Tuli eilisen aloituksen jälkeen mieleeni,että kuinka paljon täällä on apulais-sheriffejä jotka kertovat jos olet väärällä palstalla.
AIKUISTEN OIKEESTI
13
819
Vastaukset
- pihkura
Toisinaan siitä syntyy jopa keskustelua ja äärimmilleen vietynä pieni sota.
Hyvää huomenta :)- naang-saau
Joten Huomenta..
- scale
Mitäs niistä.
- jousimies59
vaan mieleen et toimiiko ne henkilö kohtaisen vakaamuksensa nimissä,pikkumaisuuttaan,vai kansallisen turvallisuuden nimissä
- scale
jousimies59 kirjoitti:
vaan mieleen et toimiiko ne henkilö kohtaisen vakaamuksensa nimissä,pikkumaisuuttaan,vai kansallisen turvallisuuden nimissä
tuossa liene taustalla henkilökohtainen närästys.
- naang-saau
scale kirjoitti:
tuossa liene taustalla henkilökohtainen närästys.
Junioritkin haluaa välillä osallistua;)
- hossi
Sormelle ja varpaalle tuntuu riittävän noita apulais-sheriffejä tai muuten vaan haukkujia.
No ihmisen ei ole hyvä olla ku on paha olla :) Sallittakoon heille se kun kerran näin haluavat toimia.- Kustaa Vilkuna
Teitä täydellisiä ja aina niiiin mielenkiintoisesti kirjoittavia :D
- naang-saau
Mielestäni ei haittaa,vaikka olisi kuinka monta....Pihkura sen sanoikin jo,että välillä syntyy jopa hyvää keskustelua.Se tärkeintä.
Minulle tulee paljon ilmoituksia asiattomista kirjoituksista.Kaikkia en läheskään silti poista..apuseriffiys :) on hyvä asia,mutta sitäkin titteliä voi helposti käyttää väärin.Joten käytän aina omaa harkintaa viestien poistossa.
Eli tossa oli sefun kommentti kyssäriisi.
terv.Zamio- naang-saau
My Friend;)..Muista rasistiset jutut..ei ikärasismia,-eikä varsinkaan vanhä täti-rasismia,ja toisia ei saa haukkua(eilen minua joku tampioksi)..jne..
-virnistellen:)- - like to
naang-saau kirjoitti:
My Friend;)..Muista rasistiset jutut..ei ikärasismia,-eikä varsinkaan vanhä täti-rasismia,ja toisia ei saa haukkua(eilen minua joku tampioksi)..jne..
-virnistellen:)-be a marttyyr"...!!
- naang-saau
like to kirjoitti:
be a marttyyr"...!!
Tuo "tampio"-nimitys repii edelleenkin herkkää sieluani..;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483