Mitä ateismi on?

linkittäjä

6

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltämistä

      Ateismi on taistelua olematonta vastaan.

      • siino

        Ateismi on taistelua jeesuspelleilyä vastaan. Jeesuspelleilyn keinoin tuomitaan kaikki mahdollinen muu kuin jeesuspelleily ja tehdään ihmisten elämästä helvettiä. Helvetillä uhataan vielä kuoleman jälkeenkin.

        Ateismilla poimitaan jeesuspelleilyn rikkaruohot todellisen vapauden puutarhasta.


      • pelleilyä
        siino kirjoitti:

        Ateismi on taistelua jeesuspelleilyä vastaan. Jeesuspelleilyn keinoin tuomitaan kaikki mahdollinen muu kuin jeesuspelleily ja tehdään ihmisten elämästä helvettiä. Helvetillä uhataan vielä kuoleman jälkeenkin.

        Ateismilla poimitaan jeesuspelleilyn rikkaruohot todellisen vapauden puutarhasta.

        Miksi ottaa "jeesuspelleily" noin vakavasti, jos Jeesusta ei edes ole?
        Eikö olematon ole varatonta?


      • pelleilyä kirjoitti:

        Miksi ottaa "jeesuspelleily" noin vakavasti, jos Jeesusta ei edes ole?
        Eikö olematon ole varatonta?

        "Miksi ottaa "jeesuspelleily" noin vakavasti, jos Jeesusta ei edes ole?
        Eikö olematon ole varatonta?"


        Kyllä nuo jeesuspellet ovat olemassa, oikeasti.


      • peri(n)uskoton
        pelleilyä kirjoitti:

        Miksi ottaa "jeesuspelleily" noin vakavasti, jos Jeesusta ei edes ole?
        Eikö olematon ole varatonta?

        Sanoisin, että sekä juopottelu, uhkapeluu että tupakointi ovat vaarattomampia harrastuksia.

        Juopottelu saa aikaan hetken hyvän olon, joka kostautuu seuraavana päivänä (välitön feedback).

        Uhkapelissäkin voittaa joskus jotakin. Onko kukaan saanut rahaa takaisin uskonnolliselta liikkeeltä?

        Tupakointi rauhoittaa. Tupakointi tappaa hyvin hitaasti. Tupakka on siis eräänlainen suojelusenkeli. Et voi kuolla äkillisesti:D

        Jeesuspelleily vie koko ukon heti ja kerralla. Et tiedä mikä iski ja asioiden oikeaksi todentamiseen
        sinun pitää kuolla. Itsemurha on kuitenkin kielletty, eli olet elinikäisessä vankeudessakin. Rahat meni ja kaverit. Ryypätä ei saa eikä laulaa Hard Rock Hallelujaa. Hallelujaa kyllä!

        Onneksi kaikki uskonnot eivät ole näin ahdasmieleisiä, ja oppien oikeuden voi lähteä testaamaan esim. komeetan lähestyessä maata. Tai sitten muuten vaan gurun katsoessa, että aikasi on täysi.


      • peri(n)uskoton kirjoitti:

        Sanoisin, että sekä juopottelu, uhkapeluu että tupakointi ovat vaarattomampia harrastuksia.

        Juopottelu saa aikaan hetken hyvän olon, joka kostautuu seuraavana päivänä (välitön feedback).

        Uhkapelissäkin voittaa joskus jotakin. Onko kukaan saanut rahaa takaisin uskonnolliselta liikkeeltä?

        Tupakointi rauhoittaa. Tupakointi tappaa hyvin hitaasti. Tupakka on siis eräänlainen suojelusenkeli. Et voi kuolla äkillisesti:D

        Jeesuspelleily vie koko ukon heti ja kerralla. Et tiedä mikä iski ja asioiden oikeaksi todentamiseen
        sinun pitää kuolla. Itsemurha on kuitenkin kielletty, eli olet elinikäisessä vankeudessakin. Rahat meni ja kaverit. Ryypätä ei saa eikä laulaa Hard Rock Hallelujaa. Hallelujaa kyllä!

        Onneksi kaikki uskonnot eivät ole näin ahdasmieleisiä, ja oppien oikeuden voi lähteä testaamaan esim. komeetan lähestyessä maata. Tai sitten muuten vaan gurun katsoessa, että aikasi on täysi.

        tämä pätkä voi antaa kuvan miten vaarallista tämä pelleily voi olla.

        http://server4.whiterosesociety.org/content/malloy/MalloyMemories/Bush_declares_himself_to_be_Jesus.mp3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe