arvoitus

minä vaan

Tässäpä teille arvoitus, vasteilen ei tai kyllä jahka ehdin muilta hommilta.

Mies löydettiin vanhan, sodanaikaisen bunkkerin katosta hirttoköydestä roikkumassa. Bunkkeri oli lukittu sisäpuolelta. Mies roikkui hirttoköydestä korkealla katon rajassa. Bunkkerin ulkopuolella oli kuorma-auto ja sisäpuolella oli hieman vettä lattialla. Vesilätäkön lisäksi bunkkerissa ei ollut sisällä mitään muuta. Mitä ihmettä oli tapahtunut?

20

5830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota noin...........

      se oli piilos sielä bunkkeris ku sillä oli niin kaamee krapula ja se luuli joutuneensa keskelle sotaa kun luuli kuorma-autoa joksikin ihmeeksi... bunkkeri täyttyi vedelle kun alkoi satamaan ja mies ei jaksanu enää pysytellä pinnalla veden jo hipoessa melkein kattoa, joten se päätti hirttäytyä mieluummin kuin hukkua...

      • minä vaan

        Aika hyvä yritys. Täytyy helistää sitä triangelia, niinkuin tekivät siinä Arielin nauhassa/langassa vai mikä se oli vuonna niks ja naks. Eli ei ihan oikein.


    • näin se tapahtui

      Mies oli tuonut kuormurilla bunkkeriin jäätä. Kasannut pinoksi ja sitonut pinon päältä narun kattoon, Lukinnut oven ja ripustanut itsensä narun jatkoksi. Jää oli sulanut ja äijä oli jäänut naruun roikkumaan

      • minä vaan

        ... niin meillä on siis VOITTAJA! Onneksi olkoon.

        Entäpä tämä:

        Kaksi autoa löydettiin talvisena päivänä jonkun matkan päässä toisistaan. Autot olivat ajautuneet ojaan ja kuljettajien kallot olivat halki. Kuskit oli kuolleet. Mitä ihm...?


      • miiiiiiiiiiiiii
        minä vaan kirjoitti:

        ... niin meillä on siis VOITTAJA! Onneksi olkoon.

        Entäpä tämä:

        Kaksi autoa löydettiin talvisena päivänä jonkun matkan päässä toisistaan. Autot olivat ajautuneet ojaan ja kuljettajien kallot olivat halki. Kuskit oli kuolleet. Mitä ihm...?

        autot oli kimmonnu toisistaan ja ukot lentänyt pihalle.


      • minä vaan
        miiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        autot oli kimmonnu toisistaan ja ukot lentänyt pihalle.

        Täytyy sanoa, että ei ollut pirssit kimmonneet toisistaan. Autot olivat ehjiä lukuunottamatta ojaan ajossa tulleita lieviä vaurioita.


      • hyplokis
        minä vaan kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että ei ollut pirssit kimmonneet toisistaan. Autot olivat ehjiä lukuunottamatta ojaan ajossa tulleita lieviä vaurioita.

        Ei me tiedetä, kerro, muuten menee yöunet! :D


      • minä vaan
        hyplokis kirjoitti:

        Ei me tiedetä, kerro, muuten menee yöunet! :D

        Höh, eihän niitä arvoituksia näin helpolla paljasteta. Pelin henki oli, että vastailen kysymyksiin kyllä tai ei ja edellä vastasin jo vähän laajemminkin. Eli kysymyksiä kiitos ;)


      • kaskävikönäinikkään
        minä vaan kirjoitti:

        Höh, eihän niitä arvoituksia näin helpolla paljasteta. Pelin henki oli, että vastailen kysymyksiin kyllä tai ei ja edellä vastasin jo vähän laajemminkin. Eli kysymyksiä kiitos ;)

        Josko siis oli ollut sadetta, josta johtuen tuulilasit huurussa ja äijät ajaneet päät ulkona vastakkain....POKS


      • minä vaan
        kaskävikönäinikkään kirjoitti:

        Josko siis oli ollut sadetta, josta johtuen tuulilasit huurussa ja äijät ajaneet päät ulkona vastakkain....POKS

        Täytyy sanoa, että vastaus oli sen verran lähellä oikeaa, että palkitaan kertomalla lopullinen totuus. Kaverit olivat alkuperäisen tarinan mukaan ajaneet lumisateessa ja kun ei mitään nähnyt, niin pistettiin pää ikkunasta ulos, että nähtäisi keskiviiva ja kuinkas kävikään kun kumpikin oli saanut saman idean yhtäaikaa. Siispä ONNEA voittajalle.

        Tässä uusi arvoitus:

        Mies tuli illalla taloon, kiipesi portaat ylös, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla hän heräsi ja katsoi ikkunasta ulos, meni piirongin laatikolle, otti aseen ja ampui itsensä. Mitä ihmettä???


      • heskeman
        minä vaan kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että vastaus oli sen verran lähellä oikeaa, että palkitaan kertomalla lopullinen totuus. Kaverit olivat alkuperäisen tarinan mukaan ajaneet lumisateessa ja kun ei mitään nähnyt, niin pistettiin pää ikkunasta ulos, että nähtäisi keskiviiva ja kuinkas kävikään kun kumpikin oli saanut saman idean yhtäaikaa. Siispä ONNEA voittajalle.

        Tässä uusi arvoitus:

        Mies tuli illalla taloon, kiipesi portaat ylös, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla hän heräsi ja katsoi ikkunasta ulos, meni piirongin laatikolle, otti aseen ja ampui itsensä. Mitä ihmettä???

        Miehellä oli korkeanpaikankammo.


      • minä vaan
        heskeman kirjoitti:

        Miehellä oli korkeanpaikankammo.

        Ei ollut korkeanpaikan kammoa ei. Lisää veikkauksia kiitos.


      • Nikke Nukuttaja
        minä vaan kirjoitti:

        Ei ollut korkeanpaikan kammoa ei. Lisää veikkauksia kiitos.

        Ei tuossa ole mitään järkevää ratkaisun selvittämiseksi... Mies ei ollu omassa talossaan?


      • koopee-61
        minä vaan kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että vastaus oli sen verran lähellä oikeaa, että palkitaan kertomalla lopullinen totuus. Kaverit olivat alkuperäisen tarinan mukaan ajaneet lumisateessa ja kun ei mitään nähnyt, niin pistettiin pää ikkunasta ulos, että nähtäisi keskiviiva ja kuinkas kävikään kun kumpikin oli saanut saman idean yhtäaikaa. Siispä ONNEA voittajalle.

        Tässä uusi arvoitus:

        Mies tuli illalla taloon, kiipesi portaat ylös, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla hän heräsi ja katsoi ikkunasta ulos, meni piirongin laatikolle, otti aseen ja ampui itsensä. Mitä ihmettä???

        majakanvartija?


      • minä vaan
        koopee-61 kirjoitti:

        majakanvartija?

        Kylläpä kyllä, mies oli majakanvartija. Oli illalla kotiin tullessa sammuttanut valot majakasta, jonka seurauksena yöllä oli laivat ajaneet karille. Nähtyään tämän mies huomasi, että jaahas ja paukautti itseään päähän.

        Entäpä tämä sitten:

        Mies (tai no, voi se olla nainenkin) löydettiin pellolta kuolleena reppu selässä. Mitäs tällä kertaa oli tapahtanut?


      • näiikkää
        minä vaan kirjoitti:

        Kylläpä kyllä, mies oli majakanvartija. Oli illalla kotiin tullessa sammuttanut valot majakasta, jonka seurauksena yöllä oli laivat ajaneet karille. Nähtyään tämän mies huomasi, että jaahas ja paukautti itseään päähän.

        Entäpä tämä sitten:

        Mies (tai no, voi se olla nainenkin) löydettiin pellolta kuolleena reppu selässä. Mitäs tällä kertaa oli tapahtanut?

        Laskuvarjo ei auennut.....*thumps*


      • minä vaan
        näiikkää kirjoitti:

        Laskuvarjo ei auennut.....*thumps*

        Näinhän siinä oli käynyt, ettei varjo ollutkaan auennut. Oli tullut vauhdikas alastulo.

        Entäs tämä:

        Babar on vanginnut Alin yläkertaan ja lupaa päästää ulos yhdellä ehdolla: Alin on läpäistävä testi, muuten Ali jää loppuiäkseen vangiksi. Testi on seuraavanlainen:

        Yläkerrassa, Alin oleskelutilassa, on kolme katkaisijaa ja alakerrassa, Babarin oleskelutilassa, on vastaavasti kolme lamppua. Alin on selvitettävä mikä katkaisija kuuluu millekin lampulle ja hän voi ainoastaan kerran käydä alakerrassa. Toista kertaa Ali ei pääse alakertaan, tästä Babarin kalashnikov (rynnäkkökivääri) pitää huolen. Alin on siis näppäiltävä katkasijoita ja tämän jälkeen mentävä alas ja osoitettava, mikä katkaisija kuuluu millekin lampulle.

        Miten Ali toimii?


      • näin kai se meni
        minä vaan kirjoitti:

        Näinhän siinä oli käynyt, ettei varjo ollutkaan auennut. Oli tullut vauhdikas alastulo.

        Entäs tämä:

        Babar on vanginnut Alin yläkertaan ja lupaa päästää ulos yhdellä ehdolla: Alin on läpäistävä testi, muuten Ali jää loppuiäkseen vangiksi. Testi on seuraavanlainen:

        Yläkerrassa, Alin oleskelutilassa, on kolme katkaisijaa ja alakerrassa, Babarin oleskelutilassa, on vastaavasti kolme lamppua. Alin on selvitettävä mikä katkaisija kuuluu millekin lampulle ja hän voi ainoastaan kerran käydä alakerrassa. Toista kertaa Ali ei pääse alakertaan, tästä Babarin kalashnikov (rynnäkkökivääri) pitää huolen. Alin on siis näppäiltävä katkasijoita ja tämän jälkeen mentävä alas ja osoitettava, mikä katkaisija kuuluu millekin lampulle.

        Miten Ali toimii?

        hän painoin kahdesta katkaisijasta valon päälle
        jätti yhden painamatta .ja odotti jonkun aikaa
        sitten sammutti yhden.
        eli yksi valo jäi päälle
        meni sen jälkeen katsomaan lamppuja
        se missä palo valo oli se katkaisija jonka
        jätti päälle
        se lamppu mikä oli kylmä oli se katkaisija
        johon ei laittanut virtaa päälle
        se lamppu mikä oli pimeä mutta oli lämmin
        oli se katkaisija josta sammutti virran.


    • tämä arvaus

      mies toi jääkimpaleen (monta), nousi sen päälle, pujotti köyden kaulaan ja jää suli aikanaan pois.

      • minä vaan

        muuten hyvä, mutta se ratkaistiin jo. Mullakin loppui into tähän leikkiin, enkä enää jaksa muistella uusia arvoituksia.

        Osaltani tämä topicci päättyy tähän. Kiitos kaikille osallistuneille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe