Niin jos leikkaa ripsiä hieman kärjestä, niin kasvavatko ne sitten nopeemmin ja pidemmiksi?
Miten saa ripset kasvamaan nopeemmin?
...
1912798
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 19
Vanhimmat
Kun leikkaat ripsistäsi kärjet, ripset kauhistuvat ja alkavat kasvaa pituutta? Sitten ne kasvavat entistäkin pitemmiksi siinä pelossa, että leikkaat lisää?
Höpsis. Ripsiäsi et saa pitemmiksi millään keinolla. Ripsilläsi on oma mittansa, johon ne kasvavat muutaman kuukauden elinaikansa kuluessa, ja sitten putoavat pois. Taikakeinoja ei ole.
juuria myöten silmäleikkausta varten. Toiseen silmään ei koskettu, joten siinäpä oli hyvä vertailukohta valmiina.
Ripset kasvoivat ajan mittaan takaisin, mutta MITÄÄN pidennystä tai tuuhennusta ei näkynyt. Leikkauksesta on 10 vuotta aikaa, joten en usko, että ripsille tästedeskään tapahtuu kummempia.
Niin, ja ripsien sänki on niin kummallinen ja kauhea näky, että käytin silmälappua monta viikkoa tarpeellista pitempään. :(
Lash XLR8 Ripsiseerumi - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTc4NTk0NyZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
muuta amerikkaan. siellä kaikki on mahdollista, ripsetkin kasvavat jos kovasti toivot! :DD (ei niitä saa kasvamaan )
auttaa varmasti. ripset kasvaa hujauksessa. mul on tosi pitkät sen ansiosta!
ripset se on hyvä keino vaikke olekkaan luomu ... ;)
Karva kasvaa noin sentin kuukaudessa. Silmäripsi taas kasvaa noin kuukauden (eri ihmisillä vaihtelee tämä aika) sen jälkeen silmäripsi irtoaa, karvanysty pitää lepotauon ja nystystä alkaa kasvaa uusi karva. Näin ollen maksimimitta on se, minkä ripsi noin kuukaudessa ehtii kasvamaan, ennen irtoamistaan.
Jos epäilyttää, oletko koskaan kestovärjännyt silmäripsiäsi? Kestovärihän ei lähde karvasta pois, mutta kun koko karva lähtee, ei kestovärjäyskään ripsissä juuri 4 viikkoa kauemmin näy.
miksi ne muka kasvaisivat nopeammin ja pidemmiksi jos leikkaat ne? mieti nyt vähän.
voi hyvä luoja... älkää ihmiset leikatko ripsiänne :D
minulla kasvoi todellapaljon ripset kun leikkasin niitä! kokeilkaa ihmeessä!
Kyllä ne vaan saa kasvamaan! Ei leikkaamalla, mutta esim Latisse-ripsiseerumilla, googleta :) toimii mulla, ei saa suomesta kylläkään
Mä ostin nuorena apteekista pikku pullollisen risiiniöljyä ja laitoin sitä yöksi ripsiin. Oli tosi riittoisaa ja oli tosi pitkät ripset:) Kai apteekit vieläkin myyvät irisiiniöljyä. Toinen on manteliöljy jota myös myydään apteekissa.
P.S.
Löysin vanhan keskusteluketjun jossa neuvotaan samoja aineita:)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8302106
Neulash. Kallis, mutta TOIMII! Myös Ostolakossa-bloggaaja käyttää sitä, ja vertauskuvia löytyy, kuinka älyttömästi ripset on kasvanu. :)
http://www.ostolakossa.com/search/label/NeuLash
Itse olen kokeillut rasvaa laittaa ripsiin, mutta se ei minulla ainakaan olisi kannattanut, koska perusrasva veti ripsiä luomien sisään, joten se ei ainakaan kannata.
Tää ripset leikkaamalla pidemmiks- juttu on täyttä urbaanilegendaa.
Minnuu on itteä siunattu pitkillä ripsillä, ja ne oikeasti on myös haitaksi. Ottaa kiinni silmälaseihin. Nyt käytän kyllä piilolinssejä.
Älkää alkako ripsiä leikkelemään. Tulee kalliiksi alkaa ostella irtoripsiä leikattujen tilalle (: Käyttäkää rahanne mieluummin vaikka kunnon pidentävään ripsiväriin.
Kyllä ripset saa kasvamaan jos niitä leikkaa todella vähän ne kasvaa 2:ssa kuukaudessa tuuheampina ja pidempinä. Ei ole pakko uskoa.
Tää saattaa kuulostaa hieman oudolta mut pistäkää vaseliinia ripsiin nii kyllä alkaa kasvaa :D vaseliini vahvistaa ripsiä eikä ne tipu nii nopeesti ja niis tulee hyvänkuntoset eikä ne katkee. Se auttaa uskokaa pois :D
eli siis vaseliini ,risiiniöljy vai manteliöljy ja mietin vaa sitä ett jos noista joku toimis nii oisko ripset sen jälkee enää niin taipusat