Mitä mieltä ootte siitä, et melkein kaikki maailman mustat ihmiset asuu kehitysmaissa? Mun mielestä asialle pitäs tehä pikasesti jotain, rakentaa vaikka tänne suomen lappiin isoja kerrostaloja, jonne mahduttais näitä mustia, IHMISIÄHÄN NEKIN ON!
Mun mielestä mustien ei pitäis asua niin kurjissa oloissa kuin jossain etiopiassa. Ne on kuitenkin niin rehellistä ja avointa kansaa..
Mitä mieltä te ootte, keskustelijat?
-Humanisti-
Kamalaa!!
8
395
Vastaukset
- aikaisempien
mielipiteitteni jälkeen voin sanoa, että totta turiset.
- tournerd
..on hyvää tilaa ja tyhjiä taloja. Ei nimittäin ympäristö pahemmin muutu, ilma vähän viilenee..
että trolli.
- Freestyler
Viestisi hehkuvat ylemmydeentuntoa mustia kohtaan. Aivan kuin mustat voisivat elää vain sinunlaistesi hyysäyksestä, että muuten he kuolisivat. Et arvosta lainkaan mustia ja siksi olet RASISTI!!!!
- trollimies
Itse olet trolli!
Freestyler kirjoitti:
Viestisi hehkuvat ylemmydeentuntoa mustia kohtaan. Aivan kuin mustat voisivat elää vain sinunlaistesi hyysäyksestä, että muuten he kuolisivat. Et arvosta lainkaan mustia ja siksi olet RASISTI!!!!
Ja sinä olet humoristi.
- Freestyler
Erasmus kirjoitti:
Ja sinä olet humoristi.
Tiesitkö että kiihtous kansanryhmää vastaan on rikos? Tarkkailen viestejäsi ja ilmoitan välittömästi poliisille ja israeliin, jos sinä kiihotat meitä juutalaisia vastaan eli olet antisemitisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830