MISSÄ mies isketään????

Kökö

Kyselenpä vaan... tuntuu ettei missään ole sitä minulle sopivaa miestä - baareissa meininki on rajua ja vaikka olenkin ihan kivan näköinen jne. niin koko se touhu tuntuu niin pinnalliselta...
Olen kokeillut jotain nettijuttujakin muttei sekään ole oikein mun juttuni..

kun tän ootte kertonut niin voimme sitten keskustella siitä MITEN se tapahtuu...

Neuvokaa hyvät ihmiset pls!

98

44708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kivoja

      vanhempia miehiä. kannattaa tutustua.

      • bimbou

      • Mitäs teke mistä tällon lasten kanssa?


    • ..jaahas

      Vaikeeta sanoa. Itse miehenä mietin että missä voisi tutustua naisiin. Tarkoitan silleen luonnollisesti, jutellen ja tutustuen. Mahdollisesti vieläpä niin että olisi mahdollisuus tavata useamminkin samoissa tai muissa merkeissä ilman että vielä olisi mitään treffejä sun muita ehdoteltu.

      Baarissa ei ole hyvä, koska siellä toisesta ei välttämättä saa oikeaa kuvaa ja vastaavasti toiset voi saada itsestä väärän kuvan. Lisäksi on toimittava liian nopeasti.

      Ei oikeastaan tule muuta mieleen kuin kaveripiirit, työyhteisö, harrastukset.. Eli huonolta näyttää..

      • arjon

        Jos et ole ollut työssä rakennusalalla, et tiedä vaikeudesta mitään.
        Ja jos harrastuksesi ovat ns. maskuliiniset!


      • toivoa

        Jos nykyiset harrastukset, ystäväpiirit ja työt eivät tarjoa mahdollisuuksia tuttustua naisiin; kehitä uusia ympyröitä!!

        Mieti mitä "haluat" naisesta; urheillisuutta? Aloita uusi urhellinen harrastus, hyvä vielä jos siellä olisi naisenemmistö (esim ratsastus..?)

        Kokeiltu ja toimii!


      • :DDD
        arjon kirjoitti:

        Jos et ole ollut työssä rakennusalalla, et tiedä vaikeudesta mitään.
        Ja jos harrastuksesi ovat ns. maskuliiniset!

        hahaha


      • Henkkka

        Jos ei harrastuksien kautta tai muualta löydy niin kannattaa käydä katsomassa www.tsirp.org ja ilmoittautua mukaan!

        Tsirp on uusi "tapahtumakanava" ja sinne kannattaa liittyä mukaan! Siellä löytyy tietoa heti kun henkilö, joka kuuluu sinne, ilmoittaa tapahtumasta. Se voi olla jotkut bileet, tai ihan vain joku muu "rento" ilta.
        Kannattaa tutustua!


      • minä tiedän

        ...on paras mun mielestä. Voi tavata useamman kerran ja rauhassa tutustua ihan niinkuin haluaisit. Sitten täytyy vaan keksiä sellaisia harrastuksia joissa on sekä naisia että miehiä, ja se voi tietty olla vaikeampi juttu. Mutta esim. vieraiden kielten kursseilla ja taidekursseilla (kuvanveistossa ainakin) on sekä naisia että miehiä. Ja jos oot urheilullinen niin ns. aktiivilomilla (vaellus tms) voi tavata mielenkiintoisia tyyppejä.


      • 5757
        toivoa kirjoitti:

        Jos nykyiset harrastukset, ystäväpiirit ja työt eivät tarjoa mahdollisuuksia tuttustua naisiin; kehitä uusia ympyröitä!!

        Mieti mitä "haluat" naisesta; urheillisuutta? Aloita uusi urhellinen harrastus, hyvä vielä jos siellä olisi naisenemmistö (esim ratsastus..?)

        Kokeiltu ja toimii!

        Muinainen kiinalainen tekniikka:
        Vaihe 1: Valitse mies
        Vaihe 2: Hanki jäitä
        Vaihe 3: Kaada jäät miehen eteen
        Vaihe 4: Pompi jäiden päällä
        Vaihe 5: Hyvin valmisteltu iskurepliikki: Mä rikoin nyt tään jään meidän välilltä.
        Vaihe 6: Hymyilet
        Ei ole miestä johon tuo ei toimisi, ainaki muhun uppoais...


    • S_guru

      Missä viime yhdynnän kumppani tavattiin

      Miehet

      Tuttu 29 %

      Koulu/oppilaitos 8 %

      Työ 11 %

      Harraste 6 %

      Baari/Disko 29 %

      Deitti-ilmoitus 1 %

      Seksin myyjä 0 %

      Muu 15 %




         

      Missä viime yhdynnän kumppani tavattiin

      Naiset

      Tuttu 29 %

      Koulu/oppilaitos 8 %

      Työ 12 %

      Harraste 6 %

      Baari/Disko 31 %

      Deitti-ilmoitus 1 %

      Seksin myyjä 0 %

      Muu 13%

      • Kökö

        Mitä sitten se "Muu 13" pitää sisällään...??


      • kenties?
        Kökö kirjoitti:

        Mitä sitten se "Muu 13" pitää sisällään...??

        Chatti tuskin sisältyy tuohon deitti-ilmoitukseen eikä varmaan harrastuksiinkaan joten chatissa tavatut sisältyy tohon 13 prosenttiin


    • kyssäri

      Sama vika meillä miehillä, että mistä se nainen isketään...

      Mut joka tapauksessa mun mielestä ois huippua, jos joku nainen tulisi ihan spontaanisesti juttelee kaupassa, torilla istuessa jne... Ei tuu tosin varmaan tapahtumaan. Vähän sama vika meillä miehillä, menepä jollekin naiselle juttelemaan esim kaupassa niin varmasti hullun leima otsassa saman tien ja ajattelevat "Mikähän sekopää toikin oli"

      • pablo83

        miehen voi iskeä ihan mistä vaan...kaupasta,huoltsikalta,kahvilasta,hesestä macista,kirjastosta,ärrältä,rannalta,parkkipaikalta,rautakaupasta jne JA MITÄÄN MUUTA SULTA EI VAADITA SIIHEN KUIN ETTÄ OOT YSTÄVÄLLINEN JOLLEKIN MIEHELLE ETKÄ SANO HETI PAINU VITTUUN JOS JOKU TULEE SUA ISKEMÄÄN..JA KUN ISKET ITSE NIIN MIEHET TYKKÄÄ SIITÄ ETTEI TARTTE HOITAA KOKO ISKEMISPROSESSIA ITSE..ROHKEUTTA PELIIN ESIM BENSA-ASEMALLA VOIT HEITTÄÄ *ONPAS SULLA HIENO AUTO PÄÄSENKÖ AJELULLE*?TOSSA YX ESIMERKKI


      • ujaki

        Siis eihan sita iskupaikka tarvi miettia... Se tulee ku on tullakseen! Siis se iskupaikka ja mies... mita tuota turhaan paataan vaivaamaan... Kylla se siita sutviutuu. Se tulee ku salama kirkkaalta taivaalta. Kokemusta on!


      • Yxi vaan

        Sanottaisko, että "positiivisella" tavalla sekopäisyys on hyvä juttu =)


      • gnmdlö

        kaverini iskettiin hesestä ;) ja minut kaupasta ;)

        kyllä tuo paikkakin teki omaa osaansa vaikutuksesta, eihän näin joka päivä tapahdu :)

        kyllä miehet osaa! :D


      • Ompass
        pablo83 kirjoitti:

        miehen voi iskeä ihan mistä vaan...kaupasta,huoltsikalta,kahvilasta,hesestä macista,kirjastosta,ärrältä,rannalta,parkkipaikalta,rautakaupasta jne JA MITÄÄN MUUTA SULTA EI VAADITA SIIHEN KUIN ETTÄ OOT YSTÄVÄLLINEN JOLLEKIN MIEHELLE ETKÄ SANO HETI PAINU VITTUUN JOS JOKU TULEE SUA ISKEMÄÄN..JA KUN ISKET ITSE NIIN MIEHET TYKKÄÄ SIITÄ ETTEI TARTTE HOITAA KOKO ISKEMISPROSESSIA ITSE..ROHKEUTTA PELIIN ESIM BENSA-ASEMALLA VOIT HEITTÄÄ *ONPAS SULLA HIENO AUTO PÄÄSENKÖ AJELULLE*?TOSSA YX ESIMERKKI

        No ompas mulla hieno auto. Lähtiskö joku ajelulle?


      • Marielle82

        Mutta olenkin kai poikkeusyksilö :D Luin tässä yks päivä täällä jutun jossa joku jäbä oli jaellu tytöille kaupungilla ruusuja :D Minä ainakin oisin ehdottanu kahvikupposta ja juttutuokiota jos mulle joku ihan extempore ojentas kaupungilla ruusun...


      • hölmistynyt...
        Marielle82 kirjoitti:

        Mutta olenkin kai poikkeusyksilö :D Luin tässä yks päivä täällä jutun jossa joku jäbä oli jaellu tytöille kaupungilla ruusuja :D Minä ainakin oisin ehdottanu kahvikupposta ja juttutuokiota jos mulle joku ihan extempore ojentas kaupungilla ruusun...

        jaa oli jakanut useammalle ruusun? mitäs romanttista siinä on ... siinä vaan kokeillaan kuka tarttuu koukkuun.


      • Ompass kirjoitti:

        No ompas mulla hieno auto. Lähtiskö joku ajelulle?

        Lähtis. Vaikkei se auto niin hieno oliskaan,mut jos itse olet hieno ihminen. :)


      • eräs nainen

        mutta on kamalan vaikea tietää että kuka on varattu. Viitsisi varattuja miehiä ruveta iskemään. Sormusta ei kuitenkaan ole kaikilla.


    • kiinni ja purista!

      Johan on Olli oloissaan!

    • pe kunniaksi
    • jeeves

      Minut voisit iskeä ihan tässä näin, ei se sen vaikeampaa ole.

    • .mies.

      Mieheen tekee yleensä melkoisen vaikutuksen jo se, että iskuyritys tapahtuu jossakin muualla kun tyypillisessä paikassa. Hivelee itsetuntoa, kun nainen tulee juttelemaan, vaikka paikka ei sitä varten tehty olekaan. Baarissa kun tulee aina mieleen että jaaha, sitä lähdetty miestä pokaamaan ja nyt minä olen ensimmäinen uhri jota kokeillaan.
      Minut on esim. isketty levykaupassa ja siitä tuli kyllä heti semmonen olo, että nainen on muuten vaan levyjä katselemassa ja sitten tapaa kiinnostavan miehen, jonka kanssa on suorastaan pakko päästä juttelemaan nyt ja heti. Vaikka mistä sitä oikeasti tietää?

      • holmolainen

        mä olen kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa!! en ole ennen tollai ajatellu asiaa mut nyt kun sanot ni toi kuulostaa erittäin järkevält!!:)


      • Mies haussa

        Jos haluaa iskeä miehen, se pitäisi olla uskovainen, varsinkin jos haluaa iskeä aviomiehen. Missä voi iskeä uskovaisen 30-45 -vuotiaan miehen aviomieheksi? Kirkossa kävin, mutta ne oli yli viiskymmpisiä jo.


      • Mies haussa kirjoitti:

        Jos haluaa iskeä miehen, se pitäisi olla uskovainen, varsinkin jos haluaa iskeä aviomiehen. Missä voi iskeä uskovaisen 30-45 -vuotiaan miehen aviomieheksi? Kirkossa kävin, mutta ne oli yli viiskymmpisiä jo.

        Ehkä hyvinkin hengellisillä kesäjuhlilla. Niissä liikkuu paljon väkeä.


      • valhe, emävalhe, uskonto
        Mies haussa kirjoitti:

        Jos haluaa iskeä miehen, se pitäisi olla uskovainen, varsinkin jos haluaa iskeä aviomiehen. Missä voi iskeä uskovaisen 30-45 -vuotiaan miehen aviomieheksi? Kirkossa kävin, mutta ne oli yli viiskymmpisiä jo.

        Käy sitten moskeijassa kokeilemassa (tai siinä edustalla, jos et pääse sisään).


    • sads.

      Mikä ja millainen mies on sitten sulle "sopiva" mies? Onko baareissa kyykkiminen sitten enemmän sun juttusi? Kunhan varaudut siihen että sieltä ei välttämättä löydä sellaista joka sut huolisi pidemmäksikin aikaa.

    • "mies"

      Jos haluat iskeä miehen, niin iskemisellä ymmärrän yhdenillan juttua. Siis iskemällä ja viellä kännissä baarissa voi saada vain yhdenillan juttuja.

      Voin kertoa että se on helppoa. Pistät hutsahtavat vaatteet niskaan ja olet tyrkyllä, niin eiköhän sieltä joku mies tartu mukaan.

      Jos taas etsit elämänkumppania, ni noi äskeiset iskutyylit kannattaa kaivaa niin syvälle kuoppaan kuin mahdollista. Kukaan ei halua seurustella lutkan kanssa. Ei ainakaan tosissaan.

      Eli sitten sen tutustumisen voi tehdä myös muualla kuin lihatiskeillä, jos sulla vaan kantti kestää miesten seuraa myös ilman alkoholia?

      Älä yritä sitä, joka muijan kosteeksi saavaa sliipattua pintaliitäjää, vaan valitset jonkun kokemattomamman ja ujomman nurkkapöydän jätkän ja ala juttelee sille, niin voit selvittää iskeekö kipinää vai ei.

      Kannattaa aina sit ottaa selvää, ettei mies ole näitä sairaita tapauksia.

      • hsrkngwq

        Eikä kukaan nainen kunnioita miestä, joka haukkuu naisia lutkiksi.
        Nainen joka harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa ei ole lutka, paitsi ärsyyntyneiden ja kateellisten miesten mielestä ja harmiksemme nämä ärsyyntyneet ja kateelliset miehet levittävät tällaista kuvaa naisesta.


    • Lady Di

      Haluatko anaalini vaseliinillä vai ilman? Aina on kundi lähtenyt matkaan

      • pipukka

        Saman typerän jutun olet laittanut oikein kiertämään,nytkösen keksit,niin kuin tuolla aikaisemmin mainitsin,taidat olla LADY BII


      • pipukka..
        pipukka kirjoitti:

        Saman typerän jutun olet laittanut oikein kiertämään,nytkösen keksit,niin kuin tuolla aikaisemmin mainitsin,taidat olla LADY BII

        muutoin kivannäköinen.. tumma tukka ja violettia taustaa vasten... MUTTA sinulta puuttuu NENÄ!
        Älä pyörrry. Ehkä et ole sitä aiemmin huomannut.
        Osta liimaa ja tekonenä.
        t erppia


      • pipukka
        pipukka.. kirjoitti:

        muutoin kivannäköinen.. tumma tukka ja violettia taustaa vasten... MUTTA sinulta puuttuu NENÄ!
        Älä pyörrry. Ehkä et ole sitä aiemmin huomannut.
        Osta liimaa ja tekonenä.
        t erppia

        Mitä mä nenällä teen mähän oon nainen,missä muut munineen siellä sinä nenineen.


    • Irmeli ja Anneli

      vilautan vain vähän piisamia, niin Jorma on valmis.
      Loput kirjeessä ja pesänjakotilaisuudessa.
      Otettiin parempi henkivakuutus.

    • duunarinainen

      Minä löysin mieheni samalta työpaikalta. Se tuli silloin vastaan, elämäni mies, kun sitä olin jo täysin lakannut odottamasta. Ja töissä oli hyvä pikkuhiljaa tutustua, joka päivä nähtiin luontevasti ja saatiin samalla töitä tehdessä jutella aina enemmän ja enemmän. Kohta mennään naimisiin. onnea etsintääsi, toivottavasti löydät hyvän miehen.

    • hämmentynyt

      Olen eronnut viitisen vuotta sitten. Ajattelin, että saisi jo riittää, mistä yli 50 ihmiset oikein löytävät kumppaneita. Kävin katsomassa lavatanssimainoksia- jospa kesän kunniaksi menisi lavalle. Istuin puistossa miettimässä asiaa. Ohitse käveli mies menossa junalle. Hän sanoi jotain ystävällistä, vastasin...juna meni, meni vielä seuraavanakin päivänä. Useitakin. Olemme molemmat ihmeissämme, miten näin kävi. Mutta se vain kävi ja lisäksi hyvin luontevasti.

      Toivon sinulle samaa!

      • Marielle82

        ...se vain joskus iskee ihan yllättäen!


    • ...vaikka missä!

      Siis kuten jotkut on jo sanoneet, niin ihan missä vaan meitä miehii voi iskeä! Kaupas, työpaikalla, kuntosalilla, urheilukentällä/muuten urheiluharrastusten parissa, opiskelupaikalla, kirjastos, kadulla ihan vaik aamupäivästä kunhan ei ole kiire töihin yms. yms. Mikään ei oo niin mukavaa kuin se että kaunis nainen tulee rohkeasti tekemään aloitteen keskustelulle ihan vaikka vaan kaupassa... taatusti normaali heteromies pitää sellaisesta, eikä sellasta pidä ollenkaa jännittää tai pelätä et lähestyy jossain normaalissa arkisessa paikassa rohkeasti! Rohkeutta vaan peliin! Me miehethän vaan tykätään ettei tarvi aina itse mennä tekeeen sitä aloitetta, välil naistenki vuoro :)

      • niin kaunis

        nainen. Mutta entäs jos sua yrittää joku tavis? Tuskin ilahtuisit.. :(


    • the man

      iskeä missä vain.

      • Maimiitang

        Kyllähän sitä iskeä voi missä vaan,jos rohkeus riittää. enkä mä ainakaan ensimmäisenä hullun leimaa otsaa löis,jos joku mies iskemään tulis, IHAN MISSÄ VAAN siis. Viimeks oikei kunnolla yritettii töissä iskeä...onnistuki kyllä;) ja yks kaveri koittaa iskeä miehiä aina, missä vaan liikkuukin... Kuitenkin kesällä iskeminen on helpompaa, ihmisiä on enemmän ulkona ja ihmiset on rennompia. Mut tsemppiä kaikille iskeville ja isketyiksi haluaville!


    • masdf

      iske joku lenkkipolulta. ampumaradalta tai elektroniikkaliikkeessä. millaisen miehen haluat iskeä?

    • lisää

      Spontaanisuus on jotain todella kihelmöivää.
      Esim. minut nainen rohkeasti pokasi ollessani tavaratalossa tutkailemassa
      Pulttiboisin komedia DVD-levyjä.

      ”Onko siinä meidän Myrskylän oma laiheliini… täällä jälleen City-fittan radio taajuudella … meillä on täällä tänään tietovisa… ja langalla pitäisi vieläkin olla meidän huippukilpailijamme L A S S E V I R E N… ”

      Ja kylläpä sitä juttua meillä on riittänyt :-)

      • nainen 39

        Sinulla on käynyt tosi hyvä tsäkä levyosastolla. Kehittyikö romanssi?
        Olen mietiskellyt tätä palstaa lukiessani, että kohtaamispaikka voi olla todella ihan mikä vain, mutta mistä nainen voi tietää, että mies on iskettävissä?
        Siinä menettää aika nopeasti kasvonsa, jos alkaa epätoivoisesti lähestyä kiinnostavilta vaikuttavaa miestä arkisessa ympäristössään ja toteaa, ettei hän olekaan ollenkaan samoilla pituuksilla. Varsinkin, jos kyseessä on keskikokoinen kaupunki.
        Mitä arvelet, mistä ihmeestä Sinusta näki levyosastolla, että olisit iskettävissä?
        Nimimerkki 20v. parisuhteessa elänyt ja nyt vapauden kokenut "lähestyjä harjoittelija" alkumetreillään.


      • vastaukset…
        nainen 39 kirjoitti:

        Sinulla on käynyt tosi hyvä tsäkä levyosastolla. Kehittyikö romanssi?
        Olen mietiskellyt tätä palstaa lukiessani, että kohtaamispaikka voi olla todella ihan mikä vain, mutta mistä nainen voi tietää, että mies on iskettävissä?
        Siinä menettää aika nopeasti kasvonsa, jos alkaa epätoivoisesti lähestyä kiinnostavilta vaikuttavaa miestä arkisessa ympäristössään ja toteaa, ettei hän olekaan ollenkaan samoilla pituuksilla. Varsinkin, jos kyseessä on keskikokoinen kaupunki.
        Mitä arvelet, mistä ihmeestä Sinusta näki levyosastolla, että olisit iskettävissä?
        Nimimerkki 20v. parisuhteessa elänyt ja nyt vapauden kokenut "lähestyjä harjoittelija" alkumetreillään.

        Laulelee Irina :)

        ”Sinulla on käynyt tosi hyvä tsäkä levyosastolla.
        Kehittyikö romanssi?”

        No, ainakin tämä nainen on sellainen jota ajattelen heti aamulla ensimmäisenä herätessäni ja illalla nukkumaan mennessäni.
        Mutta mitä varmuudella olen jo saanut,
        on sellainen sydänystävä jonka kanssa
        on hauskaa nauraa samoille asioille.

        ”Mitä arvelet, mistä ihmeestä Sinusta näki levyosastolla, että olisit iskettävissä?”

        Tutkailin noita levyjä aika pitkään ja mietin minkä niistä ottaisin.
        Nainen tuli hymyillen luokseni ja aloimme jutella erilaisista levyllä olevista vitseistä. Ei mennyt kuin muutama minuutti niin nauroimme jo tietyille vitseille.
        Jutun juju oli kait se, ettei hän tullut oikeasti iskemään. Hän vaan näki että tuossa on mies joka nauraa samoille asioille kuin hän. Minä olin sitten se, joka pyysi hänet kahville kun olimme molemmat tehneet ensin ostoksemme.

        PS: Muuten yksi hyvä paikka tutustua erilaisiin ei aivan niin huippupinnallisiin ihmisiin on kesäiset lavatanssit.

        Niin, ja yksi kavereistani löysi kumppanin itsellensä pienen tunnelmallisen baarin jukeboxin luota.


      • n 39
        vastaukset… kirjoitti:

        Laulelee Irina :)

        ”Sinulla on käynyt tosi hyvä tsäkä levyosastolla.
        Kehittyikö romanssi?”

        No, ainakin tämä nainen on sellainen jota ajattelen heti aamulla ensimmäisenä herätessäni ja illalla nukkumaan mennessäni.
        Mutta mitä varmuudella olen jo saanut,
        on sellainen sydänystävä jonka kanssa
        on hauskaa nauraa samoille asioille.

        ”Mitä arvelet, mistä ihmeestä Sinusta näki levyosastolla, että olisit iskettävissä?”

        Tutkailin noita levyjä aika pitkään ja mietin minkä niistä ottaisin.
        Nainen tuli hymyillen luokseni ja aloimme jutella erilaisista levyllä olevista vitseistä. Ei mennyt kuin muutama minuutti niin nauroimme jo tietyille vitseille.
        Jutun juju oli kait se, ettei hän tullut oikeasti iskemään. Hän vaan näki että tuossa on mies joka nauraa samoille asioille kuin hän. Minä olin sitten se, joka pyysi hänet kahville kun olimme molemmat tehneet ensin ostoksemme.

        PS: Muuten yksi hyvä paikka tutustua erilaisiin ei aivan niin huippupinnallisiin ihmisiin on kesäiset lavatanssit.

        Niin, ja yksi kavereistani löysi kumppanin itsellensä pienen tunnelmallisen baarin jukeboxin luota.

        Kiva kun vastasit!

        Kuulostaa juuri oikealta kohtaamiselta ilman erityistä "iskutarkoitusta", eli itse ajattelisin, että ehkä tässä oli kahden samanlaisen ihmisen luonnollinen kohtaaminen.

        Kiitos vinkistä lavatansseiseta. Kävin yksissä ja siellä oli kyllä niin kuollut tunnelma, etten voisi siellä ketään uskoa kohtaavani. Lisäksi siellä käydessä tulisi osatata tanssia.

        Eli tästä oppineena, kuljen silmät avoinna sopiville tilanteille ja mahdollisuuksille ja ehkä olen vähän rohkeampi kuin 80 luvun puolivälissä edellisen kerran katsellessani poikia sillä silmällä....
        Oikein hyvää kesän jatkoa! Kuulostaa kyllä kehittyvälle romanssille....
        Onnea!


      • Nuori mies
        n 39 kirjoitti:

        Kiva kun vastasit!

        Kuulostaa juuri oikealta kohtaamiselta ilman erityistä "iskutarkoitusta", eli itse ajattelisin, että ehkä tässä oli kahden samanlaisen ihmisen luonnollinen kohtaaminen.

        Kiitos vinkistä lavatansseiseta. Kävin yksissä ja siellä oli kyllä niin kuollut tunnelma, etten voisi siellä ketään uskoa kohtaavani. Lisäksi siellä käydessä tulisi osatata tanssia.

        Eli tästä oppineena, kuljen silmät avoinna sopiville tilanteille ja mahdollisuuksille ja ehkä olen vähän rohkeampi kuin 80 luvun puolivälissä edellisen kerran katsellessani poikia sillä silmällä....
        Oikein hyvää kesän jatkoa! Kuulostaa kyllä kehittyvälle romanssille....
        Onnea!

        ---Kuulostaa juuri oikealta kohtaamiselta ilman erityistä "iskutarkoitusta", eli itse ajattelisin, että ehkä tässä oli kahden samanlaisen ihmisen luonnollinen kohtaaminen---

        Osuit naulankantaan! Luonnollisuus on Avainsana!

        Tärkeintä on ettei ala muuttaa itseään liikaa ajatellen ainoastaan miten sais "paremmin" vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen. Eli olla oma itsensä! Tehdä juuri niitä asioita mitkä itseä kiinnostaa ja missä tuntee olonsa hyväksi.

        Jos pitää esimerkiks liikunnasta ni se jo luo aika paljon mahdollisuuksia sen Oikean löytämiseen. Lenkkipolku, uimahalli, kuntosali, iltalenkki yms... Ja hymyä peliin, se toimii! :)

        Tai joku muu harrastus. Rohkeesti vaan samankaltaisten ihmisten seuraan hyvä n39!

        Aah, ny alkaa 5päivän "kesälomani". Ehkäpäs lomallani löydän sen mitä etsin.... ;)

        -Nuori mies-


      • itsekin hämmästynyt
        Nuori mies kirjoitti:

        ---Kuulostaa juuri oikealta kohtaamiselta ilman erityistä "iskutarkoitusta", eli itse ajattelisin, että ehkä tässä oli kahden samanlaisen ihmisen luonnollinen kohtaaminen---

        Osuit naulankantaan! Luonnollisuus on Avainsana!

        Tärkeintä on ettei ala muuttaa itseään liikaa ajatellen ainoastaan miten sais "paremmin" vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen. Eli olla oma itsensä! Tehdä juuri niitä asioita mitkä itseä kiinnostaa ja missä tuntee olonsa hyväksi.

        Jos pitää esimerkiks liikunnasta ni se jo luo aika paljon mahdollisuuksia sen Oikean löytämiseen. Lenkkipolku, uimahalli, kuntosali, iltalenkki yms... Ja hymyä peliin, se toimii! :)

        Tai joku muu harrastus. Rohkeesti vaan samankaltaisten ihmisten seuraan hyvä n39!

        Aah, ny alkaa 5päivän "kesälomani". Ehkäpäs lomallani löydän sen mitä etsin.... ;)

        -Nuori mies-

        Olen samaa mieltä tosta, nimittäin luonnollisuuden voimasta. Itsellä on elämänasenne ja elämänarvot menneet täysin uusiksi elämääni koettelevien tapahtumien myötä ja siinä sivussa olen lakannut välittämästä (ihan oikeasti) siitä mitä muut musta ajattelee. Pidän itsestäni huolta, ja olen aidon kiinnostunut ihmisistä, pilke silmäkulmassa ja hymy herkässä. Ihan säpsähdin tänä keväänä varsinkin lenkkipolulla saamastani positiivisesta huomiosta miesten osalta (koskaan aiemmin minua ei ole kukaan tullut iskemään kun olen verkkareissa!). Sama tapahtui yökerhossa tanssiessa, sai torjua miesten iskuja oikealta ja vasemmalta. En ollut edes laittautunut, vaan tavallisissa peittävissä vaatteissa ex tempore lähdin kaverin kanssa tanssimaan, eikä miesten iskeminen ollut tavoitteeni (oma kulta kotona) vaan tanssiminen ja hauskanpito, ja mulla oli oikeasti tosi hauskaa. Kaikki iskuyrityksetkin torjuin kohteliaasti ja vitsaillen näiden miesten kanssa. Kukaan ei edes heittänyt törkeää juttua saadessaan pakit vaan toivottivat aidosti hyvää jatkoa. Kaverini sanovat minun säteilevän. Ja vientiä on enemmän kuin parikymppisenä (nyt olen kaksvitonen), jolloin varmasti olinkin mutrusuinen ja kiukkuinen ja vihasin kaikkia. Olen täysin muuttunut, ehkäpä eniten omaksi itsekseni, enkä jaksa mitään pelejä pelata tai esittää coolia tai jotain mitä en ole. En ole yhtään sen kiinnostavampi kuin kuka tahansa muukaan. Ihan tavallinen ihminen, joka elää omaa elämäänsä ja pitää huolen omista asioistaan, ja aidosti toivon kaikille ihmisille hyvää.


      • n 39
        Nuori mies kirjoitti:

        ---Kuulostaa juuri oikealta kohtaamiselta ilman erityistä "iskutarkoitusta", eli itse ajattelisin, että ehkä tässä oli kahden samanlaisen ihmisen luonnollinen kohtaaminen---

        Osuit naulankantaan! Luonnollisuus on Avainsana!

        Tärkeintä on ettei ala muuttaa itseään liikaa ajatellen ainoastaan miten sais "paremmin" vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen. Eli olla oma itsensä! Tehdä juuri niitä asioita mitkä itseä kiinnostaa ja missä tuntee olonsa hyväksi.

        Jos pitää esimerkiks liikunnasta ni se jo luo aika paljon mahdollisuuksia sen Oikean löytämiseen. Lenkkipolku, uimahalli, kuntosali, iltalenkki yms... Ja hymyä peliin, se toimii! :)

        Tai joku muu harrastus. Rohkeesti vaan samankaltaisten ihmisten seuraan hyvä n39!

        Aah, ny alkaa 5päivän "kesälomani". Ehkäpäs lomallani löydän sen mitä etsin.... ;)

        -Nuori mies-

        Onnea matkaan 5 pv kesälomalla, toivottavasti löydät oman luonnollisen kullan jostakin odottamattomasta mutkasta.

        Olen samaa mieltä noista harrastusten pariin hakeutumisesta ja olen miettinyt juuri, että iltalenkkikin saattaisi toimia. Luulen omaavani juuri tuota luonnollisuutta ja jotakin säteilevyyttä, vaikka nyt yksin olenkin. Sillä usein kohtaan mieheltä sanat; olet niin tasapainoisen ja tyytyväisen näköinen, säteilet tmv... Eli jatkossa on pidettävä silmät auki ja katseltava mahdollisia kiinnostavia oikeita ihmisiä ympärillään.
        Pori jazzitkin tulossa su-ma... ihanaa.
        Levyhyllyillä tänään tein katsausta tuloksetta, sen sijaan autotarvikehyllyllä oli mielenkiintoisia, joskin puteleihin syventyneitä miehiä, joihin ei tänään tullut oikein sopivaa kontaktia syntyneeksi.
        Yrittämällä ei varmaankaan löydy, mutta kun on luonnollisesti oma itsensä ja joskus ilmeisesti jopa säteilee ympärilleen, voi joku joskus huomata ja syntyä vaikka mitä...
        Hyvää kesänjatkoa Sinulle nuori mies.
        t. n 39


      • Nuori mies
        itsekin hämmästynyt kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tosta, nimittäin luonnollisuuden voimasta. Itsellä on elämänasenne ja elämänarvot menneet täysin uusiksi elämääni koettelevien tapahtumien myötä ja siinä sivussa olen lakannut välittämästä (ihan oikeasti) siitä mitä muut musta ajattelee. Pidän itsestäni huolta, ja olen aidon kiinnostunut ihmisistä, pilke silmäkulmassa ja hymy herkässä. Ihan säpsähdin tänä keväänä varsinkin lenkkipolulla saamastani positiivisesta huomiosta miesten osalta (koskaan aiemmin minua ei ole kukaan tullut iskemään kun olen verkkareissa!). Sama tapahtui yökerhossa tanssiessa, sai torjua miesten iskuja oikealta ja vasemmalta. En ollut edes laittautunut, vaan tavallisissa peittävissä vaatteissa ex tempore lähdin kaverin kanssa tanssimaan, eikä miesten iskeminen ollut tavoitteeni (oma kulta kotona) vaan tanssiminen ja hauskanpito, ja mulla oli oikeasti tosi hauskaa. Kaikki iskuyrityksetkin torjuin kohteliaasti ja vitsaillen näiden miesten kanssa. Kukaan ei edes heittänyt törkeää juttua saadessaan pakit vaan toivottivat aidosti hyvää jatkoa. Kaverini sanovat minun säteilevän. Ja vientiä on enemmän kuin parikymppisenä (nyt olen kaksvitonen), jolloin varmasti olinkin mutrusuinen ja kiukkuinen ja vihasin kaikkia. Olen täysin muuttunut, ehkäpä eniten omaksi itsekseni, enkä jaksa mitään pelejä pelata tai esittää coolia tai jotain mitä en ole. En ole yhtään sen kiinnostavampi kuin kuka tahansa muukaan. Ihan tavallinen ihminen, joka elää omaa elämäänsä ja pitää huolen omista asioistaan, ja aidosti toivon kaikille ihmisille hyvää.

        Lenkkipolulla muuten näkee ihmeellisen paljon luonnollisia, kauniita ihmisiä (olen kyllä vain naisia sillä tavalla katsonut). Ja verkkareissa, kyllä vaan! :)

        Itse pyöräilen aika paljon ja ainakaan vielä en ole törmännyt puuhun tai liikennemerkkiin jäädessäni silmistäni kiinni vastaantulevaan neitoseen.. Se kypärä olis hyvä hankinta:)

        Suomalainen Nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä, reippaasti lenkkeilemässä verkkarit päällä. Aitous ihastuttaa!

        Onkos muuten nyt viikonloppuna Miss Universum-kisat? Mä toivotan Ninnille tosi paljon onnea kisaan, vähä sellainen kutina että hän vois pärjätäkin hyvin.. Hyvä edustaja Suomelle. Luonnollinen ja hehkeä Nainen! Niinkuin Suomalaiset naiset onkin, erittäin kauniita!


      • Nuori mies
        n 39 kirjoitti:

        Onnea matkaan 5 pv kesälomalla, toivottavasti löydät oman luonnollisen kullan jostakin odottamattomasta mutkasta.

        Olen samaa mieltä noista harrastusten pariin hakeutumisesta ja olen miettinyt juuri, että iltalenkkikin saattaisi toimia. Luulen omaavani juuri tuota luonnollisuutta ja jotakin säteilevyyttä, vaikka nyt yksin olenkin. Sillä usein kohtaan mieheltä sanat; olet niin tasapainoisen ja tyytyväisen näköinen, säteilet tmv... Eli jatkossa on pidettävä silmät auki ja katseltava mahdollisia kiinnostavia oikeita ihmisiä ympärillään.
        Pori jazzitkin tulossa su-ma... ihanaa.
        Levyhyllyillä tänään tein katsausta tuloksetta, sen sijaan autotarvikehyllyllä oli mielenkiintoisia, joskin puteleihin syventyneitä miehiä, joihin ei tänään tullut oikein sopivaa kontaktia syntyneeksi.
        Yrittämällä ei varmaankaan löydy, mutta kun on luonnollisesti oma itsensä ja joskus ilmeisesti jopa säteilee ympärilleen, voi joku joskus huomata ja syntyä vaikka mitä...
        Hyvää kesänjatkoa Sinulle nuori mies.
        t. n 39

        Tämä 5päivää omistan täysin omaan viihtyvyyteen ja rentoutumiseen. Grillausta, muutaman oluen juomista kavereiden kaa, lenkkeilyä kevyesti.. Eli lepoa, lepoa.

        Sinäkin olet varmaan kokenut sen kuinka hyvä olo joskus tulee kun juttelee niitä näitä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Mulle sellanen juttu kävi viimeksi eilen..

        Ajelin just päivällä loman viettoon tänne vanhempieni luo ja piipahdin Porin *onkohan se meidät yhdistävä tekijä?? ;)* Gigantissa ostamassa dvd-leffoja. Jäi harmittamaan ku en löytäny yhtä etsimääni leffaa heti ja kävelin kassalle pari muuta elokuvaa kädessäni. Oikein hieraisin silmiäni kuinka kaunis neito kassalla olikaan! Hänellä oli aika kiire, myi juuri pöytätuuletinta ymmärtääkseni toiselle herrasmiehelle ja huikkas mulle että "Odotapas hetkinen, kohta palvelen sua!". Eipäs mulla mikään kiire toiselle kassalle ollutkaan (olis joutunu käveleen takasin päin jopa 20metriä ja kassalla oli tympeen näkönen äijä).. Siinä ajankuluksi katselin vähän ympärilleni, kännykän latureita ja sun muuta siinä oli ja kas kummaa löysin vielä sen puuttuvan leffankin siitä yhdestä korista. Ilahduin heti! =)

        Kassalle päästyä kertoilin kuinka olikin hyvä tuuri että jouduin odottelemaan vuoroa. Vastaukseksi sain kevyen hymyn ja juteltiin muutama sana niitä näitä. Just sellasta mukavaa ja luonnollista juttelua ihan hetken aikaa. Lopuksi hän etsi mulle pienen pussin leffoille ja toivotti hyviä elokuvahetkiä. Sillä hän sai mut naurahtamaan ja toivotimme erittäin hyvää päivänjatkoa toisillemme...

        Ainakin minun päivää piristi kummasti tuo ehkä minuutin kestänyt juttutuokio. Toivottavsti hänenkin loppupäivä meni hymyillen.

        Ps. Kun käyt Gigantissa ni katsopa onko kassalla Hanna:). Tummatukkainen, erittäin kaunis nainen. Ilman sormusta nimettömässä.. Heh =)

        Hyvää kesänjatkoa Sinullekin!


      • Nuori mies
        n 39 kirjoitti:

        Onnea matkaan 5 pv kesälomalla, toivottavasti löydät oman luonnollisen kullan jostakin odottamattomasta mutkasta.

        Olen samaa mieltä noista harrastusten pariin hakeutumisesta ja olen miettinyt juuri, että iltalenkkikin saattaisi toimia. Luulen omaavani juuri tuota luonnollisuutta ja jotakin säteilevyyttä, vaikka nyt yksin olenkin. Sillä usein kohtaan mieheltä sanat; olet niin tasapainoisen ja tyytyväisen näköinen, säteilet tmv... Eli jatkossa on pidettävä silmät auki ja katseltava mahdollisia kiinnostavia oikeita ihmisiä ympärillään.
        Pori jazzitkin tulossa su-ma... ihanaa.
        Levyhyllyillä tänään tein katsausta tuloksetta, sen sijaan autotarvikehyllyllä oli mielenkiintoisia, joskin puteleihin syventyneitä miehiä, joihin ei tänään tullut oikein sopivaa kontaktia syntyneeksi.
        Yrittämällä ei varmaankaan löydy, mutta kun on luonnollisesti oma itsensä ja joskus ilmeisesti jopa säteilee ympärilleen, voi joku joskus huomata ja syntyä vaikka mitä...
        Hyvää kesänjatkoa Sinulle nuori mies.
        t. n 39

        hyvää Naistenviikkoa! (mitenkähän olinkin niin moukka että unohdin..)

        Naistenviikko sais olla paljon, paljon useammin. Oikeestaan joka viikko:) Onkos miestenviikkoa muuten kalenterissa?? Vai onko loput 51 viikkoa miehille pyhitettyjä...

        Kaikille itseään mieheksi kutsuville henkilöille tiedoksi että Naistenviikolla voi Omaa Kultaa hiukan enempi huomioida.. Kukat ja suklaa toimii! Vai toimiiko n39? :) Ja näin kesällä kukat voi poimia ulkoa..

        Jää kukan ostorahat omaan käyttöön (lue: olut makkara) heh heh, ei saa suuttua. Se oli vitsi! :)


      • Maakudsuu
        nainen 39 kirjoitti:

        Sinulla on käynyt tosi hyvä tsäkä levyosastolla. Kehittyikö romanssi?
        Olen mietiskellyt tätä palstaa lukiessani, että kohtaamispaikka voi olla todella ihan mikä vain, mutta mistä nainen voi tietää, että mies on iskettävissä?
        Siinä menettää aika nopeasti kasvonsa, jos alkaa epätoivoisesti lähestyä kiinnostavilta vaikuttavaa miestä arkisessa ympäristössään ja toteaa, ettei hän olekaan ollenkaan samoilla pituuksilla. Varsinkin, jos kyseessä on keskikokoinen kaupunki.
        Mitä arvelet, mistä ihmeestä Sinusta näki levyosastolla, että olisit iskettävissä?
        Nimimerkki 20v. parisuhteessa elänyt ja nyt vapauden kokenut "lähestyjä harjoittelija" alkumetreillään.

        Mies on iskettävissä, jos sillä on näkevät silmät ja kuulevat korvat, että kommunikaatio sujuu. En voi sokeiden ja kuurojen puolesta sanoa kun en tunne yhtäkään.

        Jos tarkoitat että onko se varattu... noh, ensinnäkin seurusteleva saa vaihtaa kumppania jos ei ole siis avioliitossa. Joten seurusteleva on iskettävissä.

        Mies, joka ei ole susta kiinnostunut, on iskettävissä. Sä vain et välttämättä onnistu, mutta mitä sitten? Mitä hävisit jos tuli pakit? Et mitään!!! Älä jää vatvomaan tunteissasi sitä. Joku muu kinnostuu ja sitten näet tähtiä.


    • Ken Ties

      Kaikki miehet tykkäävät kun heille heittää oikein ronskeja pierujuttuja. Vaikutusta voi vielä tehostaa vaikka itse päräyttelemällä ja löyhyttelemällä miehen suuntaan. Toimii 100%.

    • vasuri ja oikee

      vessassa siellä se on vielläi jos ei jo oo herännä.kätteen oikke koski rupes meinaa kopeloimaha mun jormoo.

    • Jämäkkä?

      Mahtoiko olla kummoinenkaan iskukeino tämä käyttämäni, mutta toimi ainakin oikein hyvin, nyt jo 3 vuotta naimisissa...
      Aikoinani tavattuamme illan päätteeksi olin havaitsevinani myös miehessä jotain kiinnostumisen merkkejä ja sanoinkin lopuksi ojentaessani hänelle puhelinnumeroani, että soita tuohon numeroon parin päivän sisällä, jos haluat jatkotapaamisia, myöhemmin ei tarvitse vaivautua. Soittipa jo heti huomenna! Ja sanoi, että epätavalliset saatesanat tehosivat hyvin, jäi mietityttämään, että mikäs nainen se tuollaisten jämäköitten sanojen takana oikein on.

      • Marielle82

        ...todella mahtava! :D


    • nainen^

      Hmmm...jos haluat taiteellisen tai sivistyneen miehen niin kokeile kirjastoa, akateemista kirjakauppaa (jos asut hesassa), taidenäyttelyitä yms. noissa paikoissa on helppo avata keskustelu ja jos synkkaa niin hyvä juttu, ja jos ei (tai jos mies on varattu), niin ei kai sekään ole niin vaarallista kun kerran olette vain tavallisesti jutelleet jostain. ja jos liikaa ketuttaa että mies olikin varattu, voithan sanoa, että sinäkin olet, etkä ollut iskumielessä tulossa juttelemaan vaan muuten vain kun olet puhelias yms. tai tosissaan halusit kysyä vinkkejä kirjasta yms. mistä nyt puhuittekaan.

      Ja sellasta vielä kaikille miehille tiedoksi, että mua ei todellakaan haittaa enkä pidä hulluna/outona, jos mulle tulee juttelemaan lähikaupassa, kirjastossa, lenkkipolulla, ihan missä vaan. Oikeestaan se olis aika toivottuakin, sillä en viihdy baareissa, ja olishan se aika erilaista ja epätavallista, romanttistakin. Muistan ikuisesti yhden kerran kun olin liikennevaloissa (oli punaset valot) ja odottelin vihreen vaihtumista, kävellen siis olin. NOh, siellä tien toisella puolella oli yks kundi joka katteli mua, ja sit kun valot vaihtui ja se lähti kävelemään mua kohti, niin yhtäkkiä se mun kohdalla käännähtikin toiseen suuntaan (eli sinne minne olin menossa), ja rupes käveleen samaa matkaa. Siinä sitten juteltiin niin kuin vanhat tuttavat konsanaan. Juttu tais tyssähtää lopulta siihen että se olikin mua aika paljon nuorempi, joten jatkettiin sitten eri matkaa, mutta hyvät jatkot toivoteltiin, eikä taatusti kummallekaan jäänyt mitään hampaankoloon, päinvastoin! Eli rohkeutta, spontaaniutta ja ripaus hulluutta mukaan!

      • kiwiwoo

        usko pois, ei enää paljon huvita. En tiedä mikä nykyään on vialla, ehkä oma ulkonäkö, mutta ei nykynaisiin uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia ilman julkisen nöyryytyksen vaaraa, sen verran on tullut tylyjä töksäytyksiä ja puhumattomia selänkääntöjä.


      • m&m

        Mäkään en pidä kundia hulluna/outona jos mulle tulee juttelee esim. siellä lähikaupassa..
        enemmänki oon otettu ett uskaltaa tulla ja on kiinnostunu =)

        Tää oli yllättävä..
        Olin kerran tulossa kotiin keskustasta ja kun tulin rullaportaita alas näin kundin tulevan ylös ja kummatki tiirattiin toisiamme ja kun se meni musta ohi se hymyili ja iski silmää..
        no menin alas ja kaivon kassista jotain siinä ja sitten mun selän takaa kuuluu tervehdys :)
        Kundi oli tullut takaisin alas..juteltiin hetken ja annoin sille numeroni loppujen lopuks :)
        En ajatellut ett kukaan lähtisi tollai takas jutustelemaan mut olin kyll ilosesti yllättyny :)
        Näitä lisää :D


      • Marielle82
        kiwiwoo kirjoitti:

        usko pois, ei enää paljon huvita. En tiedä mikä nykyään on vialla, ehkä oma ulkonäkö, mutta ei nykynaisiin uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia ilman julkisen nöyryytyksen vaaraa, sen verran on tullut tylyjä töksäytyksiä ja puhumattomia selänkääntöjä.

        oot lähestyny vääränlaisia naisia? Itselläni on se paha ongelma että jos joku yrittää iskeä eikä kiinnosta niin hyvinkin kohteliaasti koitan päästä eroon... aiheuttaa ongelman: jos mies on vähänkään itepäinen niin eihän siitä niin helpolla eroon pääse. Vaikka sanois ei. Ehkäpä he käsittävät ein kylläksi ja päin vastoin :D En oo koskaan töykeä ellei mies sano jotain perinteistä kuten "Onpa kivat tissit, lähetäänkö meille vai teille?"


    • No ehkä netti sopii minun jutukseni. Aloita vaikka yrittämällä iskeä minut.

    • Mies21.

      Mistä nainen. Vastaus: ei mistään, kaikki oon yrittäny, KAIKKI! Enpä enää muuta tapaa keksi.

    • Aurinkoakin..

      ..siihen vaan sopivan miehen viereen viltille paistatteleen päivää..

    • Jussi 25

      Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, mut iskettiin kotiovelta! :)

      Tilanteeseen johtanut tapahtumasarja tosin alkoi jo viikkoa aikaisemmin kun talossamme oli asukastoimikunnan pikkujoulut. Olin siellä paikalla kavereitteni Jarin ja Joonan kanssa (nimet muutettu). Jossain vaiheessa iltaa sitten eräs typykkä nimeltään Hanna, joka oli kaverinsa Heinin kanssa myöskin bileissä, tuli juttelemaan ensin mulle ja sitten kaverilleni Jarille. Jari sitten lähtikin kohta omalle kämpälleen lisää kaljaa hakemaan, Hanna mukanaan :)

      Myöhemmin, kun Jari ja Hanna olivat päässeet hyvin tutustumisen vauhtiin, pyysin sitten useampaa ihmistä lähtemään mun kämpille. Mulla sattu olemaan jemelissä konjakkia, jota sitten kernaasti tarjoilin vieraille. Vieraiden joukossa olivat mm. edellä mainitut tytöt Hanna ja Heini. Käynti kämpilläni kesti lyhyen aikaa ja palasimme takaisin asukastoimikunnan pikkujouluihin viettämään niitä muiden asukkaiden kanssa. Ilta jatkui pitkään, Jari pyysi Hannan numeron mutta jätti sitten soittamatta hänelle.

      Pikkujouluista oli kulunut viikko aikaa kun eräänä joulukuisena iltana sitten luin matematiikan tenttiin ja jossain vaiheessa sitten ovikelloni soi. Avasin oven päälläni kulahtaneet sortsit ja rikkinäinen t-paita päälläni. Oven takana oli Hanna, Heini ja heidän kaverinsa Kati :) Olivat jo hieman siiderihiprakassa ja olivat saaneet päähänsä etsiä Jarin, kun siitä ei ollut kerta mitään kuulunut. Sen muistivat että olivat pikkujoulujen yhteydessä käyneet mun kämpillä. No, kohteliaasti tietysti neuvoin missä Jari asuu ja toivotin hyvät illanjatkot. Hävetti niin perkeleesti kun olin näyttäytynyt tytöille sellaisissa asusteissa...ajattelin että siinäpä meni "tsäännissit".

      Mun ilta jatkui matematiikan integraalien parissa ja myöhemmin katselin telkusta teiniaikojen suosikkisarjaani, Salaisia kansioita. Sitten Jari lähetti mulle tekstarin että "Mikäs on meininki, lähekkö baariin?". Vastasin vaan jotain että "Tässä x-filesia kattelen, ei jaksa baariin ku huomenna pitää mennä kouluun jo klo 8 jnejne...pitäkäähä hauskaa". No, Jari sitten kohta soitti ja sano et tuu käymään. No, menin käymään ja siellähän se koko tyttöporukka oli Jarin luona :) Ja yhen niistä tytöistä, Katin kanssa aloinkin tulla aika hyvin juttuun. Baariin se oli vaan sitten lähettävä!

      Myöhemmin jutut Katin kanssa johti 3 kk mittaiseen seurusteluun. Ja seurustelisin varmaan edelleenkin hänen kanssaan, mutta neiti päätti tahtoa elämässään jotain muuta :(

      Mutta lyhyestä virsi kaunis. Voi kyllä sanoo että tollaset "mut iskettiin kotiovelta" -jutut on aika "once in a lifetime"-juttuja. Kyllä sitä pitää vaan rohkeesti lähtee kämpästään ulos ja olla ihmisten kanssa kaikenlaisessa tekemisessä. Siitä ne jutut sitten lähtee jos on lähteäkseen.

    • sormi nenässä

      Takuuvarmaa iskukeinoa ei ole - vai onko sittenkään?

      -> Takuuvarmaa iskukeinoa ei ole - vai eikö sittenkään?

      NIIH!!11

    • Homer SS

      Se isketään heti siellä missä se nähdään. Minulle asia pitää esittää yhdellä, kahdella lauseella ja lopuksi on tarjottava puhelinnumero. Tästä se jatkuu. Jos mies nähdään kadulla, se isketään siellä. Asiallisesti, SELVÄSTI, yksinkertaiseti ja puhelinnumerolla. Eli ne naiset, jotka haluavat iskeä miehen, joilla ei ole puhelinnumeroa - Teidän täytyy välittömästi hankkia molemmat. !

      • wsedrfgvc

        ei uskalla


      • likjuhytgfr
        wsedrfgvc kirjoitti:

        ei uskalla

        litis lätsis lepakko, nouda mulle kepakko, hiiohei sen tuuli vei, mutta miksi palomiehellä on punaiset henkselit?


    • _-.

      .

    • velo

      Tässä 1 neuvo ketjun aloittajalle jos ei ole vielä 4 vuodessa natsannut:

      Missäkö?

      No melkeinpä missä vaan missä ihmisen näkee toisen tai kolmannen tai...n.:n kerran.
      -kirjastossa...
      -lenkkipolulla..
      -kirpparilla.
      -teatterissa...
      -leffassa...
      -torilla silakkaostoksilla.... ( säävaraus :) )
      -harrastuspaikassa (oli mikä tahansa)
      -jne..

      Pointti:
      Mielenkiinnon herättäviä naisia näkee kyllä eri paikoissa,välillä joidenkin kanssa katseitakin vaihdellaan ja tuohan on erinomaisen piristävää! Voihan sitä siitäkin jotain mukavaa kehittyä,kapakassahan tällä tavalla tutustutaan.
      Menepä sitten paikkaan,missä itse käyt säännöllisesti ja missä huomaat naisen,jonka muistat (ja joka näyttää muistavan sinut) aiemmalta käynniltä vaikka sanaakaan ei vaihdettu niin kyllähän olosuhteet sellaiset,että siitä sitten helpompi edetä! "Tunnustelua" siis, joka tapaamiskerta aina vähän enemmän suupieliä ylöspäin jne...,joku kerta voi sitten vaikka sanoakin jotain jos tuntuu,että saa vastasignaaleja.
      Näin siis ajattelen 40 sinkkumiehenä.Toivoisin välillä kyllä enemmän rohkeutta itsellenikin muuallakin kuin kapakassa asian suhteen,useimmiten jää kyllä asia sikseen muuten.
      En kyllä välttämättä säikähtäisi aloitetta naiseltakaan tämänkaltaisessa tilanteessa.Tai voisin vähän säikähtää mutta en juoksisi poiskaan tilanteesta.

      Suomalainen kulttuuri (ainakin kaupungissa,Hki) tuntuu vaan olevan vähän sellainen ettei naapureitakaan haluta tuntea ja tervehtiä,mitenkäs siinä nyt tustustuu sitten ihmisiin!
      Mieti/miettikääpä sitä paljonko on jokaisen elämässä sellaisia ihmisiä,joiden ulkonäkö tuttu kun samassa paikassa samaan aikaan säännöllisesti ollaan mutta ei koskaan oikein edes katsekontaktia oteta? Moniko näistä on sellainen,että kiinnostaisi tustustua paremmin?

    • sgdgsdg4

      Kuten muutkin ovat sanoneet, olisin ainakin otettu jos joku nainen tulisi juttelemaan / "iskemään" ihan arkisessa paikassa, koulussa, töissä, kaupassa, bussissa, metrossa, kadulla, kahvilassa... Ja tosiaan ihan normaaleista asioista voi mennä juttelemaan, jos ei muuta keksi niin vaikka avaa keskustelun jauhamalla säästä yms.

      Kerran itseasiassa istuin keskustassa odottamassa kavereitani ja eräs muija tuli siihen sitten viereen istumaan ja juttelemaan. Meni silloin kyllä vähän ohi se tilanne, koska en ole varautunut siihen että joku nainen voisi minua tulla iskemään. Siksi saatoin ujona olla vähän töykeältä vaikuttava, aloin vasta myöhemmin miettimään mitäköhän kyseinen neito halusi... silloin oli jo liian myöhäistä

    • sängyssä!

      mun kämpillä

    • velo43

      Missäkö?
      No,vaikka maisemia ihailemassa jossain pyöräilylenkin varrella.Kahvilassa tai rantapenkillä maisemia ihailemassa kiireettömän pyöräilylenkin tauolla.Suoranaisesta iskemisestä nyt tiedä,tutustua kyllä voisi yrittää..
      Su:na huomenna ainakin tarkoitus sään salliessa lähteä Hgistä länteen päin Turun motaria seuraillen ja sitten pari Espoon sisävesilätäkköä kiertäen takaisin vaikka Vihdintietä seuraillen.
      Yleensä kesäliikuntaharrastusten parista,liikkeelle siis!

    • ukkeli 33

      Eiköhän tuo työssä/koulussa/harrastusten parissa parhaiten onnistu.

    • Yksi sinkkumies

      No ei ainakaan baarista, mutta jossain harrastusten parista. Miehet tykkää pyöriä vapaa-aikoina usein erilaisissa moottoriurheilu tapahtumissa, rallit, kiihdytyskilpailut, kesäisin useissa kaupungeissa on cruisingit jne.
      Siellä ne sinkkumiehet on, koska ovat kyllästyneet yksinoloon ja hankkineet harrastuksen. Siellä se nainen myös huomataan helposti.
      Eikä siitä lajista ole niin väliä, voihan sitä vain mennä juttelemaan jollekin siellä ja sanoa että ei ymmärrä tästä hommasta mitään, viitsitkö vähän kertoa.

    • LoveMaisteri

      Eiköhän miehiä ole huomattavasti helpompi ylipäätäänkin "iskeä" kuin naisia!
      Ja varattujen miesten suhtautuminen iskevään naiseen on takuulla lempeämpi ja ymmärtäväisempi kuin
      toisinpäin.
      Joten anna mennä vaan, ei siinä kasvojaan menetä!:)

      • näillä mennään

        En koskaan tule iskemään miestä. Pelkkä ajatuskin saa vatsani kääntymään ympäri. En ikäpäivänä kestäisi sitä seläntakana naureskelua jonka saisin osakseni mieheltä ja hänen kavereiltaan: "olipas siinä epätoivoinen nainen kun yritti iskeä". Juu, ei kiitos. Jos mies ei tee aloitetta olen mieluummin yksin.


    • ripsu223

      mee kattoo jonkuu tyttöystäväs kans vaik koris, lätkä tms pelejä. siellä niitä miehiä on ku ampiaisia hunajassa. yksinkii saattaa onnistuu, miehet vaan uskaltaa tehä enemmän asioita jos niil on kaveri mukan ja sun kaveri saattais samal saada miehen ittellee ku a) kaks jätkää tulee jotai sössöttää teille, b) jos te meette lirkuttaa hyvästä pelistä ja komeista muskeleista. luulisin b:n toimivan paremmi! monilta 40-60 ikäsiltä ku kysyy missä tapas sen vaimonsa/miehensä ne sanoo että kaupassa, elokuvissa, ostarilla tms normipaikois. ennenvanhaa ei vissiin sit tartennu mennä kotikatua pitemmälle ku se kulta saatto löytyy jo! avoin kimmellys silmäkulmas ja kaunis hymy kruunaa kenentahansa päivän!

    • periaattessa

      missä vaan voi alkaa juttusille mutta minulla on ainakin ongelmana se, että mitä enemmän pidän miehestä, sitä ujommaksi muutun ja menen täysin lukkoon. Varsinkin kun pidän fiksuista miehistä, niin tunnen itseni torveksi jos yritän sönköttää jotain epämääräistä. Juttu luistaa hyvin sellaisten miesten kanssa, joista en ole niin kiinnostunut. Kerran olen rohjennut lähestyä sellaista, jota pidin tosi puoleensavetävänä, tosin kännissä. Hän oli niin kiltin näköinen ja kiltti oli luonnekin. Sillä kertaa uskalsin. Mutta siis, olen maailman surkein tekemään alotteita enkä osaa flirttailla pätkääkään.

    • ferjwf2åä

      nakkikioskilla baari-illan jälkeen.. Alakoukku on sellanen varma "lähestymis tapa".

      • lkjljl

        miksi täällä aina hoetaan ettei baarista ainakaan löydä, itse olen löytänyt kaksi miestä baarista, pitkät suhteet molemmista kehittynyt joskus vaikka erot tullutkin ( 5 ja 7 v) ja moni tuttavapiirissäkin on löytänyt ravintolasta.


      • 33vMies
        lkjljl kirjoitti:

        miksi täällä aina hoetaan ettei baarista ainakaan löydä, itse olen löytänyt kaksi miestä baarista, pitkät suhteet molemmista kehittynyt joskus vaikka erot tullutkin ( 5 ja 7 v) ja moni tuttavapiirissäkin on löytänyt ravintolasta.

        Pakko kommentoida tähän "vanhaan" keskusteluun ja ihmetellä miksei kukaan ole maininnut julkisia liikennevälineitä (pk-seutu)? Varsinkin metrossa, ratikassa tai lähijunassa voit useammankin kerran törmätä mielenkiintoiseen ihmiseen, mieheen tai naiseen, mikäli sinulla on oma vakiovuoro jolla menet töihin tai kouluun, tai vaikka iltasella harkkoihin tms. Pidät vain silmäsi auki ja väläyttelet nättiä hymyä etkä missään nimessä näytä hapanta naamaa kanssaihmisillesi. Unohda myöskin sen Metro-lehden lukeminen julkisissa, vaan jätä se työpaikalle kahvitauolle ja keskity tutkimaan keitä ihmisiä itsesi lisäksi on vakiovuorollasi. Opit viikossa tunnistamaan "tutut naamat", ja eikun peli alkakoon..

        Olen miljoonat kerrat saanut katseita ja hymyjä juuri julkisissa välineissä, mutta olen jättänyt tilaisuudet käyttämättä käytännön syistä...eli olin tuolloin varattu. Nyt uusiosinkkuna jo melkein odotan innolla talven saapumista, kun laitan prätkän talveksi talliin ja siirryn taas julkisten välineiden käyttäjäksi. Silmäpelit alkakoon! :)

        Toinen hyvä paikka löytää vastapuoli, on kauppakeskukset. Mitäs jos et menisikään suoraan töistä kotiin ja suomi24 -foorumille ihmettelemään missä miehet/naiset ovat, vaan menetkin kauppakeskuksen alennusmyyntien kautta? Voit seisoskella ale-laarien äärellä ja jos näet kiinnostavan miehen, niin kysäseppä häneltä vaikka onko hänen mielestään tämä alennuksessa oleva ruuvimeisselisarja ihan sekundaa, vai onnistuisiko sillä hyllyn kasaaminen kotona? Takuuvarma keskustelun avaaja, ja antaa heti miehelle mahdollisuuden myös tarjota apua hyllyn kasaamisessa. (Hyllyn, jota ei oikeasti tässä tarinassa ole vielä edes olemassa, mutta puhelinnumeron vaihdon jälkeen käynti Ikeassa korjaa asian.)

        Jos sinulla ei ole kiire kauppakeskusesta kotiin, niin mene kahvilan kautta ja katso onko siellä ketään mielenkiintoista ihmistä kehen haluaisit tutustua. Mikäli et itse uskalla kysyä onko pöydässä tilaa, niin etsi itsellesi vapaa pöytä ja juo kahvisi rauhassa vaikka kännykkää välillä näpytellen. Mikäli pöytääsi ei ilmesty seuraa, niin jatkat vain matkaasi kotia kohti kahvikupin ja tekstarin verran köyhempänä. Älä kuitenkaan lue kirjaa tai lehteä kahvipöydässä, sillä se on selvä merkki jättää sinut omaan rauhaan.

        Pääpointtini kirjoituksessani on: liiku ja käy siellä missä ihmisiä on! Voit varovasti aluksi "harjoitella" kuinka lähestyä toista ihmistä, ja mikäli ujostuttaa tai menee muuten vain puihin niin katoat ihmismassaan ja miettimään mikä meni vikaan. Korjaat sitten lähestymistapaasi ensi kertaa varten. Tarpeeksi harjoitusta sosiaalisiin taitoihin, niin "iskeminen" alkaa sujua ja huomaat kuinka jännittäviä ja mukavia spontaanit keskusteluhetket tuntemattomien ihmisten kanssa on. ;) Eikä niitä pakkeja tarvitse varsinaisesti pelätä. Kurjaltahan se voi tuntua, mutta jos ei kokeile ei myöskään saa mitään. Tervetuloa miesten maailmaan. ;)


    • Nykyisin ei ole profillia, jota et löytäisi täältä.

    • Missä vaan

      No periaatteessa lempi voi kyllä roihahtaa melkein missä vaan, paitsi baarissa. Tää on mun mielipide. :)
      Itse olen alkanut juttelemaan vieraille ihmisille mm. bussissa, liikennevaloissa, kiekkokatsomossa....ne nyt oli vaan jutustelua ilman taka-ajatuksia mutta uskon että kun on vähän joka paikassa avoin ja rohkea niin ei koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan. ;) Lavatansseista saattaa löytyä oikein hienoja ja mukavia ihmisiä. Liikuntaharrastuksia suosittelen myös.

      Aikoinaan tapasin pari poikaystävääni harrastusten parissa. Nyt aviossa miehen kanssa jonka kans olimme ammattikorkeassa samalla luokalla. :)

      Kyllä ne nuo arkipäivän sponttaanit tilanteet on parhaita, silloin näkee heti sen ihmisen sellaisena kuin hän on.

      • Nimeni on dingo

        Juuri näin, yhdyn "missä vaan" naisen kommentteihin. Olen itse pannut merkille, että nuoret naiset, (tekis mieli sanoa ja sanonkin että vielä tytöiksi luettavat) jotka tiedostavat olevansa kauniita ajattelevat pyörittävänsä ja kääntävänsä kaikkien miesten päät. Ei se kuitenkaan niin mene varsinkaan jos miehellä jo kykyä myös järjen käyttöön. Kokonaisuus se on joka ratkaisee!

        Hyvännäköisenkin naisen tulee oppia kunnioittamaan miehiä, jotka ei ehkä häntä itseään kiinnosta pätkääkään, mutta jotka kuitenkin häntä itseään kohtelevat kunnioittavasti. Kyse on siis toisen huomioon ottamisesta. Sitten kun osaa kohdella kaikkia suurinpiirteinen inhimillisesti, voi jo ajatella kumppaninkin löytämistä. Ei ennen. Lopulta se riittää kun mies tai nainen on suht siedettävän näköinen, kun ne luonneominaisuudet myöhemmin tulee aina vaan merkittävämmiksi, siis jopa ratkaiseviksi piirteiksi. Ne kuuluisat pikkuasiat, otatko toisen huomioon pienissä asioissa vai runnotko yhdeksän kertaa kymmenestä oman tahtosi läpi välittämättä, mitä se toinen ajattelee. Muistan itsekin omistaneeni voittajan asenteen, mutta luulenpa, että sen pirstaloituminen oli kuitenkin pitkällä tähtäimellä parasta henkistä kasvua. Kipeää teki älytä muutamia omia vääriä asenteitaan. Sellainen olen-jo-valmis-ihminen-tällaisena todella väärä asenne!

        Itse toimin aiemmin välinpitämättömasti naista kohtaan, en mitenkään räikeästi, mutta kuitenkin niin paljon, että eräänä päivänä huomasin naisen jättääneen minut. Oli kova pala. No se oli siinä, mutta olen ottanut sen kovana ja ikävä kyllä tarpeellisena oppina, ja nykyään pyrin huomioimaan naisen pienet asiat, ja ainakin yritän kuunnella loppuun, enkä naura tai puhu naisen ajatusten päälle, koska useinhan naiset ajattelee asioita useammasta näkökulmasta kuin me miehet. En seurustele, mutta passiivinen haku on päällä ja ainoa mitä voin tehdä pyrin pitämään itseni fyysisesti ja henkisesti vireänä. Tämä on se asia mitä miehet luullakseni odottaa myös naisilta, että pitävät itsensä kunnossa, myös fyysisesti. Sitä ei ole syytä väheksyä.

        Toisinaan olen huomannut julkisilla liikkuessani jonkun naisen hymyilevän minulle, mutta yleensä en osaa siinä toimia. Joskus sanon jotakin ja se on yleensä jotaki kevyttä ja kohteliasta. Jos tuntuu etten keksi mitään hyvää sanottavaa, sitten en sano mitään.

        Jaa mitenkö se toinen sitten isketään? Yhtä vastausta en osaa antaa, mutta olen huomannut että naisen huomioiminen ja kuunteleminen tosiaan iso merkitys naiselle ja kun on itse oikealla tavalla itsevarma silläkin yllättävän iso merkitys naisille. Oikeastaan kaikki nuo on ainakin minun pitänyt oppia kantapään kautta.


      • eimikäänhissukka
        Nimeni on dingo kirjoitti:

        Juuri näin, yhdyn "missä vaan" naisen kommentteihin. Olen itse pannut merkille, että nuoret naiset, (tekis mieli sanoa ja sanonkin että vielä tytöiksi luettavat) jotka tiedostavat olevansa kauniita ajattelevat pyörittävänsä ja kääntävänsä kaikkien miesten päät. Ei se kuitenkaan niin mene varsinkaan jos miehellä jo kykyä myös järjen käyttöön. Kokonaisuus se on joka ratkaisee!

        Hyvännäköisenkin naisen tulee oppia kunnioittamaan miehiä, jotka ei ehkä häntä itseään kiinnosta pätkääkään, mutta jotka kuitenkin häntä itseään kohtelevat kunnioittavasti. Kyse on siis toisen huomioon ottamisesta. Sitten kun osaa kohdella kaikkia suurinpiirteinen inhimillisesti, voi jo ajatella kumppaninkin löytämistä. Ei ennen. Lopulta se riittää kun mies tai nainen on suht siedettävän näköinen, kun ne luonneominaisuudet myöhemmin tulee aina vaan merkittävämmiksi, siis jopa ratkaiseviksi piirteiksi. Ne kuuluisat pikkuasiat, otatko toisen huomioon pienissä asioissa vai runnotko yhdeksän kertaa kymmenestä oman tahtosi läpi välittämättä, mitä se toinen ajattelee. Muistan itsekin omistaneeni voittajan asenteen, mutta luulenpa, että sen pirstaloituminen oli kuitenkin pitkällä tähtäimellä parasta henkistä kasvua. Kipeää teki älytä muutamia omia vääriä asenteitaan. Sellainen olen-jo-valmis-ihminen-tällaisena todella väärä asenne!

        Itse toimin aiemmin välinpitämättömasti naista kohtaan, en mitenkään räikeästi, mutta kuitenkin niin paljon, että eräänä päivänä huomasin naisen jättääneen minut. Oli kova pala. No se oli siinä, mutta olen ottanut sen kovana ja ikävä kyllä tarpeellisena oppina, ja nykyään pyrin huomioimaan naisen pienet asiat, ja ainakin yritän kuunnella loppuun, enkä naura tai puhu naisen ajatusten päälle, koska useinhan naiset ajattelee asioita useammasta näkökulmasta kuin me miehet. En seurustele, mutta passiivinen haku on päällä ja ainoa mitä voin tehdä pyrin pitämään itseni fyysisesti ja henkisesti vireänä. Tämä on se asia mitä miehet luullakseni odottaa myös naisilta, että pitävät itsensä kunnossa, myös fyysisesti. Sitä ei ole syytä väheksyä.

        Toisinaan olen huomannut julkisilla liikkuessani jonkun naisen hymyilevän minulle, mutta yleensä en osaa siinä toimia. Joskus sanon jotakin ja se on yleensä jotaki kevyttä ja kohteliasta. Jos tuntuu etten keksi mitään hyvää sanottavaa, sitten en sano mitään.

        Jaa mitenkö se toinen sitten isketään? Yhtä vastausta en osaa antaa, mutta olen huomannut että naisen huomioiminen ja kuunteleminen tosiaan iso merkitys naiselle ja kun on itse oikealla tavalla itsevarma silläkin yllättävän iso merkitys naisille. Oikeastaan kaikki nuo on ainakin minun pitänyt oppia kantapään kautta.

        Kyllä. Ulkonäön merkitys tässä 40 iässä on keikahtanut lähes päälaelleen, jos miettii miten tärkeää ulkonäkö oli joskus 20 v sitten... Itse olen tuo mainitsemasi siedettävän näköinen, ehkä jopa viehättäväkin (ainakin ajoittain :D ) mutta en katsele miehessä ulkonäköä ollenkaan- paitsi sen verran, ettei se nyt tietenkään saa olla luotaantyöntävä omasta mielestä.
        Mutta ongelmani on sama kuin monella muullakin täällä: missä tavata mies? En käy ollenkaan baareissa (NÄHTY, KOETTU) ja naisvaltaisella työpaikalla urospuolinen riista on harvinaista, plus mua ei houkuta muutenkaan yhdistelmä työpaikka romanssi...

        Lisäksi henk koht en ole mikään flirttailija ollut koskaan, itselleni miehen iskeminen ei oikein istu. Iskuyrityksiin suhtaudun yleensä torjuvasti, koska lähes aina mies on ollut humalassa. Siispä istun kotona yksin villasukissani. Ei mikään ihme, kun en juuri missään käy. Olen niin kyllästynyt baareissa riekkumiseen ja humalaisiin, että nykyiset sinkkupäivät voittavat ne mennen tullen. Netti ei ole myöskään se juttu, koen tosi oudoksi lähtemällä lähteä johonkin tapaamiseen vieraan ihmisen kanssa puhumattakaan että antaisin puhelinnumeroni.
        Elisiis, summa summarum- seuraavat 40 vuotta menee varsin helposti näissä merkeissä tällä menetelmällä..huh. Mutta vaikka pörräisin tuolla joka armas viikonloppu ja muulloinkin, ihmiset eivät silti kohtaa toisiaan. Sen olen jo nähnyt, siispä mulla on romanttisia ihmissuhteita vain romaanien/elokuvien roolihenkilöiden kanssa sekä erään miehen, joka oli vuosia sitten samassa työpaikassa ja asuu lähistöllä, mutta no way että menisin ja lähestyisin- vaikka koetan kerätä rohkeutta, jään aina kotiin imemään villasukkaani. Damn!!!!!!!!!!


      • Ei toivoa
        eimikäänhissukka kirjoitti:

        Kyllä. Ulkonäön merkitys tässä 40 iässä on keikahtanut lähes päälaelleen, jos miettii miten tärkeää ulkonäkö oli joskus 20 v sitten... Itse olen tuo mainitsemasi siedettävän näköinen, ehkä jopa viehättäväkin (ainakin ajoittain :D ) mutta en katsele miehessä ulkonäköä ollenkaan- paitsi sen verran, ettei se nyt tietenkään saa olla luotaantyöntävä omasta mielestä.
        Mutta ongelmani on sama kuin monella muullakin täällä: missä tavata mies? En käy ollenkaan baareissa (NÄHTY, KOETTU) ja naisvaltaisella työpaikalla urospuolinen riista on harvinaista, plus mua ei houkuta muutenkaan yhdistelmä työpaikka romanssi...

        Lisäksi henk koht en ole mikään flirttailija ollut koskaan, itselleni miehen iskeminen ei oikein istu. Iskuyrityksiin suhtaudun yleensä torjuvasti, koska lähes aina mies on ollut humalassa. Siispä istun kotona yksin villasukissani. Ei mikään ihme, kun en juuri missään käy. Olen niin kyllästynyt baareissa riekkumiseen ja humalaisiin, että nykyiset sinkkupäivät voittavat ne mennen tullen. Netti ei ole myöskään se juttu, koen tosi oudoksi lähtemällä lähteä johonkin tapaamiseen vieraan ihmisen kanssa puhumattakaan että antaisin puhelinnumeroni.
        Elisiis, summa summarum- seuraavat 40 vuotta menee varsin helposti näissä merkeissä tällä menetelmällä..huh. Mutta vaikka pörräisin tuolla joka armas viikonloppu ja muulloinkin, ihmiset eivät silti kohtaa toisiaan. Sen olen jo nähnyt, siispä mulla on romanttisia ihmissuhteita vain romaanien/elokuvien roolihenkilöiden kanssa sekä erään miehen, joka oli vuosia sitten samassa työpaikassa ja asuu lähistöllä, mutta no way että menisin ja lähestyisin- vaikka koetan kerätä rohkeutta, jään aina kotiin imemään villasukkaani. Damn!!!!!!!!!!

        Tilanteeni on samanlainen kuin sinun. Minusta on lohdutonta, että elän ehkä loppuelämäni yksin. Yksinäisyys on välillä niin ahdistavaa ja musertavaa etenkin silloin, kun lapset ovat viikonloppuna isänsä luona. Olen myös luopunut toivosta. Netin treffipalstalla olen ollut, mutta tarjonta on kauheaa. Joko ulkonäkö on lähes pultsarin tai mies etsii missiä. Viehättävä olen minäkin, mutta jostain syystä kaikki näyttävät etsivän netissä jotain unelmien naista, jonka malli on amerikkalaisissa elokuvissa. Niin, ja nuorta naista nimenomaan. En halua tyytyä ihan minkälaiseen ukkoon hyvänsä, joten pakko yrittää jaksaa yksin.


    • pääsee lähelle

      Tanssipaikka on aika turvallinen ympäristö. Ympärillä on lähes kaikki selvinä. Selvät eivät yleensä ripustaudu ja jää liiaksi roikkumaan lähelle. Kiinnostusta voi osoittaa varovasti naistentunnin aikana hakemalla "lähitaistelukappaleen" aikana sellaista, joka vaikutti alkuillasta kiinnostavalta. Naistentunnin jälkeen ota katsekontakti ja hymyile sille, joka oli kiinnostava. Minuun ainakin tehosi.

    • Hexxen

      Kyllä sinuna valitsisin yökerhon. Sun ongelmasi ei ole, että baareissa olisi liian raju meininki, vaan se, että kiinnostut vain niistä miehistä, jotka ovat rajuja ja tulevat juttelemaan.

      Mikset mene sille vähän hiljaisemmalle, fiksusti pukeutuneelle miehelle siellä itse juttelemaan. Ei se ole ujo ja hiljainen epäkiinnostava hissukka. Se ei vain viitsi tulla sulle juttelemaan , koska on saanut niin monet pakit. Sieltä kuoriutuu todella charmantti uros kun vaan alkujää murtuu.

      Naisen on niin helppo saada miehiä. Minulle on esimerkiksi melkein ihan sama kuka ja minkä näköinen tulee juttelemaan. En koskaan anna pakkeja. Nytkin viimeksi tuli pari naista kehumaan. No toista ei kiinnostanut jutella sen enempää mutta toinen kehui hirveän söpöksi ja antoi numeronsa.

      • eimikäänhissukka

        Hetkinen. Siis ettäkö on rajua, jos mies uskaltaa tulla juttelemaan? Ei mielestäni ole paljon naiselta vaadittu, että mies tulle kuitnekin tiswe juttelemaan. Ettäkö naisen pitäisi niitä hissukoita lähestyä? No way. Oon kyllä monesti miettinyt, että missä ja kenenköhän kanssa sitä nytkin olisi, jos edes 5 % niistä miehistä, jotka on ollu kiinnostunut, olisi uskaltanut tulla juttelemaan. Siis edes suhtkoth selvin päin. Mutta ei. Kyllähän sitä huomaa joskus että joku katselee ja tuijottaa, mutta ei herrajumala jos ei sen vertaa löydy miestä, et käy vaihtamassa pari sanaa, niin antaa olla.. Ei ole mun vika jos jotkut naiset on antanu kylmästi pakit- ja mitä niistä, eikö silloin ole kyse tästä hetkestä, sinusta ja minusta?Paskat menneistä, aikuistu- kyllä munkin on täytynyt kestää tuhansia tökeröjä kommentteja ja inhottavia lähentelyjä miehiltä ja silti uskaltaudun juttusille jos lähestytään asiallisesti. Ja huom.ei tarvi olla kuin suht selvä ja selväjärkinen niin en pakita tylysti vaan ainakin juttelen hekten vaikkei muuten niin kiinnostaisikaan. Tapoihini ei kuulu kylmäkiskoisuus vaikka kuulemma päälle päin näytänkin siltä ajoittain?! Eli älä luota edes ensivaikutelmaan: kiltin näköinen pieni blondi voi olla rääväsuinen bitch ja se korpinnäköinen noita mitä ihastuttavin persoona. Sama voinee päteä miehiin..


    • tavismieskulkija

      no ulkoilemassa ollessa tapaa herkullisia kivannäkösiä naisia, mutta varattujahan ne on...kun eivät hymyile tai ala jutteleen, ps olen kyllästyksiin sohvapottuja nähnyt.

    • ...........

      kesällä kahvilaan terassille. Bongaat sieltä yksinäisen ja menet kysymään onko paikka varattu. Sitten siitä vaan juttua kehiin :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe