Vastine sheriffille (älä poista)

Sakke 27v

Perustelusi kirjoitukseni poistamiselle ovat hyvin huonoja. Täällä on myös retosteltu esimerkiksi sillä, että ei ole maksanut tv-lupaa ja se on vielä itseasiallinen rikos. En millään tavalla retostellut asialla, vaan kerroin vain, mitä tapahtui. Olen itsekin ihmiskauppaa vastaan, mutta normaali prostituoidun ja asiakkaan välinen suhde on tasa-arvoinen, ja siinä ei toki ole välikäsiä. Jos sulhasen valinta on polttaripäivänään harrastaa seksiä kolmen prostituoidun ja kahden "tavallisen" mimmin kanssa, niin mielestäni se on aivan OK. Toinen asia on toimisinko itse niin.

Poistit siis kirjoitukseni vain sen vuoksi, että se ei ole ideologiasi mukainen. Tänään taidan tehdä palautelauselman ylläpidolle, ja ehkä menetät hienon vakanssisi.

15

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queen.

      "Jos sulhasen valinta on polttaripäivänään harrastaa seksiä kolmen prostituoidun ja kahden "tavallisen" mimmin kanssa, niin mielestäni se on aivan OK. "


      Olisiko sinusta OK jos tuleva vaimosi harrastaisi seksiä polttareissaan kimppaseksiä parin mieshuoran kanssa, yhden mustan miehen kanssa ja jonkun tavallisen jätkän kanssa. Vastaa.

      • mutta

        Tällä asialla ei ole mitään yhteyttä Sheriffin ja Saken väliseen asiaa. Asiasta voinee jatkaa keskustelu Moraali&Etiikka-osastolla. Antakaamme sija diversiteetille.


      • Sakke 27v

        Ei, se ei todellakaan olisi OK.

        Millä tavoin tuleva vaimoni on verrannollinen kaveriini? En voi moralisoida koko ympäröivää todellisuutta - päähän siinä hajoaisi.


      • Queen.
        Sakke 27v kirjoitti:

        Ei, se ei todellakaan olisi OK.

        Millä tavoin tuleva vaimoni on verrannollinen kaveriini? En voi moralisoida koko ympäröivää todellisuutta - päähän siinä hajoaisi.

        Vain sinulle on siis oikeus pettää vaimoasi, vaimollasi ei. Miksi vaimollasi ei ole lupaa harrastaa polttareissaan seksiä?
        Tekisi mieli sanoa mikä olet tekopyhän lisäksi, mutta jätän sanomatta, näin julkisella palstalla.


      • Sakke 27v
        Queen. kirjoitti:

        Vain sinulle on siis oikeus pettää vaimoasi, vaimollasi ei. Miksi vaimollasi ei ole lupaa harrastaa polttareissaan seksiä?
        Tekisi mieli sanoa mikä olet tekopyhän lisäksi, mutta jätän sanomatta, näin julkisella palstalla.

        En kylläkään itse pettänyt. Olin siis kaverini polttareissa. Luetun ymmärrätäminen, hmphh.


      • Jihuuu
        Sakke 27v kirjoitti:

        En kylläkään itse pettänyt. Olin siis kaverini polttareissa. Luetun ymmärrätäminen, hmphh.

        Juu, kyllä naiset osaa älähtää ja lukea rivien välistä omiaan :P

        Itse en sen keskustelun jatkoa lukenut sen jälkeen, kun pistin oman kommenttini. Mutta se kertomus niistä polttareista ei ollut mitenkään mielestäni asiaton, että jos sen ekan viestin perusteella kävi poistaminen niin huhhuh. Saahan täällä ihmiset muutenkin kertoa seksiasioistaan, niin miksei sitten maksullisista? Ja seriffi osoitti tietämättömyyttään väittämällä ensin, että seksin ostaminen on laissa kiellettyä. Daah..


      • Sakke 27v

        En ole järin reklamaatiohenkinen, jotta tuollaista jaksaisin täyttää. Jospa sinä kuitenkin miettisit hieman linjanvetoasi - mitä poistat mitä et.


      • Sakke 27v kirjoitti:

        En ole järin reklamaatiohenkinen, jotta tuollaista jaksaisin täyttää. Jospa sinä kuitenkin miettisit hieman linjanvetoasi - mitä poistat mitä et.

        Kirjoituksesi oli kuitenkin siinä määrin naista halventava ja sisälsi alatyylin kieltä..että sen poisto ei oikein perusteluja edes vaadi.jatkossa jos kirjoitat vastaavanlaisia turinoita,mieti kieliasun sopivuus,ennenkuin klikkaat sen tänne palstalle..thanks :)

        Zamio


      • kaupan kassa
        Sakke 27v kirjoitti:

        En ole järin reklamaatiohenkinen, jotta tuollaista jaksaisin täyttää. Jospa sinä kuitenkin miettisit hieman linjanvetoasi - mitä poistat mitä et.

        Ja sinä hölmö räkänokka et kuin jankutat.


      • Tosielämästä kuultuna
        Zamio kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli kuitenkin siinä määrin naista halventava ja sisälsi alatyylin kieltä..että sen poisto ei oikein perusteluja edes vaadi.jatkossa jos kirjoitat vastaavanlaisia turinoita,mieti kieliasun sopivuus,ennenkuin klikkaat sen tänne palstalle..thanks :)

        Zamio

        Tässä nyt vaan tuntuu siltä että kieliasuun viittaaminen on pelkkä tekosyy ja tosiasia on että teit moraalisen tuomion mitä sinun sheriffinä ei pitäisi tehdä. Eli ylitit valtuutesi pahemman kerran vain siksi että pinnasi jostain syystä kärähti.


      • Moment_After
        Tosielämästä kuultuna kirjoitti:

        Tässä nyt vaan tuntuu siltä että kieliasuun viittaaminen on pelkkä tekosyy ja tosiasia on että teit moraalisen tuomion mitä sinun sheriffinä ei pitäisi tehdä. Eli ylitit valtuutesi pahemman kerran vain siksi että pinnasi jostain syystä kärähti.

        En tiedä mitään poistetuista viesteistä, mutta noissa Suomi24:n käyttöehdoissahan lukee selvästi, että myös hyvän tavan mukaiset viestit ovat kiellettyjä. Onhan moderaattorin tällöin pakko arvioida viestin sisältöä myös moraaliselta kannalta.


    • Sakkea!
    • ww.

      Olen valvojan kanssa ihan samalla asialla. Kyllä mäkin olisin sun typerän viestin poistanut. Ja katos tossa on myös toi ilmianna asiaton viesti systeemi, että kuka tahansa on voinut ilmiantaa sun viestin. Se siitä...

    • Nimetön

      En ole lukenut Saken viestiä, mutta tiedän, että Zamio poistaa mielivaltaisesti viestejä omien arvostustensa mukaisesti.
      Oma yhdenlauseen viestini (vastaus) oli kadonnut, eikä siinä kiroiltu, oltu rasistisia tai kehotettu rikokseen. Se oli vitsi ja sisälti pahan sanan : pieru.

      Anteeksi, palstalaiset, että näin kovasti loukkasin arvojanne ja hyvää makuanne? Itse olen kyllä usein epäillyt, että pelkkä suomi24:ssa surffailu osoittaa erittäin huonoa makua.

      Zamiota voin kiittää siitä, että nyt viimeistään tajuan hankkia elämän. Onhan sentään järjetöntä kinailla jonkun teinin kanssa, jolla on oikeus painaa nappia ja pyyhkiä ihmisten juttuja pois! Tuo seksin oston rikollisuus suorastaan naurattaa. Meitä "ohjaa" sivistymätän ja kapeakatseinen tyyppi, jonka pientä maailmaa chatit ja keskustelut piristävät siinä määrin, että hän ehkä saa jopa pientä vallan tunnetta kustannuksellamme.

      Ei kiitos, et enää minun kustannuksellani. Voit pitää palstasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe