Zamio taas vauhdissa

Erkka -73

Voisitko hyvä Zamio-sheriffi lopettaa muiden mielestä täysin asiallisten keskustelunavausten poiston? Uskon, että jos tarpeeksi moni sinusta valittaa, niin olet entinen sheriffi. Sinulla tuntuu olevan aivan erikoinen "hyvä maku", suoraan 1950-luvulta.

12

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin hän poistaa kirjoitukset

      Kyllä, kriittistä ja kärjekästä asiallista kirjoittelua hän ei hyväksy, hänen kuninkaallisuutensa. Hän terrorisoi kirjoittajia ja heidän mielipiteiden ilmaisuvapautta vastaan.

      • Erkkari

        Nyt kaikki muutkin sitä palautetta lähettämään. Itse laitoin jo valituksen Zamiosta.


      • Ekokem
        Erkkari kirjoitti:

        Nyt kaikki muutkin sitä palautetta lähettämään. Itse laitoin jo valituksen Zamiosta.

        Sillä tämä saitti puhdistuu.


      • Eräs........
        Erkkari kirjoitti:

        Nyt kaikki muutkin sitä palautetta lähettämään. Itse laitoin jo valituksen Zamiosta.

        Palautetta on laitettu.


    • Ole hyvä ja kerro,minkä asiallisen viestin olen poistanut.Tähän asti olen poistanut ainoastaan asiattomat sekä tälle keskustelupalstalle kuulumattomat kirjoitukset.

      terveisin Zamio

      • Erkka -73

        Esimerkiksi se viesti,missä joku nimimerkillä nainen* kertoi muutaman totuuden naisesta miehille. Kuten sen, että nainenkin käy kakalla ja röyhtäilee. Se oli ihan asialline viesti yms. Olet poistanut arviolta joka kolmannen viestin, joista ehkä yksi kymmenestä olisi poiston arvoinen. Mene itseesi!


      • Erkka -73 kirjoitti:

        Esimerkiksi se viesti,missä joku nimimerkillä nainen* kertoi muutaman totuuden naisesta miehille. Kuten sen, että nainenkin käy kakalla ja röyhtäilee. Se oli ihan asialline viesti yms. Olet poistanut arviolta joka kolmannen viestin, joista ehkä yksi kymmenestä olisi poiston arvoinen. Mene itseesi!

        kaikki täällä kirjoitetut viestit tulee olla fiksuun sävyyn laadittuja..ja rajanvetoja,mitä poistetaan,on myös vaikeaa vetää.Sama viesti toisenlaisessa muodossa olisi mahdollisesti jopa saanut jäädäkin tänne.Pitää muistaa,että aroistakin asioista voi ja pystyy kirjoittamaan myös asiallisesti.

        Muista myös se..että myös toiset kirjoittajat ilmoittavat palautteen kautta asiattomista viesteistä..ja myös ylläpito poistaa asiattomia viestejä..joten läheskään kaikki täältä poistetut kirjoitukset eivät ole minun tekemiäni poistoja.

        ja sitten vielä loppukaneetiksi...

        totta on että nainenkin kyllä tuhnuttelee..myös käy kakalla yms..mutta minulla on jotenkin sellainen kutina,että se saattaa olla tämän palstan lukijoiden tiedossa ;)


      • Valtava vääryys
        Erkka -73 kirjoitti:

        Esimerkiksi se viesti,missä joku nimimerkillä nainen* kertoi muutaman totuuden naisesta miehille. Kuten sen, että nainenkin käy kakalla ja röyhtäilee. Se oli ihan asialline viesti yms. Olet poistanut arviolta joka kolmannen viestin, joista ehkä yksi kymmenestä olisi poiston arvoinen. Mene itseesi!

        Voi voi voi kun ihmisoikeuksia on nyt kyllä loukattu. Ei muuta kuin euroopan komissiolle valitusta sisään...


    • hossi

      Turha meidän on poistettujen kirjoitusten perään porata ! Zamio tekee omat päätöksensä mitkä hänen mielestään ei tänne sovi ja niiden sääntöjen mukaan on mentävä ! He's the boss !

      Aina jos hän jotain poistaa tai siirtää ni kyllä joku aina siitä valittaa ! Hän tekee omat päätöksensä ja sen mukaan kirjoittajien on toimittava, joten turha valittaa asiasta yhtikäs mihinkään !

    • muhahahhaa!

      Vantaan ääliö luulee nikkiä vaihtamalla välttävänsä paljastumasta Suomi24:n idiooteimmaksi kirjoittajaksi.

    • aa.

      Muista että porukka myös ilmiantaa viestejä täällä ja ylläpito sitten katsoo poistavatko viestin vai eivät.

    • Tästä sinun aloituksestasi tuli minulle ilmianto asiattomasta viestistä.

      Mutta en kuitenkaan poista tätä,saapi nyt olla kaikkien luettavissa täällä..jos ylläpito päättää poistaa..se onkin sitten jo toinen juttu ;)

      terkuin Zamio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe