liian kovasta verotuksesta.Itse Mersun maahantuoneena,usealta valituksen tehneeltä kyseltyäni,että kuinka paljon sitä rahaa on tullut takaisin? Suoraa vastausta kukaan ei ole minulle kertonut.Elikkä suoraan kysymykseen,suora vastaus..Saako sitä Euroja Tullilta takaisin?
Paljon
3
543
Vastaukset
- Palautus
Verotus tehtiin 11/2002, tein valituksen 02/2003,, aikani soiteltua tulliin (Tornio) palauttivat 04/2003 306 Euroa..(vedättivät markkina-arvoa) niin ja auto oli 1989 525ia Bemppu.
Sain itse 700 euroa takaisin, kun dieselajoneuvon (Ford Mondeo) veroprosentin havaittiin olevan 26 eikä 30. Tosin samaan syssyyn minua yritettiin houkutella luopumaan koko verovalituksesta, mistä riemusta kieltäydyin. Tullin kannalta tietysti on toivottavaa, ettet alun alkaenkaan toivo itsellesi kuuluvia rahoja takaisin. Päätös tapahtuu sinun korviesi välissä eikä kenenkään muun... ja palautettava rahasumma voi olla isokin, jos käytettyjä ryhdytään verottamaan samalla tavalla kuin uusia eli suhteessa Saksassa ym. maksettuun hintaan. EU näet henkäisi vähän semmoistakin, vaikka eräs tunnettu autoverojuristi neuvoi minua valittamaan toisin. Ota näistä sitten selvä. Vaadi veroja suhteessa ostohintaan niin, että autoveroa on lopuksi sama määrä SUHTEESSA kuin Suomessa ja katso mitä tapahtuu. Älä hyväksy autoverosta maksettavaa epä-alv:a (elviä). Jne. Jne.
- xvcxc
Verotin ensimmäisenä päivänä kun verotus muuttui ("ensi kerran" - oliko se nyt 19.9.02 vai 03?). Maksua lankesi 4770 e josta tuli viime kesänä -05 vähän yli 2000 e takaisin (18xx e korot).
Markkina-arvo putosi yli kolmasosan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3733Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3600Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35587Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495