Iski "tarve" ostaa joku 4-veto pakettiauto, jossa olisi n. 1 7 paikkaa tai 3 3 ja vielä tavaratilaa enemmän kuin jossain tila-autossa tai maasturissa. Arvostan 4-vetoa ja kykyä mennä myös mökkiteillä ja lumihangessa = maavaraa.
Käytettynä hintahaitari 25-30k ja kilometrit luokkaa n. 100tkm.
Onko 4-veto Hiace vai Transporter hyvä ostos? Pitkä Hiace on jo liian iso.
Arvostan myös luotettavuutta, mutta mites on 2000-luvun Hiacen ruostuminen?
Perheelliselle pakettiauto
2
876
Vastaukset
- Hiacella
2001 mallia oleva Hiace eikä ole ruosteessa,kun hoitaa hyvin.
on parempi. Tosin ensin joudut tutkimaan onko se ruosteessa (tuskin ihan vielä), ja sitten ruostesuojaamaan sen. eikä oo pahaks jos pesee vähintään parin viikon välein.
Wolsuilla oon ajanut työkseni. Ehdottomasti parempi ajaa, paremman näkönenkin. Mutta kun 60tkm ajetuista menee öljyt ja vedet sekasin, vaihdevivusto pettää, jättäen vaihteen vapaalle, ahtoputket irtoilee, (pikkuvika mutta niin ahdas paikka, että pitää puol konetta purkaa) ilmamassa antusit sekoilee, käsijarru ei pidä tasamaallakaan parin viikon käytön jälkeen. yms. "pientä" joka ei yleensä katkase matkantekoa mutta on häiritsevää.
Lisäksi ainakin itselläni Wolsun kojelaudassa oleva "pahka" josta vaihdekeppi lähtee, on niin lähellä kaasujalkaa että polvi ottaa siihen kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437