lost juonipaljastukset

lost 2. tuotantokausi

Olen ikävä ja paljastan vähä mitä lostin 2. tuotantokaudella tapauhtuu. Seuraavaa pääpiirteittäin: miehet lähti lautalla seilailemaan, ne pahat ihmiset tulevat saarelta yömyöhällä lautalla ja vievät sen pikku pojan siltä lautalta, mennessään, takaisin saarelle.
Sinä yönä vauva varastettiin, mutta se saatiin takaisin siltä ranskalaiselta naiselta, vahingoittumatta.
Kaksi muuta miestä selvisi lautalta ajalehtimasta - takaisin saarelle.

Samalla saarella on myös muita lentokoneesta selviytyneitä. Ovat vain toisella puolella saarta. He löytävät myöhemmin- mutkien kautta tiensä näiden muiden leiriin, joiden edesottamuksia olemme seurailleetkin.

Mutta saarella on sitten nämä, todella pahat ihmiset, he ovat todella ovelia, heitä ei löydä elleivät he itse sitä halua-niin he väittävät, he eivät pidä kenkiä liikkuessaan saarella eivätkä jätä jälkiä eikä ääniä kuulu kun liikkuvat. Ovat ovelia.

Jack, katarine yms. löytävät sen "bunkkerin" hajottavat sen luukun ja menevät siitä sisälle. He joutuvat tekemään omituista tehtävää; jostain syystä pienin väliajoin painamaan tietokoneelle ihme numerosarjaa. Ehdottomasti kielletty tietokonneen muu käyttö tarkoitus, mutta miksi???

Sailaisuus; keitä ovat nämä pahat - muut ihmiset? miksi?? kuinka kauan ja mistä ne ovat saarelle tulleet?? mitä ja miten ne bunkkerit ovat rakennettu, mikä ihme tehtävä.. yms.. ei ole edelleenkään ratkennut.... olen katsonut nytten lostin 2.tuotantokautta sarjaan 12 asti... vielä katseltavana kaikki loputkin... =) vauvalla ainakin sarjaan 12 asti kaikki hyvin... vaikka se "huume hemmo" sekoileekin ja näkee karuja painajaisia ja ryöstää vauvaa yms.... toistaiseksi kaikki hyvin.... huume laivankin polttivat.... noh..... olen huono selittämään mutta ei liian pikkutarkasti.. mut semmosta nuin pääpiirteissään.. tapahtuu....

7

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      on mies nimeltänsä Desmond!

    • ---------------

      sä tosiaan OLET huono selittämään.

      • mutta osaatpas olla törkeä!!!

        Entä sitten??

        EI ollut tarkoituskaan alkaa piirun tarkkaan selitteleen jaksoa.. selitinkin vain pääpiirteittäin. Ja toiseksi mulla ei ikinä jää ne roolien nimet mieleen edes.

        En aikonutkaan alkaa selittämään mitenkään piiruntarkasti. HALOO!!

        Mielestäni selitin ihan hyvin. ole hyvä ja selitä itse paremmin jos kerta osaat!!!!!
        ja liekkö olet edes katsellut lost season 2 jaksoja....että näin. tämä suomi24.fi keskustelu palsta on todellakin todella susi, täynnä toistaan törkeämpiä ihmisiä yms.... en pidä tätä palstaa kyllä minään!! että ha ha!


      • ookoosti
        mutta osaatpas olla törkeä!!! kirjoitti:

        Entä sitten??

        EI ollut tarkoituskaan alkaa piirun tarkkaan selitteleen jaksoa.. selitinkin vain pääpiirteittäin. Ja toiseksi mulla ei ikinä jää ne roolien nimet mieleen edes.

        En aikonutkaan alkaa selittämään mitenkään piiruntarkasti. HALOO!!

        Mielestäni selitin ihan hyvin. ole hyvä ja selitä itse paremmin jos kerta osaat!!!!!
        ja liekkö olet edes katsellut lost season 2 jaksoja....että näin. tämä suomi24.fi keskustelu palsta on todellakin todella susi, täynnä toistaan törkeämpiä ihmisiä yms.... en pidä tätä palstaa kyllä minään!! että ha ha!

        Ihan riittävästi kerrot juonta, muut voivat sitten oman mieltymyksensä perusteella lisätä juttuja. Näiden palstojen tarkoitus ei ole mielestäni takertua pikkujuttuihin.


      • ...
        mutta osaatpas olla törkeä!!! kirjoitti:

        Entä sitten??

        EI ollut tarkoituskaan alkaa piirun tarkkaan selitteleen jaksoa.. selitinkin vain pääpiirteittäin. Ja toiseksi mulla ei ikinä jää ne roolien nimet mieleen edes.

        En aikonutkaan alkaa selittämään mitenkään piiruntarkasti. HALOO!!

        Mielestäni selitin ihan hyvin. ole hyvä ja selitä itse paremmin jos kerta osaat!!!!!
        ja liekkö olet edes katsellut lost season 2 jaksoja....että näin. tämä suomi24.fi keskustelu palsta on todellakin todella susi, täynnä toistaan törkeämpiä ihmisiä yms.... en pidä tätä palstaa kyllä minään!! että ha ha!

        joo, muakin ärsyttää tollaset valittajat, ku täällä niitä erityisesti riittää..

        Ei noin kovasti nyt silti ois tarvinnu suuttuu..
        Moni tääl on kattonu kakkostuottarin. Mäkin katoin sen jo tos kevääl...


    • tietää juonesta

      käy lukemassa mun teksti tuolta "juonipaljastuksia!!!" osiosta... Niiku huomaa, en mäkään osaa kovin tarkasti kertoa, mutta ei se nyt mua haittaa..

    • että--

      alan korjailee sun mahtavaa tekstiä, mutta sanoit, että ne poltti huumelaivankin, se oli kylläkin lentokone, jolla mr. ekon oli tarkoitus salakuljettaa huumeita... :) älä nyt ala huutaa, vaikka vähän pilkkua viirasinkin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe