Tietääkö tai olikopaikalla?Kuulin että viime Sunnuntaina 16.7.2006 olisimies jäänyt junanalle jakuolut.Oliko ketään paikalla?
Vastaukset 12
- Örkki
Juna-nalle ja Jaku-olut, siinäpä lystiä.
- suru siipi
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
- Örkki
suru siipi kirjoitti:
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
...vaan säälittävää tuollainen suomen kieli.
- mahd.
Kyybelit ainaki seisoskeli pitkään sunnuntai-iltana asemanlaiturilla
- Elmo
En tiedä, että oliko mies saati nähnyt tilannetta tapahtuvat, mutta niin VR:n kuin virkavallan edustajia käveli pitkin pääraiteita sunnuntai-iltana ja itse onnettomuusjuna seisoi siinä paikoillaan. Niin, ja siis pelastushenkilöt keräilivät siis muovisäkkeihin kaikkea uhriin viittaavaa :(
- homma
Näitä sattuu liian usein!! Päivittäin vuosikaudet olen junaillut, ja näitä tapauksia osuu omalle kohdalle, ts. näitä näkee, noin 2 kertaa vuodessa... se on liikaa!!!
- --------
Oli kyl ihan kauheeta kateltavaa jälkityö siel asemalla...Kauheinta varmasti omaisille..Tollasta ei voi uskoa todeksi heti.
Osan ottoni- Zone C
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
- .A.
Zone C kirjoitti:
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
- mä taas
.A. kirjoitti:
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
Mulla on kaikki tarvittava, pitäs vaan saada cicksii! U know, idiot?
- surusiivelle
noi juorut ei enää liiku, ku se on niin yleistä... onhan se kauheeta :'(
- Anonyymi00012
Liian usein tuota tapahtuu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483