..ehkä en.. sou not karhut hupenee mut olo paranooo
ehkä pärjään
12
416
Vastaukset
- roirohkea
Vejetäänkö perseet olalle?
- roirohkea
pervokki kirjoitti:
..mutta kyllä tästä ihan mukava iltapöhnä vielä kehittyy..
Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.
roirohkea kirjoitti:
Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.
..läytyy jo nyt.. tarpeks ravintoo vaa ja kovapää..
- Ajankulu
roirohkea kirjoitti:
Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.
pullot kolisee, sitten kollot pulisee. Mut kaikki ne joilla janojuomaa jälellä, ottakaa, ny on kesä.
- roirohkea
pervokki kirjoitti:
..läytyy jo nyt.. tarpeks ravintoo vaa ja kovapää..
Mutta muista,ei saa syödä tyhjään vatsaan.
Ajankulu kirjoitti:
pullot kolisee, sitten kollot pulisee. Mut kaikki ne joilla janojuomaa jälellä, ottakaa, ny on kesä.
..eli aivan totta.. pullo kallistuu kallopullistuu..
- roirohkea
pervokki kirjoitti:
..eli aivan totta.. pullo kallistuu kallopullistuu..
pissillä käynti,siis tarkoitan että kun juo kaksi,pissii ainakin neljä.
roirohkea kirjoitti:
pissillä käynti,siis tarkoitan että kun juo kaksi,pissii ainakin neljä.
..kusettaa ja muuttaa kameliksi..juo ja pissii..
- roirohkea
pervokki kirjoitti:
..kusettaa ja muuttaa kameliksi..juo ja pissii..
Olut on jumalten juoma.Juo paljon kaljaa,niin ei mikään vaiva vaivaa,ihana on tuo ohra mallas,siitä tykkäsi myös Teuvo Kallas.Minä tykkään myös siitä,ostamani ei koskaan riitä.Kaunis on pullo täysinäinen,vaan mites sitten kun se vajenee,mulle ainakin tulee mieli haikee.Oishan näitä riimejä paljon mulla,taitais vaan ennemmin loppua kaljat sulla.Nukkumaan nyt lähden,Aliisasta unta nähden.
roirohkea kirjoitti:
Olut on jumalten juoma.Juo paljon kaljaa,niin ei mikään vaiva vaivaa,ihana on tuo ohra mallas,siitä tykkäsi myös Teuvo Kallas.Minä tykkään myös siitä,ostamani ei koskaan riitä.Kaunis on pullo täysinäinen,vaan mites sitten kun se vajenee,mulle ainakin tulee mieli haikee.Oishan näitä riimejä paljon mulla,taitais vaan ennemmin loppua kaljat sulla.Nukkumaan nyt lähden,Aliisasta unta nähden.
..mä en taida unia nähdä tai muistaa olueessa kun oon.. pervokkivainen.. eiku jotenkin niin..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
