Oletko uskollinen?

Tulikellotukka

Mites on, mies?

Oletko sinä uskollinen yhdelle naiselle?

Onko tällä palstalla uskollisia miehiä, vai ovatko he vain tarua?

23

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

naiselleni uskollinen, enkä pidä sitä edes minään uhrauksena.

• Kolli_Kellinen

Olen uskollinen. Samoin tuttavapiirissäni selvä enemmistö miehistä on näitä "taruolentoja".

Poikkeuksena sitten muutama sarjapettäjä, jotka eivät ole koskaan sisäistäneet parisuhteen merkitystä. Sanoisin, että näiden kukasta kukkaan jatkuvasti kiertävien pelimiesten takia naiset ovat saaneet käsityksen, että miehet olisivat yleensä uskottomia. Me uskolliset miehet kun emme yleensä harrasta pikapariutumista, vaan viihdymme vapaina, kunnes löydämme varmasti sen oikean, jonka kanssa haluamme jakaa elämämme.

Itseäänhän naiset saavat oiekastaan syyttää siitä, että he niin helposti retkahtavat niihin pinnallisiin hurmureihin, jotka on kyllä yleensä aika helppo tunnistaa.

• viikonloppuisä.

Olen uskollinen sille naiselle jonka kanssa olen suhteessa. Pitkästä avioliitosta ulos heitettynä hyvää ihmissuhdetta arvostaa niin paljon, että sen kanssa pelleilyä ei edes kuvittelisi.

• Mutta ei kukaan

siitä huutele että "10 v suhdetta takana eikä yhtään pettämistä!"

Kertaakaan ei ole ollut edes lähellä tyttökaverin pettäminen.

• scale

lähellä pettämistä? Eihän kuollakkaan voi vaan vähän. Sitä joko pettää tai ei.

• ......
        scale kirjoitti:

öh??? mistä keksit tuon huonon vertauksen?

-lähellä pettämistä
        -eihän kuollakaan voi vaan vähän?

voiko pettää vähän?
        voiko olla lähellä kuolemaa?

• scale kirjoitti:

Ihan vähän vaan petin = 3s akti

Melkein petin = ei seisonut

Lähellä pettämistä = ei antanut.

• scale
        ...... kirjoitti:

öh??? mistä keksit tuon huonon vertauksen?

-lähellä pettämistä
        -eihän kuollakaan voi vaan vähän?

voiko pettää vähän?
        voiko olla lähellä kuolemaa?

mutta pointti oli, että mitä tarkoittaa tuo melkein pettäminen?

• scale
        Richartti kirjoitti:

Ihan vähän vaan petin = 3s akti

Melkein petin = ei seisonut

Lähellä pettämistä = ei antanut.

No nyt tuli selväksi :D
        Vähän niin kuin Lapinlahden lintujen joulukalenterissa oli:
        Toinen kaveri "Olin eilen pikkujouluissa"
        Johon toinen "Saikko?"
        Kaveri totes "Melkein, olin koko illan housut kintuissa, naisia vaan ei näkynyt"
        :D

• Syltty__
        scale kirjoitti:

Jalkapallossa maalikaan ei voi olla lähellä vaan se joko on verkossa tai siten ei. Ja eihän maratonkaan voi mitenkään olla tasainen kun joku kumminkin voittaa. Kukaan ei voi melkein kuolla auto-onnettomuudessa, sitä vain joko kuolee tai sitten ei...

Käytä sitä järkeä jota sinulla (toivon mukaan) on.

• vili

silloin junnunpana ku seurusteli useampaa otteeseen...nykyään en usko että olisin, kyllästyn niin hiton nopeasti naisiin ja seukkailuun.

• Vartoilija

Olen. Sun kanssas se on hyvin helppoa kaiken lisäksi.

• Bloodbrother

Uskollinen kerkesin olla jo 6 vuotta, eikä sekään riittänyt. Perkele ties monta kertaa se akka petti mua.

• Revolveri

Minä ainakaan en ole taruolento. :) Olen todellla uskollinen sille naiselle johon olen sitoutunut.

• että...

oliSIN

• hossi

Uskollinen kyllä toiselle olen sekä myös ennen kaikkea itselleni. Siinä mielessä itselleni et omiin ajatuksiini ei käy pettäminen eikä edes mitkään yhden illan hömpötykset. Toiselle on vielä vähän vaikea olla uskollinen kun yksin elelee :)

• Juorukeisari

Oon kuullu vähä juttuu.

• hossi
        Juorukeisari kirjoitti:

Oon kuullu vähä juttuu.

Virkistää välillä ja ei ala niin helposti karvat kasvamaan oikeaan kätöseen.

• Yhden naisen mies

Ja iloinen siitä että viimeinkin löytänyt samalla lailla ajattelevan naisen. Tässä maailmassa kun tuntuu olevan paljon ihmisiä, joilla on varaa edellyttää uskollisuutta toiselta mutta heitä itseään tämä ei kuitenkaan missään nimessä koske. Samat ihmiset sitten katkerina nelikymppisinä ihmettelevät missä on onnellinen parisuhde, miksi heitä on kohtalo näin katalasti kohdellut.

• nauravakulkuri

Olisin jos hän olisi olemassa. Olisin jos hänkin olisi.

• irtoaa

olen,, muuten en takaa tekemisiäni,, niistä päätän itse ,, ei kukaan muu,,*

• Torbedo 87

Uskollinen yhden naisen mies mutta kuka siihen uskoo.! Eivät ne jutut tarua ole ne ovat vaan kiven alla.

• Janne***

Olen erittäin uskollinen. Joutunut kyllä pettymään naisiin. Ette tekään mitään enkeleitä ole ja yhtä paljon jos ei enemmänkin on pettämistä kuvioissa mukana. Pettämiseenhän tarvitaan kaksi, ja yleensä se toinen osapuoli on nainen... Että silleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4367
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      71
      4201
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3609
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3193
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2394
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      30
      1566
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1312
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      81
      1125
    Aihe