Tällä psykopaatilla on VAIN rasismi & fasismipitoista annettavaa saitille.
Tarkennan; Nämä Halosen puhevikaan liittyvät makkava/sillipiivakka rasistisit ilmaisut
loukkaavat lukijoita.
julistajarasistille pitää näyttää paikkansa - elättäjiensä pöydän alla.
c.c
julistajasaastan banni siistisi pressasaittia!!!
9
240
Vastaukset
- jjulistajan puolesta
kauniista ja asiallisesta kommentista! noin hienosti osaa täällä vain köppe vastata. ihania demareita saitilla riittää muitakin. odotamme innolla uusia ohjeita tänne pöydän alle. buah!
- capt. cöpenick
ole hyvä!
- Tavarits
Ihailen sinua..
- linkittää kuvasi tänne
niin voisimme kehystää sen presidentti Tarjahalosen vaalikuvan viereen olohuoneidemme seinille. Näin ei meiltä milloinkaan pääsisi unohtumaan, keitä me saamme kiittää kiittämästä päästyämme.
Alamaisimmin terveisin
Toveri Iljushin - Toveri_Valeri_Kuzmin
linkittää kuvasi tänne kirjoitti:
niin voisimme kehystää sen presidentti Tarjahalosen vaalikuvan viereen olohuoneidemme seinille. Näin ei meiltä milloinkaan pääsisi unohtumaan, keitä me saamme kiittää kiittämästä päästyämme.
Alamaisimmin terveisin
Toveri IljushinInnokas ihailijasi...." capt.cöpenick"..
- Toveri Patjomkin
Toveri_Valeri_Kuzmin kirjoitti:
Innokas ihailijasi...." capt.cöpenick"..
Sula mahdottomuus enää pysyä housuissaankaan, innokkuus riistäytyy täysin valloilleen.
- Työn_sankari
Toveri Patjomkin kirjoitti:
Sula mahdottomuus enää pysyä housuissaankaan, innokkuus riistäytyy täysin valloilleen.
!!!!
- Politbyroo
Työn_sankari kirjoitti:
!!!!
Häntä..
- sensuurin
Julistajan viestit ovat olleet arvostelevia, mutta aina asiallisia.
Samaa ei voi sanoa Sinusta Köppe.
Te vasemmistolaiset haluaisitte niin mielellään Kgb-stasilaisen sensuurin ja urkintayhteiskunnan.
Sitähän suuri idolinne Setaveteraani, nykyinen "kaikkien suomalaisten Arvojohtaja" Halonen niin innokkaasti ajoi rauhanlain muodossa jo 80-luvun puolivälissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443