Perheelliselle pakettiauto

Paketti_xyz

Iski "tarve" ostaa joku 4-veto pakettiauto, jossa olisi n. 1 7 paikkaa tai 3 3 ja vielä tavaratilaa enemmän kuin jossain tila-autossa tai maasturissa. Arvostan 4-vetoa ja kykyä mennä myös mökkiteillä ja lumihangessa = maavaraa.

Käytettynä hintahaitari 25-30k ja kilometrit luokkaa n. 100tkm.

Onko 4-veto Hiace vai Transporter hyvä ostos? Pitkä Hiace on jo liian iso.

Arvostan myös luotettavuutta, mutta mites on 2000-luvun Hiacen ruostuminen?

2

877

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiacella

2001 mallia oleva Hiace eikä ole ruosteessa,kun hoitaa hyvin.

• on parempi. Tosin ensin joudut tutkimaan onko se ruosteessa (tuskin ihan vielä), ja sitten ruostesuojaamaan sen. eikä oo pahaks jos pesee vähintään parin viikon välein.

Wolsuilla oon ajanut työkseni. Ehdottomasti parempi ajaa, paremman näkönenkin. Mutta kun 60tkm ajetuista menee öljyt ja vedet sekasin, vaihdevivusto pettää, jättäen vaihteen vapaalle, ahtoputket irtoilee, (pikkuvika mutta niin ahdas paikka, että pitää puol konetta purkaa) ilmamassa antusit sekoilee, käsijarru ei pidä tasamaallakaan parin viikon käytön jälkeen. yms. "pientä" joka ei yleensä katkase matkantekoa mutta on häiritsevää.

Lisäksi ainakin itselläni Wolsun kojelaudassa oleva "pahka" josta vaihdekeppi lähtee, on niin lähellä kaasujalkaa että polvi ottaa siihen kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe