Tietääkö tai olikopaikalla?Kuulin että viime Sunnuntaina 16.7.2006 olisimies jäänyt junanalle jakuolut.Oliko ketään paikalla?
Mies kuoli junan alle Järvenpäässä.
12
4011
Vastaukset
- Örkki
Juna-nalle ja Jaku-olut, siinäpä lystiä.
- suru siipi
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
- Örkki
suru siipi kirjoitti:
En ymmärrä mitä hauskaa tossa on?:( Katsotaanpasitten kuka viimeksinauraa,kun sun kohalles sattuu .Että jotkut ihmisetonkusipäitä kun jaksavat vinoilla kyseiselle jutulle.
...vaan säälittävää tuollainen suomen kieli.
- mahd.
Kyybelit ainaki seisoskeli pitkään sunnuntai-iltana asemanlaiturilla
- Elmo
En tiedä, että oliko mies saati nähnyt tilannetta tapahtuvat, mutta niin VR:n kuin virkavallan edustajia käveli pitkin pääraiteita sunnuntai-iltana ja itse onnettomuusjuna seisoi siinä paikoillaan. Niin, ja siis pelastushenkilöt keräilivät siis muovisäkkeihin kaikkea uhriin viittaavaa :(
- homma
Näitä sattuu liian usein!! Päivittäin vuosikaudet olen junaillut, ja näitä tapauksia osuu omalle kohdalle, ts. näitä näkee, noin 2 kertaa vuodessa... se on liikaa!!!
- --------
Oli kyl ihan kauheeta kateltavaa jälkityö siel asemalla...Kauheinta varmasti omaisille..Tollasta ei voi uskoa todeksi heti.
Osan ottoni- Zone C
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
- .A.
Zone C kirjoitti:
Onx jollai aiheesta fotoja, linkki kiitos.
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
- mä taas
.A. kirjoitti:
Vedä sitä siihen mitä sulla ei ole.
Mulla on kaikki tarvittava, pitäs vaan saada cicksii! U know, idiot?
- surusiivelle
noi juorut ei enää liiku, ku se on niin yleistä... onhan se kauheeta :'(
- Anonyymi00012
Liian usein tuota tapahtuu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681215Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51111- 47971
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28959Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334940En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927