kaikki puhuu sala

..rakkaasta mut entäs julkirakas mä tahtosi julkirakas.. hähhähhää..

18

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      Jos rakastaa niin railusti vaan ja kypällä:o))))))

      • ..mää tahtosinki.. huomenna jonku näköset trehvit ehkä.. tuttu on tyttö mut millä mielellä saa nähdä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mää tahtosinki.. huomenna jonku näköset trehvit ehkä.. tuttu on tyttö mut millä mielellä saa nähdä..

        Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)

        ..kovasti hoitaa homman kotiin.. mut jaa mitä sää horiset .. kärttyeukoks..höpsis..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..kovasti hoitaa homman kotiin.. mut jaa mitä sää horiset .. kärttyeukoks..höpsis..

        ja kärttyset horisee...se on siis jo alkanut...;o)


      • maltti
        kipparinoma kirjoitti:

        Mä en enää koskaan ja ikuna rakastu!!! Tai edes treffaile...Alan vanhaksi,rumaksi ja kärttyiseksi eukoksi...:o)

        tuollaisellako päätöksellä se muuttuu ??????


      • kipparinoma
        maltti kirjoitti:

        tuollaisellako päätöksellä se muuttuu ??????

        horisenkin jo...quulemma:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        ja kärttyset horisee...se on siis jo alkanut...;o)

        ..horisenhan mäki.. oonko mä kärttynen eukko???


      • maltti
        kipparinoma kirjoitti:

        horisenkin jo...quulemma:o/

        rauhassa minä menen nyt kauneus unille...
        hyvää yötä tänne teille kaikille ;-)


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..horisenhan mäki.. oonko mä kärttynen eukko???

        niin et uni häipyi silmistä;o))


      • kipparinoma kirjoitti:

        niin et uni häipyi silmistä;o))

        ..tarkotus karkottaa unta.. nyt se o mun silmissä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..tarkotus karkottaa unta.. nyt se o mun silmissä..

        napannut unen mun silmästäni ja laittanut sen omaasi...Mä kyl tarvitsisin unta...Edessä yksi tosi pitkä työpäivä ennen loma viikkoa:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        napannut unen mun silmästäni ja laittanut sen omaasi...Mä kyl tarvitsisin unta...Edessä yksi tosi pitkä työpäivä ennen loma viikkoa:o)

        ..menee miten lystää.. en ole nukkumatti.. kutsua voin sen sun luo.. mäkin tarvitsen unta.. huomenna hommat jatkuu ja sit onki se tapaaminen..


    • CharlieChaplin

      hyvä pointti! Miksi yleensäkään pitäisi olla salarakas?

      • ..salarakas on suhteessa eläville julkuille,.. ku o se julkirakas ni pitää olla salanenkin sellanen.. ärrgg sehän on uskotttomuutta...


    • juttu-seura

      En mä ainakaan haluais että olis joku julkkis rakas.
      Hitsi joka torstai sais lukee seiskasta mitä on tullut MUKA tehtyä.
      Onneksi olen tavis se riittää mulle ainakin.
      Tai mee Nykästen perhe juttuun mukaan saat varmasti julkisuutta.
      Se että onko se hyvää mainosta se onkin sit taas toinen juttu.

    • ihan sama

      olisiko sala- vai julkirakas, kunhan olisi rakas!

    • julkiseksi

      noup...varakas vararakas...houp

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe