..nauraa omille jutuilleen mutta teen sen silti.. muahhahaahhaa.. no jooo..
on typerää
25
697
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
lainkaan typerää.
Usein yleisö on väärässä eivätkä ymmärrä hyvän päälle.
Se parhaiten nauraa joka itselleen nauraa. Kaikki eivät osaa sitäkään.pervokki kirjoitti:
..jos liikaa nauraa voi ruumiintoiminnotkin pettää????
kun nauraa kippuraan, jutskille sylki tuo suuhun, ei edes sylkikään tule suuhun
..on aloituskin.... taisin tosissaan tyhjentää aivoni eilen kun ei oo mitään järkevää sanottavaa saati huuhaata.. lurautin ne baarin veskissä virtsan mukana..yyyy
- sola"
tuohan on kunnon huuhaata... ;)
sola" kirjoitti:
tuohan on kunnon huuhaata... ;)
..alan sit pikkuhiljaa virkistyä.. ajatukseni kehittyvät jälleen..
- sola"
pervokki kirjoitti:
..alan sit pikkuhiljaa virkistyä.. ajatukseni kehittyvät jälleen..
täh..tarviiko huuhaassa ajatella?!!!
Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;) sola" kirjoitti:
Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;)..väkisinkin tule jotain mieleen.. sehän kai on jonkinnäköstä ajattelua?..
Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!
..mutta älyvapaata ajattelua.. sitä itseään..- Alien-8
sola" kirjoitti:
Iik, ja nyt vasta kerroit..mä oon huuhaillu vuodesta 2002 täysin älyvapaasti... ;)sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...
- sola"
Alien-8 kirjoitti:
sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...
mut ainaski Pahvisimpanssi ja Kippari oli mua ennen jo täällä...
Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;) - Alien-8
sola" kirjoitti:
Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;)mutta tunnen kirjoitustyylisi jo sen verran hyvin,etten mene halpaan:)
Juuh..kipparin opin tuntemaan jo erään autopalstan kautta..vilkas sähköpostiliikenne meillä oli loppuun asti..kippari oli tavallaan mun tukihenkilö näissä viina-asioissa.Vaikka hän olikin mua 2 vuotta nuorempi,niin kuitenkin samanlainen rankka tausta oli/on kummallakin.. - sola"
Alien-8 kirjoitti:
mutta tunnen kirjoitustyylisi jo sen verran hyvin,etten mene halpaan:)
Juuh..kipparin opin tuntemaan jo erään autopalstan kautta..vilkas sähköpostiliikenne meillä oli loppuun asti..kippari oli tavallaan mun tukihenkilö näissä viina-asioissa.Vaikka hän olikin mua 2 vuotta nuorempi,niin kuitenkin samanlainen rankka tausta oli/on kummallakin..toivottavasti sulla on nyt joku muukin tukena? Noitten alkoholi-jutskien kanssa on vaikee yksikseen painia :(
- Alien-8
sola" kirjoitti:
toivottavasti sulla on nyt joku muukin tukena? Noitten alkoholi-jutskien kanssa on vaikee yksikseen painia :(
Näin huuhaalla suoraan sanoen se on Sydänystävä.Hän huomaa heti puhelimessa ja jopa tekstareissa,jos olen ottanut.Silloin hän suuttuu minulle ja pahoittaa syvästi mielensä.
Voisinko ehkä muotoilla sen näin,että rakkaus ja rakas ihminen auttaa minua nykyisin olemaan ottamatta liian pitkiä huikkia...? Alien-8 kirjoitti:
Näin huuhaalla suoraan sanoen se on Sydänystävä.Hän huomaa heti puhelimessa ja jopa tekstareissa,jos olen ottanut.Silloin hän suuttuu minulle ja pahoittaa syvästi mielensä.
Voisinko ehkä muotoilla sen näin,että rakkaus ja rakas ihminen auttaa minua nykyisin olemaan ottamatta liian pitkiä huikkia...?vaikkei uskoisi niin sitä sellaistakin, jota kuunaan konsanansa kukaan usko, ennen kuin näkee kuinka kelkka kääntyilee. Meitä yhdistää rakkaus, yhteinen lanka joka syttyy välillämme, kiertyy ympärillämme siis "kahden välillä", auttaa myös olemaan ottamatta, kyytikin tuntuu paremmalta kun ei ole ottanut tömssyjä pohjaksi.
- Alien-8
miksu79 kirjoitti:
vaikkei uskoisi niin sitä sellaistakin, jota kuunaan konsanansa kukaan usko, ennen kuin näkee kuinka kelkka kääntyilee. Meitä yhdistää rakkaus, yhteinen lanka joka syttyy välillämme, kiertyy ympärillämme siis "kahden välillä", auttaa myös olemaan ottamatta, kyytikin tuntuu paremmalta kun ei ole ottanut tömssyjä pohjaksi.
Vaikka pitkä välimatka välillä rassaakin,on siihenkin asiaa tulevaisuudessa tulossa parannus:)
- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
sinä olet huuhaillut?Olet Laardibonanzan kanssa minuakin vanhimpia.Mä tulin keväällä 2004 ja yksitypy pari kuukautta myöhemmin...
mä tulin huuhaalle maaliskussa 2004. Mutta et tiedä, millä nikillä silloin alkuun olin. Läl,läl,lää :=)))
Sola on ollut tosiaan kauan. Laardibonatza myös vanha tekijä :=)) - yksitypy
sola" kirjoitti:
Joku kyllä kirjottelee mun nikillä välillä, kun en jaksa kirjauta..nytkin tuolla s-linnassa... ;)nuorempi :=))
Nooh.. iältään en kyllä tiedä oletko vanhempi vai nuorempi mua, mut luulisin et olet hiukka nuorempi :=)))
- Ajankulu
siinä on? Ei yhtään mitään, ja se joka osaa omille mokilleen nauraa, se parhaiten nauraa. Joskus kyllä ihan pikkasen hävettääkin, mut haitanneekos tuo mitään?
- yksitypy
sitten meitä on kaks typerää :=)))
- sola"
meitä itsen-naurajia on enemmänkin.. ;)
- yksitypy
sola" kirjoitti:
meitä itsen-naurajia on enemmänkin.. ;)
huuhaalla olla niitä paljonkin, mitä olen seuraillut :=))) Mun ruutu hytkyy joskus peevelisti, kun huuhaalaiset nauraa itelleen.
- sola"
yksitypy kirjoitti:
huuhaalla olla niitä paljonkin, mitä olen seuraillut :=))) Mun ruutu hytkyy joskus peevelisti, kun huuhaalaiset nauraa itelleen.
ei passaa ottaa elämää ja itteään liian vakavasti..pienetkin murheet musertaa, jos niitä jää märehtimään
- yksitypy
sola" kirjoitti:
ei passaa ottaa elämää ja itteään liian vakavasti..pienetkin murheet musertaa, jos niitä jää märehtimään
paljon kivempi olla vähän hullu ja lapsenmielinen, niin sillä porskuttaa jo aika pitkälle :=)))
Ja märehtimällä kun ne asiat ei kummene. Pahenee vaan. - sola"
yksitypy kirjoitti:
paljon kivempi olla vähän hullu ja lapsenmielinen, niin sillä porskuttaa jo aika pitkälle :=)))
Ja märehtimällä kun ne asiat ei kummene. Pahenee vaan.miten muuten meni se lastenhoito? Sähän olit kai eilen ammana.
Mäkin pääsin tänään laskemaan liukumäkeä... ;) - yksitypy
sola" kirjoitti:
miten muuten meni se lastenhoito? Sähän olit kai eilen ammana.
Mäkin pääsin tänään laskemaan liukumäkeä... ;)veivät. En uskaltanut nukkua lainkaan, kun pelkäsin et vauvat tukehtuvat kun ne kääntyilee mahalleen nukkuessaan.
Miten sitä joskus onkaan jaksanut pienten lasten kans. Oiskohan siks, et on ollut nuorempi :=)))
Olitko leikkipuistossa liukumäkeä laskemassa, vai uimahallissa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566