Aamulla herätessäni kielen takaosa tuntui jotenkin tunnottomalta ja peilistä katsoessani huomasin, että koko kielen takaosa on vaaleanpunaiset (siis kielen itsensä väristen) nystyröiden peitossa. Taempana ne ovat hieman isompia kuin kielen keskiosan vaiheilla. Näppylät eivät ole kipeitä eikä minulla ole mitään muutakaan oireita. Sekä terveyskeskuksesta että työterveyshuollosta sanottiin, että ei kannata tulla lääkäriin ellei lisää oireita (kuten kuumetta tai kurkkukipua) ilmaannu. Onko kellään kokemusta samasta? Mistähän mahtaa olla kyse? En siis sairasta mitään allergioita tai käytä lääkkeitä.
Näppylät kielen takaosassa
8
20652
Vastaukset
- minulla ainakin
Mulla ainakin on kielen takaosassa, siis siellä minne just ja just näkee kun kattoo peilistä, sellaisia kielen värisiä nystyröitä jonkun verran. Siis sellaisia vähän isompia.
Mutta ei mitään muuta eikä ole ollutkaan, siis oireita :).- keskustelun aloittaja
Eli harmittomasta vaivasta taitaa olla kyse:-) Selailin tuossa palstaa taaksepäin ja joku oli kysellyt ihan samaa viikko-pari taaksepäin. Silloin joku oli tiennyt vastata, että ko. reaktio voisi johtua mansikoiden syömisestä. Ja niitähän on kyllä tosiaan tullut syötyä...
- nystyt
Siellä kielen takaosassa on ihan normaaleja vallinystyjä rivissä. Nämä ovat isoja ja pyöreitä ja kielen värisiä. Eri osissa kielenpintaa on eri joukko nystyjä, kaikenkaikkiaan niitä taitaa olla hiukan alle 10 erilaista.
- keskustelun aloittaja
Outoa vaan, kun ne ilmaantuivat niin äkkiä. Olen nimittäin 100% varma, ettei minulla ole ollut kuvatunlaisia aikaisemmin. Tästä äkillisyydestä päättelen, että kyse on jonkin sortin reaktiosta tms.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Kun tarpeeksi taakse menee niin siellähän on jo peräsuoli. Sielläkö ne on?
- Anonyymi
Jos jokin vieras kalu käynyt suussa ?
- Anonyymi00008
Onhan se voinut olla tuttukin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891