just tuossa latasin netistä dudesons elokuvan, annan teille ilmaisen vinkin: ÄLKÄÄ OSTAKO/VUOKRATKO KO. "LEFFAA", SE ON VAAN YKSINKERTAISESTI NIIN P-A-S-K-A!! ja sitä jukkaa jos näen niin pahkaan tulee, v***n sian rääkkääjä!!!!
duudsonit=paska
8
813
Vastaukset
latasit?
tiiätkö mistä sivuilta sais kummeleiden uusimman leffan?
kiitos- löytyy
kans netistä. eikun vaan etsimään! ps. hiirelle jää kummelissa paljon rahaa ;)
kertokaa osoite mistä saa duudsoneiden leffan imutettua?
ja myöskin kummeleidem..
kiitos- .............
ostakaa kaupoista niinkuin normaalit ihmiset älkääkä varastako saatanan pummit. Varsinkaan jos kyselet "nettisivua" josta sen voisi ladata.
- dc++
............. kirjoitti:
ostakaa kaupoista niinkuin normaalit ihmiset älkääkä varastako saatanan pummit. Varsinkaan jos kyselet "nettisivua" josta sen voisi ladata.
laita googleen dc ja eikun pelejä,musiikkia ja leffoja hakemaan.
- kokokoko
dc++ kirjoitti:
laita googleen dc ja eikun pelejä,musiikkia ja leffoja hakemaan.
Riippuu ihmisestä, pitääkö Duudsoneiden elokuvasta. Itse pidin ja ei possua (eli Britneytä) kiusattu yhtään :)
Ja ostakaa se leffa kaupasta, Duudsonit eivät kovin rikkaita äijiä ole kuitenkaan. - Duudsonit!
kokokoko kirjoitti:
Riippuu ihmisestä, pitääkö Duudsoneiden elokuvasta. Itse pidin ja ei possua (eli Britneytä) kiusattu yhtään :)
Ja ostakaa se leffa kaupasta, Duudsonit eivät kovin rikkaita äijiä ole kuitenkaan.joko se Duudsonit DVD on tullu kauppojen hyllyille? Itse en oo vielä näny ensimmäistäkään.
- msmdmdm
Duudsonit! kirjoitti:
joko se Duudsonit DVD on tullu kauppojen hyllyille? Itse en oo vielä näny ensimmäistäkään.
Eipä ole vielä tullu, vasta 6.9.. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489