Kiva vai ei kiva?

Muikku.

Mitä mieltä te miehet olette siitä, että näette kahden naispuolisen ystävän (heteron) pitelevän toisiaan kädestä, halailevan, pussailevan yms. Onko se teidän mielestänne seksikästä vai turhaa huomion hakemista?

14

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syltty_

Naisten keskinäinen pusuttelu taitaa olla trendikästä pusutella.

Seksikkääksi se menee vasta sitten siellä pokeosastolla.

• jousimies59

siinä silmä lepää ja mielikuvitus saa siivet

• Bloodbrother

Ja lisäksi lapsellista. :(

Vaikka onhan se kyllä seksikästä, mutta turhaa hommaa. Ennemmin ilman näitä halikohtauksia.

• vili

mitään suuria tunteita herätä...riippuu ihan mitä sillä tietenkin hakee. lähinnä naurattaa, jos äijien takia sitä tekee.

• Torbedo 87

Minä näen sen toisesta välittämisenä en niinkään seksikkäänä tai huomiota hakevana.!

• mies23

En tiedä mitä sillä haetaan. En ymmärrä. Mietippä jos kaks miestä tekis niin, hyi helv...

• turn off

Tuollainen leikkiminen on typerää huomionhakemista. Halailu kyllä menee, kaikkihan halaa toisiaan (paitsi me miehet ei kirveelläkään halata miespuolisia kavereitamme:D ). Toi pussailu ja kädestä kiinni pitäminen kyllä vaikuttaa siltä että joko ne on bissejä, tai sitten heteroita jotka haluu huomiota (typerää). Jokatapauksessa turn-off.

• naturan demanto

Jos hetero leikkii homoa, niin sehän on pelkästään typerää. Aika monet naiset pelaavat tuollaista peliä varsinkin kännin syvetessä; pidän sitä lapsellisena huomion hakemisena ja provokatsioonina.

• välttämättä

huomionhakua.

Joskus saatan erittäin vahvassa humalatilassa, kun riemu on ylimmillään, pussata jotakuta naispuolista ystävääni, koska pidän hänestä paljon. Vähän samaan tapaan, kuin pussataan kissoja ja koiria tai vauvoja, jotka ovat tosi kivoja ja söpöjä. Ei siinä mistään seksistä tai huomionhausta ole kyse, ystävyydestä vaan.

• NoJust

nämä ystävättäret sattuvat olemaan hmm... tavallista vapaamielisempiä ja hmm... tavallista _lämpimämmissä_ väleissä..? Vaikka olisivatkin heteroita.

Olisiko siis paha, jos tyttöystäväsi tykkäisi myös naispuoleisesta ystävästään ja haluaisi pitää myös tätä hyvänä? Olettaen, että sinulta kysyttäisiin ja saisit olla mukana.

• ei sellasta

tyttöystävää mulle ainakaan joka haluaa muhinoida naistenkin kanssa. harhateillä ootte jos luulette miesten oikeesti tykkäävän tollasesta "bisseily"touhusta.

• NoJust
        ei sellasta kirjoitti:

tyttöystävää mulle ainakaan joka haluaa muhinoida naistenkin kanssa. harhateillä ootte jos luulette miesten oikeesti tykkäävän tollasesta "bisseily"touhusta.

Ensinnäkään ainakaan minä en oleta yhtikäs mitään. :)
        Toisekseen en kysy henkilökohtaisen intressin takaia, tulipa vain mieleen.
        Ja kolmanneksi: kyllä sellaisia miehiä vain on, mutta ilmeisesti pieni vähemmistö.

• vili

en tiedä jaksaiskos sellaista touhua katsella....yleensä vakkarihoidot sun muut säädöt on ollut sellaisia vapaamielisempiä naisia ja tyttöystävät on ollut sitten ihan toisenlaisia, ns. normimpeja

• En ymmärrä, mihin tuolla käyttäytymisellä pyritään. Teinipissis-touhua mielestäni, ei sytytä nyt, eikä ennen vanhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4375
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3204
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2407
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      230
      1028
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      139
      893
    Aihe