Paras hahmo?

...

Tätä on kysytty usein ennenkin, mutta "päivitämpähän" nyt tämän kyselyn.


Eli siis, Kuka on mielestäsi Lostin paras hahmo ja miksi?

7

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burnet

      LOSTssa on monia hahmoja joista pidän,mutta kaksi erottuu joukosta.
      Kate ehdoton suosikki...kaunis,monessa asiassa näppärä ja taitava jäljittäjä,kovapintainen,ehdoton toiminnan nainen,jonka omassa elämässä on sotkuja ja salaisuuksia enempi kun muilla yhteensä.Silti hän on auttavainen,oikeuden puolustaja,kenties silti jopa murhaaja...

      Toisaalta Said on myös entisenä Irakin armeijan sotilaana kiinnostava,kovapintainen ja erilaisten laitteiden kanssa taitava hahmo.Hän ei ole kuitenkaan kannattanut vallanpitäjän aatteita,eikä terrorismia ja hänellä on rakastettu jota hän kaipaa.Ehdoton suosikki myös...

      • Lonely Butterfly

        Samaa mieltä olen kanssasi ainakin Saidin osalta, Sawyer on myös hyvä tyyppi :P


      • Metal_Wings
        Lonely Butterfly kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi ainakin Saidin osalta, Sawyer on myös hyvä tyyppi :P

        Kate ja Sawyer on mun mielestä parhaita ^^


    • dipsu-creeper

      seuraavista pidän:

      Sawyerissa on parasta miehen asenne, Hilly billy joka halveksii itseään niin paljon ettei halua muidenkaan pitävän hänestä.

      Hurley oli mielisairaalassa, ja tyypin flash-jutskat on sarjan parhaat mielestäni.

      Mr. Eko, suuri musta pappi, jonka menneisyyskin oli kova. Jotenkin vaan uppoaa miehen rauhallinen tyyli, ja häiskän matala äänikin on omaa luokkaansa.

      Libbystä pidin myös, ja suututtelin ku kuoli :(

      Jack oli aluksi yksi suurimmista kusipäistä, mutta loppua kohden miehen olemus on muuttunut jotenkin paremmaksi, ja hän on yksi parhaista.

      Locke taas oli aluksi yksi parhaista, mutta tippui kyllä listoilta kun menetti uskonsa. Toivottavasti saa uskonsa takaisin taas.

      Sayid, Jin, Sun, Kate ja Desmund olivat myös niitä parhaita, muut olivat lähinnä täytettä. Onneks sarjassa on niin paljon erilaisia persoonia ja erilaisia maailmankatsomuksia, että jokainen löytää jonkun josta pitää :)

    • Yksinkertasesti jännittävin hahmo, vaikea selittää, hän vain joutuu jännittävimpiin tilanteisiin jaon erilainen kuin muut saarella..

      • ja myös

        sayer vai miten kirjoitetaankaan on toinen suosikkini.yhtään ärsyttävää ei sarjassa tyylii brooke logan kauniissa ja rohkeissa jolle toivoo aina pahaa.


    • Giulia

      Locke on ehdottomasti saaren kiinnostavin henkilö. Salaperäinen ja karismaattinen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe