Paras hahmo?

...

Tätä on kysytty usein ennenkin, mutta "päivitämpähän" nyt tämän kyselyn.

Eli siis, Kuka on mielestäsi Lostin paras hahmo ja miksi?

7

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burnet

LOSTssa on monia hahmoja joista pidän,mutta kaksi erottuu joukosta.
      Kate ehdoton suosikki...kaunis,monessa asiassa näppärä ja taitava jäljittäjä,kovapintainen,ehdoton toiminnan nainen,jonka omassa elämässä on sotkuja ja salaisuuksia enempi kun muilla yhteensä.Silti hän on auttavainen,oikeuden puolustaja,kenties silti jopa murhaaja...

Toisaalta Said on myös entisenä Irakin armeijan sotilaana kiinnostava,kovapintainen ja erilaisten laitteiden kanssa taitava hahmo.Hän ei ole kuitenkaan kannattanut vallanpitäjän aatteita,eikä terrorismia ja hänellä on rakastettu jota hän kaipaa.Ehdoton suosikki myös...

• Lonely Butterfly

Samaa mieltä olen kanssasi ainakin Saidin osalta, Sawyer on myös hyvä tyyppi :P

• Metal_Wings
        Lonely Butterfly kirjoitti:

Samaa mieltä olen kanssasi ainakin Saidin osalta, Sawyer on myös hyvä tyyppi :P

Kate ja Sawyer on mun mielestä parhaita ^^

• dipsu-creeper

seuraavista pidän:

Sawyerissa on parasta miehen asenne, Hilly billy joka halveksii itseään niin paljon ettei halua muidenkaan pitävän hänestä.

Hurley oli mielisairaalassa, ja tyypin flash-jutskat on sarjan parhaat mielestäni.

Mr. Eko, suuri musta pappi, jonka menneisyyskin oli kova. Jotenkin vaan uppoaa miehen rauhallinen tyyli, ja häiskän matala äänikin on omaa luokkaansa.

Libbystä pidin myös, ja suututtelin ku kuoli :(

Jack oli aluksi yksi suurimmista kusipäistä, mutta loppua kohden miehen olemus on muuttunut jotenkin paremmaksi, ja hän on yksi parhaista.

Locke taas oli aluksi yksi parhaista, mutta tippui kyllä listoilta kun menetti uskonsa. Toivottavasti saa uskonsa takaisin taas.

Sayid, Jin, Sun, Kate ja Desmund olivat myös niitä parhaita, muut olivat lähinnä täytettä. Onneks sarjassa on niin paljon erilaisia persoonia ja erilaisia maailmankatsomuksia, että jokainen löytää jonkun josta pitää :)

• Yksinkertasesti jännittävin hahmo, vaikea selittää, hän vain joutuu jännittävimpiin tilanteisiin jaon erilainen kuin muut saarella..

• ja myös

sayer vai miten kirjoitetaankaan on toinen suosikkini.yhtään ärsyttävää ei sarjassa tyylii brooke logan kauniissa ja rohkeissa jolle toivoo aina pahaa.

• Giulia

Locke on ehdottomasti saaren kiinnostavin henkilö. Salaperäinen ja karismaattinen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2907
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2686
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      23
      2525
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2468
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1818
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      146
      1813
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1365
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe