Paras automerkki ja

perustelut.

omistatko itse sen?

34

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matka katkeaa

ja tilaa on!! (en omista)

• Torbedo 87

lainassa on kulkee rauhallisesti ja hiljaisesti,ja diesel vielä.

• omistatko

nyt?

• arjen ritari

ei olekkaan mutta 14 auton jälkeen vihdoin ranskalaisiin päätyneenä en niistä enään luovu. Tärkeimpänä kriteerinä ajomukavuus.

• vain nakkikioskilta

kurkkusalaatilla, sinapilla ja ketsupilla.

• Knight Rider
      • ilman tarroja

ihan jees. tarrojen kas pelle.

• Knight Rider
        ilman tarroja kirjoitti:

ihan jees. tarrojen kas pelle.

Kokomusta. Siks sitä jenkeissä sanotaankin Black T-top

• dosentti-x

ole edes kunnolla takajalkatilaa! :D

• makee
        Knight Rider kirjoitti:

Kokomusta. Siks sitä jenkeissä sanotaankin Black T-top

ford falcon xb coupe -74 v8 351ci

aussipeli

• Knight Rider
        dosentti-x kirjoitti:

ole edes kunnolla takajalkatilaa! :D

Ei sitä olekaan tarkoitettu perheautoksi.

• naang

Sellaisen kirkkaanpunaisen laatikkomallin kun saisi..

• vois löytyä

sinne vaan kyseleen. irtoo ehkä satasella.

• naang

Kestää,korjattavissa,"historian siipien havinaa"..

• perusteluja..
        naang kirjoitti:

Kestää,korjattavissa,"historian siipien havinaa"..

Lada on sentään talvilämmin auto. Toisinkuin jotkut keskieurooppalaiset jotka meinaa jäätyä jo heti kun juhannus on ohi. Ladassa ei tarvii palellla ja sitten ainakin noi vanhat Fiatiin perustuvat mallit on käynnistettävissä hätätilanteessa myös kammella..meepä ja teepä sama Mersulla. Ei onnistu. Ja se sama naapuri joka on ilkkunut Ladoja niin kattelee kateudesta vihreenä kun sä käynnistät autosi lähdet töihin ja hän taas ei saa Mersuaan pakkasella käyntiin. :) Että näinkin päin. Mäkin hankkisin ehdottomasti tollaisen Ladan ainakin kakkosautoksi...jos sellaisen vaan jostain tosiaan sais ja ehjänä.

• naang
        perusteluja.. kirjoitti:

Lada on sentään talvilämmin auto. Toisinkuin jotkut keskieurooppalaiset jotka meinaa jäätyä jo heti kun juhannus on ohi. Ladassa ei tarvii palellla ja sitten ainakin noi vanhat Fiatiin perustuvat mallit on käynnistettävissä hätätilanteessa myös kammella..meepä ja teepä sama Mersulla. Ei onnistu. Ja se sama naapuri joka on ilkkunut Ladoja niin kattelee kateudesta vihreenä kun sä käynnistät autosi lähdet töihin ja hän taas ei saa Mersuaan pakkasella käyntiin. :) Että näinkin päin. Mäkin hankkisin ehdottomasti tollaisen Ladan ainakin kakkosautoksi...jos sellaisen vaan jostain tosiaan sais ja ehjänä.

Veit sanat suustani..Onneksi et unia silmistäni..

ZZZzzzzZZZ...

• hyvä niin.
        naang kirjoitti:

Veit sanat suustani..Onneksi et unia silmistäni..

ZZZzzzzZZZ...

Meinaat nukkumaan mennä jo?

• dosentti-x
        hyvä niin. kirjoitti:

LADA, DA!

• naang
        hyvä niin. kirjoitti:

Ajattelin mennä,mutta unet hävis;(

• juu täytyy
        naang kirjoitti:

Ajattelin mennä,mutta unet hävis;(

jonkun Ladojenkin puolta pitää;)

• naang
        juu täytyy kirjoitti:

jonkun Ladojenkin puolta pitää;)

Yörytmi päällä..

• adrianleewerkuhn

Keltainen kuormuri. Omistan.
      Se on leikkiauto ja se kulkee melko kovaa.

• dosentti-x

sun leikkikuormurista

• adrianleewerkuhn
        dosentti-x kirjoitti:

sun leikkikuormurista

Joo, siin katkes naru, millä sitä vetää perässä eilen,ku mä yritin saada sitä kulkemaa kovempaa, mut mä sain sen korjatuks.

Sillä saa ajaa vaa polvihousut jalas.

• dosentti-x
        adrianleewerkuhn kirjoitti:

Joo, siin katkes naru, millä sitä vetää perässä eilen,ku mä yritin saada sitä kulkemaa kovempaa, mut mä sain sen korjatuks.

Sillä saa ajaa vaa polvihousut jalas.

onks tarpeeksi ikää tommosen kuljettamiseen

• NoJust

Jos ostaisin auton, ostaisin Corollan (vaikka en ole sellaisella koskaan ajanutkaan).

Olen tykännyt Relluista aina, joten täytynee virallisesti nimetä se, tarkemmin ottaen farmariLaguna.

Nyt minulla on aivan ihanan tottelevainen piskuinen Fiesta, mutta sen kehuminen _parhaaksi_ ei tällä moraalilla onnistu.
      Paras hallittavuus ja tuntuma siinä kyllä on, siis minun vähäisellä ajokokemuksellani.

Ja en omista, luoja paratkoon. Siinä vaiheessa, jos minä vapaaehtoisesti omistan auton niin se on kyllä sitten eutanasian paikka...

• Bloodbrother

• takavetotekniikkaa ...

• Kahvimies

Ajelen Opel Vectralla ja unelma autoa en ole koskaan ajanut, mutta toi opel corsa on aika kiva ajettava. Paras ajamani auto on ehdottomasti mamman 530 Bemu, onhan niitä parempiakin mutta ei näillä hinnoilla ainakaan Suomessa, USA:ssa jos asuisin niin auto-asiani olisivatkin varsin mallikkaasti. Jos kilpailuasetelmia katsoo niin olen ihan vitun vahvoilla suomalaisissa livetilanteissa tuolla liikenteessä.

Kavereilla on netissä aina porrche ja toisella Camaro, oikeasti toisella ei ole edes korttia ja kulkee metrolla, sillä on HKL:n kuukausi lippu, yksi asuu Klaukkalassa ja silläkin on auto mutta ei sillä ole Camaroa ( haluaisi kyllä, mutta ei ole fyffeä) ja ajelle 90-luvun pikkujapsilla =)

Ps. Olen ajellut Ladallakin, omistanut sellaisen, ei tarvinnut käydä punttisalilla....oletteko kokeilleet miltä tuntuu vääntää ladan rattia =) siksipä ei tarvinnut käydä punttisalilla, lihakset pullisteli aina vähän pitempien ajeluiden jälkeen.

• Kahvimies

Ai niin, syy kehuskella ihmeautoilla on se, että naiset kiinnostuu, ei niinkään elvistellä muille kundeilla, ainakin näin tulkitsen ja niillä on nää jutut vain ja ainoastaan netissä porschesta ja camarosta.

• Makoileva stallari

Omistin joskus kromikeula-ladan ja se ei ollut mikään raskas käänneltävä ...

• erimerkkisiä autoja olen omistanut eikä mikään niistä toivottavasti ole paras. Kaikissa olisi ollut paljon parantamisen varaa. Ehkä seuraavaksi teen tuttavuutta Audiin.

• metallikukko

erilaisista Nissaneista ja ei oo hirveesti pahaa sanottavaa.
        Tyyppiviatkin alkaa olla jo sen verran tuttuja että voi alkaa neuvoa jo muitakin.
        Kaikesta huolimatta seuraava auto on Toyota.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4367
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      71
      4201
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3609
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3193
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2394
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      30
      1566
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1312
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      81
      1125
    Aihe