Keski-eteläsuomessa jos jollain olisi antaa vinkkejä hyvistä leirintäalueista lapsiperheelle
jossa olisi hyvä ranta ja leikkipaikka.
Nähtävääkin lähistöllä saisi olla.
Viikonloppu reissuja suunnittelen
Parhaat leirintäalueet lapsiperheelle?
15
6988
Vastaukset
- eppulainen
-kaksi leikkipaikkaa
-uimaranta
-minigolf
-veneen ja kanootin vuokrausta
-tennistä
- ja 5 min matka tykkimäelle.
tosi kiva alue! - Hirvensalmella
Yksi Suomen parhaista leirintäalueista.
Toinen ihana paikka on Purho, mutta se on etelämpänä, Kotkan lähellä. - huttta
oltiin toukokuussa ja paikka jo silloin nätti. sijaitsee järven rannalla ja ranta todella hyvä. Lapsille puuhaa. Tosin voi olla kesällä sitten myös täynnä.....
- on,
aina kunkku. Eli kuninkaanlähde kankaanpäässä.
Lapsille tosi hyvä paikka. Siellä on kaikki mitä hyvällä alueela pitää ollakin. Ja aika edullinenkin.
- SFC104920
Peräseinäjoella, ihan Seinäjoen kupeessa on kiva paikka. Siellä on kaikkea kivaa lapsille ja on SFC alue, yö muistaakseni 12 euroa. Hyvä uimaranta ja ravintolakin rannalta löytyy, josta saa vaikka pizzoja. Vesiliukumäki ja upea minigolf löytyy myös.
- suzuki pv
maailman paras paikka
- Late Lapista.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http://www.jukupark.fi/tmp_jukupark_kalajoki_site_0.asp?sua=12&lang=1&s=681&q=y&ei=uybiUafVOMnZ4QTngYGIAg&usg=AFQjCNFJgdARHQrUTczD8lziOPQu6ARgVg&sig2=NJ5uAWIp52uppYXSp3A_iA&bvm=bv.48705608,d.bGE
Eipä ole Kalajoen Juku juku parkkia voittanutta, lapsille on takuulla touhua, ja hiekkaakin riittää vaikkapa aikuisten hiekkalinnojen tekoon !
Late Lapista. SSSS Ry! - sinne vaan
Tuuri on viihtyisäpaikka
- Late Lapista
Missä olisi eturauhasvaivaiselle miehelle kysyntää? Late Lapista ry OOOOOO Työv,Yhd,
- mummu+3v
Late Lapista kirjoitti:
Missä olisi eturauhasvaivaiselle miehelle kysyntää? Late Lapista ry OOOOOO Työv,Yhd,
Krapuranta Oripäässä.Sitä suositeltiin meille,eikä ollut pettymys.On lämmitettävä uima-allas alle 10 vuotiaille,hiekkaranta,monta leikkipaikkaa,polkupyöriä,polkuautoja,polkuvene,soutuvene,peliluola ym.ym..Siistiä ja ystävällinen isäntäväki!
- aina on viihtynyt
Ruokkeen lomakylä Kesälahdella (nyk. KItee), missä loistava uimaranta lapsille ja kohtuuetäisyyden päässä on nähtävyyksinä Savonlinna, punkaharju, kesämaa lapsille ja joensuun jutskat.
- Purhoon vaan
Menkää Purhoon jos haluatte , että lapsenne oppii ajoissa ryyppään
- Hyvä paikka
Kotkanpesä on huippuhieno paikka Jämsän lähellä. Parempaa vesistöympäristöä tuskin löytää.Lapsille kaikanlaista kivaa puuhastelua - mm. aarteenetsintää jne...
- Kotkanpesään leikkim
Voiko siellä leikkiä pullon piilotusleikkiä ?
- on rauhallinen
Iso-Kirja Keuruu on hyvä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789