Huijaako Voittopotti?

Helpohko monivalintakysymys

On todella huvittava ohjelma tämä Voittopotti ja sen Sofia-juontaja. Oli Voittopotin juontajana kuka tahansa, niin aina juontaja sanoo, että "Pelituottaja sanoi juuri korvaan, että linjoilla on nyt todella vähän kilpailijoita." Ja tuli Voittopotin lähetys mihin kellon aikaan tahansa, niin jokaisessa lähetyksessä juontaja aprikoi, miksi linjoilla on vähän kilpailijoita ja joka lähetyksessä juontajalla on joku selitys/selityksiä sille, miksi linjoilla on sillä kertaa vähän kilpailijoita: Juhannuksena ihmiset olivat juhannuksen vietossa, sitten kun on hellettä, niin ihmiset ovat rannoilla. Kun Voittopotti tulee yöllä, niin ihmiset ovat nukkumassa tai bailaamassa/baarissa. Tai sitten ihmiset ovat töissä tai jos eivät ole töissä, niin sitten ihmiset ovat ulkona. Kun sataa, niin ihmiset ovat shoppailemassa - tai töissä. Näin heinäkuussa perusselityksenä on se, että ihmiset ovat lomailemassa - tai nukkumassa (tai töissä), talvella perusselityksenä on, että ihmiset ovat töissä - tai nukkumassa. Sellaista kellon aikaa ei olekaan Voittopotin juontajan mielestä, kun linjoilla ei olisi vähän kilpailijoita.

Ja joka lähetyksessä juontaja sanoo, että kilpailua johtava aika on huono tai korkeintaan kohtalainen, koskaan aika ei ole loistava tai edes hyvä.

Ja joka lähetyksessä juontaja toistelee, että "Yleensä kun kysyn, että montako kertaa kilpailija soitti, niin yleensä he sanovat 5-10 kertaa." No totta kai juontaja mainitsee juuri noin ison haarukan ja totta kai juuri 5-10 kertaa (eikä esim 1-5 kertaa), jotta soittoja tulisi jatkossakin mahdollisimman paljon, kun Voittopotin ihmiset ajattelevat, että näin ihmiset luulevat, että voittaminen vaatii 5-10 kertaa. Toki juontaja mainitsee sivuhuomautuksena, että "On täällä joskus yhdellä-kahdella soitollakin voitettu", jottei tulisi epäilyksiä. Ja muutenkin ainakin viime aikoina yleensä (jollei jopa melkein aina) kilpailija puhelimessa on sanonut soittaneensa korkeintaan 4 kertaa, ei 5, 6, 7, 8, 9 tai 10 kertaa.

Ilmeisesti vain yhden kerran on joku voittanut Voittopotissa Jättipotin, kun 50-vuotias nainen voitti 19.5. 21 000 €. Eli tuosta voitosta on jo kohta 2 kuukautta ja silti Sofia jaksaa muistuttaa joka lähetyksessä (mm. juuri äsken TV:ssä), kuinka Liisa voitti MUUTAMA VIIKKO SITTEN 21 000 €. Melkein 2 kuukautta ei ole muutama viikko! Onko Sofia mukava huijata ihmisiä? Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Ja luuletko juontaja-Sofia todella, että ihmiset uskovat valheitasi siitä, että linjoilla olisi aina vain muutama kilpailija?

Miten MTV3 ja Voittopotti todistaa, ettei se huijaa? Miten MTV3/Voittopotti todistaa, ettei se vaihda summia numerolaatikoiden takana sen jälkeen, kun kilpailija on sanonut puhelimitse TV-lähetyksessä, että mikä numerolaatikko avataan. Siinä on sen verran viivettä sen välillä, kun kilpailija sanoo numeron ja kun numerolaatikko avataan, että siinä kerkee vaihtaa summia numerolaatikoiden takana.

Voittopotin edeltäjäohjelmassa MTV3:lla oli vähän aikaa systeemi, että summat eivät olleet teknisellä ruututaululla, jota takahuoneen tietokoneista hallitaan, vaan numerot olivat sellatteella lattiassa pystyssä olleella taululla, josta juontaja otti kilpailijan valitsemat 3 numerolappua kädellänsä irti taulusta ja näiden numerolappujen alta paljastui sitten summa. Juontajat silloin sanoivatkin jotain, että "Ettei me voida huijata."

Voittopotissa voittaa silloin Jättipotin, kun MTV3/Voittopotti niin haluaa.

Ja nämä kaikki viestissäni mainitsemani asiat koskevat MTV3:n Voittopotin lisäksi Sub-TV:n Rahalinkoa ja Urheilukanavan Urheilumaniaa.

Mihin voin tehdä valituksen Voittopotista, Rahalingosta ja Urheilumaniasta?

44

26152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuluttaja-asiamiehelle...

Tai MTV:n toimitusjohtajalle ;)

jos paha paikka tulee niin sitten vaikka Karpolle... vai tekeekö Karpo enää sitä ohjelmaa?

• Potaskaa

Eilen 12.7.2006 lähetyksessä kerrottiin 79 vuotiaasta voittajasta, enpä usko että tällä voittajalla on nopeammat vastukset kuin mitä minä soitin. Heillä täytyy olla ajanotossa käytettävissä miljoonasosa sekunnit jos meinaavat saada rehellisesti nopeimman vastaajan selville. Minusta arpapeliä.

• vastaukset

Korjaus virheeseen

• arvalla saa ky..n

Ko huijausohjelma taas alkanut? Joku päivä kaukosäädintä painellessa oli jollain kanavalla ja höristelin korviani kun "voittaja" oli linjalla ja hyvä kun sai puhuttua. Oliko iäkäs vai mikä mutta puhe sen laatusta et ihmetytti miten pääsi finaaliin..? varmaan ottivat arvalla linjoille

• perseelle

Luulin että ne ottaa sinne vaan ylä-asteen käyneitä juontamaan, mutta näköjään sinne pääsee ihan pelkällä esikoulutodistuksella.

• huijausta se on...

Joo Sofia mainostaa sitä Liisaa pohjanmaalta joka voitti viimeksi, mutta unohtaa mainostaa että se on AINOO kuka on voittanu jättipotin... Tätä ollaan epäilty jo kaikkien tuttujen kanssa et ei tonne joka kerta oikesti joku soittaja pääse vaan MTV3 maksaa jonkun summan jollekki ihmisille ja sit ne näyttelee voittavansa. Esim. viime yön pappa kuullosti niin teennäiseltä, kun kysyttiin kuinka montaa kertaa soitit ni naureskeli siellä ja sanoi että jotain kymmenen kertaa.

ÄRSYTTÄVÄÄ!

• huomanneet

Ettei voittaja ole koskaa lapista...??? ihmeellistä.Ja kun voitat.sun pitää ilmoittaa verottajalle tästä voitosta.saattaa tulla isot vero mätkyt tai verottaja vie potista puolet.ET SILLEEN...........

• katsoja

Onko muuten Sofia vielä voittopotissa?

Viimeaikoina joku toinen juontaja ollut.

• Tee näin.
    • Kalluvaari

MTV3 Voittopotin nopeimman vastaajan pitää päästä
      loppuvaiheen tehtävään, eli vastaamaan oikein ruudussa näkyvään kysymykseen. Olen myös todennut että suurella varmuudella nopein ei todella pääse loppuvastaajaksi. Olen keskustellut mtv3:n ja heidän käytämänsä operaattorin henkilöö/itä ja siltä näyttää että
      hommassa on mätää. Raportoin tilanteen tarkemmin kun olen käynyt paikan päällä kekustelemassa ja testaamassa tilanteen.
      Kallu

• JARMO KUJANPÄÄ

7.4.-2006 VOITTOPOTISSA OLI JAOSSA 1500 EUROA, ELI ALKUSUMMA OLI 900,- JA SE NOUSI SIITÄ 1500 EUROON. EI SE HOMMA OLE MITÄÄN KUSETUSTA, KOSKA MINÄ VOITIN TUON SUMMAN, JA REHELLISESTI VOIN SANOA ETTÄ SOITIN LÄHETYKSEEN 10 KERTAA. JOO, JA KYLLÄ SE VOITTOSUMMANI ON TODELLAKIN VERONALAISTA TULOA, ELI VEROTTAJA ROKOTTAA SIITÄ OMANSA LOPPUVUODEN JÄLKIVEROTUSESSA, ELI LOPULLISEEN VEROKORTTIIN PITÄÄ MERKITÄ, ETTÄ MITÄ VOITTI JA SILLEEN. RAHAT MAKSETAAN VEROTTOMANA TILILLE, ELI TULEN SAAMAAN TUON 1500 OMALLE TILILLENI, JOSTA SITTEN ILMOITTELEN HETI SUMMAN SAATUANI VEROTOIMISTOON, JOS EI TODELLAKAAN HALUA ITKEÄ LOPPUVUODESTA SITÄ ETTÄ JOUTUU MAKSELEMAAN KIOJA SUMMIA TAKAISIN...ETTÄ SILLEEN..USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA TAIDAN OLLA SITTEN MTV:N SUOSIOSSA JOS MULLE "LUVATTIIN" tuo rahasumma jotenkin "järjestämällä"..NO NIIN TAI NÄIN NI MÄ AINASKIN NAUTIN RAHOISTANI JA NIIN MYÖS MUN VAIMO....JA NIITÄ JÄLKIVEROJA SITTEN MUREHDITAAN MYÖHEMMIN....TAI JÄRKEVÄ MAKSAA NE HETI NIINKU MÄ KU SUMMA O TILILLÄ..JA SE ON JO!!!!

• JARMO kUJANPÄÄ

KORJAUS VIESTIINI...SIIS TUO VOITTOSUMMA JAETTIIN 7.4.-2007...EI 7.4.-2006....ELI VOITIN TUON SUMMAN SIIS IHAN TÄNÄ PÄÄSIÄISENÄ 2007...LISÄKSI VOITTOPOTTI VOISI ILMOITTAA KYLLÄ LÄHETYKSESSÄ JA RUUDUSSA ETTÄ SE ON VEROTETTAVAA TULOA!!...TÄHÄN PITÄS SAADA MUUTOSTA..MUTTA EI MULLA OO VALITTAMISTA..MÄ SAAN SEN MINKÄ ANSAITSINKIN JA KORJASIN POTIN..JOS OLI JÄRJESTETTY JUTTU NIIN "KIITÄN" JA VAIKKA MAKSELENKIN VEROJA TOSTA 1500:STA NIIN ILMAASTA RAHAA NY AINA HALUAA KUKA TAHANSA JA JOS MULLE JÄÄ 1500:STA ESIMERKIKSI VEROJEN JÄLKEEN 40% TAI JOTAIN NI ONHAN SEKIN SILTI ILMAASTA RAHAA JA KELPAA KYLLÄ..TOSIN VEROTTOMANA MAKSAVAT SUMMAN, ELI SE ON ITSE ILMOITETTAVA VEROTTAJALLE...JA KÄTEEN JÄÄ SE MITÄ JÄÄ...ELI VUODEN LOPPUVEROTUKSESSA SITTEN EHKÄ ITKETÄÄN SITTEN NIITÄ MÄTKYJÄ KU ENSIN ON NAUTITTU RAHOISTA...VIISAS MAKSAA VERONSA HETI KUIN MÄ...JA JOS ON KUSETUSTA NI TODISTAKAA!!!ENNENKÖ TÄÄLÄ MAIKKARIA HAUKUTTA ITE ANNAN OMASTA VOITOSTANI 10 PISTETTÄ MAIKKARILLE KOSKA SAIN SEN MIKÄ MULLE KUULUU JA KOTIIN TULOO LAPPU MISSÄ ASIA VIELÄ TARKISTETAAN ETTÄ OOT KYSEINEN VOITTAJA TILINUMEROINEEN...JA KU MULLA JA MUN NIMELLÄ ON JO JULKISUUDESSAKIN PAINOARVOA NI MÄ USKALLAN SANOA TEILLE TOTUUDEN..MUN KOHDALLA HOMMA AINAKI TOIMI!

• nhoo
        JARMO kUJANPÄÄ kirjoitti:

KORJAUS VIESTIINI...SIIS TUO VOITTOSUMMA JAETTIIN 7.4.-2007...EI 7.4.-2006....ELI VOITIN TUON SUMMAN SIIS IHAN TÄNÄ PÄÄSIÄISENÄ 2007...LISÄKSI VOITTOPOTTI VOISI ILMOITTAA KYLLÄ LÄHETYKSESSÄ JA RUUDUSSA ETTÄ SE ON VEROTETTAVAA TULOA!!...TÄHÄN PITÄS SAADA MUUTOSTA..MUTTA EI MULLA OO VALITTAMISTA..MÄ SAAN SEN MINKÄ ANSAITSINKIN JA KORJASIN POTIN..JOS OLI JÄRJESTETTY JUTTU NIIN "KIITÄN" JA VAIKKA MAKSELENKIN VEROJA TOSTA 1500:STA NIIN ILMAASTA RAHAA NY AINA HALUAA KUKA TAHANSA JA JOS MULLE JÄÄ 1500:STA ESIMERKIKSI VEROJEN JÄLKEEN 40% TAI JOTAIN NI ONHAN SEKIN SILTI ILMAASTA RAHAA JA KELPAA KYLLÄ..TOSIN VEROTTOMANA MAKSAVAT SUMMAN, ELI SE ON ITSE ILMOITETTAVA VEROTTAJALLE...JA KÄTEEN JÄÄ SE MITÄ JÄÄ...ELI VUODEN LOPPUVEROTUKSESSA SITTEN EHKÄ ITKETÄÄN SITTEN NIITÄ MÄTKYJÄ KU ENSIN ON NAUTITTU RAHOISTA...VIISAS MAKSAA VERONSA HETI KUIN MÄ...JA JOS ON KUSETUSTA NI TODISTAKAA!!!ENNENKÖ TÄÄLÄ MAIKKARIA HAUKUTTA ITE ANNAN OMASTA VOITOSTANI 10 PISTETTÄ MAIKKARILLE KOSKA SAIN SEN MIKÄ MULLE KUULUU JA KOTIIN TULOO LAPPU MISSÄ ASIA VIELÄ TARKISTETAAN ETTÄ OOT KYSEINEN VOITTAJA TILINUMEROINEEN...JA KU MULLA JA MUN NIMELLÄ ON JO JULKISUUDESSAKIN PAINOARVOA NI MÄ USKALLAN SANOA TEILLE TOTUUDEN..MUN KOHDALLA HOMMA AINAKI TOIMI!

Joko voittajatietolomake on jo tullutkotiin , ja oletko saanut rahat tilille? Itse voitin 5.4-2007rahapotin, JEE! MUTTA en ole
        vielä mitään lomaketta saanut kotiin =( odottavan aika on pitkä.
        Lieneekö heillä niin kiirettä, etteivät ehdi lähettämään tai selitys on, että posti on "hukannut" sen... No, täytyy tässä vielä odotella . Sitten vasta uskon, kun rahat on tilillä. Luulisi, ettei maikkarilla ole varaa huijata.

• Jarmo Kujanpää
        nhoo kirjoitti:

Joko voittajatietolomake on jo tullutkotiin , ja oletko saanut rahat tilille? Itse voitin 5.4-2007rahapotin, JEE! MUTTA en ole
        vielä mitään lomaketta saanut kotiin =( odottavan aika on pitkä.
        Lieneekö heillä niin kiirettä, etteivät ehdi lähettämään tai selitys on, että posti on "hukannut" sen... No, täytyy tässä vielä odotella . Sitten vasta uskon, kun rahat on tilillä. Luulisi, ettei maikkarilla ole varaa huijata.

Niin....Mulla itsellä oli niin vittu tilanne, että tuo pääsiäinen sotki aika paljon suunnitelmia ja todellakin sai 7 päivää oottaa voitosta tota voittajatietolomaketta, nose allekirjoitetaan ja lähetin sen takas maikkarille. Sitten helvetti vie pitää vielä 14 päivää oottaa niitä rahoja(mikä siinäkin kestää) joo ja mun laskujen mukaan munmanit pitäs olla pikapuoliin tilillä...

• Jarmo Kujanpää
        Jarmo Kujanpää kirjoitti:

Niin....Mulla itsellä oli niin vittu tilanne, että tuo pääsiäinen sotki aika paljon suunnitelmia ja todellakin sai 7 päivää oottaa voitosta tota voittajatietolomaketta, nose allekirjoitetaan ja lähetin sen takas maikkarille. Sitten helvetti vie pitää vielä 14 päivää oottaa niitä rahoja(mikä siinäkin kestää) joo ja mun laskujen mukaan munmanit pitäs olla pikapuoliin tilillä...

Niin....itse ajattelin heti ku rahat saan, ni mennä kultaepän liikkeeseen ja ostaa parit timanttisormukset...pajonkos sä voitit ite saan 1500,-

• nhoo

Niin....itse ajattelin heti ku rahat saan, ni mennä kultaepän liikkeeseen ja ostaa parit timanttisormukset...pajonkos sä voitit ite saan 1500,-

Mukava summa! Ja vielä kun sen saisi tilille. Unohdin mainita, että voitin sen Matkakassasta (sub). Mikäli oikein olen ymmärtänyt niin voittopottia ja matkakassaa pyörittää sama yhtiö. Ite en ole vieläkkään saanut lappua kotiin, ärsyttävää!

Onnittelut! Hienoa, kun olet jo tossa vaiheessa. Toivotaan, että saldo nousee tililläsi lähi päivinä =)

• Jarmo Kujanpää
        nhoo kirjoitti:

Mukava summa! Ja vielä kun sen saisi tilille. Unohdin mainita, että voitin sen Matkakassasta (sub). Mikäli oikein olen ymmärtänyt niin voittopottia ja matkakassaa pyörittää sama yhtiö. Ite en ole vieläkkään saanut lappua kotiin, ärsyttävää!

Onnittelut! Hienoa, kun olet jo tossa vaiheessa. Toivotaan, että saldo nousee tililläsi lähi päivinä =)

Joo..toi rahojen odotushan tässä onkin se paskin puoli...

• Jarmo K

Joo..toi rahojen odotushan tässä onkin se paskin puoli...

NHOO..sinä joka voitit tuon 4000 lisääppä mut messengeriisi ni lisi kiva [email protected]

• Jarmo Kujanpää
        Jarmo K kirjoitti:

NHOO..sinä joka voitit tuon 4000 lisääppä mut messengeriisi ni lisi kiva [email protected]

juu...elikkä voitin tuon 1500,. 7.4. ja voittajalappoa ootin viikon ja sitten ku se tuli ni siitä viikko ni sain rahat....siis ku lapon on lähettänyt takaisin...

• Nimetön

juu...elikkä voitin tuon 1500,. 7.4. ja voittajalappoa ootin viikon ja sitten ku se tuli ni siitä viikko ni sain rahat....siis ku lapon on lähettänyt takaisin...

niin onko tuohon voittopottiin tai vastaaviin mitään erityistä taktiikka et menee kärkeen, sen ainakin tiedän että lankapuhelimella saa nopeemman ajan mut miten kännyllä sais??

• ......
        Nimetön kirjoitti:

niin onko tuohon voittopottiin tai vastaaviin mitään erityistä taktiikka et menee kärkeen, sen ainakin tiedän että lankapuhelimella saa nopeemman ajan mut miten kännyllä sais??

Lankapuhelimista pääsee tosiaan vähän helpommin kärkeen koska kännyköissä viive vaihtelee verkon kuormituksen ja signaalin voimakkuuden mukaan. Kännykälläkin pääsee kärkeen tietyllä taktiikalla jopa helpommin kuin lankapuhelimella.

Laita mailia [email protected] niin kerron lisää. Myös muut asiasta kiinnostuneet voivat laittaa mailia!

• sivusta seurannut
        ...... kirjoitti:

Lankapuhelimista pääsee tosiaan vähän helpommin kärkeen koska kännyköissä viive vaihtelee verkon kuormituksen ja signaalin voimakkuuden mukaan. Kännykälläkin pääsee kärkeen tietyllä taktiikalla jopa helpommin kuin lankapuhelimella.

Laita mailia [email protected] niin kerron lisää. Myös muut asiasta kiinnostuneet voivat laittaa mailia!

Jos tämä verojen maksu on näin ongelmallista kuin mitä kuvailitti. Mitenkä tämä Minin
        voittaja selviääkään velvoitteestaan.
        Tai jospa hänkään ei saa lainkaan voittoaan
        Lappeenrantaan .

• just se
        nhoo kirjoitti:

HELVETIN PASKANJAUHAJAT!! KYL MÄÄ OSAAN KANS KIRJOOTTAA ET OON MUKA VOITTANU.. KUSETUSTA KOKO HEMMETIN OHJELMA. 20 KERTAA SOITIN JA EIKÖHÄN JOKU VITUN PAPPA NE RAHAT SAANU. OLIKO MUKA PAPPA NOPEIN?? KÄRET TÄRÄJÄÄ JÄ NUMEROITA EI MEINAA EES NÄHRÄ.. JA VARMANA KYL VASTASIN SITÄ NOPEAMPAA..LOL

• ljhsfv

totta,se huijaa...

• sapettaa

Minä voitin 26.6.2007 rahoja ei ole kuulunut vieläkään!!!Oli kuulema se lappu hukkunut mikä piti lähettää takas kun kyselin,no sitte lupasivat pikinmiten laittaa uuden lapun mulle mikä allekirjoitetaan.Eipä taas kestäny ku viikon että posti kulkee keski-suomeen helsingistä.Sitten lappu takas ja tuli tieto että ei ollu lappu kulkenu sinnepäin ku vaan 11 päivää,sitten luvattiin että maksetaan heti kun lappu on heillä,mutta tuli kopio mulle siitä lähetetystä lapusta postissa ja mukana tieto että maksetaan 28 päivän sisään,ei HELVETTI sanon minä.Ei sillä että nyt heti pakko saada rahaa mutta, ottaa päähän toi niiden toiminta.

• vakiopelaaja

Muutamia perusvinkkejä, joilla voittomahdollisuudet paranevat:

Käytä liittymää, josta saat tarkan puheluerittelyn (esim. Saunalahti). Jos voitat, voit vähentää verotuksessa esikarsintalinjalle soittamisesta aiheutuneet kulut.

Varmista ennen esikarsintaan osallistumista, että oman numerosi näyttö ei ole estetty! Jos soitat esikarsintaan tuntemattomana, sinua pyydetään hyväksymään oman numerosi tallentaminen käynnissä olevaan peliin. Käytännössä se tarkoittaa, että numeroasi ei tallenneta ja rahasi menevät hukkaan.

Olet varmaan ihmetellyt miksi peleissä voittavat usein samat henkilöt. Se johtuu siitä, että kyseisissä peleissä pärjääväävillä kokeneilla pelaajilla jotka ovat keksineet toimivan taktiikan, on paremmat mahdollisuudet saada hyvä kärkiaika, kuin kokemattomilla, jotka pääsevät tuurilla kärkeen.
      Valitettavasti pelien järjestäjä ei halua samojen pelaajien voittavan aina, jotta pelien uskottavuus ei menisi. Keväällä vakiovoittajien voitot loppuivat kuin kivi sinään, koska pelintuottaja alkoi tarkistamaan kärkiajat ennen niiden hyväksymistä. Jos kärkiaika on numerosta, josta on voitettu aiemmin, aika hylätään hyvin todennäköisesti. Viimeaikoina numeron tiedot on tarkastettu numerohausta. Jos numero on salainen, kärkiaika saatetaan hylätä. Kuten myös, jos kyseessä on prepaid liittymä.
      Eli: Pelaa ainoastaan julkisella gsm- tai lankaliittymällä, niin aikaasi ei ainakaan hylätä jos satut pääsemään kärkeen.
      Aikoinaan voittopotissa korotettiin pottia uusista kärkiajoista. Jos kärkiaika oli liian hyvä, se jätettiin välillä huomioimatta. Pelaajia siis manipuloitiin näyttämällä, että kärkeen pääsisi todella helposti, kun kärkiaika vaihtui jatkuvasti. Nykyisin tuollaista ei ole enään näkynyt, eli esikarsintaan voihuoletta osallistua milloin vain pelin ollessa käynnissä.

Tässä siis tärkein. Lisää vinkkejä tulossa lähiaikoina!

• jarmo Kujanpään voitto 1500

Itse oon voitanut Alajärvellä kun asun niiin tuota tuon 1500 egeä. Noh, lappo tuli MTV3:lta, ja sen palautin ja rahat tuli verottomana tilille, eli minkä vitun takia porukka urputtaa etä olis jotaki saata*** kusetusta...tietty se on että jossakin perämettässä saa odottaa postia herran toiseen tulemiseen asti, mutta näin kaupungissa se homma hoituu hyvin. Noh rahojani 1500 on kiva käytellä, mutta entä 2007 vuoden verotus? Noh, ensinnäkin se ei auta että on hengellisesti rikas, vaan köyhänä kloppina se 1500 oli kiva raha opiskelijan pudjettia ajatellen, ja sitten kun lopullinen 2007 verotus saapuu niin siihen sitten merkataan se voitto, MIKÄLI sitä ei ole MTV mun puolesta tehnyt "vaikka lupaa". 1500 on ihan kiva raha ostin pelejä, leffoja, karkkia,vaatteita ja laitoin hyvän 2.0 Volvoni kuntoon, mutta laskekaapas mun mieliksi että mikä on veron osuus 2008 (oikea vuosi siis) kun maksetaan 1500 eurosta vero...onko se joku arpajaisvero, eli melkein puolet vai sovelletaanko siihen jotakin muuta lakipykälää...lahjavero tai joku muu paska..verotaja taas tienaa...1500 - vero on mitä thä??....onko se niinku 500-600 veroja??..Noh niin tai näin niin ei radiojuonnoillakaan paljo elellä cityradiossa, mutta onnex 200 euron veronpalautus lämmittää 190 senttisen klopin sydäntä nyt 2007

• on se että

pelaat kaikki rahasi pois sitten vetoat tähän uuteen lunastuspykälään: eli jos häviät kassasi, niin voit vaatia sitä takaisin (lähtötasoon asti). Mutta muista, että silloin sun pitää pelata nimellä eli et voi pistää anonyymisti kolikkoa koneeseen vaan esim. ilmoitat pankkitilin nron R-kioskilla.

• tiiti631

pikkusen huijaukselta tuntuu, kun kajareiden kautta 6:n selvän ihmisen kanssa yritetään aamuyöstä neljältä pottia saalistaa.Jos ennakoidaan ,tulee vastaus: valitettavasti...ja jos odotellaan hilkulle,(niin ettei häly ehdi kuitenkaan kuulua) niin ilmoitus on: vastaus on rekisteröity...Tunteeko kukaan ketään, joka olis oikeesti voittanu ilman että olis yhteyksiä maikkariin...???

• Jarmo Kujanpää
        tiiti631 kirjoitti:

pikkusen huijaukselta tuntuu, kun kajareiden kautta 6:n selvän ihmisen kanssa yritetään aamuyöstä neljältä pottia saalistaa.Jos ennakoidaan ,tulee vastaus: valitettavasti...ja jos odotellaan hilkulle,(niin ettei häly ehdi kuitenkaan kuulua) niin ilmoitus on: vastaus on rekisteröity...Tunteeko kukaan ketään, joka olis oikeesti voittanu ilman että olis yhteyksiä maikkariin...???

Olen voittanut Voittopotista 1500 ja 850 euroa oikeasti !

Ei tämä mitään kusetusta ole...lappo tulee kotiin, ja sen allekirjoitan ja lähetän ja 1-2 viikkoa niin rahat on tilillä..mulla ei mitään yhteyksiä maikkariin ja kaikki oon saanu niinkuin pitää...onko huijausta no EI OLE!!

• ???

Siihen pitäisi kyllä saada selitys, että miten tosiaan vanhalta kuulostavat ihmiset voittavat, ja vastatessaan reaktio on: "noni, kiva..". Jotain mätää siinä on, itse ainakin antaisin äänestäni kuulua että hieno juttu kun viimein voitti. Myös hämmentävää on se, että puhelimien suurkuluttajat, eli nuoret, eivät saa tehtyä parempia aikoja kuin vanhat ihmiset.

Itse soitin voittopottiin heti lähetyksen oltua käynnissä ehkä puoli minuuttia, sain vastaukset läpi äänimerkin puolivälissä painaen, mutta enpä soittoni jälkeen n.10 sekunnin sisään lisäsivät top 3:n, josta tietenkään ei löytynyt minua.

• olla hölömöjä

Maikkari ei huijaa. Formaatti täyttää kuukausittain sen verran monta tuntia ruudussa että huijauksesta kiinni jäämisen riski olisi aivan typerä ottaa. Rahapelit ovat aina suomessa tehokkaasti valvottuja, ja valvonta onkin ehtona lupien saamiselle pelin pyörittämiseen.

Juontajalla on kyllä ne sanahelinänsä hiljaisista linjoista ja huonoista kärkiajoista, mutta ne ovat aina suhteellisia käsitteitä. miten määritellään huono tai hiljainen linja tässä tapauksessa? Juontaja kyllä pyrkii johdattelemaan ihmisiä soittamaan, mutta itse peli, eli se että nopein esikarsinta voitta, on totta ja sillä pihvi.

Jos joku on lukuisista yrityksistään huolimatta jäänyt ilman voittoa, niin ei se ole syy alkaa kehittelemään tuollaista julkista panettelua. Se on yksinkertaisesti typerää. Soittajia on paljon ja niin moni heistä tekee sen verran nopeat sormiliikkeet esikarsinnassa että on melkeinpä tuurista kiinni kuka lopulta oli se kaikkein nopein. Ei kukaan aikuinen voi ajatella että "no nyt olin kyllä niin nopea että varmasti olin Suomen nopein, ja jos en voita nyt niin koko homma on huijausta". Lapset tekevät niin.

• kusetus

No kyllähän se haisee kun joku 80 pappa siellä on nopeampi kuin joku 20 aikalailla kun ikää tulee hitaaksi sitä käy mutta ei voittopotissa ainao mikä siellä ratkasee on se jaksaa soittaa sen 10 kertaa sinne sitten arvotaan niitten 10 muun jotka on soittanut 10 kertaa kesken että kuka olikin nopein....

• ä

Vastasit sitten kolme vuotta vanhaan viestiin :D

• NIILOFDFDS
        ä kirjoitti:

Vastasit sitten kolme vuotta vanhaan viestiin :D

MÄ VOITIN!VOITIN 6000EEUURROOAAA!PISSASIN PÄÄLLE

• make56

Niin, ja mistä tiedät että olet nopein?
      Se voi olla kuka vain?
      vaikka juontajan tuttu? joka on vaikka sovittu?
      Mitään takeita ei ole mistään?
      Aivan hatusta vedettyä touhua?
      kunhan olet soittanut ja EHKÄ vastannut oikein?
      --En usko että toimii rehellisesti!

• keno parempi

ringalingistä maikkarilla..?? Noin oletan. Itse soitin siihen aikaan muutamia kertoja ja olin aika yllättynyt kun sitten kerran voitin ja tuli kesken ohjelman soitto, että xxxxx ringalingistä, olet ollut nopein ja kohta tämä puhelu kääntyy suoraan lähetykseen.Vastasin sitten oikein kysymykseen ja voitto oli selvä.

Sen jälkeen piti lähettää verokortti annettuun osoitteeseen ( ringaling loppui pian) ja voittorahaa sain odottaa kuukausia. Hitaasta voitonmaksusta oli monet närkästyneet ja tehneet valituksia ja siitä oli jopa IP-lehdessä.
        Lopulta raha tuli tilille.

Koko systeemi muuttui jotenkin sen jälkeen tai ainakin niin koin. Tuli jotenkin "erilaiselta" kuulostava nopeustesti, miehen ääni vaihtui jne...yritin muutaman kerran ja totesin että turhaa. Vain rahaa tuhlaantuu. Siihen alkuaikaan oli huomattavan samoja voittajia ja opin tuntemaan äänestä useimmat vakivoittajat. Sitten tuli sääntö, ettei voi voittaa jos on voittanut tiettyyn aikaan. Mutta se oli vuosia sitten...

Uudemmissa nopeusversioissa tuli vääjäämättä mieleen, että mahtaako kaikki voittajat olla "oikeita"? Eihän niitä ole viitsinyt katsoa, mutta joskus olen tallentanut ja katsonut voitto-osan vaan jotta nähnyt kuka voittaa, kuulostaako aidolta jne... Itse asiassa koko peli perustuu ihmisen hyväuskoisuuteen, kuin lottoamisessa. Luulee että voittaa vaikka mahdollisuus on olematon.

On erittäin pieni mahdollisuus olla nopein ja siihenkin tarvitaan taitoa ja välineitä.. tyhmiltä rahat pois. Soita viisi - kymmenen kertaa ja kymppien lasku. Ei kiitos enää. Voittajista ei ole listaa missään kuin oli ringalingin aikana. Näkyi etunimi ja paikkakuntakin...liian salaista joten epäilyttää.

• 15+19

Ihmiset on varmaan höyläämässä puuta tai kuivaamassa hiuksiaan. Tai ehkä he sovittavat stringejä päälleen.

• jude80

itse kanssa tullut soitettua ja pohdittua asiaa, sekin että vastaa äänimerkin jälkeen, mitä se tarkoittaa, painaa nappia kun se ääni alkaa vaiko loppuu ja jos ennakoi ja painaa ennen äänimerkkiä niin sekin hyväksytään, mitä tekemistä siinä on sitten pelaajan nopeudella yms

• ESKUNINGAS ^^

Trololololol, vitun jonnet ;-------------------------D

• Kisufisu

Tänään juontaja oli ihan asiaton. Vaahtosi, että ei kuvassa ole kuin yksi eroavaisuus. Kolmehan siinä oli, mutta minun makkarasormet eivät olleet tietenkään tarpeeksi nopeita tähän kisaan enkä päässyt vastaamaan. Sanoivat vain, että läheltä liippaa. Kysymykset olivat ihan helppoja. Malttia juontaja, kuulostit hysteeriseltä ja se ei ollut kivaa kuunnella, kun ei päässyt sinua oikaisemaan.

• Voittopotti homoille

ootte perseestä täälä itkette ku voittopotti vie rahaa ratkaisuna älkää kattoko sitä saatanan ohjelmaa :----DDDDDD vittu ihmiset osaa olla tyhmiä mikä vitun suomi 24 posse hankkikaa työtä saatana :----DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• 300e köyhempi

HUIJAUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Se joka pääsee vastaamaan muka""nopeimpana,on jostain ihan muusta maailmasta.
      Vastaa kysymykseen,jota ei ole edes kuullut.(ei tiedä mitää).
      ÄLKÄÄ KATSOKO,EIKÄ KUUNTELE!!!!!
      Ja minuutti summa ei pidä paikkansa,se on todellisuudessa huomattavasti KALLIIMPAA!!(kuin jotain 1.99e/min)

• ja sinne meni osteri

mee hono vittuu ja ota vaikka slerbulaa poskee pallinaama. tommone pusifeissi paistaa housujenki läpi homo saatana. no en. ismo laitela tässä päivää

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe