..rakkaasta mut entäs julkirakas mä tahtosi julkirakas.. hähhähhää..
kaikki puhuu sala
18
846
Vastaukset
- kipparinoma
Jos rakastaa niin railusti vaan ja kypällä:o))))))
..mää tahtosinki.. huomenna jonku näköset trehvit ehkä.. tuttu on tyttö mut millä mielellä saa nähdä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mää tahtosinki.. huomenna jonku näköset trehvit ehkä.. tuttu on tyttö mut millä mielellä saa nähdä..
Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)
kipparinoma kirjoitti:
Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)
..kovasti hoitaa homman kotiin.. mut jaa mitä sää horiset .. kärttyeukoks..höpsis..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..kovasti hoitaa homman kotiin.. mut jaa mitä sää horiset .. kärttyeukoks..höpsis..
ja kärttyset horisee...se on siis jo alkanut...;o)
- maltti
kipparinoma kirjoitti:
Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)
tuollaisellako päätöksellä se muuttuu ??????
- kipparinoma
maltti kirjoitti:
tuollaisellako päätöksellä se muuttuu ??????
horisenkin jo...quulemma:o/
kipparinoma kirjoitti:
ja kärttyset horisee...se on siis jo alkanut...;o)
..horisenhan mäki.. oonko mä kärttynen eukko???
- maltti
kipparinoma kirjoitti:
horisenkin jo...quulemma:o/
rauhassa minä menen nyt kauneus unille...
hyvää yötä tänne teille kaikille ;-) - kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..horisenhan mäki.. oonko mä kärttynen eukko???
niin et uni häipyi silmistä;o))
kipparinoma kirjoitti:
niin et uni häipyi silmistä;o))
..tarkotus karkottaa unta.. nyt se o mun silmissä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..tarkotus karkottaa unta.. nyt se o mun silmissä..
napannut unen mun silmästäni ja laittanut sen omaasi...Mä kyl tarvitsisin unta...Edessä yksi tosi pitkä työpäivä ennen loma viikkoa:o)
kipparinoma kirjoitti:
napannut unen mun silmästäni ja laittanut sen omaasi...Mä kyl tarvitsisin unta...Edessä yksi tosi pitkä työpäivä ennen loma viikkoa:o)
..menee miten lystää.. en ole nukkumatti.. kutsua voin sen sun luo.. mäkin tarvitsen unta.. huomenna hommat jatkuu ja sit onki se tapaaminen..
- CharlieChaplin
hyvä pointti! Miksi yleensäkään pitäisi olla salarakas?
..salarakas on suhteessa eläville julkuille,.. ku o se julkirakas ni pitää olla salanenkin sellanen.. ärrgg sehän on uskotttomuutta...
- juttu-seura
En mä ainakaan haluais että olis joku julkkis rakas.
Hitsi joka torstai sais lukee seiskasta mitä on tullut MUKA tehtyä.
Onneksi olen tavis se riittää mulle ainakin.
Tai mee Nykästen perhe juttuun mukaan saat varmasti julkisuutta.
Se että onko se hyvää mainosta se onkin sit taas toinen juttu. - ihan sama
olisiko sala- vai julkirakas, kunhan olisi rakas!
- julkiseksi
noup...varakas vararakas...houp
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437
