Mikä teissä miehissä oikein on vikana?
Kun nainen jättää, niin alkaa huorittelu ja kaiken maailman valheiden levittely, jopa netissä!
Milloin on alkoholisti, (vaikka olisi absolutisti) milloin on henkisesti sairas, (vaikka terveen paperit olisikin) milloin hyväksikäyttäjä (vaikka todisteita olisi päinvastaisesta) ym, ym.
Eikö miehen ego vaan kertakaikkiaan kestä sitä "häpeää"?
Mitä hävettävää olisi niiden OIKEIDEN tunteiden näyttämisessä?
Ei ymmärrä...
Miesten kommentteja
8
623
Vastaukset
- Syltty__
"Mikä teissä miehissä oikein on vikana? "
Väärä kysymys.
Mikä sinun miehessäsi oikein on vikana? Ja mikä sinussa oli vikana kun silloni tuollaisen otit?
Tuo ei nimittäin ole ihan normaalia miehen käytöstä.- Nainen kysyypi
Luulin tekeväni järkevän, aikuisen naisen päätöksen, koska mikään ei ollut hyvä.
Turhaa pilata kahden ihmisen elämää moisessa suhteessa.
Ja silloin paljastui tämä aivan vieras ihminen. Kamalia syytöksiä, kiristystä, haukkumista ja jopa uhkailua.
Omasta mielestäni itse "ihan normaali" ja "tavallinen", ja eroon asti luulin myös toisen osapuolen olevan...
Ei normaalia minunkaan mielestä.
- hossi
Miehessä vain ärtymys, katkeruus ja viha epäonnistuneesta suhteesta. Sitä vaan voi olla helppoa purkaa tuollatavalla mut saattaa hivenen kertoa myös vähän henkisestä vajaavaisuudesta?
Olisko kyseessä vain väärä valinta sinun kohdalta. - Mies.
mikä joissakin pojissa on vikana tai ei oikeastaan edes vikana, vaan kasvatus kesken syystä tai toisesta.
Toivottavasti törmäät joskus mieheen, niin käsityksesi muuttuu, ettei kaikki ole miehiä, vaikka ääni mörisee ja mälli lentää.- Nainen kyseleepi
Kaiken maailman purkauksia minäkin jo elämäni aikana saanut niskaani, mutta moinen oli kyllä niin loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa.
En oikein tiennyt kuinka suhtautua...
Mutta nämä muutamat viestit jo auttaa minua näkemään selvemmin.
Kiitos vastaajille :)
Huomaan että sydän ja aivot paikallaan olevia miehiä täällä pyörii ;)
- jota tapailin,
oli tuollainen. Ei sitä voinut kyllä kauaa tapailla, kun sillä tais olla jotain skitso-oireitakin. Mutta törkeitä juoruja se levitteli kaikista entisistään, niin lennokkaita etten niitä uskonut. En onneksi tiedä mitä se musta on puhunut sen jälkeen kun pyysin sitä poistumaan kun alkoi meillä riehumaan yksinään. En halunnut enää tapailla, kun se oli niin arvaamaton, agressiivinen, äärettömän pessimistinen, kateellinen, katkera, ilkeä ja paha. Kamala!
Tolla oli kaiketi jotain narsismiakin taustalla. Se ei tuntenut empatiaa. Ajatteli vain rahaa. Ei voinut ymmärtää, ettei ole täydellinen. Siispä naisissa oli aina vika. Pelkäsi aina että muut nauraa sille. Kuvitteli että kaikki ovat sille kateellisia. Piti itseään komeana, hyvän näköisenä ja ikäistään nuorempana (heh) ja korosti niitä joka välissä. Luuli olevansa taivaan lahja naisille, palkinto. - scale
eroista hoidu kuitenkin iman tollasta sirkusta. Ei kannata yleistää.
Minä poika ainakin katoaisin kuin se kuuluisa pieru saharaan. Ei näy eikä kuulu. Perään olisi turha lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136