Tietääkö tai olikopaikalla?Kuulin että viime Sunnuntaina 16.7.2006 olisimies jäänyt junanalle jakuolut.Oliko ketään paikalla?
Vastaukset 12
- Örkki
Juna-nalle ja Jaku-olut, siinäpä lystiä.
- suru siipi
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
- Örkki
suru siipi kirjoitti:
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
...vaan säälittävää tuollainen suomen kieli.
- mahd.
Kyybelit ainaki seisoskeli pitkään sunnuntai-iltana asemanlaiturilla
- Elmo
En tiedä, että oliko mies saati nähnyt tilannetta tapahtuvat, mutta niin VR:n kuin virkavallan edustajia käveli pitkin pääraiteita sunnuntai-iltana ja itse onnettomuusjuna seisoi siinä paikoillaan. Niin, ja siis pelastushenkilöt keräilivät siis muovisäkkeihin kaikkea uhriin viittaavaa :(
- homma
Näitä sattuu liian usein!! Päivittäin vuosikaudet olen junaillut, ja näitä tapauksia osuu omalle kohdalle, ts. näitä näkee, noin 2 kertaa vuodessa... se on liikaa!!!
- --------
Oli kyl ihan kauheeta kateltavaa jälkityö siel asemalla...Kauheinta varmasti omaisille..Tollasta ei voi uskoa todeksi heti.
Osan ottoni- Zone C
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
- .A.
Zone C kirjoitti:
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
- mä taas
.A. kirjoitti:
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
Mulla on kaikki tarvittava, pitäs vaan saada cicksii! U know, idiot?
- surusiivelle
noi juorut ei enää liiku, ku se on niin yleistä... onhan se kauheeta :'(
- Anonyymi00012
Liian usein tuota tapahtuu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508