Happamia sanoi kettu...

Arjon

Olen 36v ikkäinen mieshenkilö Pohjois-savosta. Emäntää en ole onnistunut hankkimaan ja laitoimpa treffi-ilmoituksen joku aika sitten.
On vaikeaa olla katkeroitumatta kun tulos on aivan yhtä tyhjän kanssa. Tavallinen olen, työssäkäypä enkä edes ylipainoinen. En tosin lupaa sukelluslomaa Balille ensitreffien jälkeen.
Perhe olisi aika jo perustaa, mutta kyllä se on melko toivotonta saada ketään houkuteltua itselleen.
Ikäiseni mies ei kelpaa enään muille kuin YH mutseille. Kun persettä on jaettu nuorena ja nyt ollaan yksin, kelpaa vasta tällainen tavallisempikin mies.
EI Onnistu arvon neidot joku omanarvontunto se vielä on meikäläiselläkin. Ollaan sitten ilman jos ei kerta lapsensynnyttäjää löydy.

15

1474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä Arjon

Jospa se yh-äippä on "jaellut persettään" - niin kuin niin kauniisti ilmaisit - vain yhdelle tai parille miehelle koko elämänsä aikana. Etkös voisi kuitenkin harkita häntä. Niitä neitsyitä ei näet kovin montaa ainakaan tuossa ikäluokassa ole.

• Robert CaccaHouzzuu

Jaahas, mutta pitää se miehenkin saada lapsi itselleen. Eikä sitä suurperhettä mies halua samalla kun naiseen tutustuu.

Jos naisella on lapset niin antaa olla, se kellä ei vielä lasta on onnensa ansainnut toisen lapsettoman kanssa.

• adrianleewerkuhn

Kenties arvomaailmasi muutaman piirun reivaus, ihan sama minne suuntaan kunhan se vain poikkeaa nykyisestä, auttaisi mahdollisen ja kukaties hedelmällisenkin ensisuhteen synnyssä...

• Miehellä ikää 36 vuotta ja neitsyyden omaava(eli ei "persettään" jakanut) nainen pitäisi jostain löytää =). Vaikka vaatimuksena olisi, että naisen tulee olla synnyttämätön ja vapaa, niin markkinat on aika pienet ikäluokassasi.

Nuorista naisista niitä löytyy, mutta ne vain eivät taida olla kovin kiinnostuneita tuon ikäisestä, ei varakkaasta, tavallisesta miehestä.

Onnea etsintään, sitä nimittäin tarvitset.

• Joo-o, taitavat olla tosi happamia. Jopa niin happamia, että asennevammasi saattaa pitää sinut poikamiehenä lopunikääsi.

Jos on yksikseen elellyt lähemmäski 40:tä, niin turha se on neitsyiden perään huhuilla. Kas kun Perus-Pirkko ja -Pera ehtivät perheenperusamiseen jo alle 30:nä. Jos sinä et ehtinyt siihen junaan, onko se muiden vika?

Onko sinulle muuten tullut mieleen, että parinvalinta voi mennä fiksummaltakin vikaan? Ero ei välttämättä olekaan sen sinun nimittämäsi "perseenjakajan" vika vaan kanssaveljesi. Yksinkö heidän pitäsi sitten elellä vai pariutua muiden eronneiden kanssa? Se kai sinulle sopisi, koska sinä et heitä kelpuuttaisi?

Haluan laittaa tähän loppuun entisen työkaverini vähän ronskin lausahduksen sinullekin opastukseksi. "Muista Arjon, että ronkelit joutuvat runkkaamaan."

• your pain
    • arjon

No ei tässä mitää neitsyitä etsitä, jos joku niin caseni tulkitsi.
      Niin, mutta ei ole mikään onni saada ei omaa perhettä jos itse on sinkku!

Ronkeliudesta senverran että mikään epätoivoinen 'kun edes joku' tyyppi en ole.

• MMies

"Niin, mutta ei ole mikään onni saada ei omaa perhettä jos itse on sinkku!"

Miksi ei? Ajattele sitä vapautta: voit tilanteen vaatiessa lähteä naisesi luota ja jättää lapset huoletta taaksesi, koska et ole velvollinen huolehtimaan heistä. Ja kuitenkin niitä muksuja voi rakastaa kuin omiaan, jos niin omituisia tunnetiloja sattuisit päähäsi saamaan.

• scale

kovin montaa neitsyttä ole löytynyt, jos se yhtään lohduttaa. Jos noin aattelee, melkein kaikkihan me jonkun jämiä ollaan.

• mies_vm56

tehokkaampaa vain itse vastailla naisten treffi-ilmoituksiin (rehellisesti ja riittävästi itsestään kertomalla), josko he odottavat aktiivisuutta mieheltä tässäkin suhteessa.

• Reseptimies

Savon perslävessä et tuu naisia helposti saamaan. Mun vaihtoehdot sulle olis nämä:

1. Muuta Hesaan, jossa 36v ryvettymätön mies on harvinainen
      2. Osta vaimo Venäjältä tai Thaimaasta, mutta muista avioehto
      3. Ota Savolainen katkeroitunut YH-äiskä, valkkaa sellainen jämä että se käenpoika lentää pesästä pari vuoden päästä (käki tehty 20 vuotiaana)
      4. Ole sinkku kuten tähänkin saakka

• Tolkun mies

Aasiasta saat neitsyen. Ne on kaikki siellä päin neitsyitä naimisiin mennessään iästä riippumatta.

• en valita, itsekin yh

Sulle Arjon sanoisin, että jos kyliltä ei tasoistasi sinkku emäntää löydy niin laita rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta peliin ota se yh ,jos heitä siellä tyrkyllä on.Yh-äitien joukosta voi helmiäkin löytyä. Mitäpä sitä yksin - laske vaan rimaa näin voit saada itsellesi perheen ja entistä rikkaampaa elämää ympärillesi.

Sitäpäitsi yksinhuoltajuus tänään on jokapäiväinen ilmiö - löytyy melkein jokaisesta ruokapöydästä!!

• Syltty__

Tuossa iässä ei auta muuta kuin nöyrästi tunnustaa että on pahasti myöhässä ja muut ehtivät ensin. Ensisynyttäjän keski-ikä taitaa olla 28 v (tai sinnepäin) joten jos ikää on jo 36 niin ei sulla ole kyllä varaa kranttuilla.

Toisin sanoen yh-äitien karastaminen on juuri sitä ylpeyttä, joka käy lankeamuksen edellä.

• ettet käytä

naisesta sanaa "EMÄNTÄ" kuulostaa aivan järkyttävältä! Mul ainakin kaatuu hommat heti kättelyssä jos joku kutsuisi mua emännäksi. T:nainen 36-vee

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4395
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3214
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3107
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2417
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      237
      1043
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      139
      893
    Aihe