on typerää

..nauraa omille jutuilleen mutta teen sen silti.. muahhahaahhaa.. no jooo..

25

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylli.Kyllä

      lainkaan typerää.

      Usein yleisö on väärässä eivätkä ymmärrä hyvän päälle.

      Se parhaiten nauraa joka itselleen nauraa. Kaikki eivät osaa sitäkään.

      • ..jos liikaa nauraa voi ruumiintoiminnotkin pettää????


      • pervokki kirjoitti:

        ..jos liikaa nauraa voi ruumiintoiminnotkin pettää????

        kun nauraa kippuraan, jutskille sylki tuo suuhun, ei edes sylkikään tule suuhun


    • ..on aloituskin.... taisin tosissaan tyhjentää aivoni eilen kun ei oo mitään järkevää sanottavaa saati huuhaata.. lurautin ne baarin veskissä virtsan mukana..yyyy

      • sola"

        tuohan on kunnon huuhaata... ;)


      • sola" kirjoitti:

        tuohan on kunnon huuhaata... ;)

        ..alan sit pikkuhiljaa virkistyä.. ajatukseni kehittyvät jälleen..


      • sola"
        pervokki kirjoitti:

        ..alan sit pikkuhiljaa virkistyä.. ajatukseni kehittyvät jälleen..

        täh..tarviiko huuhaassa ajatella?!!!

        Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;)


      • sola" kirjoitti:

        täh..tarviiko huuhaassa ajatella?!!!

        Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;)

        ..väkisinkin tule jotain mieleen.. sehän kai on jonkinnäköstä ajattelua?..

        Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!

        ..mutta älyvapaata ajattelua.. sitä itseään..


      • Alien-8
        sola" kirjoitti:

        täh..tarviiko huuhaassa ajatella?!!!

        Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;)

        sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...


      • sola"
        Alien-8 kirjoitti:

        sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...

        mut ainaski Pahvisimpanssi ja Kippari oli mua ennen jo täällä...

        Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;)


      • Alien-8
        sola" kirjoitti:

        mut ainaski Pahvisimpanssi ja Kippari oli mua ennen jo täällä...

        Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;)

        mutta tunnen kirjoitustyylisi jo sen verran hyvin,etten mene halpaan:)

        Juuh..kipparin opin tuntemaan jo erään autopalstan kautta..vilkas sähköpostiliikenne meillä oli loppuun asti..kippari oli tavallaan mun tukihenkilö näissä viina-asioissa.Vaikka hän olikin mua 2 vuotta nuorempi,niin kuitenkin samanlainen rankka tausta oli/on kummallakin..


      • sola"
        Alien-8 kirjoitti:

        mutta tunnen kirjoitustyylisi jo sen verran hyvin,etten mene halpaan:)

        Juuh..kipparin opin tuntemaan jo erään autopalstan kautta..vilkas sähköpostiliikenne meillä oli loppuun asti..kippari oli tavallaan mun tukihenkilö näissä viina-asioissa.Vaikka hän olikin mua 2 vuotta nuorempi,niin kuitenkin samanlainen rankka tausta oli/on kummallakin..

        toivottavasti sulla on nyt joku muukin tukena? Noitten alkoholi-jutskien kanssa on vaikee yksikseen painia :(


      • Alien-8
        sola" kirjoitti:

        toivottavasti sulla on nyt joku muukin tukena? Noitten alkoholi-jutskien kanssa on vaikee yksikseen painia :(

        Näin huuhaalla suoraan sanoen se on Sydänystävä.Hän huomaa heti puhelimessa ja jopa tekstareissa,jos olen ottanut.Silloin hän suuttuu minulle ja pahoittaa syvästi mielensä.

        Voisinko ehkä muotoilla sen näin,että rakkaus ja rakas ihminen auttaa minua nykyisin olemaan ottamatta liian pitkiä huikkia...?


      • Alien-8 kirjoitti:

        Näin huuhaalla suoraan sanoen se on Sydänystävä.Hän huomaa heti puhelimessa ja jopa tekstareissa,jos olen ottanut.Silloin hän suuttuu minulle ja pahoittaa syvästi mielensä.

        Voisinko ehkä muotoilla sen näin,että rakkaus ja rakas ihminen auttaa minua nykyisin olemaan ottamatta liian pitkiä huikkia...?

        vaikkei uskoisi niin sitä sellaistakin, jota kuunaan konsanansa kukaan usko, ennen kuin näkee kuinka kelkka kääntyilee. Meitä yhdistää rakkaus, yhteinen lanka joka syttyy välillämme, kiertyy ympärillämme siis "kahden välillä", auttaa myös olemaan ottamatta, kyytikin tuntuu paremmalta kun ei ole ottanut tömssyjä pohjaksi.


      • Alien-8
        miksu79 kirjoitti:

        vaikkei uskoisi niin sitä sellaistakin, jota kuunaan konsanansa kukaan usko, ennen kuin näkee kuinka kelkka kääntyilee. Meitä yhdistää rakkaus, yhteinen lanka joka syttyy välillämme, kiertyy ympärillämme siis "kahden välillä", auttaa myös olemaan ottamatta, kyytikin tuntuu paremmalta kun ei ole ottanut tömssyjä pohjaksi.

        Vaikka pitkä välimatka välillä rassaakin,on siihenkin asiaa tulevaisuudessa tulossa parannus:)


      • yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

        sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...

        mä tulin huuhaalle maaliskussa 2004. Mutta et tiedä, millä nikillä silloin alkuun olin. Läl,läl,lää :=)))

        Sola on ollut tosiaan kauan. Laardibonatza myös vanha tekijä :=))


      • yksitypy
        sola" kirjoitti:

        mut ainaski Pahvisimpanssi ja Kippari oli mua ennen jo täällä...

        Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;)

        nuorempi :=))
        Nooh.. iältään en kyllä tiedä oletko vanhempi vai nuorempi mua, mut luulisin et olet hiukka nuorempi :=)))


    • Ajankulu

      siinä on? Ei yhtään mitään, ja se joka osaa omille mokilleen nauraa, se parhaiten nauraa. Joskus kyllä ihan pikkasen hävettääkin, mut haitanneekos tuo mitään?

    • yksitypy

      sitten meitä on kaks typerää :=)))

      • sola"

        meitä itsen-naurajia on enemmänkin.. ;)


      • yksitypy
        sola" kirjoitti:

        meitä itsen-naurajia on enemmänkin.. ;)

        huuhaalla olla niitä paljonkin, mitä olen seuraillut :=))) Mun ruutu hytkyy joskus peevelisti, kun huuhaalaiset nauraa itelleen.


      • sola"
        yksitypy kirjoitti:

        huuhaalla olla niitä paljonkin, mitä olen seuraillut :=))) Mun ruutu hytkyy joskus peevelisti, kun huuhaalaiset nauraa itelleen.

        ei passaa ottaa elämää ja itteään liian vakavasti..pienetkin murheet musertaa, jos niitä jää märehtimään


      • yksitypy
        sola" kirjoitti:

        ei passaa ottaa elämää ja itteään liian vakavasti..pienetkin murheet musertaa, jos niitä jää märehtimään

        paljon kivempi olla vähän hullu ja lapsenmielinen, niin sillä porskuttaa jo aika pitkälle :=)))
        Ja märehtimällä kun ne asiat ei kummene. Pahenee vaan.


      • sola"
        yksitypy kirjoitti:

        paljon kivempi olla vähän hullu ja lapsenmielinen, niin sillä porskuttaa jo aika pitkälle :=)))
        Ja märehtimällä kun ne asiat ei kummene. Pahenee vaan.

        miten muuten meni se lastenhoito? Sähän olit kai eilen ammana.

        Mäkin pääsin tänään laskemaan liukumäkeä... ;)


      • yksitypy
        sola" kirjoitti:

        miten muuten meni se lastenhoito? Sähän olit kai eilen ammana.

        Mäkin pääsin tänään laskemaan liukumäkeä... ;)

        veivät. En uskaltanut nukkua lainkaan, kun pelkäsin et vauvat tukehtuvat kun ne kääntyilee mahalleen nukkuessaan.
        Miten sitä joskus onkaan jaksanut pienten lasten kans. Oiskohan siks, et on ollut nuorempi :=)))

        Olitko leikkipuistossa liukumäkeä laskemassa, vai uimahallissa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe