onko noilla lääkkeillä mitä eroa..? ajattelin vain, kun täällä moni puhuu triptylistä. se on kai eri, kuin klotriptyl? itse söin vuosia sitten klotriptyliä niskojen jäykkyyteen ja rentoutukseen, ja hermosärkyyn. nyt tuntuu taas oireet niin pahalta, että jotain olis saatava.
Klotriptyl ja Triptyl
5
6245
Vastaukset
- Melko hyvä
Klotriptyl pienilläkin annoksilla tekee tokkuraiseksi, mutta Triptyl ei. Niskan jumitukseen auttaa jonkin verran, mutta liikunta ja hieronta tärkeimmät. Minulla niskakipu välillä pahenee ja joudun sillon käyttämään Triptyliä, koska Buranaakaan ei viitsi joka päivä napsia. Tällä hetkellä parempi ja Triptyliä ei ole käytössä.
- Anonyymi
Tekee amitriptyliinikin. Ihan normaali masennuslääke haittoineen. Ei näy ehkä heti mutta jossakin välissä.
Turha verrata bentsoa ja masennuslääkettä ja kipulääkettä samassa viestissä ilman että kukaan alkaa kyseenalaistaa, miksi kaikki pitää haluta korjata pillerillä.
- lo_siento
Trisyklisen masennuslääkkeen Triptylin vaikuttava aine on amitriptyliini, kun taas Klotriptylissä amitriptyliinin lisäksi on bentsodiatsepiineihin kuuluvaa klooridiatsepoksidia, jolla on rauhoittava ja ahdistuneisuutta poistava vaikutus.
Molempia valmisteita käytetään jossain määrin myös kivun hoitoon pienellä annoksella.- Anonyymi
Hyvä lääke jännityskipuun siis Klotriptyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä lääke jännityskipuun siis Klotriptyl
Kaikki bentsodiatsepiinit ovat, ei pelkästään klooriatsepoksidi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319