Leveäperseisiä, rumia ja läskejä

Kyllä kyllä

Ovat naiset netissä. Ne jotka pitävät itsestään ja vartalostaan huolta ovat liian rumia ja ne kasvoiltansa kauniit ovat läskejä.

Ei hyvin mene Suomen naisilla.

13

2979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kyllä

sanoa, että harvemmalla siellä päässäkään mitään liikkuu.

• LÄHES SAMAA MIELTÄ, MUT ER...

se menee miestenkin kohdalla: riippuvatsoja, rasvalettejä, verskapukuja, finninaamoja, juoppoja, renttuja, naisenhakkaajia, lyhkäsiä, pitkiä, paksuja, laihoja, kaljuja, tukallisia, hulluja ja enemmän hulluja...yäääk;((((

• Ollaankos me miehet sitten yhtään parempia?

• Enkeli9

Ihana kun joku tuo esille tuonkin puolen.
        Miehissäkin nimittäin löytyy vaikka minkälaisia
        Mikäköhän tuon alkuperäisen noin katkeraksi on
        saanut? Ei kait vain joku nainen sohaissut
        ampiaispesää?

• heippa!

Mee Venäjälle, josko siellä ei olis niin karmeita tapauksia kuin me Suomen naiset.

• äåpöpåä

pitäisi mennäkin. Siellä on sentään nättejä naisia. Tumma tukkaisia ja ruskea silmäisiä. Ei suomessa ole koskaan sellaista tullut vastaan. Eikä mitään ongelmaa ihmisuhteissa. Toisin kuin suomen harpuilla. Heti alkaa tenttaus ja kuulustelu.

• kammoksuja

Huhhuhh tosiaan, mutta hei, onneksi vaan netissä niin! Meeppä tonne ulos kadulle niin meininki onkin ihaaaaan eri ;)Ero on silmiinpistävä! Onnea matkaan toverini.

• Kyllä kyllä

Ei ole tarvis netistä seuraa hakea, kun olen jo varattu. Sensijaan vierasta pimperoa kyllä olen koittanut mutta huomannut tosiasiat mitä tuossa alkuperäisessä viestissäni jo kerroinkin teille.

Itse olen pitkä ja kohtalaisen lihaksikas kaveri ts. kunnostani ja ulkonäöstäni huolta pitävä, sekä hoikka kaveri, joten noihin nettimiesten sapluunoihin en ollenkaan samaistu.

Kunhan nyt vaan ilmaisin asiani mitä tulee noihin nettinaisiin, ikähaarukassa 17-25, joista itselläni on kokemusta.

• Eli eipä varaa puhua

jos vierasta pimperoa haet, niin se voittaa kaikki muut ominaisuudet täällä: sulla siis korvien välissä ei ole mitään! Selittää sun aivottomat kommentitkin.. Juuri sellainen tyhjäpää joka kuvittelee olevansa maailmannapa. Joskus se totuus koittaa sullekin.

• diipa daapa

Oikein sulle ja kaltaisilles!!! :)))

• makeka33

kyllähän suomitytöt on nättejä!tietysti leveeperiäki löytyy,mutta kattoo sitte miesten rapamahojaki niin on sielläki tekemistä!!!

• pervoerkki

Pussi päähän ja panolle.

• Nimetön

Entäpä suomalaiset miehet? Hirveitä läskejä, lauhia kumpu eessä pollottaa jo 30kybäsenä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe