Miten ois, jos kuitenkin miettisit ennen kuin poistat tai siirrät koko viestiketjun.. Mitä järkeä on siirtää sellainen ketju, johon kaikki palstalaiset osallistuvat, vaikka aihe ei varsinaisesti olisikaan sinun määritelmäsi mukaan "miehen logiikkaa". Esim. tonnikalaketju? Oishan se voinut olla täällä, olihan siinä kyse miehestä miehen kokkaamisesta.
Tämä alkaa mennä jo nimittäin inhottavaksi koko palsta. Muutamat nimettömät ja rekkaamattomat huutelevat, että ei saa kirjottaa sitä, ei tätä.. ja sinä olet myös ehkä hieman liian virkaintoinen.
Ennenvanhaan täällä oli paljon leppoisampaa...
Niin se vinkki: mitä jos antaisit hieman löysiä..? Tuolla menolla karkoitat tältä palstalta pikkuhiljaa kaikki, jotka ovat täällä pitkään viihtyneet.
On hyvä, että teet työtäsi, mutta ole kiltti, äläkä tapa palstan henkeä.
- kiitos -
Zamiolle pikku vinkki
2
348
Vastaukset
..ja huomasin itsekin,että se siirtämäni keskustelu tonnikalakiusauksesta sopi ruokapalstalle aika huonosti.Mutta täällä on vaikeata toimia siten,että kaikki olisivat tyytyväisiä.Yritän kuitenkin pitää palstaa asiallisena ja poistaa sellaisia avauksia,jotka palstalle eivät sovi ja ovat muutenkin asiattomia..yritän myös katsoa,että kohtelen kaikkia tasapuolisesti..koska tuossa edellä on valitettu kovasti vakituisista keskustelijoista ja heidän ns.sisäpiiristään.
Näistä viesteistä myös tulee runsaasti palautetta..eli joka kerta,kun tulee palaute asiattomasta viestistä ja jos kirjoitus on kuitenkin suht asiallinen,minun on harkittava poistanko sen vai ei..silloinkin syntyy tilanne,jossa valittaja pettyy,kun en poista ja jos poistan..poistetun viestin kirjoittaja pettyy.
Toivon,että pointti tuli selväksi :) vastaan kyllä mielelläni minulle esitettyihin kysymyksiin ja yritän ottaa opiksi tekemistäni ns.huteista.
Eiku keskustelemisiin vaan..hus hus ;)
terkuin Zamionrontti ---- minä vaan
Hyvä asenne seriffillä! Asiattomat viestit vaan poistoon ja sellaiset aloitukset pois täältä jotka eivät liity miehen logiikkaan, laittakoon aloituksensa oikealle palstalle!!!
Niin pysyy nämä palstat myös siistinä, jotkut kun ei täällä paljon ajattele mitä paskaa tänne välillä kirjoittavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883