kumpi parempi ja paljon 0.25mg vastaa diapamei? vaikka eri vaikutuksethan niillä silti on.
xanor vs diapam
19
10674
Vastaukset
- aina verrataan...
...kun vaikuttavat aineet on Xanorilla ja Diapamilla erilaiset. Riippuu yksilöstä kellä autta mikin.
Xanorin pienin annos on se 0.25mg ja pamilla 5mg. Itse en saanut apua Diapam 5mg, mutta Xanor 0.25mg auttaa.- lo_siento
Pienin annoskoko Diapam-tableteissa on 2 mg.
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchAdvanced.do;jsessionid=GBKGRLjbVhXtF100QLw234lrG7rzL8TQkJfThWwlCBnnGpCLVbG9!-698375924
- bentsot
Tuon mukaan 0,5 mg xanor vastaisi 10 mg diapam.
http://web4health.info/fi/answers/bio-benzo-overview.htm- _-_-_
0.25mg Xanor vastaa 5mg Diapam...eikös??? Ne kun kertoo kahdella tulee 0.5mg Xanor ja 10mg Diapam.
- vertailutaulukko on
_-_-_ kirjoitti:
0.25mg Xanor vastaa 5mg Diapam...eikös??? Ne kun kertoo kahdella tulee 0.5mg Xanor ja 10mg Diapam.
olemassa,niitä ei voi vertailla keskenään,molemmat toki bentzoja mutta erityylilisiä,eli alpratsolamia ja diatsepamia (kuten ei muitakaan pameja) voi verrata toisiinsa.
- kolmas tarvittaessa
kuulostaa aika hurjalta määrältä jos muuttaisi 6milliä xanoria diapamiksi.söin ennen diapamia mutta vain kolme kertaa 10milliä päivässä.
- vaan
Temesta.
Se on hyvä.- XANOR
AIKANI SAIRASTANUT PANIIKKIHÄIRIÖTÄ.DIAPAMISTA EN SAANUT MINKÄÄNLAISTA APUA,NYT ON 2 MG XANORIT JA VOIN HYVIN ELÄÄ PELOTTA ODOTTAMATTA UUSIA KOHTAUKSIA..TÄMÄ SIIS MINUN KOKEMUKSENI.
- kantaretkahtelija
XANOR kirjoitti:
AIKANI SAIRASTANUT PANIIKKIHÄIRIÖTÄ.DIAPAMISTA EN SAANUT MINKÄÄNLAISTA APUA,NYT ON 2 MG XANORIT JA VOIN HYVIN ELÄÄ PELOTTA ODOTTAMATTA UUSIA KOHTAUKSIA..TÄMÄ SIIS MINUN KOKEMUKSENI.
Vetelin puolisen vuotta muutama kymmenen levyllistä xanoria lähinnä viihdekäytössä sitten kun ei enää lekurit kirjoitellu uusia repsuja niin sain elämäni karmeimmat vieroitusoireet viikon unettomuus ja v--mainen olo ja vapisin kuin pahimmassa viinakrapulassa ja näin näkyjä ja kuulin kuuloja.
Luulisin että samanlaisia viekkiksiä tulee vaikka käyttäisi lääkärin ohjeiden mukaan säännöllisesti, pitemmän aikaa xanoria. - oletkin....
kantaretkahtelija kirjoitti:
Vetelin puolisen vuotta muutama kymmenen levyllistä xanoria lähinnä viihdekäytössä sitten kun ei enää lekurit kirjoitellu uusia repsuja niin sain elämäni karmeimmat vieroitusoireet viikon unettomuus ja v--mainen olo ja vapisin kuin pahimmassa viinakrapulassa ja näin näkyjä ja kuulin kuuloja.
Luulisin että samanlaisia viekkiksiä tulee vaikka käyttäisi lääkärin ohjeiden mukaan säännöllisesti, pitemmän aikaa xanoria....poikkeus,kun ns. viihdekäyttöön Xanoreita vedit napaasi (varmaankin myös alkoa sekaan).
Sanokaa vaan, että Xanor on yksi pahimmista koukuttajista, mutta minun kohdallani ei pitänyt paikkaansa.
Lääkärinikin nauroi ja sanoi, että kaikki riippuvuudet lähtee omasta päästä ja näin se on.
Näillä palstoilla keskustellaan ja pelotellaan toisia niin paljon vieroitusoireista, että ihmiset pelkää jo etukäteen viekkareita. Sillon niitä kyllä sitten on olevinaan. - nappasvaan
oletkin.... kirjoitti:
...poikkeus,kun ns. viihdekäyttöön Xanoreita vedit napaasi (varmaankin myös alkoa sekaan).
Sanokaa vaan, että Xanor on yksi pahimmista koukuttajista, mutta minun kohdallani ei pitänyt paikkaansa.
Lääkärinikin nauroi ja sanoi, että kaikki riippuvuudet lähtee omasta päästä ja näin se on.
Näillä palstoilla keskustellaan ja pelotellaan toisia niin paljon vieroitusoireista, että ihmiset pelkää jo etukäteen viekkareita. Sillon niitä kyllä sitten on olevinaan.Kyllä se niin on, että veti niitä nappeja viihdekäyttöön tai todelliseen tarpeeseen riittävän kauan, niin aivan 1000 %:n varmasti käytön lopettamisen jälkeen tulee vierotusoireita. Mutta huom ... niitä täytyy käyttää säännöllisesti ja pidemmän aikaa.
Se ken väittää että ei mitään jälkiseuraamuksia tule, on joko luonnonoikku tai haluu vaan puhua paskaa.
- selviytyjä
kylläpä teillä on kovat "viekkarit" jostain bentsoista. se ei ole muuta ku 2 viikon stressi ja sillä siisti mutta vedä 2 vuotta dolcontinejä suoneen päivittäin ja lopeta kuin seinään niin sitä päänsäryn määrää on turha edes kuvitella ja kaiken menettämisen tunne on järkyttävä. jos mies/nainen ei kestä parin viikon viekkareita niin voi mahoton, sillon ei ole ees ollut sairas kun on alottanu lääkityksen. jos itse vertaisin bentso vierotuksia paniikkihäiriöön/kohtauksiin niin kyllä sen on ihan sama mitkä viekat tulee jos ne paniikit lähtee pois. dolcontin vierotuksia vertaisin pahaan paniikkikohtaukseen/masikseen fyysiset kolotukset ja kylmyys. makasin viikon uunin edessä 200 asteen lämmössä ja oksensin ja itkin . kaiken kaikkiaan viekat kesti 2 kuukautta. tsemppiä kaikille viekoista kärsiville. liikunta auttaa ja lyhentää vierotusoireiden kestoa.
- merkitsemätön
Siinä tilassa sitä vasta lenkille mieli tekee, kun kroppa tärisee kuin horkassa, joka paikkaa särkee, pää on aivan sekaisin, hiki valuu, vapisuttaa, oksettaa, huimaa, kuulee harhoja jn. jne.
Varmasti tulee mieleen että "kiva, lähenpä tässä kympin lenkille niin kyllä tää tästä"
...voi vee sanon minä... - Kittty
"uunin edessä 200 asteen lämmössä"
Joopa joo.
Mulla kesti diasetylmorfiinista vierotusoireet pahimmillaan, siis oksentelu, ripuli, kivut, säryt, tärinä, helvetillinen hikoilu jäinen kylmyys, niin sellaset 7 päivää, ehkä 9. Sen jälkeen pari kuukautta masennusta ja sellasta tyhjyyttä, ja särkylääkkeitä ja bentsoja käytin koko ajan ja jotekin selvisin.
Mut siis ei varsinaiset viekkarit edes dolcontinista voi kestää 2 kuukautta.
- haloo!!
no ei tod.kestä kahta kuukautta..sitä paitsi bentso reflat voi olla pahemmat kun konista... et silleen!!!
- Ihimeissään
Miten te ootte saanu noota lääkkeitä? Ihan lääkäristä vai kadulta?
- nsoihgfoshf
Kyllä noita lääkkeitä saa mistä vaan. Lääkäristä ja kadulta. Netissäkin on sivuja mistä saa tilattua ihan suomenkin sisällä ^^
- Anonyymi
Tänään mennyt 8mg rivaa ja 2mg xanor. Xanor itsessään pisti olon kunnolla vasta rentoutuu. Olen syönyt aika paljon kys lääkkeitä elämäni aikana. Ja 2mg Riva vastaa N3 diapamia. Mutta xabornvastaa vähintään 4-5 jopa ja se on tasaisempi oo sen6-12h mitä se antaa. Depot kun käytän siis 2mg xanor depot
- Anonyymi
Lääkkeet vaikuttavat jokaisella eri tavoin ja teettävät erilaisia vieroitusoireita.
Xanorin vieroitusoireet olivat minulla niin kamalat ja pitkät, etten ikinä enää
sitä syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739