Kainalokipu

Huolestunut-82

Hei!

Olen 23-vuotias mies. Minulla on ollut noin puolen vuoden ajan epämääräistä kipua molemmissa kainaloissa. Kipu ei ole kovaa eikä jatkuvaa. Tunnustelemalla ei löydy mitään ylimääräistä. Välillä kipu säteilee jotenkin oudosti koko käteen. Söin tossa joku kuukausi sitten tehokkaan lääkekuurin akneen. Lääkkeen epätodennäköisiksi sivuoireiksi mainittiin imusolmukkeiden turpoamista, mutta näiden luulisi tuntuvan... Eli ei taida olla mitään tekemistä ton lääkkeen kanssa.

Mikähän voisi olla kyseessä?

10

19774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lghdwipmcgfxghjk..

Onko sulla niskakipuja?

• miru69

minulla ollut samanlaista vaivaa.kävin asian takia lääkärissä ja hän sanoi sen olevan imunestettä joka liikkuu elimistössä.Kipu helpottuu liikunnalla.Voi myös olla hermosärkyä,mikä sit säteilee muuallekkin.Mulla säännöllinen liikunta auttaa ja myös terveellinen ruoka:)

• huolestunut..

Mulla myös kipua molemmissa kainaloissa, oikeassa kuitenkin enemmän. Kipu ei ole jatkuvaa ja se on vain häiritsevää. Välillä kipu kyllä tuntuu enempi rintalihaksessa (ensimmäisen kainalopoimun kohdalla) ja tiedän, että rintalihakseni ovat kireät, mutta välillä kipu tuntuu myös kainalokuopassa..

Itse olen asian takia myös lääkärissä käynyt, eikä hän osannut sanoa asiaan juuta eikä jaata, paitsi sen se sanoi, että jos mitään kyhmyjä ei ole, kyse ei ole vaarallisesta kivusta (?). Jotenkin kuitenkin hermostuttaa, jos siellä on jotakin vakavaa.. Oon jo miettiny, et pitäskö vaan vähistä rahoista mennä sittenkin yksityiselle..

• kipuilija
        huolestunut.. kirjoitti:

Mulla myös kipua molemmissa kainaloissa, oikeassa kuitenkin enemmän. Kipu ei ole jatkuvaa ja se on vain häiritsevää. Välillä kipu kyllä tuntuu enempi rintalihaksessa (ensimmäisen kainalopoimun kohdalla) ja tiedän, että rintalihakseni ovat kireät, mutta välillä kipu tuntuu myös kainalokuopassa..

Itse olen asian takia myös lääkärissä käynyt, eikä hän osannut sanoa asiaan juuta eikä jaata, paitsi sen se sanoi, että jos mitään kyhmyjä ei ole, kyse ei ole vaarallisesta kivusta (?). Jotenkin kuitenkin hermostuttaa, jos siellä on jotakin vakavaa.. Oon jo miettiny, et pitäskö vaan vähistä rahoista mennä sittenkin yksityiselle..

Minulla oli myös jossain vaiheessa kainalo kipeänä. Sitten kipu siirtyi alemmaksi kylkeen rinnan kohdalle ja rinnan alle.

Minulta otettiin myös ultrakuvat kun lääkäri oli tuntevinaan pienen kyhmyn, mutta mitään löydöksiä ei ultrassa löytynyt.

Lopulta vaivaksi sanottiin, että ovat lihaksen kiinnittymiskohdan kipuja.

• edellinen (hulestunut..)
        kipuilija kirjoitti:

Minulla oli myös jossain vaiheessa kainalo kipeänä. Sitten kipu siirtyi alemmaksi kylkeen rinnan kohdalle ja rinnan alle.

Minulta otettiin myös ultrakuvat kun lääkäri oli tuntevinaan pienen kyhmyn, mutta mitään löydöksiä ei ultrassa löytynyt.

Lopulta vaivaksi sanottiin, että ovat lihaksen kiinnittymiskohdan kipuja.

Mulla jus samallalailla kipuilee. Kiitos, jotenkin nyt helpotti oloa hiukan kun kerroit omasta kokemuksesta! :):)

• edelliseen
        edellinen (hulestunut..) kirjoitti:

Mulla jus samallalailla kipuilee. Kiitos, jotenkin nyt helpotti oloa hiukan kun kerroit omasta kokemuksesta! :):)

Laittoiko terveyskeskuslääkäri sut ultraan vai kävikkö yksityisellä?? Jos kävit yksityisellä niin mitä se maksoi?? Kiitti jo etukäteen :)

• Huolestunut-82
        huolestunut.. kirjoitti:

Itsekkin olen tässä viimepäivinä havainnut kivun olevan myös rintalihaksessa, aivan kuten kuvailit.

Luulempa liikunnan lievittävän tota kipua. Aiemmin kainalokipu haittasi jopa nukahtamista (olin silloin kotona enkä tehnyt mitään fyysistä) ja nyt kun olen raskaassa työssä ja liikun muutenkin enemmän, ei vastaavanlaista enemmän häiritsevää kipua ole ollut.

Oon kyllä harkinnut, että kävisin tuota kuvauttamassa jossain. Empä vain usko, että ne sieltä mitään löytävät....

• kipuilija
        edelliseen kirjoitti:

Laittoiko terveyskeskuslääkäri sut ultraan vai kävikkö yksityisellä?? Jos kävit yksityisellä niin mitä se maksoi?? Kiitti jo etukäteen :)

Minut määräsi työterveyslääkäri tuohon ultraäänitutkimukseen. Meillä työnantaja maksaa ko. tutkimukset, joten ikävä kyllä en tiedä, että mitä maksaa.

Tuohon sen verran, että tuon jälkeen minulla on muutenkin nuo lihaksen kiinnittymiskohdat (mm. käsissä ja jaloissakin) olleet mun "heikoin lenkki". Eli tuosta alkoikin sitten kipukierteeni, en tiedä, että mikä tallaisia lihaksen kiinnittymiskohdan kipuilua voi aiheuttaa.

Kipuilija

• Yep yep
        Huolestunut-82 kirjoitti:

Itsekkin olen tässä viimepäivinä havainnut kivun olevan myös rintalihaksessa, aivan kuten kuvailit.

Luulempa liikunnan lievittävän tota kipua. Aiemmin kainalokipu haittasi jopa nukahtamista (olin silloin kotona enkä tehnyt mitään fyysistä) ja nyt kun olen raskaassa työssä ja liikun muutenkin enemmän, ei vastaavanlaista enemmän häiritsevää kipua ole ollut.

Oon kyllä harkinnut, että kävisin tuota kuvauttamassa jossain. Empä vain usko, että ne sieltä mitään löytävät....

Mulla ollut viikon omituisen tuntuinen kainalokipu oikealla puolella. Lähinnä se tuntuisi rintalihaksesta. Mulla on samalla puolella sydämmen tahdistin miutta sen välitön ympäristö ei ole kpeä. Mkä teidän tilanne on nykyää?

• Madikki

Hei! Minulle todettiin vyöruusu oikealla puolells kylkeä. Voiko ruusu säteillä kipua oikean puolen kainaloon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe