Aamulla herätessäni kielen takaosa tuntui jotenkin tunnottomalta ja peilistä katsoessani huomasin, että koko kielen takaosa on vaaleanpunaiset (siis kielen itsensä väristen) nystyröiden peitossa. Taempana ne ovat hieman isompia kuin kielen keskiosan vaiheilla. Näppylät eivät ole kipeitä eikä minulla ole mitään muutakaan oireita. Sekä terveyskeskuksesta että työterveyshuollosta sanottiin, että ei kannata tulla lääkäriin ellei lisää oireita (kuten kuumetta tai kurkkukipua) ilmaannu. Onko kellään kokemusta samasta? Mistähän mahtaa olla kyse? En siis sairasta mitään allergioita tai käytä lääkkeitä.
Näppylät kielen takaosassa
7
17332
Vastaukset
- minulla ainakin
Mulla ainakin on kielen takaosassa, siis siellä minne just ja just näkee kun kattoo peilistä, sellaisia kielen värisiä nystyröitä jonkun verran. Siis sellaisia vähän isompia.
Mutta ei mitään muuta eikä ole ollutkaan, siis oireita :).- keskustelun aloittaja
Eli harmittomasta vaivasta taitaa olla kyse:-) Selailin tuossa palstaa taaksepäin ja joku oli kysellyt ihan samaa viikko-pari taaksepäin. Silloin joku oli tiennyt vastata, että ko. reaktio voisi johtua mansikoiden syömisestä. Ja niitähän on kyllä tosiaan tullut syötyä...
- nystyt
Siellä kielen takaosassa on ihan normaaleja vallinystyjä rivissä. Nämä ovat isoja ja pyöreitä ja kielen värisiä. Eri osissa kielenpintaa on eri joukko nystyjä, kaikenkaikkiaan niitä taitaa olla hiukan alle 10 erilaista.
- keskustelun aloittaja
Outoa vaan, kun ne ilmaantuivat niin äkkiä. Olen nimittäin 100% varma, ettei minulla ole ollut kuvatunlaisia aikaisemmin. Tästä äkillisyydestä päättelen, että kyse on jonkin sortin reaktiosta tms.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Kun tarpeeksi taakse menee niin siellähän on jo peräsuoli. Sielläkö ne on?
- Anonyymi
Jos jokin vieras kalu käynyt suussa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039