Osaisiko joku suositella hyviä sarjoja tuolta brittiviihteen puolelta?
Lähinnä sellaisia mitä ei vielä suomen telkusta ole tullut. Tällä hetkellä kun ei telkkarissa pyöri muita hyviä sarjoja kuin The Peep Show mutta siitäkin kun on jo kaikki jaksot tullut nähtyä.
Hyviä brittikomedia sarjoja?
5
556
Vastaukset
- Öövini
oli brittiläinen ikäänkuin "livenä" kuvattu missä poliisit tyri aina kaiken,eräässä jaksossa poliisit oli Espanjassa suoriittamassa jotain operaatiota ja poliisipäällikkö sammu rannalle ja palo auringossa.
Lopun aikaa se oli kylpyammeessa ja sen päälle kaarettiin jäitä.Oli pirun hauska sarja mutta kun ei muista nimeä!- Jez
niinpä olikin. pitääpä tehdä vähän tutkimustyötä niin muistan sen sarjan nimen
- Jez
Jez kirjoitti:
niinpä olikin. pitääpä tehdä vähän tutkimustyötä niin muistan sen sarjan nimen
- brent
Suosittelen ehdottomasti The Officea, tosin on tullut vissiin jossain vaiheessa yleltä. Mielettömän hauska sarja, etenkin päähenkilö David Brent on uskomattoman koominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197