Moi! Kertokaa kokemuksia Seronilista, annostus,milloin alkaa vaikuttaa ym..ym.. Kiitos!
Seronil
15
4806
Vastaukset
- on kulunut
Seronil on niitäSSR lääkkeitä eli vaikutta serotoniinitasoihin eli aivojen välittäjäaineiden määrään.VAikutus muistaakseni alkoi n.2 viikon kuluttua lääkityksen aloituksesta ja siitä oli kyllä hyötyä.Parina eka viikkona oli hiukka pöllämystynyt olo sit se tasottui.Seksipuoleen vaikuttihuonosti niin että siemensyöksyn saanti oli todella vaikeaa.
- Kaiken kokenut
Onko kirjoitettu baby bluesiin, synnytyksen jälkeiseen masennukseen?
On ns. vanhan sukupolven masis-lääke. Erittäin vaarallinen joillekin, aiheuttaa ylikierroksia, pallealukkoa yms. ahdistusoireita ja paniikkia. Olen itse kokenut ja melkein hengestäni päässyt.
On luonnollista olla lapsen syntymän jälkeen pelokas, itkuinen, epävarma, levoton, ylihuolehtiva, aloitekyvytön. Sillä tavoin kasvaa pikku hiljaa vastuuseen ja epäitsekkyyteen, jotka ovat oleellisia äitiydessä. Tunteet johtuvat hormonitoiminnan rajuista muutoksista, mutta niin pitääkin olla. Kasvu tekee aina kipeää, myös henkinen sellainen. - Seronil
Kaiken kokenut kirjoitti:
On ns. vanhan sukupolven masis-lääke. Erittäin vaarallinen joillekin, aiheuttaa ylikierroksia, pallealukkoa yms. ahdistusoireita ja paniikkia. Olen itse kokenut ja melkein hengestäni päässyt.
On luonnollista olla lapsen syntymän jälkeen pelokas, itkuinen, epävarma, levoton, ylihuolehtiva, aloitekyvytön. Sillä tavoin kasvaa pikku hiljaa vastuuseen ja epäitsekkyyteen, jotka ovat oleellisia äitiydessä. Tunteet johtuvat hormonitoiminnan rajuista muutoksista, mutta niin pitääkin olla. Kasvu tekee aina kipeää, myös henkinen sellainen.EI todellakaan ole mikään vanhan polven depressiolääke!
Älä viitsi jakaa väärää tietoa,Seronil on SSRI-lääke ja on 100%:n varmasti ns. uuden polven depressiolääke!!!!!!
Tässä ei nyt ollut kyse mistään Triptylistä,Doxalista,Anafranilista tms, NE mm. ovat vanhemman polven dep.lääkkeitä! - masennus
Seronil kirjoitti:
EI todellakaan ole mikään vanhan polven depressiolääke!
Älä viitsi jakaa väärää tietoa,Seronil on SSRI-lääke ja on 100%:n varmasti ns. uuden polven depressiolääke!!!!!!
Tässä ei nyt ollut kyse mistään Triptylistä,Doxalista,Anafranilista tms, NE mm. ovat vanhemman polven dep.lääkkeitä!voi olla hengenvaarallinen sairaus.
- ensin selvää
On luonnollista olla lapsen syntymän jälkeen pelokas, itkuinen, epävarma, levoton, ylihuolehtiva, aloitekyvytön. Sillä tavoin kasvaa pikku hiljaa vastuuseen ja epäitsekkyyteen, jotka ovat oleellisia äitiydessä. Tunteet johtuvat hormonitoiminnan rajuista muutoksista, mutta niin pitääkin olla. Kasvu tekee aina kipeää, myös henkinen sellainen."""On ns. vanhan sukupolven masis-lääke.""""
eli..otappas ensin selvää asioista, ennenkuin kirjoitat tuollaisia yleiselle palstalle! - one-2
ensin selvää kirjoitti:
"""On ns. vanhan sukupolven masis-lääke.""""
eli..otappas ensin selvää asioista, ennenkuin kirjoitat tuollaisia yleiselle palstalle!Fluoksetiini (Seronil) on ensimmäinen "uuden polven" masislääke. Ei sitä voi ainakaan edellisen sukupolven lääkkeisiin lukea.
- äippä06
On luonnollista olla lapsen syntymän jälkeen pelokas, itkuinen, epävarma, levoton, ylihuolehtiva, aloitekyvytön. Sillä tavoin kasvaa pikku hiljaa vastuuseen ja epäitsekkyyteen, jotka ovat oleellisia äitiydessä. Tunteet johtuvat hormonitoiminnan rajuista muutoksista, mutta niin pitääkin olla. Kasvu tekee aina kipeää, myös henkinen sellainen.Synnytyksen jälkeinen masennus on. Olen sitä mieltä, että Seronil on uuden polven lääkkeitä. Olen syönyt tätä kyseistä lääkettä viitisen vuotta sitten työuupumukseen, eli kokemusta löytyy. En vaan nyt muistanut, kuinka kauan meni, ennenkuin lääke alkaa vaikuttaa ym.... En usko, että kyseinen lääke on minulle hengenvaarallinen!
- Se-Pese-Susi
Paskaa kamaa, ei ees kolise pöntössä vaikka viunan kanssakin nauttisi.
- lopetus
Vatsa turvoksissa ja vaikea olla, pakko lopettaa.
- kokeiltu on
auttoi mua todella paljon aikoinaan. söin kaks vuotta. paluauduin omaksi itsekseni eli pystyin olemaan tunnilla ja tekee asioita mitä oon ennenkin tehnyt. Ei ole vanhan ajan lääkkeitä. samat vaikuttaja-aineet kuin muillakin vastaavilla. kokeiltava on aluksi pieninä annoksina käykö. Jos tulee vioimakkaita sivuoireita niin vaihdettava. mulla aluksi lievää pahanolon tunnetta mut meni nopeesti ohi. älä pelkää aloittaa lääkitystä.Jos toimii niin elämänlaatusi paranee varmasti.kaikkea hyvää!
- ......
eli siis itse seronilia käyttänyt jonkun aikaa ehkä 6kk ja nyt annoksella 60mg/vrk..itselle ei tehoa lääke joten se vaihdetaan tuota pikaa pois!
- ns. lumelääke
mummuille annetaan särkyyn usein kalkkitapletteja ja nämä on samaa hölynpölyä.kuitenkin jos joku pääsee eroon paniikista näillä niin hyvä juttu se auttaa uskomaan että itsekin voisin joskus parantua.
- niinpä niin
Jepjep, lumelääkettä särkyihin. SSRI-lääkkeet kuitenkin sattuvat todistetusti vaikuttamaan aivojen välittäjäaineen nimeltä serotoniini toimintaan. Ja tutkimusten mukaan ongelmat serotoniinin toiminnassa ovat osaltaan aiheuttamassa esim. masennusta.
- ...
Minä otin seroniiliä viikon ja tuntui erittäin oudolta:vainoharhaiselta,mielessä outoja asioita,hallusinaatioita,jännitystä,väsymystä ja masennusta en suosittele tätä lääkettä kenellekkään se on vaarallinen!!!otin vain 10mg päivässä
- Sairaahoitajaopiskelija, lä...
Jos olet syönyt vain viikon Seronilia, lääke ei ole alkanut tehota vielä tarkoituksenmukaisella tavallaan, ja aiheuttaa usein sivuvaikutuksia, jotka lääkityksen alkuvaiheessa ovat varsin yleisiä.
Sivuvaikutukset ovat lueteltu lääkepakkauksessa, sekä internetistä saa tietoa: http://www.tohtori.fi/laakeopas/
Yleensä lääkkeiden sivuvaikutukset ovat jaettu yleisiin ja sellaisiin, joista pitää hakeutua lääkäriin (esimerkiksi ihottuma).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628