TITANIC

ROSEONKAUNIS

ELOKUVIEN KLASSIKKO!!!!

14

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Wolf

      Titanic ei missään nimessä ole klassikko. Vuoden '97 hävyttömä huono suuren yleisön elokuva ja väität klassikoksi. Häpeä!

      • asdfasdfgvgvgfgfgf

        Mulla on kaikki Titanic elokuvat ja myös vuoden -97 leffa on hyvä - varsinkin sen vuoksi, kun siinä laiva pääsee oikeuksiinsa paremmin kuin muissa elokuvissa. Ja laivahan se pääasia siinä on vai mitä.


      • CAMERONROSE
        asdfasdfgvgvgfgfgf kirjoitti:

        Mulla on kaikki Titanic elokuvat ja myös vuoden -97 leffa on hyvä - varsinkin sen vuoksi, kun siinä laiva pääsee oikeuksiinsa paremmin kuin muissa elokuvissa. Ja laivahan se pääasia siinä on vai mitä.

        Kyllä vuoden -97 Titanic leffa on klassikko. Se kantaa Suomen katsotuimman ulkomaalaisen leffan titteliä, vaikka leffasta on kulunut pian 10 vuotta aikaa. Rakkaustarina on aivan uskomaton ja Titanic todellakin uppoaa katsojien sydämmiin. Kyyneleiltä ei tietenkään voi välttyä.
        Klassikko mikä klassikko.


      • Minä tiedän
        CAMERONROSE kirjoitti:

        Kyllä vuoden -97 Titanic leffa on klassikko. Se kantaa Suomen katsotuimman ulkomaalaisen leffan titteliä, vaikka leffasta on kulunut pian 10 vuotta aikaa. Rakkaustarina on aivan uskomaton ja Titanic todellakin uppoaa katsojien sydämmiin. Kyyneleiltä ei tietenkään voi välttyä.
        Klassikko mikä klassikko.

        Monet klassikot eivät olleet aikanaan lainkaan suosittuja eikä senaikaisia kassamagneetteja taas kukaan enää muista. Tämä viimeisimpiin Titanicin uusintafilmatisointeihin kuuluva tekele todellakin oli huono elokuva, mutta tarvitseeko klassikon sitten olla hyvä elokuva? Eipä silti, ei Titanicia mitenkään voi klassikoksi väittää.


      • en tykkää
        Minä tiedän kirjoitti:

        Monet klassikot eivät olleet aikanaan lainkaan suosittuja eikä senaikaisia kassamagneetteja taas kukaan enää muista. Tämä viimeisimpiin Titanicin uusintafilmatisointeihin kuuluva tekele todellakin oli huono elokuva, mutta tarvitseeko klassikon sitten olla hyvä elokuva? Eipä silti, ei Titanicia mitenkään voi klassikoksi väittää.

        En kyllä sanoisi Titanicia ihan sentään klassikoksi. Itse en voi moista romanttista lällyilyä sietää hetkeäkään. Jos Titanic vielä kerran tulee toosasta niin vedän paperipussin päähän etten varmasti näe vilaustakaan vahingossakaan!


      • The Wolf
        en tykkää kirjoitti:

        En kyllä sanoisi Titanicia ihan sentään klassikoksi. Itse en voi moista romanttista lällyilyä sietää hetkeäkään. Jos Titanic vielä kerran tulee toosasta niin vedän paperipussin päähän etten varmasti näe vilaustakaan vahingossakaan!

        Nämä ihkuttavat Titanicin olevan klassikko vain koska itse pitivät siitä. Titanic ei ainakaan minun kirjoissani tule olemaan klassikko koskaan. Kun 40 vuoden päästä sitä jo saatetaan pitää klassikkona (muutkin kuin nuo teinitytöt), on se silti täysin paska elokuva. Miten helvetissä nämä luokittelevat "elokuvan", joka valmistui 9 vuotta sitten klassikoksi. Saisivat vähän tuntea häpeää.


      • laura..88
        CAMERONROSE kirjoitti:

        Kyllä vuoden -97 Titanic leffa on klassikko. Se kantaa Suomen katsotuimman ulkomaalaisen leffan titteliä, vaikka leffasta on kulunut pian 10 vuotta aikaa. Rakkaustarina on aivan uskomaton ja Titanic todellakin uppoaa katsojien sydämmiin. Kyyneleiltä ei tietenkään voi välttyä.
        Klassikko mikä klassikko.

        se ihana rakkaus tarina mikä sisältyy kyseiseen elokuvaa on suoraan Romeo Julia, mutta tällä kertaan paikkana esitetään laivassa. hulluintahan tuossa on että kaksi vuotta aiemmin r j :ssa romeona esiintyi myös titanicin päähenkilö..outo yhteensattuma vai tarkotuksella tehty..? DiCaprio on tainnut saada hyvät rahat molemmista leffoista..


    • tuoppi

      Titanic kertoo vaa, ku Tsäk ja Rous runkuttaa koko matkan aja vaa ja lopuks paatti vajoaaaaaaaaaaaaaa! ja se o ainoo siidu kohta ja sit Tsäk hukkuu ja Rous parkuu ja myöhästyy vanhana helikopterista yhtäkkiä. Tosi hyvä vai?

    • -m-

      munkin mielestä on, ja tosi hyvä. voittihan se 11 oscariakin.

    • titanic

      Titanic on todellakin klassikko!!! Tämä Cameronin ohjaama versio siis.LOISTAVA MUSIIKKI, unohtumaton rakkaustarina, hyvät näyttelijät... Perusteita on monia.

      Todellinen klassikko. Piste.

      • The Wolf

        Vaikka olisi kuinka "ihku" elokuva, ei se silti ole klassikko. Yrittäkää nyt jumalauta ymmärtää, ettei 9-vuotta sitten valmistunut "elokuva" voi olla klassikko.

        Ja kaiken lisäksi Titanic on perseestä. Ylisentimentiialista paskaa, joka uppoaa massateineihin vieläkin, kun eivät ymmärrä kuinka kaupallinen paskaläjä onkaan kyseessä. Katsokaa oikeita elokuvia, eikä näitä rahastuspaskoja. Cameronin uskottavuus meni se sileän tien kun tämän paskan teki. Mitä meni aidon alkuperäisen ja ennen kaikkea rehellisen Terminatorin ohjaaja tekemäänkään? Mitään viehätysvoimaa ei Titanic megabudjetillaan aikaan onnistunut saamaan. Toisin oli Terminatorin kanssa, kun Cameron lähti väsäämään halpaa indie-leffaansa, koko elokuvasta huokui se into, jota Cameronilla riitti sitä kuvatessa. Kun Cameron sai 100 kertaa isomman budjetin käyttöönsä, tuloksena oli iso kasa paskaa ja vielä rankasti yliarvostettua sellaista.


      • KT1
        The Wolf kirjoitti:

        Vaikka olisi kuinka "ihku" elokuva, ei se silti ole klassikko. Yrittäkää nyt jumalauta ymmärtää, ettei 9-vuotta sitten valmistunut "elokuva" voi olla klassikko.

        Ja kaiken lisäksi Titanic on perseestä. Ylisentimentiialista paskaa, joka uppoaa massateineihin vieläkin, kun eivät ymmärrä kuinka kaupallinen paskaläjä onkaan kyseessä. Katsokaa oikeita elokuvia, eikä näitä rahastuspaskoja. Cameronin uskottavuus meni se sileän tien kun tämän paskan teki. Mitä meni aidon alkuperäisen ja ennen kaikkea rehellisen Terminatorin ohjaaja tekemäänkään? Mitään viehätysvoimaa ei Titanic megabudjetillaan aikaan onnistunut saamaan. Toisin oli Terminatorin kanssa, kun Cameron lähti väsäämään halpaa indie-leffaansa, koko elokuvasta huokui se into, jota Cameronilla riitti sitä kuvatessa. Kun Cameron sai 100 kertaa isomman budjetin käyttöönsä, tuloksena oli iso kasa paskaa ja vielä rankasti yliarvostettua sellaista.

        Kuuleppas nyt! Titanic ei ehkä ole vielä klassikko, koska se on niin uusi, mutta loistava elokuva se kyllä on. Se on ansainnut kaikki oscarinsa. Tarina on uskomattoman hieno ja mieliinpainuva. Titanic on ehdottomasti yksi 90-luvun parhaista leffoista, jos ei paras.


      • ihmettä??
        The Wolf kirjoitti:

        Vaikka olisi kuinka "ihku" elokuva, ei se silti ole klassikko. Yrittäkää nyt jumalauta ymmärtää, ettei 9-vuotta sitten valmistunut "elokuva" voi olla klassikko.

        Ja kaiken lisäksi Titanic on perseestä. Ylisentimentiialista paskaa, joka uppoaa massateineihin vieläkin, kun eivät ymmärrä kuinka kaupallinen paskaläjä onkaan kyseessä. Katsokaa oikeita elokuvia, eikä näitä rahastuspaskoja. Cameronin uskottavuus meni se sileän tien kun tämän paskan teki. Mitä meni aidon alkuperäisen ja ennen kaikkea rehellisen Terminatorin ohjaaja tekemäänkään? Mitään viehätysvoimaa ei Titanic megabudjetillaan aikaan onnistunut saamaan. Toisin oli Terminatorin kanssa, kun Cameron lähti väsäämään halpaa indie-leffaansa, koko elokuvasta huokui se into, jota Cameronilla riitti sitä kuvatessa. Kun Cameron sai 100 kertaa isomman budjetin käyttöönsä, tuloksena oli iso kasa paskaa ja vielä rankasti yliarvostettua sellaista.

        Mitä helvetin väliä sillä on, millon se on valmistunut?? Onhan My Heart Will Go Onkin klassikko, vaikka onkin 9 v. vanha. Samoin TITANIC. Siinä yksi elokuvahistorian klassikoista!!!

        Kaikki ovat väärässä, jotka sanovat ettei TITANIC ole klassikko!!!

        Ei klassikko tarkoita sitä että "tää on nyt mun lempi leffa! Kukaan mun lisäksi ei oo kuullu siitä mut mä tykkään ja se tekee siitä klassikon!"

        Joten jos joku ei tykkää TITANICISTA, (en itse ole kovin suuri fani) ei se silti tarkoita ettei se klassikko olisi!


    • ~Scarlett~

      Ei kyllä ole mikään klassikko. Ihan perusrakkaustarina. Se sattuu vain tapahtumaan Titanicilla, mikä tekee koko tarinasta olevinaan niin dramaattisen, surullisen ja romanttisen. Ja vielä kun soppaan sekoitetaan rikas nainen ja köyhä mies, ja totta kai vielä tämän rikkaan naisen aviomies, niin kaikki on valmista. Klisee leffa, pakko sanoa.

      Oikeitakin klassikoita on olemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe