ooon niin iloinen että voisin olla vaikka satakiloinen.. ei se yhtään haittais enkä niskaani taittais.. tänään kun kulkuni kallioon vie.. saattaa siihen päättyy selvyyden tie... mut olo onni kalliossa paljon massii lompakossa.. ja kun se onni kerran kolpakossa..voi lovi olla lompakossa...
tähän päättyy pervokin turinat.. nyt voi alkaa kritiikit.. murinat..
huuhaaaruno perjantaiksi
9
476
Vastaukset
- Ajankulu
murinaa aiheuta runo tää,
sen on selvääkin selvempää.
Kun askelees suuntaat kallioon päin,
ootkos aatellut olla sä humalapäin.
Älä kuitenkaan känniä siellä juo,
mene hyvissä ajoin armaasi luo.
Hän sinua oottaa ja ajattelee,
siellä Pervokki toisia liehittelee.
Mene silloin vielä kun aikaa on,
saat muuten sä paitsion.
Mut vietähän nyt kuitenkin HYVÄÄ viikoloppua. - CharlieChaplin
Kallioon....
- Ajankulu
minkä kaupungin Kallioon?
- CharlieChaplin
Ajankulu kirjoitti:
minkä kaupungin Kallioon?
tietysti....
- Ajankulu
CharlieChaplin kirjoitti:
tietysti....
ja kultapossumerkki. Eikös siellä Oulussakin o Tuiran puolel se Kallion kaupunginosa? Ainakin kun oon vieraillu Oulus, niin kyllä mä olen muistaakseni menny siel Kallioon meneväl bösällä. Korjaa mun muistikuva, jos olen vääräs.
- Alien-8
Mutta muista pervokki,että sulla saattaa olla iso lovi lompakossa maanantaiaamuna;)
- amaryllie
ja mukavan kuuloista!!! hyvää perjantaita..
liikaa älä lompakkoa raottele
kaljatuoppeja rinnakkain asettele
ota hillitysti olutta ja tuhlaa rahaa
ei siinä ole mitään pahaa
iltaa kohden sitten tahtia tiivistä
silloin on jo enenpi fiilistä
säästä kuitenkin rahaa aamukaljaan
muuten koet huomenen todella karvaan... - talikkomies
Ruusut ovat punaisia
Valkovuokot sinisiä
Riimittely ei ole leipälajini
Mutta minulla on suurehko talikko- Kylli.Kyllä
parhaat naurut....
ja voittajaruno on "Runo" by talikkomies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786