lost juonipaljastukset

lost 2. tuotantokausi

Olen ikävä ja paljastan vähä mitä lostin 2. tuotantokaudella tapauhtuu. Seuraavaa pääpiirteittäin: miehet lähti lautalla seilailemaan, ne pahat ihmiset tulevat saarelta yömyöhällä lautalla ja vievät sen pikku pojan siltä lautalta, mennessään, takaisin saarelle.
Sinä yönä vauva varastettiin, mutta se saatiin takaisin siltä ranskalaiselta naiselta, vahingoittumatta.
Kaksi muuta miestä selvisi lautalta ajalehtimasta - takaisin saarelle.

Samalla saarella on myös muita lentokoneesta selviytyneitä. Ovat vain toisella puolella saarta. He löytävät myöhemmin- mutkien kautta tiensä näiden muiden leiriin, joiden edesottamuksia olemme seurailleetkin.

Mutta saarella on sitten nämä, todella pahat ihmiset, he ovat todella ovelia, heitä ei löydä elleivät he itse sitä halua-niin he väittävät, he eivät pidä kenkiä liikkuessaan saarella eivätkä jätä jälkiä eikä ääniä kuulu kun liikkuvat. Ovat ovelia.

Jack, katarine yms. löytävät sen "bunkkerin" hajottavat sen luukun ja menevät siitä sisälle. He joutuvat tekemään omituista tehtävää; jostain syystä pienin väliajoin painamaan tietokoneelle ihme numerosarjaa. Ehdottomasti kielletty tietokonneen muu käyttö tarkoitus, mutta miksi???

Sailaisuus; keitä ovat nämä pahat - muut ihmiset? miksi?? kuinka kauan ja mistä ne ovat saarelle tulleet?? mitä ja miten ne bunkkerit ovat rakennettu, mikä ihme tehtävä.. yms.. ei ole edelleenkään ratkennut.... olen katsonut nytten lostin 2.tuotantokautta sarjaan 12 asti... vielä katseltavana kaikki loputkin... =) vauvalla ainakin sarjaan 12 asti kaikki hyvin... vaikka se "huume hemmo" sekoileekin ja näkee karuja painajaisia ja ryöstää vauvaa yms.... toistaiseksi kaikki hyvin.... huume laivankin polttivat.... noh..... olen huono selittämään mutta ei liian pikkutarkasti.. mut semmosta nuin pääpiirteissään.. tapahtuu....

7

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

on mies nimeltänsä Desmond!

• ---------------

sä tosiaan OLET huono selittämään.

• mutta osaatpas olla törkeä!!!

Entä sitten??

EI ollut tarkoituskaan alkaa piirun tarkkaan selitteleen jaksoa.. selitinkin vain pääpiirteittäin. Ja toiseksi mulla ei ikinä jää ne roolien nimet mieleen edes.

En aikonutkaan alkaa selittämään mitenkään piiruntarkasti. HALOO!!

Mielestäni selitin ihan hyvin. ole hyvä ja selitä itse paremmin jos kerta osaat!!!!!
        ja liekkö olet edes katsellut lost season 2 jaksoja....että näin. tämä suomi24.fi keskustelu palsta on todellakin todella susi, täynnä toistaan törkeämpiä ihmisiä yms.... en pidä tätä palstaa kyllä minään!! että ha ha!

• ookoosti
        mutta osaatpas olla törkeä!!! kirjoitti:

Entä sitten??

EI ollut tarkoituskaan alkaa piirun tarkkaan selitteleen jaksoa.. selitinkin vain pääpiirteittäin. Ja toiseksi mulla ei ikinä jää ne roolien nimet mieleen edes.

Mielestäni selitin ihan hyvin. ole hyvä ja selitä itse paremmin jos kerta osaat!!!!!
        ja liekkö olet edes katsellut lost season 2 jaksoja....että näin. tämä suomi24.fi keskustelu palsta on todellakin todella susi, täynnä toistaan törkeämpiä ihmisiä yms.... en pidä tätä palstaa kyllä minään!! että ha ha!

Ihan riittävästi kerrot juonta, muut voivat sitten oman mieltymyksensä perusteella lisätä juttuja. Näiden palstojen tarkoitus ei ole mielestäni takertua pikkujuttuihin.

• ...
        mutta osaatpas olla törkeä!!! kirjoitti:

Entä sitten??

joo, muakin ärsyttää tollaset valittajat, ku täällä niitä erityisesti riittää..

Ei noin kovasti nyt silti ois tarvinnu suuttuu..
        Moni tääl on kattonu kakkostuottarin. Mäkin katoin sen jo tos kevääl...

• tietää juonesta

käy lukemassa mun teksti tuolta "juonipaljastuksia!!!" osiosta... Niiku huomaa, en mäkään osaa kovin tarkasti kertoa, mutta ei se nyt mua haittaa..

• että--

alan korjailee sun mahtavaa tekstiä, mutta sanoit, että ne poltti huumelaivankin, se oli kylläkin lentokone, jolla mr. ekon oli tarkoitus salakuljettaa huumeita... :) älä nyt ala huutaa, vaikka vähän pilkkua viirasinkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe