Oletteko kyenneet ratkaisemaan sen ongelman, että sisätilalämmitin laukaisee varashälyttimen.
Itse ainakin joudun käymään laittamassa manuaalisesti varashälyttimen pois päältä ja lämmittimen päälle (ja sitten aamukahvin keittoon)
VARASHÄLYTIN
11
1885
Vastaukset
- Peugeot 307 SW
Minulla on 307 SW:ssä tehtaan hälytin, joka tosiaan joskus on laukaissut hälyn päälle sisälämppäriä käytettäessä. En tiedä mistä johtuu, koska lämmitin on mielestäni niin alhaalla, ettei liiketunnistin voi sen kevyttä tärinää huomata.
No yhtäkaikki, pösössä saa hälyt päälle myös siten, ettei liiketunnistimia aktivoida, eli jos vaikka jätät eläimiä autoon kaupan käynnin ajaksi. Omassa tallissa en välitä laittaa mitään hälyjä... Menkööt varkaat ensin tallinoven läpi... - Pilgrim
Itselläni on Cobra -hälytin, jossa sisätilaa valvotaan ultraäänitunnistimilla ja niiden toiminta perustuu paineenvaihtelun tarkkailuun. Yhtäkään vikahälytystä ei ole sattunut. Myös mikroaaltoantureiden pitäisi olla toimintavarmoja.
Jotkin anturit ovat herkempiä lämmityslaitteiden antamille häiriöille. Useimmiten syynä on kaiketi lämpö, vaikka ei kai tärinänkään vaikutusta voi poissulkea. - TMA
Kun itse kyselin noista hälyttimistä noin kuukausi sitten, niin parissakin paikassa suosittelivat vähän kalliimpaa mallia. Syynä tähän oli se, että halvemmissa on kuulemma sellainen sisätilan tutka, että kun sisäilma lämmityksen vuoksi rupeaa liikkumaan, niin se aiheuttaa hälytyksen.
Monissa uudemmissa hälyttimissä tuntuisi olevan esimerkiksi kaukosäädössä valittavissa, kytketäänkö sisätutka päälle vai ei.- Scuore sportivo
Ainakin meikäläisellä pitää näppäillä kaukosäätimestä "koodi", jolla saa otettua sisätutkan pois.. Pähkäilin itsekin tuota juttua joskus, mutta ohjekirjaan se oli piilotettu..
- minä se vaan
Mikä se on yleensä sellanen kohta missä hälytin alkaa soida jos autoa kopeloi.
Esim. tärinätunnistin. JOs vaikka heiluttaa ja melkein kaataa, nin ei tapahdu yhrikäs mitään..!?!? Toinen on se renkaiden käsittely tunnistin; pitääkö auton pudota tunkilta että rupee älyyttämään?? tuntuu ettei toimi mikään, paitsi ultraääni. Prkl. - repaa
Sitä Herkyttä saa Säädettyä 1-15 Välille Merkiliikessä Mulle Laitettiin 1
Eipämenepäälle Vaikka Sisälämmitin Horottaa Täysillä. - kummaa
On tehdashälytin. Eikä mölise lämmittimistä.
- repaa
Ei Möliseyhtään Ja OnTehdashälytin Että Käykääpä Säätämässä.
- Anonyymi
Hei. Mulla juuri sama ongelma. Ostin tuollaisen 307 vuosimallia 2006 ja naapuri laittoi mulle eilen kuvan autosta jossa näkyy ja kuuluu hälytyksen ääni ja valot vilkkuu. Miten saa tuon säädettyä 1:lle?. Mulla on sisälämppäri ja se on ollut mulla nyt 3 päivää päällä ja naapuri totesi että se oli toissapäivänä ja pitänyt ääntä, eli varmaankin johtuu tuosta sisälämppärin puhaltimesta? Toinen ongelma mulla on noi tunnistimet puskureissa takana sekä edessä. Suoralla ajollakin pitää ääntä! Kuinka poista sen pois päältä?
- Anonyymi
Pösön diagnostiikkasoftalla eli diagboxilla saa pois käytöstä. Kannattava investointi jos yhtään pidempään käyttää varsinkin noita vuosituhannen alun ranskalaisia, vaatii semmosen palikan ja softan läppäriin
Mulla on ollu 3 ranskalaista ja sanoisin että se 100-150e arvoinen diagnostiikkavehje on maksanut itsensä jo useamman kerran takaisin kun saanut esim. kokonaan uuden avaimen tehtyä kympillä sen avulla - Anonyymi
Niin ja lisäyksenä vielä että toinen vaihtoehto on lukita se auto kääntämällä avainta oven lukossa, siinä tapauksessa ei mee häläri päälle mutta ite en ainakaan oo tykännyt tehdä niin kun se lukko tuppaa aika usein olla jäässä :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201