä nettiin. Silloin he eivät pysty keskustelemaan muuta kuin matkalla kohdalle sattuvien nettibaarien tai kirjastojen koneilta. Odottakaa syksyä, ja pimeitä iltoja, niin kyllähän keskustelusivuihin taas tulee elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793