Kuinka monen kanssa kirjoitella?...

yksi nainen

Laitoin deitti-ilmoituksen nettiin. Nyt vastauksia on tuntunut tulevan ihan hurjasti miehiltä. Joukossa on monia kiinnostavia tapauksia. Jotenkin ahdistaa, että monenko kanssa sitten voi kirjoitella...Onko sallittua kirjoitella ja katsella monenkin kanssa? Kun enhän voi toisaalta heti tietää, kuka on minulle sopivin. Onko miehillä aihetta loukkaantua, jos toimin näin?

5

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      Kirjoittele ja treffaile kaikkien kanssa, niinhän ne muutkin täällä tekee ja eivät osaa sitten tehdä valintaansa, vaan odottavat aina vaan sitä parempaa! Roikkuvat sitten loppuelämänsä täällä odottaen sitä elämänsä nettiprinssiä tai -prinsessaa.
      Onnea vaan sinullekin, valitsemallesi tielle!

    • nainen vastaa

      Niinpä ja miten eroittaa ne jotka, on oikeasti liikkeellä eivätkä harrastelumielessä. Sitten osalla on tapana kirjoitella kahden profiilin kautta ja jossain vaiheessa vetää herneen nenään, jos sä kirjoittelet useamman kanssa.

      Käyppä itse katselemassa ilmoituksia ja valitse sieltä kivan tyypin, jolle haluaisit kirjoitella. Ei sun tarvitse tyytyä siihen, että sulle päin viestittelevät ovat niitä vaihtehtoja.

      • Suosittelen yleisin käytettyä metodia. 20 viestistä ja miehestä karsit ensin 5 kuvatonta pois. Sen jälkeen jäljellä olevasta 15 karsit vielä 10 vähemmän komeata pois. Lopuista 5 karsit vielä 3 katsomalla miten profiili menee yksiin sinun unelmamiehen kanssa. Sitten koetat tavoitella näitä 2 miestä ja ehkä pääset heidän kanssaan vielä deiteille.

        On tietty hyvin mahdollista, että tämä "virtuaalinen" pilvilinna romahtaa nopeastikin, mutta eipä siitä kannata masentua uudet 20 kehiin ja sitten koitat samaa metodia uudelleen.

        Nimimerkillä: katkera ;)


      • jottei asia menisi liian yk...

        Vastaa toki niin monelle kuin kiinnostavalta tuntuu ja muistisi kykenee käsittelemään yksilöinä. Kun on muutama jolle kirjoitella, ei ole niin tuskallista odotella vastausta siltä yhdeltä, ja ei tee liian pelottavan innokasta vaikutelmaa pommittamalla toista liian tiheään postilla. Joillakin herroilla on myös taipumusta lopettaa kirjoittelu yhtäkkiä mitään ilmoittamatta, joten ei harmita niin paljon, jos on muutama muu mukava viestittelijä kuvioissa.

        Tapaamisen tai toisen jälkeen, jos joku on ylitse muiden, voipi kiitellä muita viestittelykavereita mielenkiintoisesta ajatustenvaihdosta. Saattaahan siinä tosin hassuja sattumuksia tulla, jos useamman kanssa kirjottelet.. jos ovat vaikka kaveruksia keskenään tms.

        Ehkä kannattaa laittaa myös toinen profiili johonkin muuhun palveluun. Todennäköisesti saat vastauksia samoilta henkilöiltä, joten voit karsia laiskimmat herrat, jotka ovat keksineet koneestaan copy/paste toiminnon.


      • Hyvä neuvo
        jottei asia menisi liian yk... kirjoitti:

        Vastaa toki niin monelle kuin kiinnostavalta tuntuu ja muistisi kykenee käsittelemään yksilöinä. Kun on muutama jolle kirjoitella, ei ole niin tuskallista odotella vastausta siltä yhdeltä, ja ei tee liian pelottavan innokasta vaikutelmaa pommittamalla toista liian tiheään postilla. Joillakin herroilla on myös taipumusta lopettaa kirjoittelu yhtäkkiä mitään ilmoittamatta, joten ei harmita niin paljon, jos on muutama muu mukava viestittelijä kuvioissa.

        Tapaamisen tai toisen jälkeen, jos joku on ylitse muiden, voipi kiitellä muita viestittelykavereita mielenkiintoisesta ajatustenvaihdosta. Saattaahan siinä tosin hassuja sattumuksia tulla, jos useamman kanssa kirjottelet.. jos ovat vaikka kaveruksia keskenään tms.

        Ehkä kannattaa laittaa myös toinen profiili johonkin muuhun palveluun. Todennäköisesti saat vastauksia samoilta henkilöiltä, joten voit karsia laiskimmat herrat, jotka ovat keksineet koneestaan copy/paste toiminnon.

        "Vastaa toki niin monelle kuin kiinnostavalta tuntuu ja muistisi kykenee käsittelemään yksilöinä."

        Tavatakin voi vielä useamman henkilön, mutta sen jälkeen pitäisi jo aika nopeasti päätyä johonkin valintaan. Vaikka moinen pudotuspeli on tavallaan brutaaliakin, itse ainakin ymmärtäisin sitä, että antaa kiinnostaville tapauksille oikean mahdollisuuden. Ensimmäinen viesti kun ei monestakaan ihmisestä varmaan vielä parasta kuvaa anna - toisista sitten taas ensivaikutelma voi tietenkin pettää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe