..ronkkahyttysten hautausmaa....
tietokonehuoneeni on..
7
278
Vastaukset
- kipparinoma
elikoita ne on ja miksi ihmeessä olet antanut perustaa kotiisi kalmiston????
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..isoja hyttysii.. ne vaan menevät sinne ja kuolevat..
siis viluitikoita:o)
Sun tietokonehuoneessasi lienee erityisen harras henki:o) kipparinoma kirjoitti:
siis viluitikoita:o)
Sun tietokonehuoneessasi lienee erityisen harras henki:o)..kun sinne kuolevat.. illalla elossa.. seuraavana päivänä saa putsata jäännöksiä.. nytkin näen 7 raatoo..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..kun sinne kuolevat.. illalla elossa.. seuraavana päivänä saa putsata jäännöksiä.. nytkin näen 7 raatoo..
hyönteisiä tossa etupihan kuistilla...En päästä niitä kotiini...kurjia vierailijoita, kun henkensä heittävät yön lemnneltyään:o/
kipparinoma kirjoitti:
hyönteisiä tossa etupihan kuistilla...En päästä niitä kotiini...kurjia vierailijoita, kun henkensä heittävät yön lemnneltyään:o/
..huomenna taas uus puhdistus.. yyyy..
juu nyt pitää mennä..moro..- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..huomenna taas uus puhdistus.. yyyy..
juu nyt pitää mennä..moro..ja musta kohdella vainajia kaikella kunnioituksella:o)))
Mä lähden myös....Työt kutsuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128