Ovat naiset netissä. Ne jotka pitävät itsestään ja vartalostaan huolta ovat liian rumia ja ne kasvoiltansa kauniit ovat läskejä.
Ei hyvin mene Suomen naisilla.
Leveäperseisiä, rumia ja läskejä
13
2973
Vastaukset
- Kyllä kyllä
sanoa, että harvemmalla siellä päässäkään mitään liikkuu.
- LÄHES SAMAA MIELTÄ, MUT ER...
se menee miestenkin kohdalla: riippuvatsoja, rasvalettejä, verskapukuja, finninaamoja, juoppoja, renttuja, naisenhakkaajia, lyhkäsiä, pitkiä, paksuja, laihoja, kaljuja, tukallisia, hulluja ja enemmän hulluja...yäääk;((((
Ollaankos me miehet sitten yhtään parempia?
- Enkeli9
Ihana kun joku tuo esille tuonkin puolen.
Miehissäkin nimittäin löytyy vaikka minkälaisia
Mikäköhän tuon alkuperäisen noin katkeraksi on
saanut? Ei kait vain joku nainen sohaissut
ampiaispesää?
- heippa!
Mee Venäjälle, josko siellä ei olis niin karmeita tapauksia kuin me Suomen naiset.
- äåpöpåä
pitäisi mennäkin. Siellä on sentään nättejä naisia. Tumma tukkaisia ja ruskea silmäisiä. Ei suomessa ole koskaan sellaista tullut vastaan. Eikä mitään ongelmaa ihmisuhteissa. Toisin kuin suomen harpuilla. Heti alkaa tenttaus ja kuulustelu.
- kammoksuja
Huhhuhh tosiaan, mutta hei, onneksi vaan netissä niin! Meeppä tonne ulos kadulle niin meininki onkin ihaaaaan eri ;)Ero on silmiinpistävä! Onnea matkaan toverini.
- Kyllä kyllä
Ei ole tarvis netistä seuraa hakea, kun olen jo varattu. Sensijaan vierasta pimperoa kyllä olen koittanut mutta huomannut tosiasiat mitä tuossa alkuperäisessä viestissäni jo kerroinkin teille.
Itse olen pitkä ja kohtalaisen lihaksikas kaveri ts. kunnostani ja ulkonäöstäni huolta pitävä, sekä hoikka kaveri, joten noihin nettimiesten sapluunoihin en ollenkaan samaistu.
Kunhan nyt vaan ilmaisin asiani mitä tulee noihin nettinaisiin, ikähaarukassa 17-25, joista itselläni on kokemusta.- Eli eipä varaa puhua
jos vierasta pimperoa haet, niin se voittaa kaikki muut ominaisuudet täällä: sulla siis korvien välissä ei ole mitään! Selittää sun aivottomat kommentitkin.. Juuri sellainen tyhjäpää joka kuvittelee olevansa maailmannapa. Joskus se totuus koittaa sullekin.
- diipa daapa
Oikein sulle ja kaltaisilles!!! :)))
- makeka33
kyllähän suomitytöt on nättejä!tietysti leveeperiäki löytyy,mutta kattoo sitte miesten rapamahojaki niin on sielläki tekemistä!!!
- pervoerkki
Pussi päähän ja panolle.
- Nimetön
Entäpä suomalaiset miehet? Hirveitä läskejä, lauhia kumpu eessä pollottaa jo 30kybäsenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717