ehkä pärjään

..ehkä en.. sou not karhut hupenee mut olo paranooo

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roirohkea

      Vejetäänkö perseet olalle?

      • ..mutta kyllä tästä ihan mukava iltapöhnä vielä kehittyy..


      • roirohkea
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta kyllä tästä ihan mukava iltapöhnä vielä kehittyy..

        Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.


      • roirohkea kirjoitti:

        Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.

        ..läytyy jo nyt.. tarpeks ravintoo vaa ja kovapää..


      • Ajankulu
        roirohkea kirjoitti:

        Illalla otetaan hilpeänä kaljaa,aamulla ollaan kalpeana hiljaa.

        pullot kolisee, sitten kollot pulisee. Mut kaikki ne joilla janojuomaa jälellä, ottakaa, ny on kesä.


      • roirohkea
        pervokki kirjoitti:

        ..läytyy jo nyt.. tarpeks ravintoo vaa ja kovapää..

        Mutta muista,ei saa syödä tyhjään vatsaan.


      • roirohkea kirjoitti:

        Mutta muista,ei saa syödä tyhjään vatsaan.

        ..nesteytetään siis ensin..


      • Ajankulu kirjoitti:

        pullot kolisee, sitten kollot pulisee. Mut kaikki ne joilla janojuomaa jälellä, ottakaa, ny on kesä.

        ..eli aivan totta.. pullo kallistuu kallopullistuu..


      • roirohkea
        pervokki kirjoitti:

        ..eli aivan totta.. pullo kallistuu kallopullistuu..

        pissillä käynti,siis tarkoitan että kun juo kaksi,pissii ainakin neljä.


      • roirohkea kirjoitti:

        pissillä käynti,siis tarkoitan että kun juo kaksi,pissii ainakin neljä.

        ..kusettaa ja muuttaa kameliksi..juo ja pissii..


      • roirohkea
        pervokki kirjoitti:

        ..kusettaa ja muuttaa kameliksi..juo ja pissii..

        Olut on jumalten juoma.Juo paljon kaljaa,niin ei mikään vaiva vaivaa,ihana on tuo ohra mallas,siitä tykkäsi myös Teuvo Kallas.Minä tykkään myös siitä,ostamani ei koskaan riitä.Kaunis on pullo täysinäinen,vaan mites sitten kun se vajenee,mulle ainakin tulee mieli haikee.Oishan näitä riimejä paljon mulla,taitais vaan ennemmin loppua kaljat sulla.Nukkumaan nyt lähden,Aliisasta unta nähden.


      • roirohkea kirjoitti:

        Olut on jumalten juoma.Juo paljon kaljaa,niin ei mikään vaiva vaivaa,ihana on tuo ohra mallas,siitä tykkäsi myös Teuvo Kallas.Minä tykkään myös siitä,ostamani ei koskaan riitä.Kaunis on pullo täysinäinen,vaan mites sitten kun se vajenee,mulle ainakin tulee mieli haikee.Oishan näitä riimejä paljon mulla,taitais vaan ennemmin loppua kaljat sulla.Nukkumaan nyt lähden,Aliisasta unta nähden.

        ..mä en taida unia nähdä tai muistaa olueessa kun oon.. pervokkivainen.. eiku jotenkin niin..


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe