vastatkaa jos tiedätte varmasti
tehdäänkö simpsoneista oikeasti
4
984
Vastaukset
- Mika....
...mutta en tiedä joko sitä tehdään vai tehdäänkö lainkaan. Mutta kyllä elokuvaversiota on ihan vakavissaan suunniteltu.
- HomerJSimpson
Kyllä tehdään, netissä on jo jopa "teaser-traileri" tästä elokuvasta. Ensi-ilta on ensi kesänä. Tämä on täydellinen FAKTA.
- RAHAHAHAAHAA!!!8D
Totta se on. "Ja simpsonit-sarja loppuuuuuuuuuuuuu.... No ei heti......... Böö... Hahha..."
- Mike91
Simpsoneista tehdään elokuvaa ja esitetään ensi vuoden keväällä tai kesällä.Luulen että elokuva tehdään siksi koska simpsonit täyttävät ensi vuonna 20 vuotta,nehän syntyivät 1987.Ja sarja jatkuu vielä seuraavat kaksi vuotta sillä Matt Groening on sopinut Fox TV yhtiön kanssa sopimus,että Simpsoneita tulee niin paljon kuin on uusia jakso aiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059