Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TÄHTIPORTTI

plki

Mitkä tuotantokaudet näytettii mtv3:lla?
Milloin tähtiportti jatkuu mtv3:lla?

5

4191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Eli mtv3:lla esitettiin tuotantokaudet 1-5. 5.kauden lopussa Daniel Jackson "kuolee" ja näin lähtee sarjasta pois...mutta vain yhdeksi vuodeksi. 6.kaudella SG-1 ryhmän neljäntenä jäsenenä on Jonas Quinn eli se juuri joka 5.kauden siinä Danielin "kuolo" jaksossa varasti sitä naquadriaa ja toi sen SG-1:lle. Jackson tulee takaisin 7.kauden alussa. Mutta Richard Dean Anderson poistuu sarjasta 8. kauden jälkeen ja tilalle tulee 9.kaudella Ben Bowder (Farscape päähenkilö). Taitaapa SG-1:n 5.jäseneksi tulla niin ikään Farscape:sta tuttu Claudia Black, joka esittää Vala nimistä naista. Eli paljon muutoksia on sarjassa tapahtunut siitä kun sen tv:stä viimeksi näimme. Vielä yksi spoileri: 8.kaudella Goualdit ja replikaattorit voitetaan ja 9. kaudella tulee uudet pahikse: Ori'it jotka ovat pahoja ikivanhoja (ancients) ja tahtovat että heitä palvotaan jumalina.

      Itse en ole nähnyt sarjasta kun 7 eka kautta ja 8. kaudelta 8 ensimmäistä jaksoa. Amerikoissa kuvataan jo sarjan 10.kautta! Mutta olen seuraillut sarjan nettisivua joka löytyy täältä:

      www.gateworld.net

      Eipäs muuta! Siinä hieman spoilausta!

      Ai niin! Epäilen vahvasti, että mtv3 enää alkaisi esittämään SG-1:stä. Toivotaan että se tulisi joskus kokonaisuudessa subilta tai digiltä. Itse olen ostanut sarjaa dvd:nä/bokseina ja niissä on suomenkieliset tekstitykset mukana! Hyviä paikkoja mistä voi ostaa on ainakin:

      www.filmifriikki.fi ja
      www.videodivari.com

      Sellaista!

      Make

      • ikkremnrei

        9. kausi on jo ihan hirveää paskaa. Orii't on ihan pelle-lahko-huumorivihollisia. Missä on Apophis (kurkoin vihulainen ikuna)? ;)
        10. kausi pahenee vaan, ja onneksi sarja peruttiin, joten 10. kausi jää viimeiseksi.
        Hyvä vaan, oisvat lopettaneet 8. loppuun.


      • Luigi
        ikkremnrei kirjoitti:

        9. kausi on jo ihan hirveää paskaa. Orii't on ihan pelle-lahko-huumorivihollisia. Missä on Apophis (kurkoin vihulainen ikuna)? ;)
        10. kausi pahenee vaan, ja onneksi sarja peruttiin, joten 10. kausi jää viimeiseksi.
        Hyvä vaan, oisvat lopettaneet 8. loppuun.

        Paskat !! 8 tuotankokauden jälkeen alo vaa parantua ! :D ja just eilein katoin 10tuotantokauden viimeisen jakson....ja jakso oli todella hyvä vituttaa vaan ku ei oo 11 tuotantokautta !! :(
        ja onko Stargate Atlantis edes hyvä ? (ei oo ainakaa ketää hyvää näyteliää,niin kuin Stargate Sg-1 oli joka näytteliä mahtavia !

        INDEED


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe