Ja eikun lisää kehiin, sovussa ja ystävyydessä, siinä se pointti on, eikä riidassa ja rähinässä.
HYVÄ HUUHAA nro 1
23
843
Vastaukset
- maltti
ei voi kun olla samaa mieltä kanssasi :=)
- maltti
sitä riitaa ja toraa on kaikkialla aivan liikaa,,
ei sitä kannata tänne huhaalle tuoda :=))- Ajankulu
niin että vaikka halaillaan ja pikkasen lentosuukkoja lähetellään? Sen on paljon kivempaa kun tappelu, jää parempi maku päivästä.
- CatKatti
Ajankulu kirjoitti:
niin että vaikka halaillaan ja pikkasen lentosuukkoja lähetellään? Sen on paljon kivempaa kun tappelu, jää parempi maku päivästä.
huuhaa on kaikista paras, ei tartte joka sanaansa punnita mitä kirjoittaa ja miten, eikä tartte käytellä sivistyssanoja, täällä voi olla oma ittensä..:)
hyvin pyyhkii"...=:0))))
- maltti
kuin mikä...
- aliisa
täällähän ollaan aikasia :)
- kipparinoma
mesta...Antanut niin paljon:o))))
- maltti
aikana jonka olen täällä ollut olen todella viihtynyt :=))
- kipparinoma
maltti kirjoitti:
aikana jonka olen täällä ollut olen todella viihtynyt :=))
viihtyy...Niin mä toivon:o)))
- maltti
kipparinoma kirjoitti:
viihtyy...Niin mä toivon:o)))
varmasti kaikki suostuu ilomielin :o)
- kipparinoma
maltti kirjoitti:
varmasti kaikki suostuu ilomielin :o)
vain vuorovaikuttelemaan hyvällä fiiliksellä:o))
- Alien-8
Huuhaa on numero UNO,ja tulee olemaankin:)
- Ajankulu
jos tästä vielä paranee, meneekös sitten jo pilalle?
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
jos tästä vielä paranee, meneekös sitten jo pilalle?
vaan palsta saa lisää julkisuutta.Ylläpito sulkee monta muuta foorumia tarpeettomina,koska kaikki porukka rynnii vaan huuhaalle.Jopa valtakunnan suurimmat sanomalehdetkin alkavat huomioimaan tämän palstan:)
- aliisa
Alien-8 kirjoitti:
vaan palsta saa lisää julkisuutta.Ylläpito sulkee monta muuta foorumia tarpeettomina,koska kaikki porukka rynnii vaan huuhaalle.Jopa valtakunnan suurimmat sanomalehdetkin alkavat huomioimaan tämän palstan:)
siellä kerrotaan,mitä tapahtui huuhaalla millonkin....mistä puhuttiin,mikä oli päivän aihe ;O)
- maltti
Alien-8 kirjoitti:
kuluttua siitä tulee tv:n ja radion vakio ohjelma,,
toivottavasti ei laajene liikaa :=)) - Alien-8
aliisa kirjoitti:
siellä kerrotaan,mitä tapahtui huuhaalla millonkin....mistä puhuttiin,mikä oli päivän aihe ;O)
Mutta vain yksi ehto on,eli kuvat.. minä ainakaan en haluaisi galleriakuvaani Iltiksen kanteen:))
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
onkos jo ollu? Mä olen kai sit ollu ihan pussi päässä kun olen lehteä lukenu?
- Alien-8
maltti kirjoitti:
kuluttua siitä tulee tv:n ja radion vakio ohjelma,,
toivottavasti ei laajene liikaa :=))Toisaalta koko nykyinen tv-ohjelmatarjonta on täyttä huuhaata..sieltä kaikkein huonoimmasta päästä kylläkin..:(
Juu..ja tv- ja radiolähetysten kunniajäseneksi otettais tietysti Martti "Huuhaa" Innanen.. - Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
onkos jo ollu? Mä olen kai sit ollu ihan pussi päässä kun olen lehteä lukenu?
mutta tätämenoa kohta ollaan:)
- Ajankulu
Alien-8 kirjoitti:
Toisaalta koko nykyinen tv-ohjelmatarjonta on täyttä huuhaata..sieltä kaikkein huonoimmasta päästä kylläkin..:(
Juu..ja tv- ja radiolähetysten kunniajäseneksi otettais tietysti Martti "Huuhaa" Innanen..osuitpas naulan kantaan!!! Ei tarvis lisätä mitään HUUHAATA siihen, kun on jo valmiiks!
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
osuitpas naulan kantaan!!! Ei tarvis lisätä mitään HUUHAATA siihen, kun on jo valmiiks!
Onneksi mulla on laatikollinen poltettuja DVD-leffoja ja vanhoja videonauhoja,joita katella paremman puutteessa.
Mutta nyt on mentävä setvimään tuota virvelini siimasotkua,JOS meinaan saada illalla jotain paistinpannulle laitettavaa:)
Moi!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502