ILJETTÄVÄÄ!

Hyi olkoon.

Miksi helvetissä kristittyjä sanotaan "Jeesuksen morsiamiksi"!??! Olkoonkin kyseessä vertauskuva, mutta oksettavalta ja erityisesti kammottavalta se silti kuulostaa! Minä en ala persettäni antamaan kellekkään, prkl! Vai ovatko kaikki sitten taivaassa homoja...

10

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita lääkitys kuntoon,koska tollasia kirjoitat.vaihtoehto on että tuut synnintuntoon ja otat jeesuksen vastaan.

      • Huhhahhei

        Olen ihan hetero.


    • tuttan

      Uusi Testamentti Markuksen evankeliumi 12:24-25.

    • Pohdiskelija .

      Jeesus viihtyi hyvin miesten seurassa. Uskoisin että kirkko on sensuroinut raamatusta kaikki jeesuksen homo sessiot pois.

    • näin se menee

      Kirjoituksesi on alatyylinen, mutta vastaan silti.
      Kristuksen morsian -nimitys viittaa seurakuntaan, kyseessä on symboli.
      Kristus on ylkä eli sulhanen, vertauskuvallisesti, ja aidosti uskovat kristityt yhdessä morsian, vertauskuvallisesti.
      Raamattu on täynnä symboliikkaa, joskus liian kirjaimelliset tulkinnat johtavat harhaan.

      • näin se menee

        Raamatussa ei hyväksytä homoutta.

        Jeesuksella oli erittäin korkea seksuaalimoraali. Hänen aikanaan avionrikkojat kivitettiin kuoliaaksi, mutta hän sanoi kivittäjille: Joka teistä on synnitön, heittäköön entimmäisen kiven. Kukaan ei heittänyt. Sitten hän sanoi tuolle tuomitulle naiselle mm. näin: En minäkään sinua tuomitse
        Mene äläkä enää syntiä tee! Armon oppi oli saapunut juutalaisten keskuuteen. Hän piti silti tiukasti kiinni 10 käskyn laista. Hän on saanonut myös, että jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki, on parempi mennä käsipuolena taivaaseen kuin molemmat kädet tallella helvettiin.
        Tämä lause viittaa mitä ilmeisimmin myös muihin synnin viettelyksiin.


      • hgjg
        näin se menee kirjoitti:

        Raamatussa ei hyväksytä homoutta.

        Jeesuksella oli erittäin korkea seksuaalimoraali. Hänen aikanaan avionrikkojat kivitettiin kuoliaaksi, mutta hän sanoi kivittäjille: Joka teistä on synnitön, heittäköön entimmäisen kiven. Kukaan ei heittänyt. Sitten hän sanoi tuolle tuomitulle naiselle mm. näin: En minäkään sinua tuomitse
        Mene äläkä enää syntiä tee! Armon oppi oli saapunut juutalaisten keskuuteen. Hän piti silti tiukasti kiinni 10 käskyn laista. Hän on saanonut myös, että jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki, on parempi mennä käsipuolena taivaaseen kuin molemmat kädet tallella helvettiin.
        Tämä lause viittaa mitä ilmeisimmin myös muihin synnin viettelyksiin.

        Minä en kyllä ala raajojani poikki hakkaamaan, vaikka sitten menisin hornaan. Hullu on se joka alkaa raajojansa poikki hakkaamaan!


      • Jumala on rakkaus
        hgjg kirjoitti:

        Minä en kyllä ala raajojani poikki hakkaamaan, vaikka sitten menisin hornaan. Hullu on se joka alkaa raajojansa poikki hakkaamaan!

        Ei sitä nyt noin kirjaimellisesti ole tarkoitettu otettavaksi, se on vertauskuvallista puhetta. Yleensähän Jeesuksen puheet olivat lempeitä, viisaita ja aina tosia. Jeesushan paransi sairaita ja pelasti syntisiä, teki pelkkää hyvää ja opetti auttamisesta, armahtamisesta, anteeksiannosta
        mutta oli joskus myös ankara, varsinkin papistoa ja oppineita kohtaan, näiden tekopyhyyden takia.
        Jeesus elää henkensä kautta, siunaa ja rakastaa meitä. Hän ei silti hyväksy syntiä. 10 käskyä on tarkoitettu noudatettaviksi siksi, että niissä on koko elämän keskeisin ja tärkein laki.
        Jos sitä rikkoo, elämä kostaa.Jos tuomitset, sinut tuomitaan. Jos valehtelet, sinulle valehdellaan. Jos varastat, sinulta varastetaan. Jne. Jumalan tahdon noudattaminen on siis siunaukseksi ihmisille. Jeesus ei tuomitse, hän sanoo vain: mene, äläkä enää syntiä tee.
        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on Elämä ja yltäkylläisyys.


      • varmaan
        Jumala on rakkaus kirjoitti:

        Ei sitä nyt noin kirjaimellisesti ole tarkoitettu otettavaksi, se on vertauskuvallista puhetta. Yleensähän Jeesuksen puheet olivat lempeitä, viisaita ja aina tosia. Jeesushan paransi sairaita ja pelasti syntisiä, teki pelkkää hyvää ja opetti auttamisesta, armahtamisesta, anteeksiannosta
        mutta oli joskus myös ankara, varsinkin papistoa ja oppineita kohtaan, näiden tekopyhyyden takia.
        Jeesus elää henkensä kautta, siunaa ja rakastaa meitä. Hän ei silti hyväksy syntiä. 10 käskyä on tarkoitettu noudatettaviksi siksi, että niissä on koko elämän keskeisin ja tärkein laki.
        Jos sitä rikkoo, elämä kostaa.Jos tuomitset, sinut tuomitaan. Jos valehtelet, sinulle valehdellaan. Jos varastat, sinulta varastetaan. Jne. Jumalan tahdon noudattaminen on siis siunaukseksi ihmisille. Jeesus ei tuomitse, hän sanoo vain: mene, äläkä enää syntiä tee.
        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on Elämä ja yltäkylläisyys.

        tätä:

        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on tuska ja parku, kärsimys ja epätoivo.

        ...Jumalassa ei totuutta ole, sillä totuus on Jumalalle tuntematon.


      • on tässä:
        varmaan kirjoitti:

        tätä:

        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on tuska ja parku, kärsimys ja epätoivo.

        ...Jumalassa ei totuutta ole, sillä totuus on Jumalalle tuntematon.

        Jeesus!

        Hän sanoi, minä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe