Arvatkaa illan lottonumerot

Miihkali

Kuka arvaa tai tietää illan lottonumerot? Eniten oikein saaneelle paljon aplodeja ja huuhaa-rommia ja -siideriä ym. ym. sekä tietysti Oy Veikkaus Ab:ltä vuoden lottohuuhaa-titteli, sekä kristallipallo. Tämä on erittäin arvostettu ja ensimmäinen laatuaan oleva titteli. Tittelin saaja saa myös muilta huuhaalaisislta suurta arvostusta.
Tämä oli minun ehdotukseni mutta keksikää te viisaat parempi huuhaa-titteli?

Minun numeroni ovat:
1,3,4,7,9,19,38
Ja lisänumerot:16,24,33

Pistetäänkö myös Jokeri- ja Kenonumerot arvaukseen?

14

418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sola

7,9,12,13,22,29,30 lisän:6,27,31
      Kyllä sitte taas ottaa pattii jos noi pärjää...

• Miihkali

Pitäis varmaan käydä omat rivit tekemässä oikeaan kuponkiin? Ihan vaan varmuuden vuoksi... :-)

• Misfiring

Miihkali, sulla on samoja numeroita kuin mun vakinumbet ;)
      Tässä tää rivi:
      3,6,7,10,11,35,36
      lisänumbena:
      12,17,28

Jokeria en nyt laita, kun en muista montako numeroa siinä sai olla :)

• Miihkali

Näkyi olevan samoja numeroita meillä. Minä kans laitoin oman vakirivini ja nyt on sellainen tunne, että euroja tulee tänään ihan roppakaupalla... :-)
        Vaikka sama tunne se tahtoo olla joka lauantai ja silti on töissä joutunut jatkuvasti käymään... :-)

• Miihkali

Sait kaksi numeroa oikein ja me muut jäimme yhteen oikeaan. Mulla oli kyllä neljä numeroa vieressä ja sullakin ainakin kolme, mutta niitähän ei ikävä kyllä lasketa.

Nyt minä ja muut huuhaalaiset annamme Sinulle koko universumin kokoiset halaukset ja huuhaan lottokuningattaren tittelin.
        Onneksi olkoon!!!!!

• Sola
        Miihkali kirjoitti:

Sait kaksi numeroa oikein ja me muut jäimme yhteen oikeaan. Mulla oli kyllä neljä numeroa vieressä ja sullakin ainakin kolme, mutta niitähän ei ikävä kyllä lasketa.

Nyt minä ja muut huuhaalaiset annamme Sinulle koko universumin kokoiset halaukset ja huuhaan lottokuningattaren tittelin.
        Onneksi olkoon!!!!!

Mä en uskaltanu kattoo lottoo, ku en ehtiny kioskille täyttään ruudukkoo. Kerranki tuntuu hyvältä kun epäonnistuu jossain :)

• Miihkali
        Sola kirjoitti:

Mä en uskaltanu kattoo lottoo, ku en ehtiny kioskille täyttään ruudukkoo. Kerranki tuntuu hyvältä kun epäonnistuu jossain :)

En kans ehtiny kioskille mutta onneksi ei minullakaan ollut kuin yksi oikein. Miksköhän ne numerot osuu aina viereen mutta ei koskaan kohdalle? Kummallista?

• Sola
        Miihkali kirjoitti:

En kans ehtiny kioskille mutta onneksi ei minullakaan ollut kuin yksi oikein. Miksköhän ne numerot osuu aina viereen mutta ei koskaan kohdalle? Kummallista?

täytyy sitten tehä useampi ruudukko ja täyttää aina entisten rastien viereen. Heh, eiköhän me sitten jo voiteta ja sitten tarjotaan kaikille huuhailijoille kunnon joulu :)

• Miihkali
        Sola kirjoitti:

täytyy sitten tehä useampi ruudukko ja täyttää aina entisten rastien viereen. Heh, eiköhän me sitten jo voiteta ja sitten tarjotaan kaikille huuhailijoille kunnon joulu :)

Näinhän me teemmekin, niin varmasti osuu numerot kohdalle ja voidaan tarjota muille huuhailijoille sellainen Joulu, josta ei tule mitään puuttumaan ja josta riittää kerrottavaa lastenlapsillekin... :-)

• Misfiring
        Miihkali kirjoitti:

Onneksi olkoon!!!!!

Minäkö sen nyt sit sain, kiiiiitossss halauksista ja tittelistä :)
        *antaa takaisin halauksia ja hyppii parin metrin loikkia*
        Mitä tämä huuhaan lottokuningattaren titteli nyt edellyttää? Pääsenkö huuhaakiertueelle? JESSS!

• Miihkali
        Misfiring kirjoitti:

Minäkö sen nyt sit sain, kiiiiitossss halauksista ja tittelistä :)
        *antaa takaisin halauksia ja hyppii parin metrin loikkia*
        Mitä tämä huuhaan lottokuningattaren titteli nyt edellyttää? Pääsenkö huuhaakiertueelle? JESSS!

Nytpä päästiin asiaan. Sinähän sen kisan voitit ja ihan suvereenisti. :-) Muut ei päässeet edes lähelle.
        Ai niin se titteli. Nyt joudut todellakin huuhaakiertueelle edustamaan huuhaata ympäri maailmaa ja sehän on tietysti suuri kunnia. Siihen pääsevät vain harvat ja valitut ja sinä olet vieläpä ensimmäinen laatuaan oleva lottokuningatar, joten paineet ovat varmasti kovat. :-)

Saat takaisin *aivan mahtihalaukset ja muiskaukset*

• olisi

3,8,10,13,18,28,37 ? ;)

• humppalulla

*halihalihalihalihalihalihalihalihalihalihalihalihalihali* ai niin ne numerot..mä en laita kun en ikinä oo mitään voittanut, enkä voita ja niinkuin häjyissä loistavasti sanotaan " rehellinen tyä ei o ikinä kannattanu EIKÄ KANNATA"

-Missä nää oot oikeen ollu??? ihan on ikävä meinannut tulla. Viimeksi olit menossa viikoksi tötötö...hui mikä sana töihin johonkin, sen jälkeen en oo miihkalia nähny.. tosin itekkin oon ollut jossain ...muualla.

• Miihkali

*halirutistusmuiskutus*

Juu, rehellinen työ ei ikinä kannata. Sen olen itsekkin huomannut vuosien varrella.

Ihan ikävä tässä on itelläkin ollut, kun sinua ei ole näkynyt aikoihin. Luulin että ulosottomies on sinut kokonaan vienyt meiltä pois?
        Kyllä minä täällä olen silloin tällöin ollut mutta olin välillä pitkään poissa, koska tämä minun peltitoosani teki totaalisen lakon ja jouduin ostamaan ihan uuden masiinan. Kyllä nyt kelpaa, mutta meni hetken verran aikaa ennenku sain fyrkkaa kerättyä tarpeeksi kasaan ja en päässyt sultakaan tilaamaan niitä epsonilla painettuja...
        Mutta mukavaa kun olet täällä taas ja koitahan hiukan useammin päästä huuhailemaan. Sitä minä ja muut odotamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe