Älyttömän kallis ja epäsiisti paikka. Kehotan välttämään.
Top-Camping Kalajoki
30
5891
Vastaukset
- Ei koskaan enää
Kerran käyty, ei toista kertaa.
Todella epäsiistiä...- 7 min
Sinulta meni vain 7 minuuttia vastata omaan viestiisi.
- Ei koskaan enää
7 min kirjoitti:
Sinulta meni vain 7 minuuttia vastata omaan viestiisi.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Onko sinusta todella noin ihmeellistä jos näin internetin kuningasaikana, joku huomaa kirjoituksen jopa seitsemän minuutin jälkeen????
Tiedätkö kuinka nopeasti internet toimii?
Eikö sinulla juuri ollut muuta kommentoitavaa, en olisi tuollaista vaivautunut kirjoittamaan...Teit nyt kyllä oikein tikusta asiaa! Älä huoli, ehkä sinäkin saat vielä joskus elämän! - toinen vetokoukussa
Ei koskaan enää kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Onko sinusta todella noin ihmeellistä jos näin internetin kuningasaikana, joku huomaa kirjoituksen jopa seitsemän minuutin jälkeen????
Tiedätkö kuinka nopeasti internet toimii?
Eikö sinulla juuri ollut muuta kommentoitavaa, en olisi tuollaista vaivautunut kirjoittamaan...Teit nyt kyllä oikein tikusta asiaa! Älä huoli, ehkä sinäkin saat vielä joskus elämän!Ja jos sinäkin seuraisit näitä muitakin autopuolen viestejä, niin ei ole vaikea huomata kuinka jonkun provosointi viestin perään on tullut muitakin viestejä 4-7 minuutin sisään useita kappaleita.
Useesti niissä näkyy samanlainen lausemuoto ja kielivirheet.
Ja kaikissa olaan samaa mieltä että se on paska.
Se miksi kirjoitin 7min jutun aatteli että muutkin huomaisi mistä aloitusjutussa saattaisi olla kyse, eikä ottaisi heti hernettä nenäänsä. - huomannut saman
toinen vetokoukussa kirjoitti:
Ja jos sinäkin seuraisit näitä muitakin autopuolen viestejä, niin ei ole vaikea huomata kuinka jonkun provosointi viestin perään on tullut muitakin viestejä 4-7 minuutin sisään useita kappaleita.
Useesti niissä näkyy samanlainen lausemuoto ja kielivirheet.
Ja kaikissa olaan samaa mieltä että se on paska.
Se miksi kirjoitin 7min jutun aatteli että muutkin huomaisi mistä aloitusjutussa saattaisi olla kyse, eikä ottaisi heti hernettä nenäänsä.Näitä provoja riittää. Huomasin saman tuolla aiemmin erään juipin jutut satasen tarrasta. Samanlaisella kieliasulla esitetyissä viesteissä puhuttiin ilman lätkää olevien autojen hinnan putoamisesta 33 prosentilla. Kas kummaa, ihan samaa sanoi 5-6 "muutakin" kirjoittajaa, heidänkin autoistaan oli kuulemma tarjottu juuri 33 % alempaa hintaa. Sattumaako?
Kalajoella käyneenä en moiti paikkaa, vain hinta hirvittää. Ja portilla oli jonoksi asti tulijaa, enemmistö suomalaisia.
Vain muutama ruotsalainen ja norjalainen alueella asusteli ja käyttäytyivät ihan siististi...
- jo kauan sitten
Tilanne oli sama jo 15 vuotta sitten. Kuten se on muillakin suuresti mainostetuilla yleisömagneetti paikoilla.
Kovalla mainosrahalla vaan pirusti porukkaa paikalle ahtauteen ja aina osa niistä pettyy ja menettää rahansa.
Kokemuksen karttuessa oppii välttämään jättialueet ja löytämään pienet viihtyisät alueet, missä voi viettää "oikeata" lomaa niin lapset kuin aikuisetkin. - Fat boy
Siivoavat kyllä koko ajan ,mutta se hiekka...
Oliko muuten täyttä?- Kävijä
oli. Varsinkin tämä uusi puoli oli lähes tyhjä. Onhan kalajoessa paljon positiivista, varsinkin henkilökunta on hyvin ystävällistä ja "aurinkoista", mutta tuo hinta on top. Meidän nelihenkinen perhe maksoi 38 €/vrk, tosin joka viides vrk oli ilmainen.
- tekee
Kun paikka on suosittu niin hinnat voi nostaa pilviin eikä siitä siisteydestäkään tarvitse välittää, (tyhmiä?) asiakkaita kyllä riittää.
- Näin on
Ei tosiaan ikinä sinne,aivan ylimainostettu paikka,,ja ylihintainenkin on rajusti.
- me sinne
Lasten kanssa matkatessa joutuu kyllä paikan välttämään. Lasinsiruja aivan älyttömästi. Pienemmät paikat saavat meidät vieraakseen.
- siellä käynyt
Johan nyt! Olimme siellä juuri pari päivää sitten, en kyllä havainnut lasinsiruja missään!!
Sitä vaan ihmettelin, että miksi kaikki pakkautuivat sinne "vanhalle puolelle", olivat kuin sillit suolassa. Itse olin siellä uudella puolella, paikat asfaltoitu ja siistit ja tilaa vaikka kuinka, lisäksi ihan rannan tuntumassa. Nurmikko tosin odottaa vielä kasvamistaan... Hinta tosin oli ihan hirvittävä, kaksi henkeä matkailuautolla sähkö, 28 euroa/vrk, HUH!!!!
Olimme edellisen yön siinä lähellä "aurinkohiekat"-nimisessä paikassa, se oli alle arvostelun! Mökkikylä, autot ja vaunut laitettava mökkien viereen upottavalle kangasmaastolle, eli mitään "plaaneja" autoja ja vaunuja varten ei ole! Tämäkin lysti maksoi 22 euroa/vrk sähköineen, eli top-gampingin hinta/laatu oli sentään luksusta.
Kyllä ainakin minä voisin majoittua top-gampingiin vielä uudestaankin... - samaa mieltä
siellä käynyt kirjoitti:
Johan nyt! Olimme siellä juuri pari päivää sitten, en kyllä havainnut lasinsiruja missään!!
Sitä vaan ihmettelin, että miksi kaikki pakkautuivat sinne "vanhalle puolelle", olivat kuin sillit suolassa. Itse olin siellä uudella puolella, paikat asfaltoitu ja siistit ja tilaa vaikka kuinka, lisäksi ihan rannan tuntumassa. Nurmikko tosin odottaa vielä kasvamistaan... Hinta tosin oli ihan hirvittävä, kaksi henkeä matkailuautolla sähkö, 28 euroa/vrk, HUH!!!!
Olimme edellisen yön siinä lähellä "aurinkohiekat"-nimisessä paikassa, se oli alle arvostelun! Mökkikylä, autot ja vaunut laitettava mökkien viereen upottavalle kangasmaastolle, eli mitään "plaaneja" autoja ja vaunuja varten ei ole! Tämäkin lysti maksoi 22 euroa/vrk sähköineen, eli top-gampingin hinta/laatu oli sentään luksusta.
Kyllä ainakin minä voisin majoittua top-gampingiin vielä uudestaankin...Joku provosoi nyt kunnolla! Taitaa yksi ja sama henkilö olla viestien takana?
Minäkin olen siellä käynyt ja ihan jees mesta. Paitsi hinta, se ei ole jees.
Siisti paikka! - "samanmieliselle"
samaa mieltä kirjoitti:
Joku provosoi nyt kunnolla! Taitaa yksi ja sama henkilö olla viestien takana?
Minäkin olen siellä käynyt ja ihan jees mesta. Paitsi hinta, se ei ole jees.
Siisti paikka!kipasepa sinne joskus esim. kankkusta seuraavana päivänä (kuitenkin ennen uuden kännin ottamista) niin voit ehkä jotakin tajuta ympäristöstäkin, ehtä?
- samaa mieltä
"samanmieliselle" kirjoitti:
kipasepa sinne joskus esim. kankkusta seuraavana päivänä (kuitenkin ennen uuden kännin ottamista) niin voit ehkä jotakin tajuta ympäristöstäkin, ehtä?
Niin. Saanen huomauttaa että olen raitis! Kankkusia seuraavia päiviä ei minulla ole. Koskaan!
T.Raitis
- Huippukaravaanari
Kalajoen leirintä on ylihinnoiteltu taas kuten oli tuossa 80- luvun alkupuolella ja sen takia siellä ei porukkaa silloin käynytkään, kävisipä nyt samoin. Norjalaiset räkänokat siellä sottaa, ryyppäävät ja huutavat joka yö.
- myös se että
Juuri SINÄ olet kirjoitellut nämä moiteviestit! Eikö taskussasi ollut riittävästi euroja, että olisit päässyt portista sisään?
Etkä muuten tunnu tietävän alueesta yhtään mitään! - etten tietäisi
Asioista? Todista etten tietäisi!
- Huippukaravaanari
etten tietäisi kirjoitti:
Asioista? Todista etten tietäisi!
Kalajoki on paska ja kallis paikka, tiedän koska olen siellä ollut useammasti kun sinä olet nainut.
- Nauraja2
myös se että kirjoitti:
Juuri SINÄ olet kirjoitellut nämä moiteviestit! Eikö taskussasi ollut riittävästi euroja, että olisit päässyt portista sisään?
Etkä muuten tunnu tietävän alueesta yhtään mitään!Rupeaako pelottamaan että asiakkaat loppuu. Asiakkaat kyllä loppuu ennen pitkää tuolla hintapolitiikalla.
- asuin siellä
Nauraja2 kirjoitti:
Rupeaako pelottamaan että asiakkaat loppuu. Asiakkaat kyllä loppuu ennen pitkää tuolla hintapolitiikalla.
Asiakkaita riitti ihan jonoiksi asti portilla. SFC on luokitellut alueen NELJÄLLÄ tähdellä!!
Ei niitä tähtiä tyhjästä ansaita ja kai se sisään menevä asiakasvirta kertoo enemmän kuin jonkun perseaukisen provosoiva viesti?
Kyllä Kalajoella on muitakin gamping-alueita kuin tämä. Ja ne muut olivat aika tyhjiä, aurinkohiekoillakin oli peräti kaksi (2) asiakasta, senkin hinta oli alle top-gampingin, maksoi 22 E kahdelta hengeltä. Ja se alue oli siis ihan p-tä! - Kävijä
asuin siellä kirjoitti:
Asiakkaita riitti ihan jonoiksi asti portilla. SFC on luokitellut alueen NELJÄLLÄ tähdellä!!
Ei niitä tähtiä tyhjästä ansaita ja kai se sisään menevä asiakasvirta kertoo enemmän kuin jonkun perseaukisen provosoiva viesti?
Kyllä Kalajoella on muitakin gamping-alueita kuin tämä. Ja ne muut olivat aika tyhjiä, aurinkohiekoillakin oli peräti kaksi (2) asiakasta, senkin hinta oli alle top-gampingin, maksoi 22 E kahdelta hengeltä. Ja se alue oli siis ihan p-tä!jonottaa. Sitä paitsi lähetin mielestäni asialisen palautteen Top-C:lle. Vastausta tähän päivään mennessä ei ole tullut, miksi ei?! Lienee liian paljon asiakkaita tai totta toinen puoli valituksesta.
- Kävijä
paikkansa. Ainakin vaimoni tossa vieressä sanoo, ettei kukaan naapurivaunun korsto sitä pannut siellä. Pitisikö uskoa tuota?
- jotakin.
Me vaunuilimme siellä heinäkuun alussa ja totesimme, että uusi alue vaunuille oli hyvä. Huoltorakennuskin oli siisti. Kävelimme vanhalla puolella, sinne ei tee vieläkään mieli.
- siellä käynyt
Uusi alue oli siisti, huolto ja pesutilat siistit, häiriötön ja hyvä paikka. Uusi alue ei varmaankaan siksi ole kovin kuormitettu, koska siellä on oltava sähköadapterit (uusi systeemi) ja köyhät karavaanarit eivät ole vissiin näitä hankkineet?
Minulla ei pahaa sanaa alueesta, hinta tosin hirvittävä. No, siitähän selviää rahalla ja saahan rahalle aika kivan vastineen... - Kävijä
siellä käynyt kirjoitti:
Uusi alue oli siisti, huolto ja pesutilat siistit, häiriötön ja hyvä paikka. Uusi alue ei varmaankaan siksi ole kovin kuormitettu, koska siellä on oltava sähköadapterit (uusi systeemi) ja köyhät karavaanarit eivät ole vissiin näitä hankkineet?
Minulla ei pahaa sanaa alueesta, hinta tosin hirvittävä. No, siitähän selviää rahalla ja saahan rahalle aika kivan vastineen...Ei koskaan enää kalajoen hiekoille. Syyt varmasti kaikki kävijät tietävät.
- jurppara
Käytiin Kalajoen top campingissä 12.06 ja olipa karsea kokemus. 38 Euroa paikasta jossa mikään ei ole auki, saunaan ei pääse kun viikonloppuna la-su aamulla klo 9-11, vessat aivan kamalassa kunnossa, paikat repsottaa ja ketään ei oikein kiinnosta pitää paikkoja kunnossa.
Voin sanoa että kävin flop en top campingissä, tänne en palaa enään ikinä takaisin!!! - kerro nyt
Oliko henkilöhinnoittelu ??
- Emboa
Paljonko paskapaerinpala maksoi Sisiliassa ? Vai oliko nuukalla omat paperit mukana Suomesta vietynä ?
- yxkax
Emboa kirjoitti:
Paljonko paskapaerinpala maksoi Sisiliassa ? Vai oliko nuukalla omat paperit mukana Suomesta vietynä ?
Ulostus serviisit kuuluvat Sisiliassa hintaan, toisin on SF alueilla. Siellä on totuttu pyyhkäisemään keskisormella tai paidanhelmaan- Kurapaska lähtee kyllä huuhtelemalla pisuaarissa takamuksensa.. Se on kuulemma vielä ilmaista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849